En hier is ie het mietje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha Emile is thuis het onderdanige huismannetje
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik baal nog steeds van mijn stemmen op VI. Mies en Bert vinden mij nu een internethooligan
Scherp.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Adelante het volgende:
Wat doet die parelketting rechts achter Hans
HOU OP over dat gvd gezeikquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik baal nog steeds van mijn stemmen op VI. Mies en Bert vinden mij nu een internethooligan
Ja ik begrijp het ook wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
vind ik niet, is toch logisch dat ze zo uit hun dak gaan
Moet je beter luisteren, maar de feeststemming zit er nog goed in hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
wilfred die niet weetwat in het hol van de leeuw betekent![]()
Iets met de en het..quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
wilfred die niet weetwat in het hol van de leeuw betekent![]()
Hij kan het hebben.quote:
Heracles en uitduels....quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
Triest dat je dat als speler van Heracles gaat doen, je speelt bij een veredelde degradatiekandidaat.
zorgt gewoon voor veel meer rust. Bovendien zit het eerste dan bij de jeugd en dat werkt meestal goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
Tja want even schoenen wisselen is ook wel heel erg..
Maar zoiets als de herdgang is wel mooier, maar om nou tonnen uit te geven omdat je met je voetbal schoentjes over de weg moet..
Is nu ook al zo, het is puur die weg waar ze over moeten. Nou, lekker boeiend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zorgt gewoon voor veel meer rust. Bovendien zit het eerste dan bij de jeugd en dat werkt meestal goed
Johquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
Een morele verplichtingAls hij zo goed was als Sjaak Polak dan keek er geen hond naar hem om.
volgens mij gaat PSV altijd vrij netjes met spelers om, ook als ze geen contract meer hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
Een morele verplichtingAls hij zo goed was als Sjaak Polak dan keek er geen hond naar hem om.
Behalve Ooijer danquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij gaat PSV altijd vrij netjes met spelers om, ook als ze geen contract meer hebben
Ooijerquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stadion heeft Fortuna.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenendoosquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Blokkendoosquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Outlet center van Esprit?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een hal voor een songfestival, ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan me niet voorstellen dat ze zich bij Studio Voetbal niet kapot ergeren aan Arno, volgens mij zet hij zichzelf gewoon op die stoel. Wat een walgelijk mannetje is datquote:
Ze hebben een futuristisch jasje om die betonnen bak gebouwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou denken dat het een winkelcentrum is ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Lijkt meer op een hal voor een songfestival, ofzo.
Had je verwacht van wel dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Johan deelt uit. Hij is niks veranderd na het winnen van de Televizierring.
Baas voetbal en zet zichzelf op goede wedstrijdenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan me niet voorstellen dat ze zich bij Studio Voetbal niet kapot ergeren aan Arno, volgens mij zet hij zichzelf gewoon op die stoel. Wat een walgelijk mannetje is dat
Ssssttt.. niet verklappen, laat die ajacieden het over 5 jaar zelf realiserenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
Cruijff maakt Ajax kapot. Geef die man alsjeblieft een carte blanche.
Nitwit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
Cruijff maakt Ajax kapot. Geef die man alsjeblieft een carte blanche.
Cruyff heeft Barca ook kapot gemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ssssttt.. niet verklappen, laat die ajacieden het over 5 jaar zelf realiseren
De held.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef xCore het volgende:
Zag iedereen die dame achterop de papiertjes van Johan?
Zit jij daar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer van deze seksistische opmerking
Bergkamp was niet vies van een benenbrekertje hier en daar nee. Kan me ook nog een moment tegen Belgie en Joegoslavie herinneren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nou Hans, Bergkamp had rood mogen hebben tegen Argentinie in Marseille.
Misschien mist ze het Graydon mannetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zie jij liever dan een stel gladjanussen daar?
Dan moet ze maar The Voice gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, een paar lekkere kerels zou niet gek zijn, dat is wat anders dan gladjanussenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
ook tegen voormalig Joegoslavië, of bedoel je die?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nou Hans, Bergkamp had rood mogen hebben tegen Argentinie in Marseille.
Ja Emiel chelvis en Derksen zijn lekker. Zet ze in het publiek. Vooral Schelvis.quote:
Vooral die ouwe graftak achter hansiequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een lelijke vrouwen in het publiek
Nou nee, niet mijn smaak en Hansie al helemaal niet. Johan vind ik wel leuk, maar niet vanwege zijn uiterlijk, charmante vent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Emiel chelvis en Derksen zijn lekker. Zet ze in het publiek. Vooral Schelvis.
La me niet lachenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg Ajax, Feyenoord is de club van het afgelopen weekend.
Zus van Mies Bouwmanquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vooral die ouwe graftak achter hansie
Nooitquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg Ajax, Feyenoord is de club van het afgelopen weekend.
Zou je wel willen he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Zouden ze straks met die taarten gaan gooien?
Hans niet, die gooit alleen jasjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Die gaat naar de ballentent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hans niet, die gooit alleen jasjes.
Snap ook niet echt waar hij die onzin vandaan haalt. De tussenstap Excelsior was juist perfect en er sprak veel vertrouwen uit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Muto het volgende:
Clasie was altijd een talent. Excelsior was echt niet zijn laatste kans.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hans niet, die gooit alleen jasjes.
Het was ironisch.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee, niet mijn smaak en Hansie al helemaal niet. Johan vind ik wel leuk, maar niet vanwege zijn uiterlijk, charmante vent.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
FO, bitch.
Of mag dat niet omdat ik geen mod ben?
Goh, had ik nog niet doorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ironisch.
chelvis werd vroeger altijd in elkaar geslagen denk ik, hij is blijdat Kraaij de pospaal is
Ik heb het gevoel dat je Schelvis niet echt mag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ironisch.
chelvis werd vroeger altijd in elkaar geslagen denk ik, hij is blijdat Kraaij de pospaal is
Dit heb je al eens gezegdquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ironisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |