SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Nogmaals FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Iris is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Drachten? Daar komt zanger Rinus toch ook vandaan? Familie, misschien?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
TT.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Romana = Irisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Drachten? Daar komt zanger Rinus toch ook vandaan? Familie, misschien?![]()
Was X-factor ook niet zo afgeraffeld afgelopen keer? Ik twijfel nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
En nog keurig voor twaalven. Op een bepaalde manier wel veelzeggend voor deze serie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Rafquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
Met d'r harp naar het Eurovisie zou me dan nog echt wel wat lijken.
Maar neeeee, dan stuurt John Raffaela![]()
mag niet niet naar ESF
![]()
oh echtquote:
feli ouweEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
twitter:Harm__Edens twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 23:50:23Is Iris een geheime dochter van Neelie? #tvoh reageer retweet
graag op anoniem![]()
whatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef Studiotje het volgende:
Nu laat Iris zichzelf natuurlijk direct sponsoren door Carglass?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Gefeliciteerd !!quote:
Het was leuk geweest iedereen. Tot de volgende keer
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Wat zullen N&S er spijt van hebben dat ze vorige week niet een paaaaaar puntjes meer aan Charly hebben gegeven![]()
![]()
wat een achterlijk programma voor het eerst in mn leven op zon kloteprogramma zitten stemmen
10 keer nog wel en dan krijg je dat die niet eens wint verdomme
Doorgestoken kaart![]()
TT = de waarheid.![]()
Iris!![]()
Hopelijk album met harpnummers!
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Mijn god deze reclame met Boomsma is zowaar nog erger, wel slim om hem zo kort na de loden leeuw te gaan uitzenden"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Heeft Iris de piek van Rinus wel eens gezien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Drachten? Daar komt zanger Rinus toch ook vandaan? Familie, misschien?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef UltraR het volgende:
TT = de waarheid.![]()
Iris!![]()
Hopelijk album met harpnummers!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Waarom zou Neelie een dochter als Iris geheimhouden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef KingRoland het volgende:
twitter:Harm__Edens twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 23:50:23Is Iris een geheime dochter van Neelie? #tvoh reageer retweet
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef BlaBla87 het volgende:
wat een achterlijk programma voor het eerst in mn leven op zon kloteprogramma zitten stemmen
10 keer nog wel en dan krijg je dat die niet eens wint verdomme
Doorgestoken kaart![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef Studiotje het volgende:
Iris kroes met haar nummer 1 single: SNEEKWEEK!![]()
![]()
Wat is er eigenlijk met dat stripverhaal gebeurd dat vorig jaar had gewonnen? Heeft iemand daar nog ooit iets van gehoord, behalve dan dat hij wel eens op een braderie zingt?![]()
Maar hoe kan het dan als je Iris zo slaapverwekkend vindt, of ben je losjes qua keuze voor ESF of zie je ons winnen vanwege haar harp, dat we origineel zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
Met d'r harp naar het Eurovisie zou me dan nog echt wel wat lijken.
Maar neeeee, dan stuurt John Raffaela![]()
Ik vind niet dat ze had moeten winnen, maar ze deed Birdy wel goed vanavond.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
jij ook nietquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Erg slim ja want het is een walgelijke kutreclame. Liever nog Carglass.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef Bos81 het volgende:
Mijn god deze reclame met Boomsma is zowaar nog erger, wel slim om hem zo kort na de loden leeuw te gaan uitzenden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef UltraR het volgende:
TT = de waarheid.![]()
Iris!![]()
Hopelijk album met harpnummers!, deze user weet.
Doodgeschoten door een paar Joegoslaven geleuf ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk met dat stripverhaal gebeurd dat vorig jaar had gewonnen? Heeft iemand daar nog ooit iets van gehoord, behalve dan dat hij wel eens op een braderie zingt?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
wie is romanaEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
00:00 ik kan nog best op tijd naar bed![]()
Ajax babyquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van baby's, maar de baby in je avatar is wel cute as a button
★★★![]()
FUUUU 4 SECONDE TE VROEG. Gefeliciteerd iBennyOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het nieuws opent niet eens met Iris.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef AhmedJaret het volgende:
heeft die landwalrus gewonnen kom op zeg, kk harp
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef AhmedJaret het volgende:
heeft die landwalrus gewonnen kom op zeg, kk harp
ze is kapot nep khad dr meteen geshoot daaro tssquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef AhmedJaret het volgende:
heeft die landwalrus gewonnen kom op zeg, kk harpgraag op anoniem![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Het nieuws opent niet eens met Iris Bennyheitieh![]()
Karina en Benny, thanks voor het leiden van VOH in TAL
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Karina en Benny, thanks voor het leiden van VOH in TAL![]()
topmods!heitieh![]()
Nou ja, ik heb meer met babypanda's of zo, maar ik smelt niet bij het aanzicht van een babymens,nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel raar, een vrouw die niet van baby's houdt.![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:![]()
![]()
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
QFT!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Omdat jij, heb ik er gepostquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef Zeroku het volgende:
FUUUU 4 SECONDE TE VROEG. Gefeliciteerd iBenny
quote:
![]()
Vergis je daar niet inquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk met dat stripverhaal gebeurd dat vorig jaar had gewonnen? Heeft iemand daar nog ooit iets van gehoord, behalve dan dat hij wel eens op een braderie zingt?
Die treedt echt veel op, volgens mij is zijn agenda voor dit jaar al haast vol.
En hij vloog van de week naar Londen om een single voor de Britse markt op te nemen:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-stappen-grens.html
Afgelopen zomer tekende hij een internationaal platencontract met Sony... dat lukt niet zoveel artiesten. Dus alles behalve vergeten!quote:Direct na het winnen van The voice of Holland is Ben de studio in gegaan om te werken aan zijn debuut album You thought you knew me by now wat inmiddels bijna de platina status heeft behaald. In mei van dit jaar tekende Ben een wereldwijde platendeal en tijdens de zomermaanden speelde Ben met zijn live band op meer dan 35 festivals. Tijdens de TMF awards mocht Ben drie awards mee naar huis nemen en in oktober won Ben de Dutch MTV Award. Nu is het jaar voor Ben compleet met de afgesloten club tour met o.a. een uitverkocht Paradiso.
Ben Saunders kent unieke successen die niet eerder in een dergelijke korte periode door een winnaar van een talentenshow zijn behaald.
Hoewel Paradiso een afsluiting was van een zeer succesvol jaar zit Ben niet stil. Op dit moment werkt hij in Londen met co-writers aan materiaal voor het nieuwe album wat nog voor de zomer van 2012 uit moet komen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
![]()
wolla wollaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef AhmedJaret het volgende:
heeft die landwalrus gewonnen kom op zeg, kk harp![]()
quote:.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb meer met babypanda's of zo, maar ik smelt niet bij het aanzicht van een babymens,nee.![]()
Liever een babypanda dan een babykind dus. Oke.
★★★![]()
Jaaaaa, ik ga hatenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou mensen, tot de volgende Voice! Vanaf volgende week gaan we ons ergeren aan de fanatieke ouders
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
Trouwens, een fries die The Voice of Holland wint.![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Trustenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! DIE STATEMENT IS GEMAAKT!![]()
![]()
GODVER.
![]()
Ja ik weet hetquote:
[ afbeelding ]
ZO! DIE STATEMENT IS GEMAAKT!
heitieh![]()
[ afbeelding ]
ZO! DIE STATEMENT IS GEMAAKT!
horedijk was beter, maar blijkbaar willen ze liever deze nederlandse wannabe adele melken. meneer notaris mag wel nagekeken worden, sjeez, echt fraude deze commerciële haribo troep. daarom heeft ze zeker gewonnen, omdat ze altijd maar die snoepjes zat te eten, nou dat is te zien misses overgewicht. daarin lijkt ze wel op adele maar blijft wannabe zeker wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze is kapot nep khad dr meteen geshoot daaro tssEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Dat is gewoon evolutie!! Darwin/quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! DIE STATEMENT IS GEMAAKT!“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Bwehehe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! DIE STATEMENT IS GEMAAKT!Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jullie zijn gewoon jaloers dat jullie zelf niet zo'n kwabbelijk voorkomen hebben.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Godverdomme je hebt me doorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Maanvis het volgende:
jullie zijn gewoon jaloers dat jullie zelf niet zo'n kwabbelijk voorkomen hebben.
ganz geilquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
ZO! DIE STATEMENT IS GEMAAKT!![]()
Uhuh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Maanvis het volgende:
jullie zijn gewoon jaloers dat jullie zelf niet zo'n kwabbelijk voorkomen hebben.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nadieh van Geul
bohh wat heeft nederland toch een zielig volk hé vooral zielige wijven hier te zien !!
me kaar t licht niet in de ogen gunnen tsjonge jonge get a life ! Voor alle 3 had gegeld terrechte winnaar ze waren allemaal goed !“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nadieh van Geul
bohh wat heeft nederland toch een zielig volk hé vooral zielige wijven hier te zien !!
me kaar t licht niet in de ogen gunnen tsjonge jonge get a life ! Voor alle 3 had gegeld terrechte winnaar ze waren allemaal goed !![]()
![]()
ik weet niet of ik nouquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nadieh van Geul
me kaar t licht niet in de ogen gunnen tsjonge jonge get a life ! Voor alle 3 had gegeld terrechte winnaar ze waren allemaal goed !of
moet doen
![]()
benny ik heb 2 kado's voor je
check verjaardagdagstopicEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
![]()
Pech Chris jij had gedacht dat je binnen was je ziet het beste wint en dit keer heeft het publiek een goede smaak gehad eindelijk gerechtigheid pech jij dacht dat jij al gewonnen had volgende keer beterrrrrrrrrrr en als ik eerlijk mag zijn vind ik jou zus LISA beter zingen dat is mijn mening.
Aldus Henny“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Heeft Johan Derksen gewoon gelijk he.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nadieh van Geul
me kaar t licht niet in de ogen gunnen tsjonge jonge get a life ! Voor alle 3 had gegeld terrechte winnaar ze waren allemaal goed !★★★![]()
Nou vooruit dan maar, laatste 3 waren idd allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nadieh van Geul
me kaar t licht niet in de ogen gunnen tsjonge jonge get a life ! Voor alle 3 had gegeld terrechte winnaar ze waren allemaal goed !
En kwAdele valt nou eenmaal in de smaak, Birdy ook, dus win win in Friesland.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
oh iris, eet nog een haribo zakje leeg, omnomnomnom. Gatverdamme, die molrat kan weer in zijn handen wrijvenEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Raap me op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Pech Chris jij had gedacht dat je binnen was je ziet het beste wint en dit keer heeft het publiek een goede smaak gehad eindelijk gerechtigheid pech jij dacht dat jij al gewonnen had volgende keer beterrrrrrrrrrr en als ik eerlijk mag zijn vind ik jou zus LISA beter zingen dat is mijn mening.
Aldus Henny![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus Henny![]()
![]()
Ik duik ook m'n mandje in.Het was weer gezellig jongens
Kally, succes morgen voor jou en je zwemmer in het bad
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nadieh van Geul
me kaar t licht niet in de ogen gunnen tsjonge jonge get a life ! Voor alle 3 had gegeld terrechte winnaar ze waren allemaal goed !.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja 't leek wel de oompa loompa show![]()
![]()
LISA.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus HennyOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
Kally, succes morgen voor jou en je zwemmer in het bad
Ik ga ook slapen![]()
Bedankt voor de gezelligheid!heitieh![]()
Dank je lieverd, slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
Kally, succes morgen voor jou en je zwemmer in het bad![]()
Truste Piscjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
Kally, succes morgen voor jou en je zwemmer in het bad![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen![]()
Bedankt voor de gezelligheid!![]()
kerel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bedankt, bedankt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
toch wel mooi dat hier op fok bijna alleen maar mooie heren en dames zitten met het perfecte figuur![]()
Dankje,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
toch wel mooi dat hier op fok bijna alleen maar mooie heren en dames zitten met het perfecte figuur![]()
.
*present!*quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
Nou ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
toch wel mooi dat hier op fok bijna alleen maar mooie heren en dames zitten met het perfecte figuur
Ununti ubtutii!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, gelukkig hebben we wel gelachen, Gheghe.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
Ga jij nog een stukje schrijven ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
Ik kan overigens óók prachtig zingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
Toen Martijn zei dat het stinkt in dat notaris kamertje bedoelde hij eigenlijk dat de stemmen gemanipuleerd worden.If not now, then when.![]()
Ik ook niet, maar gelukkig hoef je alleen een harp vast te houdenquote:
Wat nog waar is ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan overigens óók prachtig zingen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
toch wel mooi dat hier op fok bijna alleen maar mooie heren en dames zitten met het perfecte figuur
heitieh![]()
Dat, en die man zat er al sinds vorige week.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toen Martijn zei dat het stinkt in dat notaris kamertje bedoelde hij eigenlijk dat de stemmen gemanipuleerd worden.![]()
Wibrawijven komen er niet in, op FOK!. Dat weet je toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Riann het volgende:
toch wel mooi dat hier op fok bijna alleen maar mooie heren en dames zitten met het perfecte figuurIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Kallycam het volgende:
Ik heb nog wel wat mooie beelden van Kally's figuur![]()
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Iris heeft fame voor ff gokje .... half jaartje ? Chris tot ff gokje uhmm z'n graf!!“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
2 kally's
ff gokjeOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Saywhutquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Iris heeft fame voor ff gokje .... half jaartje ? Chris tot ff gokje uhmm z'n graf!!![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Kallycam het volgende:
Ik heb nog wel wat mooie beelden van Kally's figuur![]()
.
![]()
dag lieffie, ik miste je al
Harpvarken trending topique?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
waar is benny gebleven
Ouders?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk zijn verjaardag aan het vierenquote:
ow jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk zijn verjaardag aan het vieren
Zonder onsquote:
ik hou wel van een feessie~!“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Lkkr in het schuurkequote:.
Neeeeeeeeeee, meid, we gaan de haakclub weer oprichten, fin met Kazan en de kids, kusjes Greetquote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
what els?quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even aan m'n man vragen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Check je FB maarquote:
haha nou skat ik ben mir van het bordure, laatst nog un beflapske borduurt voor onze daisy nou x hennyquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, meid, we gaan de haakclub weer oprichten, fin met Kazan en de kids, kusjes Greet“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Beflapske![]()
![]()
.
Pff, houdt toch op. Iris heeft het unieke van haar harp mee. Chris is volledig een grijze muis.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Iris heeft fame voor ff gokje .... half jaartje ? Chris tot ff gokje uhmm z'n graf!!Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Ohhh dat vin ik ook luek, ik ga meteen in de telefoon ahnge en de meiden oproepe, x Greetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
haha nou skat ik ben mir van het bordure, laatst nog un beflapske borduurt voor onze daisy nou x hennyYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
naast die harp heeft ze nog zoon 120kilo meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Pff, houdt toch op. Iris heeft het unieke van haar harp mee. Chris is volledig een grijze muis.EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Dat is vrij zwaar, hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
naast die harp heeft ze nog zoon 120kilo mee![]()
Scherrrp iejan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is vrij zwaar, hoe oud is hij?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Truste meisquote:
Die eerste zin alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
Moet nog een beetje bijschaven, maar ik ben vroeg klaar vandaag..![]()
.
wat boeit dat nouquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is vrij zwaar, hoe oud is hij?EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
best veelquote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Je hebt gelijk, het is sowieso te zwaar. Iemand zou zowel Iris als haar zoon duidelijk moeten maken dat het in zijn eigen belang is af te vallen. Er zijn tegenwoordig immers genoeg diëten te volgen waarbij je alsnog van lekker eten kan genieten. Ik denk dat het voornamelijk een gebrek aan lichaamsbeweging is. Laten we hopen dat het goed komt.quote:![]()
Ik vond die meisje met die grote eiersnijer ook best goedWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die meisje ja?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond die meisje met die grote eiersnijer ook best goedOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ja precies, diequote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
Hee, maar guys, wanneer is de volgende talentenjacht?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Mij benieuwen of Iris' album er eerder is dan die van Rochelle.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geen idee, babe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Hee, maar guys, wanneer is de volgende talentenjacht?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De laatste alineaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
Moet nog een beetje bijschaven, maar ik ben vroeg klaar vandaag..![]()
![]()
28 aprilquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Hee, maar guys, wanneer is de volgende talentenjacht?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Oke en welke is dat?quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Die in Schiedamquote:
Nee volgende week TVOH kidsYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Die in Schiedam
Nee volgende week TVOH kids!
ging SBS niet ook weer een halfzachte poging tot een talentenjacht doen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Okidoki!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Die in Schiedam
Nee volgende week TVOH kids“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Check je fucking FB op events dudequote:
Yup, So you think you can beat Beau in de kijkcijfersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ging SBS niet ook weer een halfzachte poging tot een talentenjacht doenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
O kutje ja de party dont start till i walk in jeffrey moet ook komen trouwens donde esta genietosquote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik heb weer geneautenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
Moet nog een beetje bijschaven, maar ik ben vroeg klaar vandaag..
jeugd van tegenwoording jatogOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja die staat op misschien de sukkelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O kutje ja de party dont start till i walk in jeffrey moet ook komen trouwens donde esta genietos
Is het die tijd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O kutje ja de party dont start till i walk in jeffrey moet ook komen trouwens donde esta genietos![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die staat op misschien de sukkel
Mooi, nu ga ik weer een uur jeugd horen
Je moet komenquote:
het is altijd djvt tijd.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Los Gezelligitos!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Kally het volgende:
Mooi, nu ga ik weer een uur jeugd horen![]()
Doe het dan ookquote:
Ola supermercado
Moet ook wel lukken denk ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Tijdmachine doofusYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Tijdmachine.
dan was ik niet vaak weg nee dan zat ik vaak binnen.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik denk dat een video waarin in een half uur lang aan mijn tenen zit te pulken al meer kijkers kan trekken. Zeker wanneer Beau het enige alternatief is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, So you think you can beat Beau in de kijkcijfers
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Net als z'n zus. Oh wacht..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Iris heeft fame voor ff gokje .... half jaartje ? Chris tot ff gokje uhmm z'n graf!!
![]()
Ik denk dat we van Paul nog het langst wat gaan horen. Bij Iris en Chris zal het echt aan de liedjes liggen. Heel goed iemand anders liedjes zingen is een ding, heel goed je eigen liedjes zingen is wat anders. Of nou ja, het zingen zal nog wel lukken.. maar het op de radio brengen ervan.
Al zou ik best een CD van Iris vol harpcovers willen hebben.
De enigen waar je nog wat van gaat horen zijn Charly en Paul. De rest is dertien-en-een-dozijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Net als z'n zus. Oh wacht..
![]()
Ik denk dat we van Paul nog het langst wat gaan horen. Bij Iris en Chris zal het echt aan de liedjes liggen. Heel goed iemand anders liedjes zingen is een ding, heel goed je eigen liedjes zingen is wat anders. Of nou ja, het zingen zal nog wel lukken.. maar het op de radio brengen ervan.
Al zou ik best een CD van Iris vol harpcovers willen hebben.![]()
Erwin nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
De enigen waar je nog wat van gaat horen zijn Charly en Paul. De rest is dertien-en-een-dozijnzie hem nog wel een keer op Pinkpop staan
Charly is ook 13 in dozijn, kan prima zingen, maar vooral het standaard pop werk in plaats van een eigen stijl.hardcoholic![]()
Daarom is hun materiaal zo belangrijk. Er zitten er genoeg bij met een prachtige stem. Er zijn dan wel meer die zoals Iris kunnen zingen maar niet veel. Maar een mindere zangeres met een beter liedje scoort hoger dan een geweldige zangeres met een matig liedje. Charly vind ik overigens niet iets unieks hebben. Hij is juist een goed voorbeeld van dertien-in-een-dozijn. Maar die gaat gewoon grote rollen in musicals doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
De enigen waar je nog wat van gaat horen zijn Charly en Paul. De rest is dertien-en-een-dozijn
Iris!!! wat leuk dat ze heeft gewonnen! Ben benieuwd of we veel van haar blijven horen. Ik hoop het wel want ze kan een lied mooi vertellen. Paul zijn we denk ik ook nog niet vanaf. Die heeft "constante" fans denk ik.
Ik vrees dat het voor Chris en Charly wel klaar is. Chris mist nogal wat persoonlijkheid/karakter en Charly kan niet meer liften op TVOH en is weer terug bij af.
Erwin kan ik niet voorspellen.
Denk trouwens dat Wouter het nog wel goe dkan gaan doen in het NL genre![]()
Erwin kan het beste weer een bandje vormen denk ik. En als hij de wind mee heeft kan hij redelijk wat succes hebben. Maar dan wel in bepaalde delen van Nederland. Maar goed, die leeft nu al van zijn muziek. Hij zal waarschijnlijk vanaf nu in ieder geval nog beter kunnen leven van zijn muziek. In dat opzicht is het voor hem een geslaagde Voice geweest.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Paul? Die gast is alleen leuk op een podium en max drie liedjes. Hij zingt zelfs bijna slecht (zo ver ik hier orgaan mag vinden). Zie onze Lenny van vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
De enigen waar je nog wat van gaat horen zijn Charly en Paul. De rest is dertien-en-een-dozijn![]()
Juist met op een podium staan kun je als artiest goed verdienen. Kijk eens naar de best verdienende artiesten en vergelijk dat met het aantal optredens wat ze geven en het aantal CDs wat ze uitbrengen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Paul? Die gast is alleen leuk op een podium en max drie liedjes. Hij zingt zelfs bijna slecht (zo ver ik hier orgaan mag vinden). Zie onze Lenny van vorig jaar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
Moet nog een beetje bijschaven, maar ik ben vroeg klaar vandaag..quote:5 uur later. Op Schiphol loopt een man. Grote wallen onder de ogen, zonnebril op, los zittend tenue de ville. Telefoon in de hand. De telefoon is bloedheet. De felicitaties stromen binnen. Met een glimlach verwijdert hij ze stuk voor stuk, ongelezen, handmatig terwijl hij op de lopende band stapt, richting de gate. Zijn Louis Vuitton trolley achter zich rollend. De zonnebril gaat even af. Via de security, die hem knipogend begroet, stapt hij het vliegtuig in. “Welkom in de business class meneer De Mol”, glimlacht een stewardess naar hem. Hij gooit de kussens van de stoel af, neemt plaats, vraagt om een aspirientje en maakt zich klaar voor een welverdiende vakantie. Hij stuurt nog een laatste sms’je voordat de tafeltjes ingeklapt en de telefoons uitgeschakeld moeten worden. “Hoi Marco, gefeliciteerd met Inge. Gr. John”. De zonnebril gaat op. Welterusten.![]()
![]()
Als hij de voice nodig heeft voor een beetje extra aandacht dan doet hij iets fout, namelijk interessante muziek maken. Hij had al genoeg naam met the prodigal sons.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:11 schreef Ugjerke het volgende:
Erwin kan het beste weer een bandje vormen denk ik. En als hij de wind mee heeft kan hij redelijk wat succes hebben. Maar dan wel in bepaalde delen van Nederland. Maar goed, die leeft nu al van zijn muziek. Hij zal waarschijnlijk vanaf nu in ieder geval nog beter kunnen leven van zijn muziek. In dat opzicht is het voor hem een geslaagde Voice geweest.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ja die vergelijkingen maken lukt me niet (help) en ik ben heel benieuwd hoe zijn toekomst eruit ziet. Ik vond hem nu een geweldige eerlijke kluns, dat maakte hem leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Juist met op een podium staan kun je als artiest goed verdienen. Kijk eens naar de best verdienende artiesten en vergelijk dat met het aantal optredens wat ze geven en het aantal CDs wat ze uitbrengen.![]()
Paul ga je daarom juist nog wat van horen. Ik zie al helemaal hoe hij, á la een Britt Dekker, Nederland doorgaat met een act... items bij RTL Boulevard.. ik zie het al voor me!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Juist met op een podium staan kun je als artiest goed verdienen. Kijk eens naar de best verdienende artiesten en vergelijk dat met het aantal optredens wat ze geven en het aantal CDs wat ze uitbrengen.
Charly ga je gewoon meer van horen omdat dit altijd al zo was. Hij was al een soort van BN-er voordat hij meedeed. Nu kwam weer naar voren dat hij best aardig kan zingen. Zal wel met een album komen, beetje gaan touren, en uiteindelijk weer bij de musicals terecht komen. Ook als Tanja Jess met iets in het nieuws komt (acteerklus ofzo) zal hij ook wel erbij genoemd worden.. Raakt dus niet zo snel in de vergetelheid
Dit in tegenstelling tot Chris. Uitstraling van een zoutzak, niet een figuur die je voor feesten en partijen boekt, te saai! Ik zie ook nog steeds niet voor me hoe hij een zaal als Paradiso zou kunnen platspelen een hele avond. Hetzelfde geldt voor zijn zus: kan ook top zingen, maar geen uitstraling! Je zag ook het verschil met die Gavin Degraw. Die ging heen en weer lopen, in het publiek, maakte het spannend. Zó moet het.
Erwin zal inderdaad in een bepaald circuit het goed doen. Maar Pinkpop? Dat zie ik niet gebeuren, daar is het niet goed genoeg voor![]()
Je hoeft ook niet perse het woord 'nodig' erin te gebruiken. Het is wel een van de meest effectieve manieren voor een korte termijn boost. Daar kan hij goed gebruik van maken. Wat hij daarmee doet bepaalt z'n lange termijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als hij de voice nodig heeft voor een beetje extra aandacht dan doet hij iets fout, namelijk interessante muziek maken. Hij had al genoeg naam met the prodigal sons.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Een cursus Nederlands en een TV-show bij BNN lijkt mij ook wel wat trouwens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die vergelijkingen maken lukt me niet (help) en ik ben heel benieuwd hoe zijn toekomst eruit ziet. Ik vond hem nu een geweldige eerlijke kluns, dat maakte hem leuk
Ik snap de stap niet, je hebt lang en breed bewezen dat je kunt zingen/optreden en dan ga je meedoen met een talentenjacht.... ( het is verdorie iemand die al de grote prijs van nederland met zijn bandje op zak had hoeveel bevestiging heb je nodig)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse het woord 'nodig' erin te gebruiken. Het is wel een van de meest effectieve manieren voor een korte termijn boost. Daar kan hij goed gebruik van maken. Wat hij daarmee doet bepaalt z'n lange termijn.
Hij lijkt mij niet het type dat onzeker is over zijn eerder behaalde successen dus dan is het een berekende stap om meer in het vizier te komen, jammer.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Volgens mij heeft hij al op Pinkpop gestaan toch? Sowieso zegt dat niet veel. Ik ken ook vrienden/collega's die op Lowlands gespeeld hebben en dat zijn echt geen hele bekende jongens. Hooguit vaag bekend onder vaste 3FM luisteraars.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Paul ga je daarom juist nog wat van horen. Ik zie al helemaal hoe hij, á la een Britt Dekker, Nederland doorgaat met een act... items bij RTL Boulevard.. ik zie het al voor me!
Charly ga je gewoon meer van horen omdat dit altijd al zo was. Hij was al een soort van BN-er voordat hij meedeed. Nu kwam weer naar voren dat hij best aardig kan zingen. Zal wel met een album komen, beetje gaan touren, en uiteindelijk weer bij de musicals terecht komen. Ook als Tanja Jess met iets in het nieuws komt (acteerklus ofzo) zal hij ook wel erbij genoemd worden.. Raakt dus niet zo snel in de vergetelheid
Dit in tegenstelling tot Chris. Uitstraling van een zoutzak, niet een figuur die je voor feesten en partijen boekt, te saai! Ik zie ook nog steeds niet voor me hoe hij een zaal als Paradiso zou kunnen platspelen een hele avond. Hetzelfde geldt voor zijn zus: kan ook top zingen, maar geen uitstraling! Je zag ook het verschil met die Gavin Degraw. Die ging heen en weer lopen, in het publiek, maakte het spannend. Zó moet het.
Erwin zal inderdaad in een bepaald circuit het goed doen. Maar Pinkpop? Dat zie ik niet gebeuren, daar is het niet goed genoeg voorOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hm, eigenlijk is hij de allerallerbeste die we naar het songfestival kunnen sturenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een cursus Nederlands en een TV-show bij BNN lijkt mij ook wel wat trouwens.![]()
Je geeft eigenlijk zelf aan dat je wel snapt waarom hij die stap gemaakt heeft. En als je daar je inkomen uit haalt kan ik dat heel goed begrijpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik snap de stap niet, je hebt lang en breed bewezen dat je kunt zingen/optreden en dan ga je meedoen met een talentenjacht....
Hij lijkt mij niet het type dat onzeker is over zijn eerder behaalde successen dus dan is het een berekende stap om meer in het vizier te komen, jammer.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat is ook wel weer zo, hij zal er ook niet veel publiek mee verliezen... tja laat ik het dan maar op slim houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk zelf aan dat je wel snapt waarom hij die stap gemaakt heeft. En als je daar je inkomen uit haalt kan ik dat heel goed begrijpen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Hierboven ergens werden ik en Karina bedankt voor het leiden van VOH in TAL..
Maar eigenlijk wil ik jullie ook bedanken voor de leuke vrijdagavonden, de discussies rond Paul en gewoon de algemene gezelligheid die er werd gecreëerd. Dankjulliewel![]()
![]()
Of je moet wel, zoals raffaela?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, hij zal er ook niet veel publiek mee verliezen... tja laat ik het dan maar op slim houden![]()
Chris vergelijken met Gavin die al jaren bekend is en de hele wereld rond is geweest, wat een appels met peren vergelijkingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Je zag ook het verschil met die Gavin Degraw. Die ging heen en weer lopen, in het publiek, maakte het spannend. Zó moet het.Eerlijk vooral...
En iedereen brult over optredens, een cd koop en luister je niet-te-tellen zo vaak, een concert is zelden als je vergelijkt.
Paul zijn cd hoeft geen hond, die speelt overal de clown, om dat bijzonder te noemen, neh, laat staan de vergelijking met Britt; commercieel vrouwelijk Adje. Goed naar Paul de Leeuw gekeken, al is Paul gewoon zichzelf. Britt is een act.
[ Bericht 11% gewijzigd door Pisces29 op 21-01-2012 07:43:10 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja idd. Je kunt niet iemand die net start met zingen vergelijken met iemand die al jaren een artiest is![]()
![]()
Ja dan zijn we weer het lachertje van iedereen, nee bedanktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, eigenlijk is hij de allerallerbeste die we naar het songfestival kunnen sturen
Sowieso, laat hem lekker voor zijn eigen land gaan
(Zojuist gekeken.)
M'n minst favoriete van het viertal aan finalisten heeft gewonnen (saai). Bij de andere drie maakte het me niet zoveel uit.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 08:31:07 ]![]()
Die Voice Kids lijkt me ook geen zak aan nee. Die irritante ouders alleen al.
Ik ben blij dat Erwin niet gewonnen heeft maar sta nou ook niet te springen dat Iris heeft gewonnen. Echt een super on interessant persoon.
Het kan me eigenlijk ook geen donder schelen want over 3 maanden hoor je er toch niks meer vanJaap wie? Rochelle wie? Iris wie?
![]()
Dat wisten we vantevoren niet dat het saai isen eer we er achter kwamen telden we al mee voor de kijkcijfers
![]()
![]()
Rochelle, daar zit volgens mij wel degelijk potentie in. Maar vermoedelijk is die carrière, door matige begeleiding/een wurgcontract/andere dingen die talentenjachten met zich mee brengen, al zo'n beetje om zeep geholpen voor 'ie uberhaupt heeft kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:33 schreef loezzzje het volgende:
Het kan me eigenlijk ook geen donder schelen want over 3 maanden hoor je er toch niks meer vanJaap wie? Rochelle wie? Iris wie?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 09:20:22 ]![]()
Ik heb niet meer gekeken na het afvallen van Paul. En eigenlijk was ik geestelijk al afgehaakt na het afvallen van Charly.
Ik ben wel verbaasd dat Iris gewonnen heeft, dat wel.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Scheelde niet veel of Erwin had Degraw onder de vleugel gezongenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Paul ga je daarom juist nog wat van horen. Ik zie al helemaal hoe hij, á la een Britt Dekker, Nederland doorgaat met een act... items bij RTL Boulevard.. ik zie het al voor me!
Erwin zal inderdaad in een bepaald circuit het goed doen. Maar Pinkpop? Dat zie ik niet gebeuren, daar is het niet goed genoeg vooren Degraw moest nadien erkennen dat hij nog meer foutjes maakte dan Erwin
![]()
Zo zie je maar dat Erwin meer is dan Young/Springsteen hij is dat oude rocken nog niet verleerd uit zijn Prodigal Sons periode![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het niet. Begrijp deze hele voice niet gewoon. Mensen eruit gehaald bij de battles..
Mensen eruit gestemd die niet weg hadden gemoeten..
Een winnaar zonder harp die gewoon netzo goed bij de lokale karaoke show kan gaan werken..
Lijkt Popstars wel
Friends don't let friends remain beardless...![]()
We waren juist steeds het lachertje toen we het serieus namen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan zijn we weer het lachertje van iedereen, nee bedankt
En de landen die wel idioten stuurden kregen veel puntenHij woont al een jaar in Nederland.quote:Sowieso, laat hem lekker voor zijn eigen land gaan
Hoe lang moet je er wonen voor dat het ook 'je eigen land' is?
Maar als John de Mol het volgend jaar ook regelt, het NSF, dan mag Iris met harp ook wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja maar dat is met de meeste van die lui die een talentenjacht winnen. Ben je blij dat je wint maar uiteindelijk komt je carriere nog niet echt van de grond. Ben benieuwd wat Ben Saunders anders heeft gedaan dan al die andere, aangezien hij volgens mij bij Sony in Engeland heeft getekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Rochelle, daar zit volgens mij wel degelijk potentie in. Maar vermoedelijk is die carrière, door matige begeleiding/een wurgcontract/andere dingen die talentenjachten met zich mee brengen, al zo'n beetje om zeep geholpen voor 'ie uberhaupt heeft kunnen beginnen.![]()
"al" een jaar? Poehquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
We waren juist steeds het lachertje toen we het serieus namen.
En de landen die wel idioten stuurden kregen veel punten
Hij woont al een jaar in Nederland.
Hoe lang moet je er wonen voor dat het ook 'je eigen land' is?
Ik wil gewoon een leuke Nederlandse inzending.Dat wordt leuk als we allemaal straks andere landen voor landen uit laten komen, dat haalt het hele Eurovisie idee (voor mij) weg.
- Volle agenda (bijna elke avond) qua optredens in 2011 en volgens mij ook al flink vol in 2012.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dat is met de meeste van die lui die een talentenjacht winnen. Ben je blij dat je wint maar uiteindelijk komt je carriere nog niet echt van de grond. Ben benieuwd wat Ben Saunders anders heeft gedaan dan al die andere, aangezien hij volgens mij bij Sony in Engeland heeft getekend.
- Vloog van de week naar Londen om een single voor de Britse markt op te nemen:
- Afgelopen zomer tekende hij een internationaal platencontract met Sony.
- Bijna platina album
- Speelde afgelopen zomer op meer dan 35 festivals met live band
- 3 TMF awards
- Dutch MTV Award
- Club Tour
- Uitverkocht Paradiso eind 2011
Denk dat hij qua echt 'artiest' (geen musicalster als Jim en Jamai) de meest succesvolle talentenjachtwinnaar is.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dankjewel en iedereen bedankt voor het leuke meeposten, anders was VOH een stuk ongezelliger geweest.
Jammer dat de kwaliteit van de kandidaten toch wat tegenviel (wat mij betreft) en dat er mensen uitgingen die er gewoon in hadden moeten blijven. Ja, ik begin weer over BartOok Bart was misschien saai en oubollig, maar hij kon WEL zingen.
![]()
Hehequote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:15 schreef loezzzje het volgende:
Dat wisten we vantevoren niet dat het saai isen eer we er achter kwamen telden we al mee voor de kijkcijfers
Echt? Maar ik dacht dat je haar zo saai vond, of denk je dat we kans maken op de winst vanwege de harp?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:02 schreef Greys het volgende:
Maar als John de Mol het volgend jaar ook regelt, het NSF, dan mag Iris met harp ook wel
Origineel is het wel ja, geen idee of het scoort, zou het niet een verkeerde inzending vinden, niet meer/minder leuk dan de VOH kandidaten die nu kans maken om te gaan
Wel gedeeltelijk eens hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"al" een jaar? Poeh
Ik wil gewoon een leuke Nederlandse inzending.Dat wordt leuk als we allemaal straks andere landen voor landen uit laten komen, dat haalt het hele Eurovisie idee (voor mij) weg.
Alleen als het nou een topzanger was geweest, dan had niemand gevallen over het feit dat ie 'pas' een jaar hier woont denk ik.
Maar Iris met harp mag ook! Da's in elk geval al opvallender op een Eurovisie dan wat we nu gaan krijgen dit jaar
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Maar ik dacht dat je haar zo saai vond,Er is in al die jaren nog nooit iemand daar geweest met harp bij mijn weten, dus iemand die mooi kan zingen en harp spelen tegelijk is in elk geval ontzettend opvallendquote:of denk je dat we kans maken op de winst vanwege de harp?
Origineel is het wel ja, geen idee of het scoort, zou het niet een verkeerde inzending vinden, niet meer/minder leuk dan de VOH kandidaten die nu kans maken om te gaan
Ik wel, ik zou het echt heel zonde vinden, ik wil echt lekker kneuterig Nederlandsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel gedeeltelijk eens hoor
Alleen als het nou een topzanger was geweest, dan had niemand gevallen over het feit dat ie 'pas' een jaar hier woont denk ik.![]()
Maar de kans is idd groot dat velen het geen punt vinden als de act tof is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dat is met de meeste van die lui die een talentenjacht winnen. Ben je blij dat je wint maar uiteindelijk komt je carriere nog niet echt van de grond. Ben benieuwd wat Ben Saunders anders heeft gedaan dan al die andere, aangezien hij volgens mij bij Sony in Engeland heeft getekend.Niet alleen Ben vooral 8Ballmusic heeft deal gesloten met Sony er moet uiteraard ook aan verdiend worden bij De Mol
![]()
![]()
Ik vond het op het eind toch nog geslaagd, want ik ben meer benieuwd naar (een paar) kandidaten dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:09 schreef Karina het volgende:
Jammer dat de kwaliteit van de kandidaten toch wat tegenviel (wat mij betreft) en dat er mensen uitgingen die er gewoon in hadden moeten blijven. Ja, ik begin weer over BartOok Bart was misschien saai en oubollig, maar hij kon WEL zingen.
Ik kende Niels bijvoorbeeld nog niet, daar hoop ik meer van te voren, Chris ook.
Erwin vond ik al met al een leuke verrassing, tof dat hij het met zijn genre tot de finale heeft geschoptBart vond ik ook nog leuk
De uitzendingen hadden wel leuker mogen zijn ja
Maar natuurlijk heeft VOH III straks veeeeeeul meer talent dan oooooooooit gehoord hebben
Ben eigenlijk wel benieuwd of ik nu meer gepost heb dan vorig seizoen, ik gok van wel, puur omdat de topics minder snel gingen. Fijn wel
Erwin is niet bij bepaald genre te plaatsen Ok singer/songwriter maar hij heeft kleine liedjes gezongen maar ook rocknummers luister eens naar zijn eigen muziekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het op het eind toch nog geslaagd, want ik ben meer benieuwd naar (een paar) kandidaten dan vorig jaar.
Ik kende Niels bijvoorbeeld nog niet, daar hoop ik meer van te voren, Chris ook.
Erwin vond ik al met al een leuke verrassing, tof dat hij het met zijn genre tot de finale heeft geschoptBart vond ik ook nog leuk
Maar natuurlijk heeft VOH III straks veeeeeeul meer talent dan oooooooooit gehoord hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het op het eind toch nog geslaagd, want ik ben meer benieuwd naar (een paar) kandidaten dan vorig jaar.
Ik vond Bart ook wel leuk had een behoorlijk portie Motown in zijn donder![]()
![]()
![]()
Maar natuurlijk heeft VOH III straks veeeeeeul meer talent dan oooooooooit gehoord hebben![]()
Ja, dus? Dat neemt niet weg dat Ben die deal heeft gesloten met Sony.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef prodigalsons het volgende:
[..]Niet alleen Ben vooral 8Ballmusic heeft deal gesloten met Sony er moet uiteraard ook aan verdiend worden bij De Mol
Welke centen er naar wie gaan gaat ons niet echt aan lijkt me, feit blijft dat hij die deal heeft en diverse andere winnaars van talentenjachten niet
Wat ik vooral hoop is dat ze bij VOH 3 de uitzending een stuk verkorten, van half 9 (of eigenlijk meestal tien over half 9) tot bijna 12 uur is gewoon VEEL te lang.
En wat me ook opviel, maar dat was de vorige keer natuurlijk ook al, is dat er TOCH, soms al bij de "stoelenronde" naar het uiterlijk werd gekeken.
Opmerkingen van de jury als "je ziet er leuk uit" mogen vooral in het begin wel achterwege blijven, het is tenslotte TVOH.![]()
Dat Erwinopgehemel heel de tijd.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ze kunnen het 100 keer The Voice noemen, alleen de eerste paar noten wordt er niet op het uiterlijk gelet idd. Daarna gewoon wel, daarna gaat het gewoon om het totaalplaatje. Want bij Gianna zeiden ze ook steeds dat ze zo chagrijnig keek en bij Michelle (?) geloof ik ook. Zou niet moeten uitmaken als het alléén om de voice gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
Wat ik vooral hoop is dat ze bij VOH 3 de uitzending een stuk verkorten, van half 9 (of eigenlijk meestal tien over half 9) tot bijna 12 uur is gewoon VEEL te lang.
En wat me ook opviel, maar dat was de vorige keer natuurlijk ook al, is dat er TOCH, soms al bij de "stoelenronde" naar het uiterlijk werd gekeken.
Opmerkingen van de jury als "je ziet er leuk uit" mogen vooral in het begin wel achterwege blijven, het is tenslotte TVOH.
Ik vind het terechter dan de visueel wellicht interessanter maar muzikaal minder boeiende hoop gebakken lucht dat nu in de top 2 eindigde.quote:![]()
zeker wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat hij qua echt 'artiest' (geen musicalster als Jim en Jamai) de meest succesvolle talentenjachtwinnaar is.maar ik denk dat hij er zelf ook heel hard aan werkt. ik heb het idee bij de rest dat ze maar zitten af te wachten tot er iemand met hun wil werken.
![]()
Alle deelnemers hebben een bepaald genre waar ze goed in zijn, een bepaalde stijl, dus ook Erwinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:20 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Erwin is niet bij bepaald genre te plaatsen Ok singer/songwriter maar hij heeft kleine liedjes gezongen maar ook rocknummers luister eens naar zijn eigen muziek
Cee heb je nog een blogje geschreven gister, of komt hij nog?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het terechter dan de visueel wellicht interessanter maar muzikaal minder boeiende hoop gebakken lucht dat nu in de top 2 eindigde.
Ik had 'm gisteravond al af kuuk'n! Hier is ie: http://www.zonnigendroog.nl/?p=209 .quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee heb je nog een blogje geschreven gister, of komt hij nog?![]()
Natuurlijk. Want stel je voor dat het geld straks op is bij de Mol.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef prodigalsons het volgende:
[..]Niet alleen Ben vooral 8Ballmusic heeft deal gesloten met Sony er moet uiteraard ook aan verdiend worden bij De Mol
![]()
Ja maar ik kan er niet zo goed tegen als elk commentaar móet benadrukken hoe goed en geweldig en absoluut uniek en niet in te delen is in een genre iemand is. Maar dat ben ik maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het terechter dan de visueel wellicht interessanter maar muzikaal minder boeiende hoop gebakken lucht dat nu in de top 2 eindigde.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind het zo tof dat ik altijd geluid hoor bij je blogjes, Ceequote:The vooooooiiiiice! Of Hollaaaaaaaannnd!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had 'm gisteravond al af kuuk'n! Hier is ie: http://www.zonnigendroog.nl/?p=209 .Eensquote:Autotunerapper Taio Cruz heeft het genoegen om met Paul Turner op te treden. Ik weet niet waar ik meer om moet treuren. Dit soort nummers. Dit soort artiesten. Het feit dat Paul Turner hiermee wordt opgezadeld. De luiers van het showballet. De lichteffecten. Ik heb 3 minuten om er over na te denken en dan is deze vocale ebola ook voorbij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: