quote:
Waarom zou hij niet mogen kijken?quote:De Leeuw nam ook contact op met DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk, omdat zijn 9-jarige zoon Toby zich afvroeg of kijken naar zijn favoriete rubriek De Tv Draait Door nu niet meer mocht.
Ik dacht dat ik een stukje had gemist of zo, maar dit is alles?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat DWDD commentaar had op de Leeuw.
Zou hij als vader net zo uniek zijn als dat hij dat als talent is?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef arucard het volgende:
Zegt wel wat voor vader Paul is als zijn zoon dat gelijk afvraagt
De Leeuw was verbolgen over de uitspraken van Sonja Barend dat hij maar beter een sabbatical kon nemen, maar ondertussen stond dat allang in de planning schijnbaarquote:'Paul de Leeuw neemt sabbatical in 2013'
Paul de Leeuw wil in 2013 wel een sabbatical nemen, vertelt de jolige VARA-presentator in het AD: "Halverwege 2013 loopt mijn televisiecontract af. Daarna neem ik echt rust. Een halfjaartje sabbatical lijkt me fijn. Met het gezin willen we een wereldreis maken. Die plannen zijn er al langer, maar wil ik nu doorzetten."
Over het middelmatige succes van zijn huidige zaterdagshow Pau!l maakt de presentator zich weinig zorgen: "Ik luister niet naar schreeuwerige internetberichtjes die dat beweren. De show is aan het groeien. Het cabaret werkt prima en de Vladip is een groot succes. Daar wordt op maandag over gepraat."
Voor de start van Pau!l hield de VARA-coryfee al rekening met de sterke concurrentie op de zaterdagavond: "Ik zei: 'Ik kom in een sterk speelveld terecht. Ik Hou Van Holland loopt dan al. Kijkers hebben een vast patroon op de zaterdagavond. Dus reken me de eerste maanden niet af op de kijkcijfers.' Die afspraak staat en ik merk: de VARA en netmanager Marcel Peek houden zich daar genereus aan."
De Leeuw voelt zich ondanks de recente ruzie met de VARA-talkshow De Wereld Draait Door goed: "Ik voel me in balans. Komt doordat ik alles heb gedaan wat ik wil, denk ik. Er is geen onrust meer. De toekomst plan ik mede daarom zo min mogelijk. Ik zie wel wat er op m'n pad komt en pak aan wat ik leuk vind."
Ik denk dat hij meer de reacties onder de berichten bedoeldquote:Op zondag 25 december 2011 19:52 schreef Heufd het volgende:
Schreeuwerige internetberichtjes. Voel je je aangesproken, pberends?
Hier maak ik me wel zorgen over.quote:...en de Vladip is een groot succes...
Ik heb gelukkig vakantie en bij mijn 'koffieautomaat' hier in huis is het nog tamelijk rustig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Modus het volgende:
Wordt daar bij jullie niet over gepraat op maandag?
Ik snap het ook niet. Bij het koffieautomaat bij mij op werk wordt er alleen gesproken over het weer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:39 schreef Modus het volgende:
Ik vind dat ook zo'n rare uitspraak. "Daar wordt over gepraat maandag." Ja, ms in de VARA kantine, maar verder??
Ah, de vladip en een stel ingehuurde cabaretiers. Wat een geweldige innovatie van meneer De Leeuw. Hij is die zes ton per jaar overduidelijk waard.quote:
Het boeit me eigenlijk niet of hij het waard is. Als hij zo veel wil verdienen met plat amusement dan moet hij lekker naar de commerciëlen gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, de vladip en een stel ingehuurde cabaretiers. Wat een geweldige innovatie van meneer De Leeuw. Hij is die zes ton per jaar overduidelijk waard.
Dat sowieso. De publieke omroep heeft het flink verpest met al die "amusement".quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niet of hij het waard is. Als hij zo veel wil verdienen met plat amusement dan moet hij lekker naar de commerciëlen gaan.
Ah, ze speelt dus toch een beetjequote:Eddy Zoëy gelooft in naïeviteit Britt
Eddy Zoëy gelooft niet dat realityster Britt Dekker een actrice is. De jonge blondine brak door vanwege haar deelname aan Zoëys datingprogramma Take Me Out. Inmiddels twijfelen steeds meer mensen aan de echtheid van haar naïviteit.
"Ik denk dat Brittje echt is", zegt Zoëy woensdag in het AD. Het is hem wel opgevallen dat ze soms 'ietsje te lang over haar reacties moet nadenken'. "Britt is 85 procent zichzelf, de rest is misschien een beetje gespeeld omwille van de publiciteit. Hoe dan ook is het een heerlijk mens."
Britt groeide dit jaar uit tot een ware ster. Zo bracht ze een single uit, tekende ze een contract bij RTL 5 en ging ze uit de kleren voor Playboy. Volgend jaar is ze te zien in het tweede seizoen Echte Meisjes in de Jungle. Britt won de eerste editie van de realityshow.
Gebasseerd op Buchenwald, inclusief rokende schoorstenen en Jedem Das Seine.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Gemeente houdt 'nazihek' voorlopig tegen
dit vind ik dan ook wel weer erg overdreve, het is een hek....
Inderdaad, ik stoor me er ook aan. Wie wil er nou een oudbakken smoel zien bij het jaaroverzicht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of all people kiezen ze Claudia de Breij bij de TVDD jaaroverzicht. Met dat gehinnik.
Wees blij, 1 keer was het grappig. Daarna niet meerquote:
Geen eens een paar voorbeelden van mensen die dat deden? Ik kan me de tijd van voor de Autocue nog herinneren en toen las iedereen gewoon voor van papier. En niemand improviseerde zomaar wat, slaat ook nergens bij het berichten van nieuws. Smeets lult uit zijn nek of haalt een aantal dingen door elkaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Martin Smeets een arrogante zak. Maar hij had wel gelijk bij Jinek. Grote nieuwslezers kunnen zonder autocue, waarom kunnen enkele kerngetallen niet op papier opgeschreven worden. Jinek ging gelijk emotioneel snauwen. 'Dat is onverantwoord! Huil huil'. Ze hadden Smeets ook bij DWDD moeten uitnodigen voor aan tafel.
Ze lazen voor van papier maar keken toch een groot gedeelte van de tijd in de camera. Als je alleen maar letterlijk aan het voorlezen bent kan dat niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:50 schreef NoCigar het volgende:
Geen eens een paar voorbeelden van mensen die dat deden? Ik kan me de tijd van voor de Autocue nog herinneren en toen las iedereen gewoon voor van papier. En niemand improviseerde zomaar wat, slaat ook nergens bij het berichten van nieuws. Smeets lult uit zijn nek of haalt een aantal dingen door elkaar.
Wat een gelul dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Martin Smeets een arrogante zak. Maar hij had wel gelijk bij Jinek. Grote nieuwslezers kunnen zonder autocue, waarom kunnen enkele kerngetallen niet op papier opgeschreven worden. Jinek ging gelijk emotioneel snauwen. 'Dat is onverantwoord! Huil huil'. Ze hadden Smeets ook bij DWDD moeten uitnodigen voor aan tafel.
quote:Tafelheer is Jan Mulder. -Een blik vooruit op 'Andere Tijden Sport'. Gast is Roelof Thijs, één van de beste ijsspeedwayrijders ter wereld in de jaren '70. Hij komt samen met Andere Tijden Sport-presentator Tom Egbers. -Muziek is er van het Belgische School is Cool. Na het winnen van de Rock Rally en het behalen van een gouden plaat kunnen ze in thuisland België al nauwelijks meer gewoon over straat. Nu is het dan ook tijd om Nederland te veroveren met hun aanstekelijke indiepopliedjes.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:57 schreef luxerobots het volgende:
neuh!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Hopelijk hebben al die zeikerds die dit programma niet leuk vinden, maar wel altijd kijken en continu hier posten zich voorgenomen om dit jaar niet meer te kijken.
Oh de redactie had een opstart maandag.... (hoop ik)quote:
DWDD is juist het heerlijkste klaagprogramma. Je kijkt het met plezier, maar er zitten zoveel ergerlijke factoren aan, altijd, elke dag.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Hopelijk hebben al die zeikerds die dit programma niet leuk vinden, maar wel altijd kijken en continu hier posten zich voorgenomen om dit jaar niet meer te kijken.
http://www.speld.nl/2012/01/02/dwdd-wordt-provincie/quote:Het televisieprogramma De Wereld Draait Door wordt vanaf 1 juli een aparte provincie binnen Nederland. Dat maakte de VARA gisteren bekend.
Het idee voor een eigen provincie komt van presentator Matthijs van Nieuwkerk: “Als televisieformat heeft De Wereld Draait Door zich de afgelopen jaren bewezen, maar ik had al langere tijd het idee dat er meer in zat. Voor mij is DWDD meer dan alleen het tv-programma, het is een bepaalde bravoure, een zeker panache zou ik bijna willen zeggen. Op een gegeven moment wil je daar een provincie bij.”
Volgens eindredacteur Dieuwke Wynia komt de staatkundige promotie op het juiste moment: “We merkten op de redactie dat iedereen echt toe was aan een volgende stap. Er liepen al wel gesprekken voor een apart DWDD-themakanaal, maar De Wereld Draait Door is groter dan het medium alleen: het is een manier van leven. Met een eigen provincie hebben we meer vrijheid om te experimenteren en zitten we niet opgesloten in een keurslijf.”
Enkele tafelheren zullen de overstap meemaken en in de nieuwe provincie gaan wonen. Ook huisdichter Nico Dijkshoorn verhuist: “Ik heb nog nooit eerder aan een provincie meegewerkt, dus dit lijkt me echt te gek.”
Het plan voor de DWDD-provincie zal nog wel goedgekeurd moeten worden door de Raad van State. Wynia: “Aanvankelijk wilden we het buiten de Raad van State om regelen, maar daar stak het Commissariaat voor de Media een stokje voor. Volgens hen is het verplicht een aanvraag in te dienen als je als omroeporganisatie een provincie wilt beginnen. Hilversum op z’n smalst inderdaad, maar het zij zo.”
wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/01/02/dwdd-wordt-provincie/
Ah nog niet bekend met het fenomeen 'de speld'quote:
De Speld.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah nog niet bekend met het fenomeen 'de speld'
wtf am i reading?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/01/02/dwdd-wordt-provincie/
Alleen hierom al blijf ik posten.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja vond ik ook, hij kan ook erg goed de geinterviewden gerust stellen en op hun gemak, en dan pats een goede vraag (bijna geniepige) vraag er tussen glippen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft trouwens niemand het vervangende programma vorige week van Evenblij gezien? Vond het erg goed. Wat stelt hij goede kritische vragen zeg.
Ik vind het programma wél leuk, maar blijf wel gewoon zeiken, vooral als daar reden toe is.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
En dan hopen dat we niet gaan zeiken. Need I say more?quote:De Wereld Draait Door is groter dan het medium alleen: het is een manier van leven.
Hoiquote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Sorry.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Hè ja, laten we het wel een beetje gezellig houden. Mooi staaltje heikneuterisme. Jedem das seine.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
En nu snel terugkrabbelen. Blijf bij je punt, vrouw.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach wat, dan zeik maar lekker raak! Kan mij het ook bommen.![]()
Ik wil jullie tenslotte geen genoegen ontnemen. En zonder gezeik zou er hier verder ook niks gepost worden denk ik.
Is een veel beter programma dan DWDD, heb me goed vermaakt. De gasten waren ook veel leuker.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft trouwens niemand het vervangende programma vorige week van Evenblij gezien? Vond het erg goed. Wat stelt hij goede kritische vragen zeg.
Ja, vanavond begint dat verschrikkelijk slechte programma met die vreselijke presentator, die ontzettend vervelende tafelheren en dames, niet ter zake doende gasten met al die waardeloze en uitgekauwde grachtengordel flutonderwerpjes weer. We zijn allemaal blijquote:
Niet te vergelijken. DWDD is gezellige prietpraat, daar hoeft de onderste steen helemaal niet boven.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is een veel beter programma dan DWDD, heb me goed vermaakt. De gasten waren ook veel leuker.
kutlul Erik kan nergens meer terecht. Zie de briljante onderzoeksjournalistiek van.........pberendsquote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef Stefan het volgende:
Dit seizoen schrappen ze de jakhalzen en lucky tv omdat anders de DWDD recordingscompilatie niet meer past
Goed dat je het zegt, even een zeiltje op de bank neerleggen.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Neerlands hoop in bange dagen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Zie de briljante onderzoeksjournalistiek van.........pberends
Ja, je gaat 'm toch missen, he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |