Vijftien???quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:34 schreef gelestipjes het volgende:
Vandaag was het dan eindelijk echt megadruk, Er waren meerdere wijken bij die maar liefst 15 rode bakken hadden. Hoop niet dat het morgen ook zo extreem is, zou toch wel prettig zijn als iedereen een beetje op tijd klaar is.
Het is hier geen leger, rederij of luchtvaartmaatschappijquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Victor India Juliiet Foxtrot Tango India Echo November Romeo Oscar Delta Echo Bravo Alphfa Kilo Kilo Echo November?????
Ik lijdt aan beroeps deformatie volgens mijn vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is hier geen leger, rederij of luchtvaartmaatschappij
"We gaan om 1800 uur aan tafel, schat."quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik lijdt aan beroeps deformatie volgens mijn vriendin![]()
Overal en nergens gebruik ik militaire termen, ook op het werk kijkt men mij nogal eens vreemd aan omdat ze het niet snappen
Het is jou dus niet vreemd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"We gaan om 1800 uur aan tafel, schat."
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is jou dus niet vreemd?
Of nog beter, als je op een terras zit mensen te kijken onder genot van een trappist of wijntje en je zegt: "op 1400 uur"
Om vervolgens van collega's te horen dat het een flinke wijk is en je uren over straat slentert.quote:Is niet zo'n grote wijk
Haha herkenbaar. "We hebben nog een wijk"je" over, wil jij die lopen?" Tegenwoordig vraag ik maar eerst om welke wijk het gaat voor ik weer drie uur zoet benquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:36 schreef EdNoolk het volgende:
PostNL anekdote? Hmm, deze komt vast bekend voor. Je krijgt de vraag of je wijk X wil lopen, die is nieuw voor jou. Je denkt na. Teamcoach:
[..]
Om vervolgens van collega's te horen dat het een flinke wijk is en je uren over straat slentert.
Teamcoaches
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:36 schreef EdNoolk het volgende:
PostNL anekdote? Hmm, deze komt vast bekend voor. Je krijgt de vraag of je wijk X wil lopen, die is nieuw voor jou. Je denkt na. Teamcoach:
[..]
Om vervolgens van collega's te horen dat het een flinke wijk is en je uren over straat slentert.
Teamcoaches
quote:Is maar 2 uurtjes!
Succes ermee danquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken! Stond maar op 1 wijk in de planning en ik heb niets meer gehoord, dus dan blijft het er maar eentje. Dat valt weer mee
Die krengen zijn nog behoorlijk dik ook, en dat samen met 6xHAHquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Was vandaag een stuk drukker dan gister. Met name bij de boeren was het druk. Voor mijn wijk waren vandaag bijna vier kratten post, tegenover 2 gister. Ook had ik bij het sorteren van een andere wijk een rode bak meer dan gister.
Dinsdag hoef ik niet te werken, maar dan kunnen de mensen hun lol ook wel weer op, want er ligt anderhalf pallet aan H&M gidsen
Dinsdag wordt hier waarschijnlijk veel zwaarder dan de afgelopen 2 weken, met dank aan de H&M gidsenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Was vandaag een stuk drukker dan gister. Met name bij de boeren was het druk. Voor mijn wijk waren vandaag bijna vier kratten post, tegenover 2 gister. Ook had ik bij het sorteren van een andere wijk een rode bak meer dan gister.
Dinsdag hoef ik niet te werken, maar dan kunnen de mensen hun lol ook wel weer op, want er ligt anderhalf pallet aan H&M gidsen
Alleen dat flutding van C1000 toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wij hebben op Oudjaarsdag gewoon HAH overigens.
Ik ook! Stomme kaarten!quote:Op zondag 25 december 2011 10:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat die kleine kutkaartjes die er altijd tussenuit vallen
Vanaf woensdag weer. Volgens mij is de bezetting dan nog wel hoger dan normaal. Veel bedrijven zijn dicht, dus weinig bedrijfspost. Zaterdag zal qua post erg rustig zijn, maar er is reclame bij. Qua bezetting draaien we bij ons gewoon kerstdiensten, zodat iedereen vroeg klaar is.quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb daar geen last van, maar ik klem de bundels dan ook zó stevig vast dat ik elke dag met een verkrampte hand thuis kom![]()
Op basis van ervaringen; hoelang blijft het nu nog druk nav kerst? Rond welke tijd hebben we weer 'normale' aantallen post?
inderdaad, vrijdag hadden wij al minder, zaterdag was als een normale dinsdag... doenbaar dus voor de chauffeurs.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef dennistd het volgende:
Pakketten was inderdaad weer eens gekkenwerk... Hoewel het gisteren al wel weer meeviel moet ik zeggen, gelukkig over de grootste piek heen dus.
En de postcode loterij is inderdaad kut, hebben wij ook een keer gehad (gelukkig wel extra mensen vanuit TNT zelf erbij geregeld toen). En dat was dan ook nog allemaal 'alleen huisadres'. Gelukkig mochten we daar in dit geval wel van afwijken..
Bij ons worden er voor de dinsdag nog extra mensen ingezet, en voor de woensdag hebben we dan gewoon weer net zoveel mensen als op een andere daldag. Alleen oudjaarsdag zetten ze dan weer extra mensen in zodat iedereen vroeg klaar is.quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb daar geen last van, maar ik klem de bundels dan ook zó stevig vast dat ik elke dag met een verkrampte hand thuis kom![]()
Op basis van ervaringen; hoelang blijft het nu nog druk nav kerst? Rond welke tijd hebben we weer 'normale' aantallen post?
Aah, mooi om te weten.quote:Op maandag 26 december 2011 12:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons worden er voor de dinsdag nog extra mensen ingezet, en voor de woensdag hebben we dan gewoon weer net zoveel mensen als op een andere daldag. Alleen oudjaarsdag zetten ze dan weer extra mensen in zodat iedereen vroeg klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |