Hansie Hansiequote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik gok op 'Cruijff en Van Hanegem wonnen ook nooit een voetbalpooltje'
noobvraag: wie zit er morgen tussen Gijpie en Derksen?
Zegt Gijp dat niet altijd? Tenzij Johan hem voor is met: "In het land der blinden is eenoog koning, hè"quote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik denk eerder van:
"In Nederland speelt de lamme tegen de blinde, maar het is wel ontzettend leuk om te kijken".
Het schijnt dat ze tissues neer gezet hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik gok op 'Cruijff en Van Hanegem wonnen ook nooit een voetbalpooltje'
noobvraag: wie zit er morgen tussen Gijpie en Derksen?
Hij had kunnen voorspellen dat de wedstrijd zou worden afgelost, de echt goede TOTO spelers had waarschijnlijk ook een * neergezet op zijn Toto formulier (* = sneeuwvlokje)quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef Symer het volgende:
Alleen jammer dat #ADOAZ niet doorging, die had Johan ook goed fout kunnen hebben.
Gewoon wat filmpjes in het topic gooien!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hee wat is het rustig hier! Wakker worden !!!!!!
VI wel, VI Oranje niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Veel filmpjes werken toch nog? Ik snap niet echt wat er gaande is, alleen sommige filmpjes zijn offline maar lang niet alles?

Ja dat is dus echt kutquote:Op maandag 6 februari 2012 16:37 schreef tralalala het volgende:
Al die verwijderde filmpjes staan nog wel rechts bij suggesties.
Dus dan denk je van O ja! Leuk fragment, even kijken!!1!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat zal ze leren bij RTL!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Massief het volgende:
Vanavond ga ik ipv VI liverpool - spurs kijken.. Mijn boycot is begonnen.
Oliver gebruik nou niet mijn video! De maffiabazen van RTL lezen mee op FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Oliver23 het volgende:
Wel leuk dat FOK! een foto van een filmpje van mijn youtube kanaal gebruikt
Filmpjes die de dans zijn ontsprongen:
Hoop dat RTL en Youtube het eens eruit gaan komen, en dat alle VI hoogtepunten weer terug te zien zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |