abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106098455
Het jaar 2011 zit er bijna op, een mooi moment om dan terug te kijken naar de leukste, stomste, grappigste en mooiste momenten van de afgelopen tijd.

Een kleine terugblik...
2011 was een jaar vol met talentenjachten. Je kon er als je je tv aanzette nauwelijks omheen. Dit jaar was het jaar voor The Voice of Holland. De eerste winnaar werd bekend, het ging en gaat de hele wereld over en het 2de seizoen haalde gemiddeld meer dan 3 miljoen kijkers. Maar het was ook het jaar waarbij kinderen steeds meer de hoofdrol kregen in talentenjachten. Zo won de 11-jarige Alliyah Holland's got talent en konden we kijken naar kinderen die betere gerechten maakten dan de gemiddelde 'huiskok' in Masterchef Junior. Je kon je tv nauwelijks aanzetten zonder iets van een talentenjacht mee te krijgen, je kon er letterlijk niet omheen.

TALverkiezingen
We hikken inmiddels tegen het einde van het jaar aan en dat is reden genoeg om ook in TAL terug te kijken op het afgelopen jaar en de afgelopen talentenjachten. Daarom is er naast de gewone FOK!verkiezingen ruimte voor de TALverkiezingen. We zijn benieuwd naar welke kandidaten jij nou mist, wat je het leukste moment uit een talentenjacht vond, wie jij de leukste liveposter vond en nog een aantal dingetjes.

Laat je stem horen.... doe snel mee met de TALverkiezingen en vul onderstaande tekst voor 14 januari aan.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Beste/leukste talentenjacht
-

Leukste/beste talentenjacht kandidaat
-

Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd)
-

Talentenjacht kandidaat waar je graag meer van wil/had willen horen
-

Meest memorabele talentenjacht optreden
-

Leukste quote gedaan in een talentenjacht
-

Leukste livetopic reeks
-

Leukste livetopic moment/discussie
-

Leukste livetopic user
-

De regels
>Je kunt meedoen t/m 13/01 23:59uur. Dan zullen de stemmen worden geteld en wordt de uitslag zo snel mogelijk bekend gemaakt.
>Kopieer de tekst en vul deze aan. Je hoeft niet per se alles in te vullen, maar het is wel leuker ;) .
>De antwoorden hoeven niet per se over 2011 te gaan. Deze kunnen ook om dingen uit eerdere jaren/vorige talentenshows gaan.
>Antwoorden kunnen voor het sluiten van de stembus worden aangepast. Geef je gewijzigde antwoorden duidelijk aan!
>Dieper op de antwoorden (van anderen) in? Gezamelijk terugblikken? Dat kan, in het SC-topic voor de verkiezingen:
Talentenjachten verkiezingen 2011 - SC topic!

En dan nog iets....
TAL wenst je een fijn en talentvol 2012 *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 27-12-2011 20:41:01 ]
pi_106099640
Beste/leukste talentenjacht
VOH (I)

Leukste/beste talentenjacht kandidaat
Kim de Boer

Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd)
Raffaëlla

Talentenjacht kandidaat waar je graag meer van wil/had willen horen
Kim de Boer

Meest memorabele talentenjacht optreden
Ben Saunders - Use somebody (auditie) (VOH I)

Leukste quote gedaan in een talentenjacht

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
Leukste livetopic reeks
2de seizoen van Popstars: Topicreeks: Popstars 2009-2010

Leukste livetopic moment/discussie
Gezamelijk Popstars 2010 online terugkijken

Leukste livetopic user
Karina

[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 31-12-2011 21:06:43 (antwoord op verzoek gewijzigd) ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 20:22:53 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_106099853
Ik ga even nadenken, zoveel gezien dit jaar.

@Pisces: O+

eigenlijk onbeschaamde tvp dus ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106100204

The Voice of Holland Tweede seizoen is al stukken minder, maar het eerste was gewoon geniaal, met heel veel talent.

Jim Bakkum Omdat ik hem gewoon even wil noemen en anders is het alleen maar TVOH :o Ik heb echt bakken vol verhalen over hem haha, mijn eerste idool O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd)

Herman Berghuis Enige uitleg lijkt me overbodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Joan Franka van TVOH 1. Prachtige stem, bijzondere verschijning. Heeft me wel geïnspireerd op de een of andere manier O+

SPOILER

Ben Saunders - Use somebody Cliche ik weet het, maar ja toch :Y Gewoon om de verschijning die je niet verwacht, de nieuwigheid van het programma, alles.

SPOILER

'Geef haar een nekschot.' Door Gordon. Leuk is anders en ik vind Gordon een kwal, maar spraakmakend was het wel!

SPOILER
Leukste livetopic reeks

The Voice of Holland livetopic, sleept me door de zware momenten heen en een leuke groep!

Jennifer Ewbank is een dolfijn. Of niet. Hele discussies, mensen die het voor haar opnamen, 'je bent gewoon jaloers', heb me kapot gelachen!

Leukste livetopic user

Cee en Pheno. Maar omdat er waarschijnlijk gekozen moet worden kies ik toch Pheno en dan is Cee de user met de leukste blog!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_106100366
Dieper op de antwoorden (van anderen) in? Gezamelijk terugblikken? Dat kan, in het SC-topic voor de verkiezingen:
Talentenjachten verkiezingen 2011 - SC topic!

[ Bericht 78% gewijzigd door Benny op 27-12-2011 20:42:15 (Dankjewel Pisces ;)) ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 13:03:41 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_106122560
Holland got Talent
Niet de beste, maar wel de show waarbij ik het meest heb gelachen, door de verscheidenheid aan kandidaten en door Gordon, toch wel het leukste jurylid van alle talentenjachten vind ik.

Boris O+
Ik wist niet welke clip te kiezen, alles van hem was goed

Andre Pronk :r
Herman is ook irritant, maar die vind ik een beetje zielig, Andre is erg...

Nathalie (Idols)

Zo grappig _O-

"Keep the Soul Alive", dat werd op een gegeven moment zo irritant dat het leuk werd.

Leukste livetopic reeks
Popstars
ik heb het idee dat het daar wat drukker was en meer irritatiemomentjes, wat altijd leuk is >:)

Als Dan Karaty in beeld kom, alle dames met :9~ en de heren in het topic daarop meteen weer reageren :D

Leukste livetopic user
Pheno
ex aequo met Cee, maar volgens mij was Pheno er iets vaker bij, maar ik kan me vergissen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106123223
- HGT (vanwege de verscheidenheid)

- Paul Turner O+

SPOILER
- Raffaëlla

- Virgel :') _O-

Kim de Boer

- De stervende zwanenscene van Rinus - TUDB

SPOILER
- "Ik haat Paul" _O-

Leukste livetopic reeks
- Die van HGT

- de niet mee werkende lama _O-

SPOILER
SPOILER
Leukste livetopic user
- Pheno
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  ESF Reporter woensdag 28 december 2011 @ 13:27:12 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_106123351
Mijn lijstje. Ik ga ervan uit dat het alleen over 2011 mag gaan? Want anders is de keuze te reuze en moet ik me bedenken. Aldus.

The Voice of Holland, seizoen 1. En dan met name de Blind Auditions. Ik was nog op vakantie toen het hier werd uitgezonden maar toen ik thuis kwam alle auditie-afleveringen in één adem met veel plezier terug gekeken.

Johnny Rosenberg. Ja, en, wat dan nog? Hij gaf een geweldige auditie en toen bleek het zo'n illiteraire pauper te zijn die werd verstoten door het programma. En ik bleef fan. Die ontmoeting met Bublé. _O_ Die posts van hem na zijn eliminatie. _O_ Oké, Paul Turner komt dicht bij de eerste plek maar Johnny blijft #1.

Talentenjacht kandidaat die nooit zal doorbreken (na het meerdere keren te hebben geprobeerd
Rafaëlla. Leuk initiatief, gedurfd, niet gelukt, ze zal vast nog in driehonderdduizend dance/dinner/divaprojectjes terechtkomen maar moet een knoepert van een producer en liedjesschrijver tegen het lijf lopen om nog op de mainstream-rails te geraken. En die producers en liedjesschrijvers staan alleen maar in de rij voor vers talent, niet voor fossielen uit seizoen 1. Hoe naar het ook klinkt.

Johnny Rosenberg, liefst vergezeld met accordeon.

Gisteren pas gezien maar het brandt nog steeds na op mijn netvlies.

Kan geen video vinden maar jullie weten wel wat ik bedoel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
Leukste livetopic reeks
So You Think You Can Dance, omdat ik TVOH de laatste tijd niet live kan meekijken. En omdat alle Virgil-grappen en 'Ongelijk!' grappen nooit vervelen. _O_

The Ultimate Dance Battle: iedere keer dat Isabelle een choreo ging uitleggen en erbij ging janken. En de reacties die erop volgden.

Leukste livetopic user
Mijn broer Pheno.
  woensdag 28 december 2011 @ 15:44:24 #9
13973 ranja
image means nothing
pi_106128221
- The Voice of Holland. alleen jammer dat m'n favorieten er dit seizoen al voor de liveshows uitlagen.

- Maaike (xfa)

- Dewi

- Kim (popstars)

- Sumera - Paint It Black

- "dit seizoen is beter dan ooit tevoren" (wordt bijna elk seizoen wel een keer gezegd)
  woensdag 28 december 2011 @ 18:24:06 #10
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_106133273
- The Voice of Holland. Maar alleen het eerste seizoen

- Ben Saunders, je ziet hem staan vol met tattoo's en geeft me dan een auditie weg, afgelopen week weer gezien dat de man duidelijk een mooie stem heeft.

- Herman "het dansertje"

- Esther, 2e in de groep van Roel vorig jaar.

- Ben Saunders - Use Somebody

- Er groeit iets in me door Marco, alleen wil niemand weten wat er groeit :')
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 31 december 2011 @ 15:12:18 #11
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106248938
VOH

Jaap Reesema

Herman

-

Jaap Reesema - Margerita

Wendy had vorig x factor seizoen een enorme verspreking, maar ik weet m niet me :( (zwangerschapsdementie)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106537267
*kick*

Er nog een weekje *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')