Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Marieke zingt het goed, maar de originele zangeres (ben even haar naam kwijt) heeft ZOVEEL meer soul in haar stem... het was ook ondanks de leren outfit gewoon saai!
Op vrijdag 23 december 2011 23:33 schreef Kidney_bean01 het volgende: Marieke zingt het goed, maar de originele zangeres (ben even haar naam kwijt) heeft ZOVEEL meer soul in haar stem... het was ook ondanks de leren outfit gewoon saai!
Joss Stone .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. Hoogachtend, Erik.
Op vrijdag 23 december 2011 23:33 schreef Kidney_bean01 het volgende: Marieke zingt het goed, maar de originele zangeres (ben even haar naam kwijt) heeft ZOVEEL meer soul in haar stem... het was ook ondanks de leren outfit gewoon saai!
Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef Greys het volgende: Marieke zingt echt prima, maar staat er bij alsof ze liever spruiten had staan schillen. Met die zure kop.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende: ben benieuwd welke reden ze gaan gebruiken om hem eruit te mikken qua zang is ie gewoon goed
Ben jij niet bang dat er weer een maisjuh vertrekt? Of is het al goed omdat Sharon door is
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
WAAAAAT? Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!!!1111!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Hoe lang kort is hij eigenlijk? Echt serieus niet langer dan 1.50 gok ik
Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef Kidney_bean01 het volgende: Als Guy eruit gaat, zou ik als ik hem was The Voice aanklagen wegens discriminatie van de korte medemens
Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende: hier zou het gewoon mogelijk moeten zijn om Bart en Marieke door te laten gaan en Michelle en Guy er uit
Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende: hier zou het gewoon mogelijk moeten zijn om Bart en Marieke door te laten gaan en Michelle en Guy er uit
Stomme jury indelingen
Ik vind Marieke helemaal niks, saai, futloos en een arrogante trollface
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef iBenny het volgende: Ondanks dat ik vind dat ze er een eigen draai aan geeft en het hierdoor verneukt vind ik toch dat ze goed zingt
Ik vind haar wel goed hoor, maar dit is gewoon slecht gekozen
Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef iBenny het volgende: Ondanks dat ik vind dat ze er een eigen draai aan geeft en het hierdoor verneukt vind ik toch dat ze goed zingt
Ik ga weer met je mee Benny Maar ze mag van mij wel weg, ik heb er niks mee, ook al doet ze het best oke.
Ik ben toch nog steeds fan van Guy, dus hij door graag.
Jaaa... irritant, kan er niet opkomen! Zo'n hele grote vrouw is het. Zat ze niet in de 'jury' van dat programma waarbij een jongen/ meisje met 3 verschillende mensen ging daten?
Je kan appels en peren prima vergelijken. Stomste spreekwoord ooit . Je kan appels heerlijk vinden en peren vreselijk. Ze hebben een andere textuur, andere smaak en daarom kan je dus ook eenvoudig een appel met een peer vergelijken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. Hoogachtend, Erik.
Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef Travel. het volgende: grappig dit, iedereen blij daat hij weg is, terwijl tijdens de audities iedereen op fok het helemaal geweldig vonden --1-12-1-21
Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef Travel. het volgende: grappig dit, iedereen blij daat hij weg is, terwijl tijdens de audities iedereen op fok het helemaal geweldig vonden --1-12-1-21
Toen was hij ook goed, daarna niet meer
Het is ook wel grappig dat veel mensen een matige stem van een te blije homo wel kunnen waarderen maar als een mooi meisje een matige stem heeft zoals Jennifer Ewbank weten ze niet hoe snel ze moeten zijn om d'r uit te kotsen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende: Het is ook wel grappig dat veel mensen een matige stem van een te blije homo wel kunnen waarderen maar als een mooi meisje een matige stem heeft zoals Jennifer Ewbank weten ze niet hoe snel ze moeten zijn om d'r uit te kotsen
Die zat dan ook niks uit te stralen, alleen maar te zitten of te staan, die kon geen show weggeven, nogal een verschil
Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende: Het is ook wel grappig dat veel mensen een matige stem van een te blije homo wel kunnen waarderen maar als een mooi meisje een matige stem heeft zoals Jennifer Ewbank weten ze niet hoe snel ze moeten zijn om d'r uit te kotsen
Kom op zeg, Paul is toch 100 keer interessanter dan Jennifer .
Zowel Paul als Jennifer vind ik leuke mensen, maar ze moeten niet zingen Al kies ik nog liever voor de dolfijn als ik moet kiezen
ik ben volgens mij de enige die niet blij is dat hij weg is!!!
'of Holland'. Dan had ie er uberhaupt nooit in gezeten. En nog een stuk of 16 deelnemers.
Dat dus. Care. Het is een talentenshow, geef het beestje ook een naam Maar "swingende hoerenkeet" vonden ze geen goede programmatitel. Dus dan maar voice of holland.
Daar noem je er ook eentje zeg Gunfactor min-*heelgrootgetal*
Dat dus. Care. Het is een talentenshow, geef het beestje ook een naam Maar "swingende hoerenkeet" vonden ze geen goede programmatitel. Dus dan maar voice of holland.
! Ik zou zo kijken naar Swingende Hoerenkeet . Kan Wendy dan ook mooi weer presenteren.
Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende: Het gaat mij erom dat het programma The Voice heet... maar dat het dus blijkbaar wel uitmaakt hoe je die verpakt
En begrijp me goed, ik vond Jennifer ook kut met een hoofdletter K
Dat is toch al na het omdraaien van de stoelen zo? Dan moet het volledig blind zijn, als je echt alleen de voice wil vinden. Niets show, achter een gordijntje zingen. ELke week weer.
Mijn klomp brak toen ik een bericht op nu.nl tegen kwam over dat luskes zijn borsthaar er af ging scheren. Het idee alleen al dat je denkt dat ook maar iemand dat wil weten van je is al walgelijk
Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende: Het gaat mij erom dat het programma The Voice heet... maar dat het dus blijkbaar wel uitmaakt hoe je die verpakt
En begrijp me goed, ik vond Jennifer ook kut met een hoofdletter K
Daar heb je gelijk in, maar ja wij zien het wel al met de audities
Ik vind dat genitpick over dat het "the voice" is en niet "x factor" zo nutteloos. Alsof je met alleen het geluid aan en zonder beeld naar de show gaat zitten kijken .
Dat is toch al na het omdraaien van de stoelen zo? Dan moet het volledig blind zijn, als je echt alleen de voice wil vinden. Niets show, achter een gordijntje zingen. ELke week weer.
En niet op tv uitzenden en de kijkers laten stemmen dan ook.
Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende: Ik vind dat genitpick over dat het "the voice" is en niet "x factor" zo nutteloos. Alsof je met alleen het geluid aan en zonder beeld naar de show gaat zitten kijken .