Ja maar dat vind ik een gelul, met alle respect voor deze vragensteller ,maar voor frank de boer is altijd wel een plekje hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:40 schreef DrDentz het volgende:
Beste Johan,
Is Frank de Boer nog wel de juiste man voor Ajax?
Jelle
Waarom is de reactie van Jelle verwijderd?quote:
Maar je moet ook beseffen dat wanneer Johan deze voorspellingen gegeven had hij met een busje werd afgevoerd en werd opgesloten in een inrichting.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
PSV gelijk, Feyenoord gewonnen...het gaat voorlopig niet lekker met Johan's voorspellingen.
Ik denk dat Jelle zich schaamde (heeeeeeeeeel diep)quote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom is de reactie van Jelle verwijderd?![]()
De reactie is verwijderd
jelliehop1 3 dagen geleden
was: HAHAHA, IK ben Jelle Hopstaken! En is gewoon een goede vraag hoor..
United, omdat hij dat met name hooptequote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat heeft Johan bij Chelsea-Man. Utd voorspelt?
Een tweetje.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Manchester, omdat ie Chelsea een kutclub vindt.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel raar dan, want die Ferguson deed ontzettend vervelend tijdens het etentje!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
United, omdat hij dat met name hoopte
Dat was mevrouw Ferguson...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel raar dan, want die Ferguson deed ontzettend vervelend tijdens het etentje!
Ja inderdaad, die Van_Poppel heeft weer zitten slapen tijdens de uitzending. Wakker worden!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die was juist erg gezellig alleen verstond hij haar platte Schotse dialect niet.
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die was juist erg gezellig alleen verstond hij haar platte Schotse dialect niet.
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die Van_Poppel heeft weer zitten slapen tijdens de uitzending. Wakker worden!
Normaal gesproken staan deze Anekdotes ook op Youtube ... ... ... .... Maar ja, RTL en Youtube hebben ruziequote:Op zondag 5 februari 2012 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Ik onthoud normaal gesproken alleen anekdotes die Johan minstens 3 keer heeft verteld.
Flikker eens op met dat achterlijke hashtaggedoe.quote:
Dat hoort tegenwoordig zo, weet ook niet waarom #durftevragenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat achterlijke hashtaggedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |