Ze hebben een futuristisch jasje om die betonnen bak gebouwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stadion heeft Fortuna.
Ik zou denken dat het een winkelcentrum is ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Lijkt meer op een hal voor een songfestival, ofzo.
Had je verwacht van wel dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Johan deelt uit. Hij is niks veranderd na het winnen van de Televizierring.
Baas voetbal en zet zichzelf op goede wedstrijdenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan me niet voorstellen dat ze zich bij Studio Voetbal niet kapot ergeren aan Arno, volgens mij zet hij zichzelf gewoon op die stoel. Wat een walgelijk mannetje is dat
Ssssttt.. niet verklappen, laat die ajacieden het over 5 jaar zelf realiserenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
Cruijff maakt Ajax kapot. Geef die man alsjeblieft een carte blanche.
Nitwit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
Cruijff maakt Ajax kapot. Geef die man alsjeblieft een carte blanche.
Cruyff heeft Barca ook kapot gemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ssssttt.. niet verklappen, laat die ajacieden het over 5 jaar zelf realiseren
De held.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef xCore het volgende:
Zag iedereen die dame achterop de papiertjes van Johan?
Zit jij daar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer van deze seksistische opmerking
Bergkamp was niet vies van een benenbrekertje hier en daar nee. Kan me ook nog een moment tegen Belgie en Joegoslavie herinneren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nou Hans, Bergkamp had rood mogen hebben tegen Argentinie in Marseille.
Misschien mist ze het Graydon mannetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zie jij liever dan een stel gladjanussen daar?
Dan moet ze maar The Voice gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, een paar lekkere kerels zou niet gek zijn, dat is wat anders dan gladjanussenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |