SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 04-01-2012 13:48:08 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Home alonequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Sharon en Jennifer doen wat mij betreft niet voor elkaar onder qua min-factor
Jammer dat er volgende week geen show is. Wat krijgen we dan te zien?![]()
![]()
Tuurlijk ontkom je daar niet aan, maar je zou bij de keuzes van de jury wel verwachten dat ze de beste stemmen meenemen naar de liveshow... en daar is bij zowel Jennifer als Paul geen sprake van... die hadden er echt niet doorheen mogen komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch al na het omdraaien van de stoelen zo? Dan moet het volledig blind zijn, als je echt alleen de voice wil vinden. Niets show, achter een gordijntje zingen. ELke week weer.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mijn klomp brak toen ik een bericht op nu.nl tegen kwam over dat luskes zijn borsthaar er af ging scheren. Het idee alleen al dat je denkt dat ook maar iemand dat wil weten van je is al walgelijk![]()
Gatverdamme
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Jennifer Ewbank heeft een matige live stem. Haar cd is briljantquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook wel grappig dat veel mensen een matige stem van een te blije homo wel kunnen waarderen maar als een mooi meisje een matige stem heeft zoals Jennifer Ewbank weten ze niet hoe snel ze moeten zijn om d'r uit te kotsenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Bart zal natuurlijk nooit TVOH worden, maar misschien houdt ie er wel een leuk plaencontract aan over.
En die Paul met z'n act is natuurlijk ook niet the VOICE of HOLLAND, maar die domme sms-ende mutsen blijven op een toneelstukje stemmen.
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
De eerste keer al afgezet, dus waarom zou ik het zo vaak kijken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
@ radio: ik heb net wel de singoff gehoord, zonder alle afleiding aan dansers, danseressen en outfits op tv. maakt wel een verschil met wat ik eerder vanavond had gezien![]()
![]()
qua gun factor gaat Wouter het dan winnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Bart zal natuurlijk nooit TVOH worden, maar misschien houdt ie er wel een leuk plaencontract aan over.
En die Paul met z'n act is natuurlijk ook niet the VOICE of HOLLAND, maar die domme sms-ende mutsen blijven op een toneelstukje stemmen.
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben bang dat Paul nog in de finale komt te staan...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Qua stem ben ik het volledig met je eens, alleen dit jaar steekt er voor mij geen stem bovenuit dus ga ik voor het showelement, de rest is zo saaiquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk ontkom je daar niet aan, maar je zou bij de keuzes van de jury wel verwachten dat ze de beste stemmen meenemen naar de liveshow... en daar is bij zowel Jennifer als Paul geen sprake van... die hadden er echt niet doorheen mogen komen.![]()
Jennifer had flinke concurrentie wmb vorig jaar dus die vond ik helemaal niks.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Daar zat ik al aan te denkenquote:
ik heb die film nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste keer al afgezet, dus waarom zou ik het zo vaak kijken?
irritant kutjoch
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Precies
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Komt die niet met kerst dan of is het een ander deel?quote:
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scroogequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt die niet met kerst dan of is het een ander deel?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Bill Murray-versiequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scrooge
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scrooge
niet met z'n poik deze keerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef JamFlava het volgende:
Bart door![]()
![]()
Wat was Marco Borsato denkende?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Z'n jodokus had kerstvakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef JamFlava het volgende:
Bart door![]()
![]()
Wat was Marco Borsato denkende?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh huuuuquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
en the lord of the rings, maar die is wel leuk
De enige leuke versie jaquote:
Hij heeft een hekel aan roodquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef JamFlava het volgende:
Bart door![]()
![]()
Wat was Marco Borsato denkende?
heitieh![]()
Ja maar die heb ik extended op blu-ray dus kijk ik liever diequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
en the lord of the rings, maar die is wel leuk
Die kijk ik wel op dvd. Films op tv-zenders kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
en the lord of the rings, maar die is wel leukrNet met dat rondzappen om tv kantine heen march of the penguins: meer blokken reclame gezien dan pinguins. Wat knap is.
Bed
Die van de Muppets is leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt Scrooge vast weer,of alle 6.000.000 versies van Scrooge.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
truequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kijk ik wel op dvd. Films op tv-zenders kijkenrNet met dat rondzappen om tv kantine heen march of the penguins: meer blokken reclame gezien dan pinguins. Wat knap is.
heitieh![]()
Het was weer gezellig jongens!![]()
Ik duik ook het mandje in
Slaap ze slapersMuppets sowieso, omg ik vind al 2 scrooge versies leukquote:
Piscjequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Truste lieverdquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
enjoy JoooPiiiiiiquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ook slapen.
Fijne kerstdagen allen !!!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij ook Jooo-piquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ook slapen.
Fijne kerstdagen allen !!!
Toedelsss, ik ga ook slapen!
Fijne kerstdagen allemaal![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Jij ook moppiequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef MissJ het volgende:
Toedelsss, ik ga ook slapen!
Fijne kerstdagen allemaal![]()
![]()
Serieus over die borstimplantaten die makkelijk scheuren: Welke heb ik ook al weer, als je je zorgen maakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
dat gezeik over Sinterklaas racistisch is![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
dat gezeik over Sinterklaas racistisch is
trek het lekker uit zijn verband en maak het een politiek iets ipv een kinderfeest
Vier het dan niet in Suriname
precies.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
trek het lekker uit zijn verband en maak het een politiek iets ipv een kinderfeest
hier in NL ook steeds meer gezeik
en de kerstman maar promoten![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En die discrimineert rendierenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies.
hier in NL ook steeds meer gezeik
en de kerstman maar promoten![]()
En kleine mensen. Dan heb je Roel en Guy en Martijn over de zeik!quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ook nog ja, de horkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En kleine mensen. Dan heb je Roel en Guy en Martijn over de zeik!
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar is Amerikaans en daar moeten we op lijken
Ik vind dat de paashaas eieren discrimineert. Dat wordt een handtekeningenactie en kamervragenquote:!
![]()
Ik steun je, maar wel in de SCquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat de paashaas eieren discrimineert. Dat wordt een handtekeningenactie en kamervragen!
En terecht. want het is ook racistischquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
dat gezeik over Sinterklaas racistisch isEn god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
ik ben zelf een halve negert, en ik vind dit schromelijk overdrevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En terecht. want het is ook racistischSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oh ik moest nog wat zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
hmm de TAL SC is echt weer redelijk dood he
Het is een kinderfeest, als je het zo ziet en daar niks verder achter zoekt is het heel anders.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En terecht. want het is ook racistischYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Als het echt om voice gaat moet je Marloes ook noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.![]()
Denk, denk, denk?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:17 schreef Vitalogy het volgende:
Als het echt om voice gaat moet je Marloes ook noemen.
Wie is Marloes ook alweer?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
net terug van The voice of holland. veel foto's gemaakt van de studio.
Ik moet zeggen, het blijft altijd een bijzonder gevoel, elke keer als je via de trap achter de tribune, zo'n tv studio binnenkomt. Ik zat tijdens de liveshow redelijk goed, maar wel bovenaan. Toen na de TV kantine, de resultshow begon, waren er al een aantal mensen weg, waardoor ik 8 rijen naar beneden mocht, en net achter ivanildo Kembel kwam te zitten!!!
Ook John De Mol, en Leco van Zadelhof lieten tijdens de breaks hun gezichten zien
en bijna pal op het podium zat. De crew was op de rij achter me flink bezig met spuiten en schoonmaken. Blijkbaar was er een jongen in het publiek over zijn nek gegaan. (Het wordt schijnbaar een traditie, dat elke keer als IK naar The voice ga, er iemand moet kotsen, eerst die auditant, en nu deze jongen, die na zijn terugkomst in de zaal, een paar lullige opmerkingen kreeg) Maar Sharon, mijn favorietje, is gelukkig door. Maar wat een feestje was dit, zeg.
Wat ik ook gaaf vond, was dat buiten de Coca Cola kersttruck (Van de kerst comercials) stond. Helaas geen foto van.
[ Bericht 9% gewijzigd door RobbieBoy op 24-12-2011 04:01:52 ]![]()
Bizar dat Iris en Sharon de voorkeur krijgen boven Bart en Marieke, die allebei veel beter kunnen zingen. Lullig voor Marieke dus, maar terecht dat Bart door is.
Guy zal ik niet echt missen, maar ik had eerder verwacht dat Paul eruit zou gaan. Die hij-is-zo-leuk-want-zo-overdreven-homo-uitstraling is nu wel leuk geweest. Van Velzen heeft sowieso niet zo'n sterk team dit jaar.![]()
Angela Groothuizen weg bij The Voice of Holland
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Angela Groothuizen gaat weg als coach bij The Voice of Holland. De ingreep wordt om programma-inhoudelijke redenen gedaan door John de Mol in samenspraak met RTL.
Angela: „John wil de afwisseling en de sprankeling tussen de coaches behouden. De verrassing dat Jeroen van der Boom deze keer werd vervangen door Marco Borsato is heel goed bevallen. Ik had binnen een uur vrede met het idee.” Lacht: „Nu mijn omgeving nog…”
De aimabele zangeres/presentatrice keert volgend seizoen niet terug als coach, maar zal nog wel te zien zijn in het programma The Voice Kids, dat nu wordt opgenomen. Wie Angela gaat opvolgen is nog niet bekend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dit vind ik erg kut. Angela kan wel af en toe dingen zeggen waarvan ik denk, WTF!!? Maar ik hou gewoon van haarquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
Angela Groothuizen weg bij The Voice of Holland
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Angela Groothuizen gaat weg als coach bij The Voice of Holland. De ingreep wordt om programma-inhoudelijke redenen gedaan door John de Mol in samenspraak met RTL.
Angela: „John wil de afwisseling en de sprankeling tussen de coaches behouden. De verrassing dat Jeroen van der Boom deze keer werd vervangen door Marco Borsato is heel goed bevallen. Ik had binnen een uur vrede met het idee.” Lacht: „Nu mijn omgeving nog…”
De aimabele zangeres/presentatrice keert volgend seizoen niet terug als coach, maar zal nog wel te zien zijn in het programma The Voice Kids, dat nu wordt opgenomen. Wie Angela gaat opvolgen is nog niet bekend.
![]()
Als ze maar niet met Treintje, Anouk of Glennis aankomen, dan kots ik het beeld helemaal onder!!! Eigenlijk zie ik me geen enkele vrouwelijke coach tussen zitten die ik kan verdragen... behalve Do dan
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Nou ja![]()
Ik vind het niet bepaald de beste coach, dat zeg ik eerlijk, maar ik zie liever Borsato verdwijnen dan Ansj...![]()
Nou eerder Nick & Simonquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja![]()
Ik vind het niet bepaald de beste coach, dat zeg ik eerlijk, maar ik zie liever Borsato verdwijnen dan Ansj...
Of zelfs Roel...
Marco vind ik juist geweldig, vooral tijdens de audities!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Kunnen ze Adele niet charteren? Die heeft toch een huis in Amsterdam?
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ja leuk, ook al een buitenlandse coach in The Voice of Holland![]()
Ansj moet gewoon blijven.
Op het moment dat Jeroen door Marco werd vervangen was het goed. En nu afblijven
Meh, Ansj is juist zo lekker op dreef vind ik.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja. Ik zag je gisteren Paul ook al charteren voor het NSF
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Anouk, ja, dat lijkt me een feest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit vind ik erg kut. Angela kan wel af en toe dingen zeggen waarvan ik denk, WTF!!? Maar ik hou gewoon van haar![]()
Als ze maar niet met Treintje, Anouk of Glennis aankomen, dan kots ik het beeld helemaal onder!!! Eigenlijk zie ik me geen enkele vrouwelijke coach tussen zitten die ik kan verdragen... behalve Do dan
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.
Misschien kunnen ze in de toekomst b- en c-categorie BN'ers buiten de deur houden
heitieh![]()
Marieke. Die rooie.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als ze zelf weg ging idd, maar om ingeruild te worden...quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat Angela op tijd weg gaat, dit seizoen valt al vies tegen, wat zal het volgende seizoen dan wel niet gaan doen.
Vind dat ze dat echt niet verdiend heeft. Bij Jeroen snap ik het, daar ergerden veel mensen zich aan en dat zullen ze prima opgeprikt hebben, maar Ansj is toch niet the talk of the town?
Al vind ik Ansj leuk, Ik kan haar commentaar inmiddels wel dromen na X-factor en VOH, dus ik vind het primaHoud het maar lekker fris, dat heeft het programma toch wel nodig
Wat dat betreft als ik zou mogen kiezen, doe Marco dan weg, wat een waardeloos nieuw gezicht is dat, met zijn tenenkrommende opmerkingen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze zelf weg ging idd, maar om ingeruild te worden...
Vind dat ze dat echt niet verdiend heeft. Bij Jeroen snap ik het, daar ergerden veel mensen zich aan en dat zullen ze prima opgeprikt hebben, maar Ansj is toch niet the talk of the town?
Marco weg en Ansj nog 1 seizoen dan please
En Angela had zelf zoiets toch al aangegeven, of was dat over X-factor, dat ze niet wist of ze er een volgende keer bij zou zijn?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nick en Simon roepen ook steeds hetzelfde. Dat commentaar kan ik ook al dromen.
En dat van Roel ook. Eigenlijk van allemaal
Nou ja, ik vind het een beetje zuur dat ze zo afgeserveerd wordt eigenlijk alleen, ik zal er niet wakker van liggen maar vind het een beetje sneu en onverdiend.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh dat weet ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
En Angela had zelf zoiets toch al aangegeven, of was dat over X-factor, dat ze niet wist of ze er een volgende keer bij zou zijn?
Als dat zo is zal het wel meevallen. Alleen dan zou het wel in haar commentaar in dat stukje staan denk ik, omdat ze zegt dat ze er binnen een uur vrede mee had maar haar omgeving nog niet. Dan zou er wel staan 'maar ik wilde zelf toch al weg' ofzo mss
Het verbaast mij niks als Ansj zelf degene is geweest die niet verder wilt en dat John dan doet alsof hij het voor het programma doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik vind het een beetje zuur dat ze zo afgeserveerd wordt eigenlijk alleen, ik zal er niet wakker van liggen maar vind het een beetje sneu en onverdiend.
Ansj heeft eerder iets gezegd over X-factor, of het na al die tijd nog zo leuk is... half jaar geleden zoiets, iig dit jaar.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En nog even deze 2:quote:Nick & Simon meer succes door The Voice of Holland
Laatste update: 23 december 2011 08:45 info Bekijk op de kaart
AMSTERDAM - Nick & Simon merken dat ze meer succes hebben sinds ze als coach te zien zijn in The Voice of Holland.
Foto: NU.nl/Paul Groeneveld
"De aandacht voor ons is door die miljoenen kijkers van The Voice of Holland enorm toegenomen", vertelt Nick in De Telegraaf.
Nick went langzaam aan het grote succes. "Maar ik ben blij dat ik deze ontwikkelingen samen met Simon heb meegemaakt. Anders had ik het dubbel zo zwaar gehad."
Ondanks alle hysterie vinden de Volendammers hun baan als coach in de talentenjacht geweldig. "Wat ik prettig vind, is dat de focus van The Voice of Holland niet op mij en Simon ligt. Wij begeleiden de kandidaten, zij zijn de sterren van de show."
Fier
Nick & Simon denken dat het moeilijk wordt om het succes van het afgelopen jaar te evenaren. "We hebben dit jaar zo ontzettend veel moois op ons pad gehad", vertelt Simon. "Een platina cd voor Fier, Symphonica in Rosso met dubbelplatina dvd, een Edison, een Gouden Harp", somt Simon op. "Miljoenen kijkers bij The Voice of Holland. Onmogelijk om zo veel wapenfeiten volgend jaar te toppen."
Japan
De zangers werken momenteel aan nummers voor het nieuwe album, dat in het najaar uit moet komen. Ook zijn ze volgend jaar in een nieuwe reallifesoap te zien, waar ze voor een muzikale stage afreizen naar Japan.
"We weten niets van het land. Ja, dat ze lekkere sushi hebben", vertelt Simon. Nick & Simon: Big in Japan wordt vanaf 2 mei uitgezonden op Nederland 3.
quote:Roddelbladen: Arrogante Glennis en Ali B.Bauer
Laatste update: 23 december 2011 16:47 info
Op NU.nl elke week een overzicht van de roddelbladen Privé, Weekend, Story en Party. Met daarin deze week dat Patricia Paay geen Kerst viert, Máxima meer shopt dan Sylvie en TVOH-zangers wurgcontracten moeten tekenen. Kortom: lees mee in de roddelbladen van deze week.
Jarenlang knokte zangeres Glennis Grace om door te breken. En toen opeens, met een hit van Volumia!, lukte het haar. Die roem is haar behoorlijk naar de (krullen)bol gestegen, weet Story. La Grace zou optreden in een cafe, maar vond de kleedkamer te klein. Ze sprak geen woord met de cafe-eigenaar, maar liet haar manager het woord doen.
Zelf zat ze met haar capuchon op te telefoneren. Zelfs toen de eigenaar een hotelkamer regelde, was het haar nog te min. Na vijf nummers stopte ze haar optreden. Na afloop mopperde ze ook nog flink op Twitter over de kleedkamer. Story heeft geen goed woord voor haar over en vindt dat ze ‘van kapsones naast haar schoenen loopt’. Met dat gedrag komt Mariah Carey misschien weg, maar niet Mevrouwtje Grace, die pas net een hitje heeft.
True, maar Ansj is al aan het zoveelste seizoen talentenjacht bezig, Roel en N&S pas een tweede... Ik vind het niet gek van Johnquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon roepen ook steeds hetzelfde. Dat commentaar kan ik ook al dromen.
En dat van Roel ook. Eigenlijk van allemaal
Nou ja, ik vind het een beetje zuur dat ze zo afgeserveerd wordt eigenlijk alleen, ik zal er niet wakker van liggen maar vind het een beetje sneu en onverdiend.Programma scoort al minder dit jaar...
Eerder Celine Dion, kijk maar eens goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:19 schreef Scorpie het volgende:
Marieke die de uitstraling van een pornoster had? Oke.
zodat de volgende keer dat je porno kijkt aan Celine Dion denkt.![]()
Kutquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:36 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Eerder Celine Dion, kijk maar eens goed
zodat de volgende keer dat je porno kijkt aan Celine Dion denkt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: