SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 04-01-2012 13:48:08 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Home alonequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Sharon en Jennifer doen wat mij betreft niet voor elkaar onder qua min-factor
Jammer dat er volgende week geen show is. Wat krijgen we dan te zien?![]()
![]()
Tuurlijk ontkom je daar niet aan, maar je zou bij de keuzes van de jury wel verwachten dat ze de beste stemmen meenemen naar de liveshow... en daar is bij zowel Jennifer als Paul geen sprake van... die hadden er echt niet doorheen mogen komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch al na het omdraaien van de stoelen zo? Dan moet het volledig blind zijn, als je echt alleen de voice wil vinden. Niets show, achter een gordijntje zingen. ELke week weer.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mijn klomp brak toen ik een bericht op nu.nl tegen kwam over dat luskes zijn borsthaar er af ging scheren. Het idee alleen al dat je denkt dat ook maar iemand dat wil weten van je is al walgelijk![]()
Gatverdamme
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Jennifer Ewbank heeft een matige live stem. Haar cd is briljantquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook wel grappig dat veel mensen een matige stem van een te blije homo wel kunnen waarderen maar als een mooi meisje een matige stem heeft zoals Jennifer Ewbank weten ze niet hoe snel ze moeten zijn om d'r uit te kotsenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Bart zal natuurlijk nooit TVOH worden, maar misschien houdt ie er wel een leuk plaencontract aan over.
En die Paul met z'n act is natuurlijk ook niet the VOICE of HOLLAND, maar die domme sms-ende mutsen blijven op een toneelstukje stemmen.
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
De eerste keer al afgezet, dus waarom zou ik het zo vaak kijken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
@ radio: ik heb net wel de singoff gehoord, zonder alle afleiding aan dansers, danseressen en outfits op tv. maakt wel een verschil met wat ik eerder vanavond had gezien![]()
![]()
qua gun factor gaat Wouter het dan winnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Bart zal natuurlijk nooit TVOH worden, maar misschien houdt ie er wel een leuk plaencontract aan over.
En die Paul met z'n act is natuurlijk ook niet the VOICE of HOLLAND, maar die domme sms-ende mutsen blijven op een toneelstukje stemmen.
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben bang dat Paul nog in de finale komt te staan...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Qua stem ben ik het volledig met je eens, alleen dit jaar steekt er voor mij geen stem bovenuit dus ga ik voor het showelement, de rest is zo saaiquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk ontkom je daar niet aan, maar je zou bij de keuzes van de jury wel verwachten dat ze de beste stemmen meenemen naar de liveshow... en daar is bij zowel Jennifer als Paul geen sprake van... die hadden er echt niet doorheen mogen komen.![]()
Jennifer had flinke concurrentie wmb vorig jaar dus die vond ik helemaal niks.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Daar zat ik al aan te denkenquote:
ik heb die film nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste keer al afgezet, dus waarom zou ik het zo vaak kijken?
irritant kutjoch
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Precies
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Komt die niet met kerst dan of is het een ander deel?quote:
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scroogequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt die niet met kerst dan of is het een ander deel?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Bill Murray-versiequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scrooge
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scrooge
niet met z'n poik deze keerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef JamFlava het volgende:
Bart door![]()
![]()
Wat was Marco Borsato denkende?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Z'n jodokus had kerstvakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef JamFlava het volgende:
Bart door![]()
![]()
Wat was Marco Borsato denkende?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh huuuuquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
en the lord of the rings, maar die is wel leuk
De enige leuke versie jaquote:
Hij heeft een hekel aan roodquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef JamFlava het volgende:
Bart door![]()
![]()
Wat was Marco Borsato denkende?
heitieh![]()
Ja maar die heb ik extended op blu-ray dus kijk ik liever diequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
en the lord of the rings, maar die is wel leuk
Die kijk ik wel op dvd. Films op tv-zenders kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
en the lord of the rings, maar die is wel leukrNet met dat rondzappen om tv kantine heen march of the penguins: meer blokken reclame gezien dan pinguins. Wat knap is.
Bed
Die van de Muppets is leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scrooge.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
truequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kijk ik wel op dvd. Films op tv-zenders kijkenrNet met dat rondzappen om tv kantine heen march of the penguins: meer blokken reclame gezien dan pinguins. Wat knap is.
heitieh![]()
Het was weer gezellig jongens!![]()
Ik duik ook het mandje in
Slaap ze slapersMuppets sowieso, omg ik vind al 2 scrooge versies leukquote:
Piscjequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Truste lieverdquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
enjoy JoooPiiiiiiquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ook slapen.
Fijne kerstdagen allen !!!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij ook Jooo-piquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ook slapen.
Fijne kerstdagen allen !!!
Toedelsss, ik ga ook slapen!
Fijne kerstdagen allemaal![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Jij ook moppiequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef MissJ het volgende:
Toedelsss, ik ga ook slapen!
Fijne kerstdagen allemaal![]()
![]()
Serieus over die borstimplantaten die makkelijk scheuren: Welke heb ik ook al weer, als je je zorgen maakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
dat gezeik over Sinterklaas racistisch is![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
dat gezeik over Sinterklaas racistisch is
trek het lekker uit zijn verband en maak het een politiek iets ipv een kinderfeest
Vier het dan niet in Suriname
precies.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
trek het lekker uit zijn verband en maak het een politiek iets ipv een kinderfeest
hier in NL ook steeds meer gezeik
en de kerstman maar promoten![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En die discrimineert rendierenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies.
hier in NL ook steeds meer gezeik
en de kerstman maar promoten![]()
En kleine mensen. Dan heb je Roel en Guy en Martijn over de zeik!quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ook nog ja, de horkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En kleine mensen. Dan heb je Roel en Guy en Martijn over de zeik!
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar is Amerikaans en daar moeten we op lijken
Ik vind dat de paashaas eieren discrimineert. Dat wordt een handtekeningenactie en kamervragenquote:!
![]()
Ik steun je, maar wel in de SCquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat de paashaas eieren discrimineert. Dat wordt een handtekeningenactie en kamervragen!
En terecht. want het is ook racistischquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
dat gezeik over Sinterklaas racistisch isEn god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
ik ben zelf een halve negert, en ik vind dit schromelijk overdrevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En terecht. want het is ook racistischSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oh ik moest nog wat zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
hmm de TAL SC is echt weer redelijk dood he
Het is een kinderfeest, als je het zo ziet en daar niks verder achter zoekt is het heel anders.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En terecht. want het is ook racistischYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Als het echt om voice gaat moet je Marloes ook noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.![]()
Denk, denk, denk?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:17 schreef Vitalogy het volgende:
Als het echt om voice gaat moet je Marloes ook noemen.
Wie is Marloes ook alweer?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
net terug van The voice of holland. veel foto's gemaakt van de studio.
Ik moet zeggen, het blijft altijd een bijzonder gevoel, elke keer als je via de trap achter de tribune, zo'n tv studio binnenkomt. Ik zat tijdens de liveshow redelijk goed, maar wel bovenaan. Toen na de TV kantine, de resultshow begon, waren er al een aantal mensen weg, waardoor ik 8 rijen naar beneden mocht, en net achter ivanildo Kembel kwam te zitten!!!
Ook John De Mol, en Leco van Zadelhof lieten tijdens de breaks hun gezichten zien
en bijna pal op het podium zat. De crew was op de rij achter me flink bezig met spuiten en schoonmaken. Blijkbaar was er een jongen in het publiek over zijn nek gegaan. (Het wordt schijnbaar een traditie, dat elke keer als IK naar The voice ga, er iemand moet kotsen, eerst die auditant, en nu deze jongen, die na zijn terugkomst in de zaal, een paar lullige opmerkingen kreeg) Maar Sharon, mijn favorietje, is gelukkig door. Maar wat een feestje was dit, zeg.
Wat ik ook gaaf vond, was dat buiten de Coca Cola kersttruck (Van de kerst comercials) stond. Helaas geen foto van.
[ Bericht 9% gewijzigd door RobbieBoy op 24-12-2011 04:01:52 ]![]()
Bizar dat Iris en Sharon de voorkeur krijgen boven Bart en Marieke, die allebei veel beter kunnen zingen. Lullig voor Marieke dus, maar terecht dat Bart door is.
Guy zal ik niet echt missen, maar ik had eerder verwacht dat Paul eruit zou gaan. Die hij-is-zo-leuk-want-zo-overdreven-homo-uitstraling is nu wel leuk geweest. Van Velzen heeft sowieso niet zo'n sterk team dit jaar.![]()
Angela Groothuizen weg bij The Voice of Holland
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Angela Groothuizen gaat weg als coach bij The Voice of Holland. De ingreep wordt om programma-inhoudelijke redenen gedaan door John de Mol in samenspraak met RTL.
Angela: „John wil de afwisseling en de sprankeling tussen de coaches behouden. De verrassing dat Jeroen van der Boom deze keer werd vervangen door Marco Borsato is heel goed bevallen. Ik had binnen een uur vrede met het idee.” Lacht: „Nu mijn omgeving nog…”
De aimabele zangeres/presentatrice keert volgend seizoen niet terug als coach, maar zal nog wel te zien zijn in het programma The Voice Kids, dat nu wordt opgenomen. Wie Angela gaat opvolgen is nog niet bekend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dit vind ik erg kut. Angela kan wel af en toe dingen zeggen waarvan ik denk, WTF!!? Maar ik hou gewoon van haarquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
Angela Groothuizen weg bij The Voice of Holland
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Angela Groothuizen gaat weg als coach bij The Voice of Holland. De ingreep wordt om programma-inhoudelijke redenen gedaan door John de Mol in samenspraak met RTL.
Angela: „John wil de afwisseling en de sprankeling tussen de coaches behouden. De verrassing dat Jeroen van der Boom deze keer werd vervangen door Marco Borsato is heel goed bevallen. Ik had binnen een uur vrede met het idee.” Lacht: „Nu mijn omgeving nog…”
De aimabele zangeres/presentatrice keert volgend seizoen niet terug als coach, maar zal nog wel te zien zijn in het programma The Voice Kids, dat nu wordt opgenomen. Wie Angela gaat opvolgen is nog niet bekend.
![]()
Als ze maar niet met Treintje, Anouk of Glennis aankomen, dan kots ik het beeld helemaal onder!!! Eigenlijk zie ik me geen enkele vrouwelijke coach tussen zitten die ik kan verdragen... behalve Do dan
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Nou ja![]()
Ik vind het niet bepaald de beste coach, dat zeg ik eerlijk, maar ik zie liever Borsato verdwijnen dan Ansj...![]()
Nou eerder Nick & Simonquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja![]()
Ik vind het niet bepaald de beste coach, dat zeg ik eerlijk, maar ik zie liever Borsato verdwijnen dan Ansj...
Of zelfs Roel...
Marco vind ik juist geweldig, vooral tijdens de audities!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Kunnen ze Adele niet charteren? Die heeft toch een huis in Amsterdam?
Ja leuk, ook al een buitenlandse coach in The Voice of Holland![]()
Ansj moet gewoon blijven.
Op het moment dat Jeroen door Marco werd vervangen was het goed. En nu afblijven
Meh, Ansj is juist zo lekker op dreef vind ik.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja. Ik zag je gisteren Paul ook al charteren voor het NSF
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Anouk, ja, dat lijkt me een feest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit vind ik erg kut. Angela kan wel af en toe dingen zeggen waarvan ik denk, WTF!!? Maar ik hou gewoon van haar![]()
Als ze maar niet met Treintje, Anouk of Glennis aankomen, dan kots ik het beeld helemaal onder!!! Eigenlijk zie ik me geen enkele vrouwelijke coach tussen zitten die ik kan verdragen... behalve Do dan
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.
Misschien kunnen ze in de toekomst b- en c-categorie BN'ers buiten de deur houden
heitieh![]()
Marieke. Die rooie.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als ze zelf weg ging idd, maar om ingeruild te worden...quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.
Vind dat ze dat echt niet verdiend heeft. Bij Jeroen snap ik het, daar ergerden veel mensen zich aan en dat zullen ze prima opgeprikt hebben, maar Ansj is toch niet the talk of the town?
Al vind ik Ansj leuk, Ik kan haar commentaar inmiddels wel dromen na X-factor en VOH, dus ik vind het primaHoud het maar lekker fris, dat heeft het programma toch wel nodig
Wat dat betreft als ik zou mogen kiezen, doe Marco dan weg, wat een waardeloos nieuw gezicht is dat, met zijn tenenkrommende opmerkingen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze zelf weg ging idd, maar om ingeruild te worden...
Vind dat ze dat echt niet verdiend heeft. Bij Jeroen snap ik het, daar ergerden veel mensen zich aan en dat zullen ze prima opgeprikt hebben, maar Ansj is toch niet the talk of the town?
Marco weg en Ansj nog 1 seizoen dan please
En Angela had zelf zoiets toch al aangegeven, of was dat over X-factor, dat ze niet wist of ze er een volgende keer bij zou zijn?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nick en Simon roepen ook steeds hetzelfde. Dat commentaar kan ik ook al dromen.
En dat van Roel ook. Eigenlijk van allemaal
Nou ja, ik vind het een beetje zuur dat ze zo afgeserveerd wordt eigenlijk alleen, ik zal er niet wakker van liggen maar vind het een beetje sneu en onverdiend.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh dat weet ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
En Angela had zelf zoiets toch al aangegeven, of was dat over X-factor, dat ze niet wist of ze er een volgende keer bij zou zijn?
Als dat zo is zal het wel meevallen. Alleen dan zou het wel in haar commentaar in dat stukje staan denk ik, omdat ze zegt dat ze er binnen een uur vrede mee had maar haar omgeving nog niet. Dan zou er wel staan 'maar ik wilde zelf toch al weg' ofzo mss
Het verbaast mij niks als Ansj zelf degene is geweest die niet verder wilt en dat John dan doet alsof hij het voor het programma doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik vind het een beetje zuur dat ze zo afgeserveerd wordt eigenlijk alleen, ik zal er niet wakker van liggen maar vind het een beetje sneu en onverdiend.
Ansj heeft eerder iets gezegd over X-factor, of het na al die tijd nog zo leuk is... half jaar geleden zoiets, iig dit jaar.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En nog even deze 2:quote:Nick & Simon meer succes door The Voice of Holland
Laatste update: 23 december 2011 08:45 info Bekijk op de kaart
AMSTERDAM - Nick & Simon merken dat ze meer succes hebben sinds ze als coach te zien zijn in The Voice of Holland.
Foto: NU.nl/Paul Groeneveld
"De aandacht voor ons is door die miljoenen kijkers van The Voice of Holland enorm toegenomen", vertelt Nick in De Telegraaf.
Nick went langzaam aan het grote succes. "Maar ik ben blij dat ik deze ontwikkelingen samen met Simon heb meegemaakt. Anders had ik het dubbel zo zwaar gehad."
Ondanks alle hysterie vinden de Volendammers hun baan als coach in de talentenjacht geweldig. "Wat ik prettig vind, is dat de focus van The Voice of Holland niet op mij en Simon ligt. Wij begeleiden de kandidaten, zij zijn de sterren van de show."
Fier
Nick & Simon denken dat het moeilijk wordt om het succes van het afgelopen jaar te evenaren. "We hebben dit jaar zo ontzettend veel moois op ons pad gehad", vertelt Simon. "Een platina cd voor Fier, Symphonica in Rosso met dubbelplatina dvd, een Edison, een Gouden Harp", somt Simon op. "Miljoenen kijkers bij The Voice of Holland. Onmogelijk om zo veel wapenfeiten volgend jaar te toppen."
Japan
De zangers werken momenteel aan nummers voor het nieuwe album, dat in het najaar uit moet komen. Ook zijn ze volgend jaar in een nieuwe reallifesoap te zien, waar ze voor een muzikale stage afreizen naar Japan.
"We weten niets van het land. Ja, dat ze lekkere sushi hebben", vertelt Simon. Nick & Simon: Big in Japan wordt vanaf 2 mei uitgezonden op Nederland 3.
quote:Roddelbladen: Arrogante Glennis en Ali B.Bauer
Laatste update: 23 december 2011 16:47 info
Op NU.nl elke week een overzicht van de roddelbladen Privé, Weekend, Story en Party. Met daarin deze week dat Patricia Paay geen Kerst viert, Máxima meer shopt dan Sylvie en TVOH-zangers wurgcontracten moeten tekenen. Kortom: lees mee in de roddelbladen van deze week.
Jarenlang knokte zangeres Glennis Grace om door te breken. En toen opeens, met een hit van Volumia!, lukte het haar. Die roem is haar behoorlijk naar de (krullen)bol gestegen, weet Story. La Grace zou optreden in een cafe, maar vond de kleedkamer te klein. Ze sprak geen woord met de cafe-eigenaar, maar liet haar manager het woord doen.
Zelf zat ze met haar capuchon op te telefoneren. Zelfs toen de eigenaar een hotelkamer regelde, was het haar nog te min. Na vijf nummers stopte ze haar optreden. Na afloop mopperde ze ook nog flink op Twitter over de kleedkamer. Story heeft geen goed woord voor haar over en vindt dat ze ‘van kapsones naast haar schoenen loopt’. Met dat gedrag komt Mariah Carey misschien weg, maar niet Mevrouwtje Grace, die pas net een hitje heeft.
True, maar Ansj is al aan het zoveelste seizoen talentenjacht bezig, Roel en N&S pas een tweede... Ik vind het niet gek van Johnquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon roepen ook steeds hetzelfde. Dat commentaar kan ik ook al dromen.
En dat van Roel ook. Eigenlijk van allemaal
Nou ja, ik vind het een beetje zuur dat ze zo afgeserveerd wordt eigenlijk alleen, ik zal er niet wakker van liggen maar vind het een beetje sneu en onverdiend.Programma scoort al minder dit jaar...
Eerder Celine Dion, kijk maar eens goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:19 schreef Scorpie het volgende:
Marieke die de uitstraling van een pornoster had? Oke.
zodat de volgende keer dat je porno kijkt aan Celine Dion denkt.![]()
Kutquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:36 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Eerder Celine Dion, kijk maar eens goed
zodat de volgende keer dat je porno kijkt aan Celine Dion denkt.![]()
![]()
http://zappen.blog.nl/ido(...)-jureren-in-x-factorquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eigenlijk
Als dat zo is zal het wel meevallen. Alleen dan zou het wel in haar commentaar in dat stukje staan denk ik, omdat ze zegt dat ze er binnen een uur vrede mee had maar haar omgeving nog niet. Dan zou er wel staan 'maar ik wilde zelf toch al weg' ofzo mssquote:Angela Groothuizen twijfelt over jureren in X FactorOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh! Nou, nu ze er bij The Voice wordt uitgebonjourd zal ze dan de X Factor alsnog wel houden.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Misschien wilde ze alleen nog VOH en geen X-factor, en wilt John haar alleen als ze allebei doet...?quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:52 schreef Greys het volgende:
Oh! Nou, nu ze er bij The Voice wordt uitgebonjourd zal ze dan de X Factor alsnog wel houden.
Ben wel benieuwd of ze nog iets anders op tv gaat doen, als ze tijd heeft, eigenlijk zou ik haar best weer in een programma willen zien, maar dan niks met muziek
Dat zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.![]()
![]()
Het hoogst genoteerde nummer uit The Voice van gister is Michelle met What a wonderful world. Vind ik eigenlijk nog best verrassend![]()
![]()
Het seizoen begon zo goed... maar bij de battles is de meerderheid van m'n favorieten gesneuveld.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Als ze nou na deze serie een nieuwe serie starten met de battle-afvallers van dit jaar ga ik dat nog leuker vinden dan nu volgens mij![]()
![]()
Heb trouwens nog steeds niet naar de uitzending van gisteren gekeken. Komt een van de komende dagen wel denk ik. Gisteravond was ik bij een voorstelling van 't conservatorium hier in Tilburg. Gast die voor me stond kwam me bekend voor, bleek het Tom dingetje te zijn. Eh, je weet wel. Die van Charly verloor in de battle.![]()
![]()
Deze? (Ja natuurlijk deze want deze stond in de battle tegen Charly).
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jaaaa die! Alleen had z'n vriendin dit keer een hoedje op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze? (Ja natuurlijk deze want deze stond in de battle tegen Charly).
![]()
Hihi, wat een andere smaken zijn er dan. Ik vond vorig seizoen zo slaapverwekkend dat ik er nog niet betaald naar zou willen kijken en dit keer kijk ik elke week met plezier. (Wel met een beetje doorspoelen sinds de liveshows, want veel getoeter) En ik merk dat veel mensen die normaal talentenshows ontwijken er nu met plezier naar kijken. Maar dan is het ook wel logisch dat mensen die het vorig jaar leuk vonden nu minder vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Vorig jaar was het natuurlijk sowieso leuker omdat het nieuw was, dan valt het daarna altijd tegen. Nog even afgezien van het feit dat de kwaliteit vorig jaar hoger lag (maar misschien lijkt dat ook maar zo).![]()
Ik vond er vorig jaar maar weinig aan in de liveshows, heb er geloof ik twee gezien ofzo.. Terwijl ik nu wel gewoon iedere week inschakel![]()
![]()
Ik vind dus dit jaar de kandidaten veel interessanter, maar misschien dat er meer diversiteit is. Dat weet ik niet zo zeker want vorig jaar had ik bij, wat volgens fans uit m'n buurt, de beste kandidaten het al snel gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:55 schreef Karina het volgende:
Vorig jaar was het natuurlijk sowieso leuker omdat het nieuw was, dan valt het daarna altijd tegen. Nog even afgezien van het feit dat de kwaliteit vorig jaar hoger lag (maar misschien lijkt dat ook maar zo).
Ik mis alleen Jody.
[ Bericht 15% gewijzigd door Ugjerke op 24-12-2011 14:34:35 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vorig jaar was veel en veel leuker. Ik vind nu niet echt iemand eruit springen, meer dan het vorig jaar. Natuurlijk is de eerste keer leuker, maar dan moet het in beginsel al leuk zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind dus dit jaar de kandidaten veel interessanter, maar misschien dat er meer diversiteit is. Dat weet ik niet zo zeker want vorig jaar had ik bij, wat volgens fans uit m'n buurt, de beste kandidaten het al snel gezien.
Ik mis alleen Jody.![]()
Dit jaar vind ik er niet veel aan, eerlijk gezegd.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik vind Iris, Paul en Erwin er toch duidelijk bovenuit steken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vorig jaar was veel en veel leuker. Ik vind nu niet echt iemand eruit springen, meer dan het vorig jaar. Natuurlijk is de eerste keer leuker, maar dan moet het in beginsel al leuk zijn.
Dit jaar vind ik er niet veel aan, eerlijk gezegd.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Erwin (misschien Iris) kan ik me wat bij voorstellen, maar ze zijn niet beter dan die van vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind Iris, Paul en Erwin er toch duidelijk bovenuit steken.
Paul vind ik drie keer niks. In een ander programma is hij misschien wel op z'n plaats (op zoek naar .... ofzo).[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Het enig wat ik bij Iris mis is wat ervaring waardoor de beheersing over de stem niet altijd optimaal is. Tsja, en Paul moet je van houden denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Erwin (misschien Iris) kan ik me wat bij voorstellen, maar ze zijn niet beter dan die van vorig jaar.
Paul vind ik drie keer niks. In een ander programma is hij misschien wel op z'n plaats (op zoek naar .... ofzo).Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Toch vind ik het nog steeds prettig dat de échte kneuzen (a la "zie mij eens lollig doen en op mijn klompen hupsen al zingend en nu maar hopen dat ik op tv kom") bij TVOH niet voorkomen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef PierreBetfair het volgende:
VOH is inmiddels net zo'n middelmatige pubershow geworden als Idols en X-Factor. Jammer.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zie dan juist weer graag een dwarsdoorsnede van het Nederlandse volk in zulke programma's, van potentiële nationale dorpsgekken ala Herman en André Pronk (in ieder geval tijdens de audities), via pril puberend talent, tot aan meer ervaren types.
In The Voice zie je hoofdzakelijk de laatste categorie, en dat vind ik jammer. Pril talent is nog wat minder gelikt, en daardoor spannender om naar te kijken, zeg maar.![]()
Ik ook, wat een verademing dat die onzin er niet bij zit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds prettig dat de échte kneuzen (a la "zie mij eens lollig doen en op mijn klompen hupsen al zingend en nu maar hopen dat ik op tv kom") bij TVOH niet voorkomen.
Ik hoor Shary-An nu op de radio met een kerstplaatje
En tja, van mij hoeft die censuur (als het ware) dus niet.quote:Op zondag 25 december 2011 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, wat een verademing dat die onzin er niet bij zit.
Ik mis ook de tenenkrommende 15-jarige 'badkamer-zangeressen', die denken dat het misschien toch wel gaat lukken, bij de audities.
Mag Idols/Popstars a.u.b. terug?
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 11:14:23 ]![]()
Die heb je toch ook bij X-factor nog dit jaar gehad, die badkamer-zangeressen?quote:
VOH is gewoon een ander programma. Daarom kijken er ook mensen naar die normaal talentenjachten overslaan. Popstars komt niet meer terug denk ik, met die slechte kijkcijfers...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
O.k., maar X-factor is voorlopig van de buis (komt komend jaar niet), en het klassieke Idols-concept vond ik nog net iets leuker.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 11:19:32 ]![]()
Ik heb Idols nooit gekeken, was dat zonder teams zoals bij X-factor/VOH?quote:Op zondag 25 december 2011 11:19 schreef female81 het volgende:
O.k., maar X-factor is voorlopig van de buis (komt komend jaar niet), en het klassieke Idols-concept vond ik nog net iets leuker.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, alleen solisten, en geen teams. En qua audities met een nog wat 'hardere' ondertoon dan X-Factor.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 12:43:26 ]![]()
Leuk Benny, ik ga morgen invullen, ik moet er even over nadenkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Talentenjachten verkiezingen 2011
Doen jullie mee?
Wel lastig, want ik heb wel dat ik de een het leukst vond, maar een ander het best
[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 27-12-2011 20:29:58 ]![]()
Volgens het concept dat aan de -inmiddels 35- landen is verkocht mogen er maximaal 2 deelnemers "van buiten" komen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
Guy Barzily - Brit
Christopher Max - Amerikaan
Paul Turner - Brit
Sacha van Beek - Nieuw-Zeelandse
Ben Littlewood - Brit
...ik mis vast nog iemand?![]()
De woensdagshow bedoel je? Die is niet geweest afgelopen weekquote:Op maandag 26 december 2011 10:45 schreef RobbieBoy het volgende:
weet iemand waarom backstageshow 4 niet online terug te kijken is?![]()
![]()
vanavond geen Real life![]()
vrijdag geen live uitzending
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Gisteren eindelijk de uitzending gekeken. Kijkt er iemand Dexter ('t huidige seizoen)? Ik had meteen de Angel of Death scene in m'n hoofd.Mijn god wat was dat, dit verzin je toch niet.
![]()
![]()
Oh, ik was het alweer vergeten, balen wel jaquote:
Deze finale zou ik leuk vinden (en hoop ik!):
Van Velzen: Paul Turner
Nick & Simon: Charly Luske
Angela Groothuizen: Erwin Nijhoff
Marco Borsato: Bart BrandjesWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
nee, maar de backstageshow met V reporter Airen, is vrijdag wel online uitgezonden, heb de v reporters zelf rond zien lopen. De vorrige 3 backstageshows staan wel gewoon online.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De woensdagshow bedoel je? Die is niet geweest afgelopen week![]()
Ik geloof dat ik me daar bij aansluitquote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Marco Borsato: Bart Brandjes
Zo, da's mijn lijstje. Ons Bartje vind ik niet zo super, met Sharon in de lijst, wordquote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Marco Borsato: Sharon Doorzon
het ZEKER een spannende finale![]()
Ik ben een beetje teleurgesteld afgehaakt dit seizoen... Nu heb ik niks meer om naar uit te kijken op vrijdagavond...
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!![]()
weet iemand tot hoelaat het concert morgenmiddag duurt?quote:
Wil eventueel nog voor die avond een kaartje voor Wicked reserveren, maar niet daar dan al voor 8 uur zijn, en met een reistijd van anderhalf uur,,,,tja![]()
Die foto van michelle op de voorpagina van de spits vandaag... haha
[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 29-12-2011 10:23:52 ]![]()
Ah, lijstjes! Mijne:
VanVelzen: Paul
Nick & Simon: Charly
Angela: Niels
Marco: Sharon
Ik heb echt helemaal niks met Erwin.. Vond 'm goed bij zijn auditie, inmiddels vind ik vooral dat ie z'n haar wel eens mag wassen.![]()
Mijn lijstje:
Angela: Niels Geusebroek
Nick & Simon: Charly Luske (Chris heeft het de laatste keer minder gedaan, anders stond hij hier)
Marco: Bart Brandjes
Van Velzen: Wouter VinkOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh fuck ja, Wouter zit ook bij Van Velzen
Nu breng je me aan het twijfelen... Dan ligt het er even aan hoe Paul het de volgende keer doet, want hoe een fan ik ook van hem ben, mss dat ik zelfs Wouter dan meer in de finale vind horen. Hoewel... daar zou ik weer geen concertkaartje voor kopen dus en voor Paul wel. Ik twijfel nog even door
Misschien wordt de keuze wel voor je gemaakt, al zou ik echt gek worden als Paul en Michelle doorgaan en Wouter exit moet.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
Oh fuck ja, Wouter zit ook bij Van Velzen
Nu breng je me aan het twijfelen... Dan ligt het er even aan hoe Paul het de volgende keer doet, want hoe een fan ik ook van hem ben, mss dat ik zelfs Wouter dan meer in de finale vind horen. Hoewel... daar zou ik weer geen concertkaartje voor kopen dus en voor Paul wel. Ik twijfel nog even doorDat doet Roel toch niet? Toch?
Michelle laat ie er sowieso sneller uit gaan dan Wouter denk ik hoor!
Van Paul weet Van Velzen wel dat er misschien een commercieel mogelijkheidje in zit ondanks niet zo beste zang, VV weet wel dat ie populair is, maar wellicht is de lol er de komende keer ook al een beetje af met Paul, zelfs voor mij. Ben benieuwd
Maar Wouter mag toch niks op zondag? Lijkt me commercieel weer minder handig....quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Michelle laat ie er sowieso sneller uit gaan dan Wouter denk ik hoor!
Van Paul weet Van Velzen wel dat er misschien een commercieel mogelijkheidje in zit ondanks niet zo beste zang, VV weet wel dat ie populair is, maar wellicht is de lol er de komende keer ook al een beetje af met Paul, zelfs voor mij. Ben benieuwd![]()
Oh vandáár dat hij zo jong getrouwd is, kwartje valtquote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Wouter mag toch niks op zondag? Lijkt me commercieel weer minder handig....
Oh da's ook weer zo jaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Wouter mag toch niks op zondag? Lijkt me commercieel weer minder handig....
Nou eerlijk is eerlijk, da's ook waarom Paul nog net mijn favo is boven Wouter, ondanks dat de laatste veel beter zingt. Wouter is me iets te braaf, volgens mij ben je daar qua artiest best snel op uitgekeken.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Het is vrijdagmaar we hebben er niks aan
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!![]()
Stomme mensen bij VOH, wat moet ik nu kijken vanavond? Iemand een leuk tip? Anders ga ik de hele avond weer Top 2000 luisteren en posten tot ik er gek van word.![]()
In dit soort gevallen moet je gewoon van tevoren al zorgen dat je een voorraadje nog niet bekeken programma's klaar hebt staan op de dvd-recorder (als je die een hebt dan, maar dat is bij de meeste mensen wel zo).
Ik heb zelf altijd nog wat nog Man Bijt Hond-uitzendingen en willekeurig Animal Planet-spul en zo erop staan, voor dat soort avonden. Van die dingen die je niet persé hoeft te zien, maar waar je wel plezier van hebt als er niks op tv is.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2011 10:44:57 ]![]()
Ik ga straks ook maar zoeken. Hoop dat er iets leuks komt!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Karina het volgende:
Stomme mensen bij VOH, wat moet ik nu kijken vanavond? Iemand een leuk tip? Anders ga ik de hele avond weer Top 2000 luisteren en posten tot ik er gek van word.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wij hebben nog een lading afleveringen van Breaking bad liggen. En van Dexter moeten we heel seizoen 6 nog kijken. Maar liever keek ik vanaaf gewoon The Voice
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ga vanavond naar een concert dus had toch niet kunnen kijken. Volgende week dan maar weer.
Maar de tv is de laatste 2 weken wel drama. Alleen maar films op de commercielen.![]()
Dan ben ik niet de enige die zich eraan ergerde.
M'n voorraad nog-te-kijken-dingen raakte onderhand bijna uitgeput door al die films; ik héb niks met films.![]()
![]()
Ik hou wel van films maar niet die familie/kerst films van de laatste weken.
Heb dan ook maar weer wat concertdvd's bekekenDie kun je blijven kijken.
![]()
Ik heb nog Sleuth, Hostel III en een aflevering van Extreme Couponing (waarvan ik er nog 1 mis, ik heb afl. 7 maar gek genoeg is 6 nergens te vinden).
Maar ik vind het leuker om op vrijdagavond iets live te kijken, ik heb 's avonds niet zoveel geduld voor films: die kijk ik liever op zondagmiddag bijvoorbeeld.![]()
Twitter:
#BREKEND: De volgende aflevering van #TVOH geschrapt vanwege het plotselinge opstappen van meerdere juryleden!
Waar?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
wie twittert dat? Heb er verder nog niets over gelezen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef golfer het volgende:
Twitter:
#BREKEND: De volgende aflevering van #TVOH geschrapt vanwege het plotselinge opstappen van meerdere juryleden!
Waar?![]()
WHUT?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef golfer het volgende:
Twitter:
Waar?1 April?
TVOH zelfquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
wie twittert dat? Heb er verder nog niets over gelezen...There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Zal ook wel nep zijn?quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Lijkt me hartstikke nep.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Lijkt me inderdaad erg nep. The Voice heeft toch echt al langer een twitteraccount, lijkt me"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik geloof er geen drol van
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit is het officiele kanaal volgens mij:
https://twitter.com/#!/RTL_TVOH
Dat andere account heeft gewoon heel dat intro overgenomen ook enzo
Oké, flauwe grap dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Dat andere account heeft gewoon heel dat intro overgenomen ook enzoThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Wel stiekem interessant om te zien wat er nu mee gebeurt, of de media het overneemtquote:
Het account is al weer weggehaald op Twitter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Ik ga vanavond dan maar films on demand huren
Verjaardag vanavond en lekker een filmpje of series kijken erna
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 17:32:28Ik doe vanavond denk ik toch gewoon verslag van #tvoh reageer retweet
Ik heb helemaal geen Vrijdag-gevoel, zit nu ergens op Donderdag, omdat VOH niet komtquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 17:32:28Ik doe vanavond denk ik toch gewoon verslag van #tvoh reageer retweet
twitter:Charlyluske twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 20:01:12Voor de duidelijkheid... vanavond geen tvoh... De 6de januari alle teams samen in 1 show!!! reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal geen Vrijdag-gevoel, zit nu ergens op Donderdag, omdat VOH niet komt
[..]
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!![]()
wtf geen tvoh? waarom?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Omdat we dan allemaal gezellig kunnen kijken naar de meest slechte kerstfilm ooit gemaakt en daar over kunnen klagen, zodat we volgende week weer blij zijn dat dat drama achter de rug is en alleen maar positief gaan zijn over TVOH?quote:![]()
En omdat de deelnemers dan wat extra dagen rust hebben en een concert? Die 2 dingen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat we dan allemaal gezellig kunnen kijken naar de meest slechte kerstfilm ooit gemaakt en daar over kunnen klagen, zodat we volgende week weer blij zijn dat dat drama achter de rug is en alleen maar positief gaan zijn over TVOH?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Concerten, nieuwe liveshows voorbereiden, dat soort ongein?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En omdat de deelnemers dan wat extra dagen rust hebben en een concert? Die 2 dingen?![]()
ben nog steeds van mijn apropos... een vrijdag zonder VOH![]()
Dat dit kan!!!11111
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
ben nog steeds van mijn apropos... een vrijdag zonder VOH![]()
Dat dit kan!!!11111Het voelt een beetje naakt
ggggg!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ohhh The Notebook begint nu op 2maar dat wordt nachtwerk
ik kijk ook! Maar val nu al zowat in slaapquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhh The Notebook begint nu op 2maar dat wordt nachtwerk
,dus vrees dat ik niet de hele film ga kunnen zien
Ik haak ook voor de helft af, jammer dat ze het niet eerder op de avond uitgezonden hebben.
WTFquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
[NSF] Inzending Dutch Tenors met Charly Luske!.
Ik vind het alleen geen ESF nummer![]()
![]()
Charly Luske heeft doel The Voice gehaald
Waarom krijgt Charly bij elk wissewasje een bericht op Nu.nl?
![]()
Wil je hier een antwoord op?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk weet ik het al, maar het als het nou ergens om ging begreep ik het nog enigszins. Maar als je iets naar beneden scrollt en kijkt bij de gerelateerde berichten, dan zijn het vooral poep en een scheet-berichten:quote:
23/12/2011 Charly Luske tevreden met grootte gezin
12/12/2011 Charly Luske en Jeroen Spitzenberger naakt in Viva
02/12/2011 Charly Luske wil kroost niet in The Voice Kids
02/10/2011 Charlie Luske is niet romantisch![]()
Ik ook niet, hoewel wél met modulaaaaatiequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF.
Ik vind het alleen geen ESF nummer
'Floortje Smit, Kim de Boer en Pearl Jozefzoon naar Songfestival'
Dit als trio lijkt me wel wat
...met een goed nummer dan wel![]()
![]()
Ik vind het wel een beetje treurig dat nu John de Mol het songfestival produceert, er straks kennelijk alleen maar kandidaten worden uitgekozen uit de 'open inzending' ( uhuhquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
'Floortje Smit, Kim de Boer en Pearl Jozefzoon naar Songfestival'
Dit als trio lijkt me wel wat
...met een goed nummer dan wel) die bij hem in een show hebben gezeten
Charly, Floortje, Kim, Pearl... kom op zeg, dag geloofwaardigheid, John
Floortje heeft volgens mij niet in een show van John gezeten, maar je hebt hier wel een puntquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje treurig dat nu John de Mol het songfestival produceert, er straks kennelijk alleen maar kandidaten worden uitgekozen uit de 'open inzending' ( uhuh) die bij hem in een show hebben gezeten
Charly, Floortje, Kim, Pearl... kom op zeg, dag geloofwaardigheid, John
![]()
![]()
Was Idols niet van John de Mol?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje heeft volgens mij niet in een show van John gezeten, maar je hebt hier wel een punt![]()
Ja maar hij produceerde dat toch gewoon in Nederland? Of ben ik nou echt abuis?
Ik begon nu ook ff te twijfelen. Maar het is toen geproduceerd door FremantleMedia / Blue Circle. John zat toen bij Endemolquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar hij produceerde dat toch gewoon in Nederland? Of ben ik nou echt abuis?![]()
Ja, dat is de media, kan Charly weinig aan doen lijkt mij?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef iBenny het volgende:
Denk ik ook, het lijkt mij niet het type dat elke dag persberichten over o.a. zijn gezin er uit stuurt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zag ook op de site van Story (zat gister wat te googlen) een oude voorkant met "Redt The Voice Charly's huwelijk?".Het is gewoon voer en niet alleen leuke artikeltjes.
En anders wil ik die zooi niet in de pr-mail.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
Denk ik ook, het lijkt mij niet het type dat elke dag persberichten over o.a. zijn gezin er uit stuurt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zelfs Annemarie Jorritsma gaf Charly uitvoerig aandacht bij de intocht van Sinterklaas in Almere, hij leek zich ook ongemakkelijk te voelen
Vóór The Voice was het juist inderdaad een gezin/stel dat echt nooit in de media kwam zo ongeveer, volgens mijZe waren heul niet interessant genoeg voor de roddelbladen. En nu het de favoriet van The Voice is, verzinnen ze zelf wel het een en ander
Bijnaquote:
Ben stond ook in the publiciteit vorig seizoen, maar was niet bekend voor de deelname aan VOH én had geen bekende vrouw, dit maakt het natuurlijk erg interessantquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
Vóór The Voice was het juist inderdaad een gezin/stel dat echt nooit in de media kwam zo ongeveer, volgens mijZe waren heul niet interessant genoeg voor de roddelbladen. En nu het de favoriet van The Voice is, verzinnen ze zelf wel het een en ander
Oh Greys, Dinsdag komt The Ugly Truth
DubbelOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Joepiequote:
En wat is er zaterdag?
Oeh!quote:
En ja, wat is er zaterdag?
Of is het dan vrijdag alle optredens (alle kandidaten samen vanaf nu al, of nog niet?) en dan op zaterdag de uitslagshow met sing-off enzo?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
ik denk de sing off... van 4 teams een sing off houden kun je weer een avondvullend programma maken.quote:![]()
Oh nee.... BAH BAH BAH... we krijgen weer de liveshows op vrijdag en de singoff op zaterdag
Ik hoop het... maar aan de andere kant... wel leuk om twee avondenquote:The Voice
te hebben
Inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het... maar aan de andere kant... wel leuk om twee avondenThe Voice
te hebben
![]()
![]()
Galjaard heeft weer eens haast, afraffelenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef Dizer het volgende:
Oh nee.... BAH BAH BAH... we krijgen weer de liveshows op vrijdag en de singoff op zaterdagWat staat er klaar na VOH?
Nog een kindje maken zodat Wendy weer wat vet op haar lijf krijgt misschien?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Galjaard heeft weer eens haast, afraffelenWat staat er klaar na VOH?
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog een kindje maken zodat Wendy weer wat vet op haar lijf krijgt misschien?Noh, Wendy is haar hele leven geen dikkerd geweest
Ik op zich ook wel, maar het gevoel dat Galjaard de talentenjachten propt in de agenda om zoveel mogelijk te maken in een jaar, dat vind ik een tikkie jammer. Vorig jaar ook snel een X-factor finale, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het... maar aan de andere kant... wel leuk om twee avondenThe Voice
te hebben
Klopt maar ze ziet er tegenwoordig gewoon ongezond uit, dat was vroeger toch andersquote:Op maandag 2 januari 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Noh, Wendy is haar hele leven geen dikkerd geweest
Ik vind haar gewoon superslank, maar ik kijk wel op een dikke ouderwetsche logge tv, misschien maakt dat nog uitquote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt maar ze ziet er tegenwoordig gewoon ongezond uit, dat was vroeger toch anders
Grote platte tv's kijken wel heul anders volgens mij!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb haar vorig jaar in het echie gezien en ze is echt vreselijk dun, bedenk dat tv 10 kilo erbij op telt he? Ik schat haar rond de 45 kilo en dat is gewoon niet mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon superslank, maar ik kijk wel op een dikke ouderwetsche logge tv, misschien maakt dat nog uit
Grote platte tv's kijken wel heul anders volgens mij!
Misschien kunnen we een paaspakketje sturen om aan te sterken, de eieren liggen vermoedelijk al over 2 weken in de winkel!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb haar vorig jaar in het echie gezien en ze is echt vreselijk dun, bedenk dat tv 10 kilo erbij op telt he? Ik schat haar rond de 45 kilo en dat is gewoon niet mooi
Oh god ja, net van de kerstchocolade afquote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een paaspakketje sturen om aan te sterken, de eieren liggen vermoedelijk al over 2 weken in de winkel!
ik zou me ook ongemakkelijk voelen als bleek dat ik op film stond in almere.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs Annemarie Jorritsma gaf Charly uitvoerig aandacht bij de intocht van Sinterklaas in Almere, hij leek zich ook ongemakkelijk te voelenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
vrijdag is de normale liveshow, maar omdat alle teams moeten optreden is zaterdag de sing-off+uitslag. Maar die sing-off wordt direct na de liveshow van vrijdag opgenomen. Vorig jaar zorgde dat ervoor dat de uitslag al op Twitter verscheen en dat we daarover ook live over mee konden posten.quote:![]()
The Voice Kids op vrijdag en 26 januari begint "The Winner is...", een nieuwe talentenjacht op SBS6.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Galjaard heeft weer eens haast, afraffelenWat staat er klaar na VOH?
Dit jaar is er als het goed is geen X Factor, vanwege een druk sportseizoen(EK + Olympische spelen). In het najaar hebben we wel weer HGT en The Voice.![]()
Ah, spannend of het dan uitlekt dit jaarquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
vrijdag is de normale liveshow, maar omdat alle teams moeten optreden is zaterdag de sing-off+uitslag. Maar die sing-off wordt direct na de liveshow van vrijdag opgenomen. Vorig jaar zorgde dat ervoor dat de uitslag al op Twitter verscheen en dat we daarover ook live over mee konden posten.
Ik weet niet of ik er bij ben dit weekend, Patrique en Renesite komen het hele weekend hier en of we dan gaan kijken moeten we nog zien
Kallyquote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef Kally het volgende:
Ik weet niet of ik er bij ben dit weekend, Patrique en Renesite komen het hele weekend hier en of we dan gaan kijken moeten we nog zien.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Vast en zeker. Maak een kloon-twitteraccount en niemand die erachter komt wie er heeft gelektquote:Op maandag 2 januari 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, spannend of het dan uitlekt dit jaar![]()
![]()
Oeh dus zodra de uitzending vrijdag stopt moet ik het topic mijden tot zaterdagavondquote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maak een kloon-twitteraccount en niemand die erachter komt wie er heeft gelekt
Vorige keer bleef je hangenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh dus zodra de uitzending vrijdag stopt moet ik het topic mijden tot zaterdagavond
...ik denk dat daar wel een apart topic voor komt![]()
Dat jij dat nog weetquote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige keer bleef je hangen
...ik denk dat daar wel een apart topic voor komtIk weet het niet meer, al rinkelt er nu een klein belletje.
Dan blijf ik nu uiteraard ook hangen, samen uit, samen thuis
Hey jijquote:
Hoe gaat het nu met je?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ja, sorryquote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weetIk weet het niet meer, al rinkelt er nu een klein belletje.
Dan blijf ik nu uiteraard ook hangen, samen uit, samen thuis![]()
![]()
Oe dat wordt spannendquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
vrijdag is de normale liveshow, maar omdat alle teams moeten optreden is zaterdag de sing-off+uitslag. Maar die sing-off wordt direct na de liveshow van vrijdag opgenomen. Vorig jaar zorgde dat ervoor dat de uitslag al op Twitter verscheen en dat we daarover ook live over mee konden posten.Ik houd wel van spoilers
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat wordt spannendIk houd wel van spoilers
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nog een spoilertje: vrijdag is Di-rect te gast:quote:De Haagse rockband Di-rect verzorgt vrijdagavond het gastoptreden in de kwartfinale van het tv-programma The Voice of Holland. Dat heeft RTL 4 maandag laten weten. Di-rect treedt in de voetsporen van de vorige gastartiesten Lenny Kravitz, Michael Bublé, Jessie J en Ben Saunders. De keuze voor Di-rect was volgens RTL een makkelijke. “De Haagse rockband timmert sinds 1999 aan de weg en scoort tegenwoordig de ene hit na de andere“, zegt een woordvoerder.
In The Voice komen vrijdag voor het eerst dit seizoen alle vier de teams tegelijk in actie. Elk team moet worden teruggebracht van drie naar twee kandidaten. De vier sing offs en de uitslag daarvan, zijn zaterdag te zien in een speciale uitzending. Bron![]()
quote:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:54 schreef Karina het volgende:
Nog een spoilertje: vrijdag is Di-rect te gast:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze zo goed begonnen met leuke artiesten en het nu maar opzoeken in eigen land![]()
![]()
Oepsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze zo goed begonnen met leuke artiesten en het nu maar opzoeken in eigen landHoe lang duurt het dan? Want 2 hele avonden VOH is wel een beetje overkill. Ik wil ook nog wel iets anders kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef iBenny het volgende:
Die show op zaterdag begint trouwens al om 20:00uur![]()
Nu je het zegt, idd, waarom die dalende lijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze zo goed begonnen met leuke artiesten en het nu maar opzoeken in eigen land![]()
En morgen
Een uurtje maar. Gewoon 8 optredens(2 van elk team) en dan wordt er per team beslist wie er weg moet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan? Want 2 hele avonden VOH is wel een beetje overkill. Ik wil ook nog wel iets anders kijken.![]()
Holy crappers, 4 van de 6?En ook Rafakwella?
John zit vooral in zijn eigen straatje dan ja
De Nationaal Songfestival finalisten #2
![]()
Rafaella![]()
![]()
Oh en Pisces, eigenlijk 5 van de 6 van The Voice, want die 5e heeft o.a. nummers geschreven voor Ben Saunders en Shari-AnnDus het is allemaal één pot natJohn de Mol plus Tim Douwsma (die ooit een duetje zong met de zus van de presentator van het songfestival
) als TROS-excuus.
Met uitloop dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een uurtje maar. Gewoon 8 optredens(2 van elk team) en dan wordt er per team beslist wie er weg moet.Mooi, kan ik ook nog iets anders kijken.
Man, wat een farce... Ik had gehoopt op desnoods Dries Roelvinkquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Greys het volgende:
![]()
Rafaella![]()
![]()
Oh en Pisces, eigenlijk 5 van de 6 van The Voice, want die 5e heeft o.a. nummers geschreven voor Ben Saunders en Shari-AnnDus het is allemaal één pot natJohn de Mol plus Tim Douwsma (die ooit een duetje zong met de zus van de presentator van het songfestival
) als TROS-excuus.
niet al die inteelt.
![]()
Tim Douwsma deed ook mee aan So You Wanna Be a Popstarquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Greys het volgende:
![]()
Rafaella![]()
![]()
) als TROS-excuus.
![]()
![]()
Das ook jammer, leek het dit jaar eens wat anders te worden, krijgen we een grote John-showquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Greys het volgende:
![]()
Rafaella![]()
![]()
) als TROS-excuus.
*Tim Douwsma ff opsnort in google*Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
John kan grote zaken doen, alle talentjes weer etalerenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Man, wat een farce... Ik had gehoopt op desnoods Dries Roelvinkniet al die inteelt.
Is dat die beetje dikke jongen? Zogenaamd niet gay? Of was dat een andere Tim (ik wil het niet googelen, kijken of ik het uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tim Douwsma deed ook mee aan So You Wanna Be a Popstar).
1 troost: Nederland doet het meestal niet zo goed op het Songfestivalquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John kan grote zaken doen, alle talentjes weer etaleren![]()
![]()
Kom even hier meepraten!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das ook jammer, leek het dit jaar eens wat anders te worden, krijgen we een grote John-show
*Tim Douwsma ff opsnort in google*
(ook korte fragmentjes en die van Joan is leuk)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom even hier meepraten!
(ook korte fragmentjes en die van Joan is leuk)
Ik vind Joan's geluid vreselijkIk kom straks ff kijken!
Wel met oren dicht, ik laat me graag verrassen op de avond zelf
Oke gezellig! We gaan er met zijn 28en heen dus je kunt ons op tv vast niet missen, Dirkh gaat ook weer meequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Joan's geluid vreselijkIk kom straks ff kijken!
Wel met oren dicht, ik laat me graag verrassen op de avond zelf
![]()
![]()
/offtopic
Nieuwe blog van Charly
PATS!
Het schiet me opeens te binnen dat ik nog een blog moet schrijven!
Kerst en oud en nieuw zijn alweer voorbij gevlogen! De cadeautjes voor de kids
vlogen me ook om de oren! Niet alle oliebollen zijn even lekker heb ik dit jaar
gemerkt... Geen sneeuw, geen ijs, maar ook geen extra files en vertragingen,
dus "elk nadeel heb dan weer een voordeel". Alhoewel ik nu wel voor Jan L#L
nieuwe winterbanden heb gekocht...
Anyway...
Het is bij TVOH retedruk, en het wordt nu echt spannend! 12 kandidaten over
en nog 3 rondes te gaan... Aaaaahhhhh! Bijna iedere dag is er wel iets te doen
wat met TVOH te maken heeft... Geheime concerten, HMH concerten, singles
inzingen, signeersessies noem maar op... Het is net echt werk...
Bij Eurodisney heb ik de andere kandidaten beter leren kennen, en ben met
o.a. Bart en Niels echt bevriend geraakt. Alle kandidaten zijn eigenlijk te gek,
(dus neem onderstaande niet te serieus...) en dat gaf me ook een aantal
nieuwe inzichten... Dus wat ik de laatste tijd allemaal heb geleerd is:
Bewaar je winterbanden voor Mei, dan gaat het waarschijnlijk
ontzettend sneeuwen...
Een oliebol met te weinig rozijnen is gewoon een bol. En vies.
Dit jaar is een Bumblebee Autobot Transformer veel cooler dan
een Cars 2 Bliksem McQueen raceauto... #letnoueensoppappa!!!
Paul Turner heeft inmiddels een latrelatie met Govert Gans en
Mickey Mouse!!!
Bart Brandjes gaat 3 x per week onder de zonnebank
en is inmiddels licht krokant.
Erwin heeft een milde vorm van Alzheimer... maar dat vergeet hij steeds.
Iris wil heel graag een speciaal liedje zingen wanneer ze er evt.
uit zou moeten, namelijk:..."My Harp wil go on...".
Ze heeft al eerdere hits gehad met oa: "Two Harps" en "Where do broken
Harps go" en de emotionele hit die ze schreef na het kapotvallen van
haar lievelingsharp...: "Unbreak my Harp".
"Laura Estevez is geen familie van Knabbel en Babbel"...
aldus Oom Dagobert...
Simon gaat alleen verder, want Nick is een jongensgroep begonnen
met twee eenden...: Nick, Kwek en Kwak.
Wouter Vink kreeg meteen een baan aangeboden in Eurodisney...
als Chocoprins...
Niels Geusebroek heette vroeger Holgerson...
Guy Barzily speelt waarschijnlijk Puss in Boots in de nieuwe
Shrek Musical...
Dat was m weer!
Tot de volgende...CIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik wil ook meteen terug naar zo'n kerstsfeertje-op-vakantie![]()
Morgen![]()
![]()
Haaaaaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Charly en Paul delen een kamer.
Charly: Paul slaapt al, lief he!
[ afbeelding ]
![]()
De M&M's heb ik al in huis, vast meegenomen toen ik ging tanken van de week, bij de AH waren ze opeens steeds uitverkocht.
![]()
Volgens mij had Piranhia daar een linkje voor..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
We zouden eigenlijk een soort aftelklok in de OP moeten hebben![]()
Maar mag ik dan nog wel ouderwets gillen hoe lang het volgens Benny duurt?
ben benieuwd, gaat het nu eindelijk eens echt beginnen?
Hoop nog steeds dat de voorafgaande afleveringen ff warmdraaien voor de live shows was
Same shit, different day
SC hopper present![]()
niet gewoon ook kerst-reces?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Is real life nou echt gewoon zomaar gestopt?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Yup, maar dat was wel geplanned. Ik keek het eigenlijk nooit meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Is real life nou echt gewoon zomaar gestopt?![]()
Oh echt? Dat had ik niet begrepen. Vorige keer waren er ook 14 afleveringen, dus had dat nu ook wel verwacht...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maar dat was wel geplanned. Ik keek het eigenlijk nooit meer![]()
Die 2 dingen, had het verband met elkaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maar dat was wel geplanned. Ik keek het eigenlijk nooit meerOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Goed punt dat laatste Koenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd, gaat het nu eindelijk eens echt beginnen?
Hoop nog steeds dat de voorafgaande afleveringen ff warmdraaien voor de live shows was
Help laatste post, geen idee of ik mobiel kan openen
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: