1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Beste/leukste talentenjacht - Leukste/beste talentenjacht kandidaat - Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd) - Talentenjacht kandidaat waar je graag meer van wil/had willen horen - Meest memorabele talentenjacht optreden - Leukste quote gedaan in een talentenjacht - Leukste livetopic reeks - Leukste livetopic moment/discussie - Leukste livetopic user - |
Leukste livetopic reeksquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd)
Herman Berghuis Enige uitleg lijkt me overbodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talentenjacht kandidaat waar je graag meer van wil/had willen horen
Joan Franka van TVOH 1. Prachtige stem, bijzondere verschijning. Heeft me wel geïnspireerd op de een of andere manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest memorabele talentenjacht optreden
Ben Saunders - Use somebody Cliche ik weet het, maar ja tochGewoon om de verschijning die je niet verwacht, de nieuwigheid van het programma, alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leukste quote gedaan in een talentenjacht
'Geef haar een nekschot.' Door Gordon. Leuk is anders en ik vind Gordon een kwal, maar spraakmakend was het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leukste livetopic reeks
The Voice of Holland livetopic, sleept me door de zware momenten heen en een leuke groep!
Leukste livetopic moment/discussie
Jennifer Ewbank is een dolfijn. Of niet. Hele discussies, mensen die het voor haar opnamen, 'je bent gewoon jaloers', heb me kapot gelachen!
Leukste livetopic user
Cee en Pheno. Maar omdat er waarschijnlijk gekozen moet worden kies ik toch Pheno en dan is Cee de user met de leukste blog!![]()
Dieper op de antwoorden (van anderen) in? Gezamelijk terugblikken? Dat kan, in het SC-topic voor de verkiezingen:
Talentenjachten verkiezingen 2011 - SC topic!
[ Bericht 78% gewijzigd door Benny op 27-12-2011 20:42:15 (Dankjewel Pisces ;)) ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Beste/leukste talentenjacht
Holland got Talent
Niet de beste, maar wel de show waarbij ik het meest heb gelachen, door de verscheidenheid aan kandidaten en door Gordon, toch wel het leukste jurylid van alle talentenjachten vind ik.
Leukste/beste talentenjacht kandidaat
Boris![]()
Ik wist niet welke clip te kiezen, alles van hem was goed
Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd)
Andre Pronk![]()
Herman is ook irritant, maar die vind ik een beetje zielig, Andre is erg...
Talentenjacht kandidaat waar je graag meer van wil/had willen horen
Nathalie (Idols)
Meest memorabele talentenjacht optreden
Zo grappig![]()
Leukste quote gedaan in een talentenjacht
"Keep the Soul Alive", dat werd op een gegeven moment zo irritant dat het leuk werd.
Leukste livetopic reeks
Popstars
ik heb het idee dat het daar wat drukker was en meer irritatiemomentjes, wat altijd leuk is![]()
Als Dan Karaty in beeld kom, alle dames meten de heren in het topic daarop meteen weer reageren
![]()
Leukste livetopic user
Pheno
ex aequo met Cee, maar volgens mij was Pheno er iets vaker bij, maar ik kan me vergissen![]()
- HGT (vanwege de verscheidenheid)
- Paul TurnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd)
- Raffaëlla
- Virgel![]()
Kim de Boer
- De stervende zwanenscene van Rinus - TUDBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leukste quote gedaan in een talentenjacht
- "Ik haat Paul"
Leukste livetopic reeks
- Die van HGT
- de niet mee werkende lamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leukste livetopic user
- Pheno![]()
Mijn lijstje. Ik ga ervan uit dat het alleen over 2011 mag gaan? Want anders is de keuze te reuze en moet ik me bedenken. Aldus.
The Voice of Holland, seizoen 1. En dan met name de Blind Auditions. Ik was nog op vakantie toen het hier werd uitgezonden maar toen ik thuis kwam alle auditie-afleveringen in één adem met veel plezier terug gekeken.
Johnny Rosenberg. Ja, en, wat dan nog? Hij gaf een geweldige auditie en toen bleek het zo'n illiteraire pauper te zijn die werd verstoten door het programma. En ik bleef fan. Die ontmoeting met Bublé.Die posts van hem na zijn eliminatie.
Oké, Paul Turner komt dicht bij de eerste plek maar Johnny blijft #1.
Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd
Rafaëlla. Leuk initiatief, gedurfd, niet gelukt, ze zal vast nog in driehonderdduizend dance/dinner/divaprojectjes terechtkomen maar moet een knoepert van een producer en liedjesschrijver tegen het lijf lopen om nog op de mainstream-rails te geraken. En die producers en liedjesschrijvers staan alleen maar in de rij voor vers talent, niet voor fossielen uit seizoen 1. Hoe naar het ook klinkt.
Johnny Rosenberg, liefst vergezeld met accordeon.
Gisteren pas gezien maar het brandt nog steeds na op mijn netvlies.
Kan geen video vinden maar jullie weten wel wat ik bedoel.
Leukste quote gedaan in een talentenjachtLeukste livetopic reeksquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
So You Think You Can Dance, omdat ik TVOH de laatste tijd niet live kan meekijken. En omdat alle Virgil-grappen en 'Ongelijk!' grappen nooit vervelen.
The Ultimate Dance Battle: iedere keer dat Isabelle een choreo ging uitleggen en erbij ging janken. En de reacties die erop volgden.
Leukste livetopic user
Mijn broer Pheno.![]()
- The Voice of Holland. alleen jammer dat m'n favorieten er dit seizoen al voor de liveshows uitlagen.
- Maaike (xfa)
Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd)
- Dewi
- Kim (popstars)
- Sumera - Paint It Black
- "dit seizoen is beter dan ooit tevoren" (wordt bijna elk seizoen wel een keer gezegd)![]()
- The Voice of Holland. Maar alleen het eerste seizoen
- Ben Saunders, je ziet hem staan vol met tattoo's en geeft me dan een auditie weg, afgelopen week weer gezien dat de man duidelijk een mooie stem heeft.
- Herman "het dansertje"
- Esther, 2e in de groep van Roel vorig jaar.
- Ben Saunders - Use Somebody
- Er groeit iets in me door Marco, alleen wil niemand weten wat er groeit
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
VOH
Jaap Reesema
Herman
-
Jaap Reesema - Margerita
Wendy had vorig x factor seizoen een enorme verspreking, maar ik weet m niet me(zwangerschapsdementie)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
Forum Opties Forumhop: Hop naar: