Alleen dat flutding van C1000 toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wij hebben op Oudjaarsdag gewoon HAH overigens.
Ik ook! Stomme kaarten!quote:Op zondag 25 december 2011 10:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat die kleine kutkaartjes die er altijd tussenuit vallen
Vanaf woensdag weer. Volgens mij is de bezetting dan nog wel hoger dan normaal. Veel bedrijven zijn dicht, dus weinig bedrijfspost. Zaterdag zal qua post erg rustig zijn, maar er is reclame bij. Qua bezetting draaien we bij ons gewoon kerstdiensten, zodat iedereen vroeg klaar is.quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb daar geen last van, maar ik klem de bundels dan ook zó stevig vast dat ik elke dag met een verkrampte hand thuis kom![]()
Op basis van ervaringen; hoelang blijft het nu nog druk nav kerst? Rond welke tijd hebben we weer 'normale' aantallen post?
inderdaad, vrijdag hadden wij al minder, zaterdag was als een normale dinsdag... doenbaar dus voor de chauffeurs.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef dennistd het volgende:
Pakketten was inderdaad weer eens gekkenwerk... Hoewel het gisteren al wel weer meeviel moet ik zeggen, gelukkig over de grootste piek heen dus.
En de postcode loterij is inderdaad kut, hebben wij ook een keer gehad (gelukkig wel extra mensen vanuit TNT zelf erbij geregeld toen). En dat was dan ook nog allemaal 'alleen huisadres'. Gelukkig mochten we daar in dit geval wel van afwijken..
Bij ons worden er voor de dinsdag nog extra mensen ingezet, en voor de woensdag hebben we dan gewoon weer net zoveel mensen als op een andere daldag. Alleen oudjaarsdag zetten ze dan weer extra mensen in zodat iedereen vroeg klaar is.quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb daar geen last van, maar ik klem de bundels dan ook zó stevig vast dat ik elke dag met een verkrampte hand thuis kom![]()
Op basis van ervaringen; hoelang blijft het nu nog druk nav kerst? Rond welke tijd hebben we weer 'normale' aantallen post?
Aah, mooi om te weten.quote:Op maandag 26 december 2011 12:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons worden er voor de dinsdag nog extra mensen ingezet, en voor de woensdag hebben we dan gewoon weer net zoveel mensen als op een andere daldag. Alleen oudjaarsdag zetten ze dan weer extra mensen in zodat iedereen vroeg klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |