abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:38:02 #1
35723 crew  GGMM
pi_105697618


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png Happel (PM)
swtb_new_pm.png Morpheus2002 (PM)
swtb_new_pm.png Jojoortje (PM)
swtb_new_pm.png GGMM (PM)

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105697687
Geen TT :N
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:41:20 #3
35723 crew  GGMM
pi_105697694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
Geen TT :N
Suggestie?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105697723
Dit is een goed voorbeeld, wilt reacties uitlokken van Feyenoorders maar reageert dan niet meer inhoudelijk als die reageren, dan maken er een flink aantal een tr omdat het toch niks gaat worden en dan moeten we ons niet aanstellen. :{

Vraag dan ook niet om tr's.
pi_105697741
Iets over de VBL Awards natuurlijk!
Noot noot.
pi_105697750
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:43 schreef Jojoortje het volgende:
Iets over de VBL Awards natuurlijk!
:Y
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:48:23 #7
35723 crew  GGMM
pi_105697853
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef Paul-89 het volgende:
Dit is een goed voorbeeld, wilt reacties uitlokken van Feyenoorders maar reageert dan niet meer inhoudelijk als die reageren, dan maken er een flink aantal een tr omdat het toch niks gaat worden en dan moeten we ons niet aanstellen. :{

Vraag dan ook niet om tr's.
Dat mensen zichzelf zo opfokken vanwege een grapje is ook redelijk triest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105697921
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mensen zichzelf zo opfokken vanwege een grapje is ook redelijk triest.
Je vraagt zelf naar specifieke voorbeelden, dus ik begrijp wel dat Paul-89 hiermee komt.

Mensen moeten zich idd niet zo snel druk maken, maar duidelijk onzinnige topics horen in ONZ en niet in VBL toch? Wat dat betreft zou je miss wat strikter kunnen zijn richting iedereen en niet specifiek richting Tong80.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 17:51:14 ]
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:51:58 #9
35723 crew  GGMM
pi_105697949
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je vraagt zelf naar specifieke voorbeelden, dus ik begrijp wel dat Paul-89 hiermee komt.

Mensen moeten zich idd niet zo snel druk maken, maar duidelijk onzinnige topics horen in ONZ en niet in VBL toch? Wat dat betreft zou je miss wat strikter kunnen zijn richting iedereen en niet specifiek richting Tong80.
Onzinnig in de zin van 'het is maar een grapje' is wat anders dan een compleet baggertopic wmb.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105698005
Ik snap het een klein beetje waar het vandaan komt, want het is idd VBL en geen ONZ.
Maar een paar luchtige topics waar vele VBLfokkers om kunnen lachen is toch niet zo verkeerd. Mocht het dan echt uit de hand lopen en wij zien het niet, dan moet je ff het hier melden.

Wat ik wel irritant vind, is dat men niet meer tegen een stootje kan en dat zelfs een topic van Tong als trollen wordt gezien, kom op zeg. Lighten up, denk ik dan wel eens.
Noot noot.
pi_105698007
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onzinnig in de zin van 'het is maar een grapje' is wat anders dan een compleet baggertopic wmb.
Klopt, maar een baggertopic moet niet ineens getolereerd gaan worden in VBL omdat het van Tong80 is 'omdat het Tong80' is. Ik denk dat velen zich daar een beetje aan storen als ik de reacties hier even inventariseer.

(ik werp mezelf even op als 'mediator' zie je wel. ;) )
pi_105698009
Dan is het natuurlijk helemaal niet meer te volgen als je het gewoon ziet als grapje, dan zijn bijna alle trollactie's ook maar gewoon een grapje. :{
pi_105698058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt, maar een baggertopic moet niet ineens getolereerd gaan worden in VBL omdat het van Tong80 is 'omdat het Tong80' is. Ik denk dat velen zich daar een beetje aan storen als ik de reacties hier even inventariseer.

(ik werp mezelf even op als 'mediator' zie je wel. ;) )
Ja maar Tong is ook bijna de enige die zulke topics opent :+
Noot noot.
pi_105698078
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:54 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja maar Tong is ook bijna de enige die zulke topics opent :+
No shit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:55:52 #15
35723 crew  GGMM
pi_105698085
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt, maar een baggertopic moet niet ineens getolereerd gaan worden in VBL omdat het van Tong80 is 'omdat het Tong80' is. Ik denk dat velen zich daar een beetje aan storen als ik de reacties hier even inventariseer.

(ik werp mezelf even op als 'mediator' zie je wel. ;) )
Dat gebeurt ook niet, er worden genoeg topics van tong ook gesloten, en dat accepteert hij ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105698122
Maar in principe sta je hier dus vrij om volledige baggertopics te openen, meer als een slotje hoef je toch niet te verwachten ?
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:57:21 #17
35723 crew  GGMM
pi_105698133
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:53 schreef Paul-89 het volgende:
Dan is het natuurlijk helemaal niet meer te volgen als je het gewoon ziet als grapje, dan zijn bijna alle trollactie's ook maar gewoon een grapje. :{
Niet mee eens. Dit was een nieuw topic, duidelijk dat het niet al te serieus bedoeld was. Dat is totaal wat anders dan in een clubtopic of livetopic komen trollen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105698142
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet mee eens. Dit was een nieuw topic, duidelijk dat het niet al te serieus bedoeld was. Dat is totaal wat anders dan in een clubtopic of livetopic komen trollen.
Als ik troll bedoel ik het ook nooit serieus hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:58:06 #19
35723 crew  GGMM
pi_105698151
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
Maar in principe sta je hier dus vrij om volledige baggertopics te openen, meer als een slotje hoef je toch niet te verwachten ?
Nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:58:49 #20
35723 crew  GGMM
pi_105698168
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Als ik troll bedoel ik het ook nooit serieus hoor.
Je mist m'n punt volledig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105698181
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet mee eens. Dit was een nieuw topic, duidelijk dat het niet al te serieus bedoeld was. Dat is totaal wat anders dan in een clubtopic of livetopic komen trollen.
Dus als je lichtjes wilt trollen/reacties uitlokken moet je gewoon een nieuw topic openen ?
pi_105698187
Ik zie het verschil tussen trollen en de bagger die tong opent niet zo. En met mij meerderen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:05:34 #23
35723 crew  GGMM
pi_105698349
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dus als je lichtjes wilt trollen/reacties uitlokken moet je gewoon een nieuw topic openen ?
Ook niet.
Je doet nu net alsof dit constant gebeurt. Tong maakt een grapje, wat in dit specifieke geval over een andere club gaat. Dat er geen enkel relativeringsvermogen aanwezig is bij jou en andere en dat er 12 TR's gemaakt moeten worden vond ik in dit specifieke geval wat overdreven.
Zoals Jojoortje zei: lighten up.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Caland het volgende:
Ik zie het verschil tussen trollen en de bagger die tong opent niet zo. En met mij meerderen.
Dan heb ik medelijden met je, dat je je daar serieus aan ergert en blijkbaar geen enkele vorm van relativeringsvermogen bezit. Gelukkig zijn er met mij ook meerdere die tong humoristisch vinden, zo blijkt ook uit de award.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105698448
Ik vind dat als je een nieuw topic opent zelf wel de moeite moet nemen om iets van de OP te maken, Wanneer je een stelling opwerpt deze zelf goed te onderbouwen etc. in plaats van weer met een of andere nieuwsdump te komen, een slappe one-liner die grappig bedoeld moet zijn of gemijmer uit de 70'er jaren en vervolgens nergens meer inhoudelijk op in gaan.

Draagt alleen maar bij om het niveau een beetje te verhogen.

Maargoed, blijkbaar is men hier een andere mening toegedaan. So be it.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105698565
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ook niet.
Je doet nu net alsof dit constant gebeurt. Tong maakt een grapje, wat in dit specifieke geval over een andere club gaat. Dat er geen enkel relativeringsvermogen aanwezig is bij jou en andere en dat er 12 TR's gemaakt moeten worden vond ik in dit specifieke geval wat overdreven.
Zoals Jojoortje zei: lighten up.
Oké het ligt aan ons.
pi_105698612
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ook niet.
Je doet nu net alsof dit constant gebeurt. Tong maakt een grapje, wat in dit specifieke geval over een andere club gaat. Dat er geen enkel relativeringsvermogen aanwezig is bij jou en andere en dat er 12 TR's gemaakt moeten worden vond ik in dit specifieke geval wat overdreven.
Zoals Jojoortje zei: lighten up.

[..]

Dan heb ik medelijden met je, dat je je daar serieus aan ergert en blijkbaar geen enkele vorm van relativeringsvermogen bezit. Gelukkig zijn er met mij ook meerdere die tong humoristisch vinden, zo blijkt ook uit de award.
Ik negeer zo 5 topics, maar bij de 6de ga ik toch aan over de top klassejustitie denken. Zeker omdat hij stellingen nooit verdedigt en je tegen argumenten negeert.
pi_105698631
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik negeer zo 5 topics, maar bij de 6de ga ik toch aan over de top klassejustitie denken. Zeker omdat hij stellingen nooit verdedigt en je tegen argumenten negeert.
Jij hebt gewoon geen relativeringsvermogen.
pi_105698785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik negeer zo 5 topics, maar bij de 6de ga ik toch aan over de top klassejustitie denken. Zeker omdat hij stellingen nooit verdedigt en je tegen argumenten negeert.
Heb dit ook wel een beetje ja.

Kijk het is niet dat hij het niet van mij mag doen, maar het is wel zo dat qua verhouding bijdrage:bagger bij Tong80 het zwaartepunt vooral op bagger ligt. Jammer, want af en toe komt er wel eens iets zinnigs uit en lijkt hij zichzelf te kunnen zijn i.p.v. voortdurend de onnozelaar te acteren.

Ik zou als mod zoiets hebben dat het niet erg is om af en toe jolige of onzinnige topics te openen, zolang het in verhouding staat tot een bepaalde inhoudelijke bijdrage die je in het algemeen aan VBL levert. Dat is een beetje waar het om draait naar mijn mening. Maar ik ben dan ook geen mod en ik snap dat die scheiding nogal moeilijk te maken is.

Voor de rest kan ik me er niet echt aan ergeren, maar ik snap wel waar de kritiek vandaan komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 18:23:03 ]
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:23:53 #29
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105698891
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb dit ook wel een beetje ja. Kijk het is niet zo dat hij het niet van mij mag doen, maar het is wel zo dat qua verhouding bijdrage:bagger bij Tong80 het zwaartepunt vooral op bagger ligt. Jammer, want af en toe komt er wel eens iets zinnigs uit en lijkt hij zichzelf te kunnen zijn i.p.v. voortdurend de onnozelaar te acteren.

Ik zou als mod zoiets hebben dat het niet erg is om af en toe jolige of onzinnige topics te openen, zolang het in verhouding staat tot een bepaalde inhoudelijke bijdrage die je in het algemeen aan VBL levert. Dat is een beetje waar het om draait naar mijn mening. Maar ik ben dan ook geen mod en ik snap dat die scheiding nogal moeilijk te maken is.

Voor de rest kan ik me er niet echt aan ergeren, maar ik snap wel waar de kritiek vandaan komt.
Mee eens. Over het algemeen worden Tong zijn baggertopics snel gesloten. Hij post ook geregeld nieuws wat wel wat toevoegt aan VBL. Het probleem is alleen dat mensen direct gaan trollen omdat het een Tong topic is, vervolgens reageert Tong daar weer op en gaat het niet meer over het onderwerp in de OP.

Daarnaast valt het me wel op dat elke kritische noot in een "vijandig" topic als troll wordt gezien. Een discussie inbrengen is niet bij voorbaat een troll.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105698954
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Mee eens. Over het algemeen worden Tong zijn baggertopics snel gesloten. Hij post ook geregeld nieuws wat wel wat toevoegt aan VBL. Het probleem is alleen dat mensen direct gaan trollen omdat het een Tong topic is, vervolgens reageert Tong daar weer op en gaat het niet meer over het onderwerp in de OP.

Daarnaast valt het me wel op dat elke kritische noot in een "vijandig" topic als troll wordt gezien. Een discussie inbrengen is niet bij voorbaat een troll.
Vandaar dat ik in het PSV-topic nu als troll wordt gezien. Wat dat betreft is het PSV-topic het Staphorst van VBL.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 18:26:28 ]
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:27:57 #31
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105699020
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vandaar dat ik in het PSV-topic nu als troll wordt gezien. Wat dat betreft is het PSV-topic het Staphorst van VBL.
Die grens is wel lastig te bepalen overigens van wat nu wel of geen troll is. Daarom kun je het beste met goede (niet trollende) argumenten komen want anders wek je al snel argwaan bij de vaste users in het betreffende topic.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105699037
Dan nog een vraag, hoeveel baggertopics mag je maken voordat je een ban krijgt ?
pi_105699058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Mee eens. Over het algemeen worden Tong zijn baggertopics snel gesloten. Hij post ook geregeld nieuws wat wel wat toevoegt aan VBL. Het probleem is alleen dat mensen direct gaan trollen omdat het een Tong topic is, vervolgens reageert Tong daar weer op en gaat het niet meer over het onderwerp in de OP.

Daarnaast valt het me wel op dat elke kritische noot in een "vijandig" topic als troll wordt gezien. Een discussie inbrengen is niet bij voorbaat een troll.
Ben ik het helemaal mee eens op het punt dat mensen Tong direct trollen na. Dit zou niet gebeuren als Tong een keer op kritiek in zou gaan ipv antwoorden met een opzich best interessant feitje wat alleen totaal los staat van de discussie. Misschien zou Tong een eigen reeks moeten krijgen 'Random voetbalfeitjes met Opa Tong' :P
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:29:32 #34
35723 crew  GGMM
pi_105699070
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
Dan nog een vraag, hoeveel baggertopics mag je maken voordat je een ban krijgt ?
Laat ons dat maar bepalen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:31:32 #35
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105699127
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens op het punt dat mensen Tong direct trollen na. Dit zou niet gebeuren als Tong een keer op kritiek in zou gaan ipv antwoorden met een opzich best interessant feitje wat alleen totaal los staat van de discussie. Misschien zou Tong een eigen reeks moeten krijgen 'Random voetbalfeitjes met Opa Tong' :P
Probeer dan Tong eens te prikkelen om op je kritiek in te gaan :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:31:33 #36
35723 crew  GGMM
pi_105699130
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens op het punt dat mensen Tong direct trollen na. Dit zou niet gebeuren als Tong een keer op kritiek in zou gaan ipv antwoorden met een opzich best interessant feitje wat alleen totaal los staat van de discussie. Misschien zou Tong een eigen reeks moeten krijgen 'Random voetbalfeitjes met Opa Tong' :P
Nee joh, ik vind dat tong regelmatig dingen bijdraagt. Talloze nieuws-topics, die wmb wel wat vaker geopend mogen worden. Als we dat ook weer in een reeks stoppen bestaat werkelijk heel VBL uit reeksen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105699132
En nieuwsdumps mogen dus ook?

Yes ik heb 2 awards gewonnen

Bagger. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:32:38 #38
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105699166
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Caland het volgende:
En nieuwsdumps mogen dus ook?

Yes ik heb 2 awards gewonnen

Bagger. :+
Nee daar is het topic met de Uitslag van ronde 1 voor :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105699233
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Probeer dan Tong eens te prikkelen om op je kritiek in te gaan :)
Doe is voor anders?, maar laat zitten ik stoor me er niet zo aan ook. Toch kan ik begrijpen dat mensen die wel regelmatig tegen een ban aanlopen om 1 zelfde reden zich toch wel eens aan het hoofd krabben.
pi_105699235
-edit- niet hier. Vecht maar via PM uit.

[ Bericht 63% gewijzigd door Morpheus2002 op 17-12-2011 18:35:21 ]
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:35:05 #41
35723 crew  GGMM
pi_105699275
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Doe is voor anders?, maar laat zitten ik stoor me er niet zo aan ook. Toch kan ik begrijpen dat mensen die wel regelmatig tegen een ban aanlopen om 1 zelfde reden zich toch wel eens aan het hoofd krabben.
Mensen die regelmatig tegen een ban aanlopen moeten eens bij zichzelf te rade gaan hoe dat komt, ipv naar een ander te wijzen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105699278
Kortom : De regels verschillen per user.
pi_105699297
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
Kortom : De regels verschillen per user.
Ja, en dat is dus onlogisch?
Je moet toch weten wat mag en niet?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105699322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Probeer dan Tong eens te prikkelen om op je kritiek in te gaan :)
Omgekeerde wereld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105699474
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Ja, en dat is dus onlogisch?
Je moet toch weten wat mag en niet?
Duidelijkere regels zou het niveau ten goede komen.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:40:53 #46
35723 crew  GGMM
pi_105699491
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Duidelijkere regels zou het niveau ten goede komen.
Meer specifieke regels zou het een kleuterklas maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105699513
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meer specifieke regels zou het een kleuterklas maken.
Dat is het al.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:42:43 #48
35723 crew  GGMM
pi_105699564
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is het al.
Nu ff, met al dat 'Tong heeft een stom topic geopend'-gezeur, maar over het algemeen valt het wel mee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105699573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Duidelijkere regels zou het niveau ten goede komen.
Die regels zijn er heus wel hoor, maar wat de een als trollen ziet, ziet de ander als een inhoudelijke opmerking. Of als er een een beetje kritiek geeft in een ander clubtopic dan waar hij zelf in zit, nou dan zijn de rapen gaar en moet hij meteen verkassen uit 'hun' topic.
Noot noot.
pi_105699644
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nu ff, met al dat 'Tong heeft een stom topic geopend'-gezeur, maar over het algemeen valt het wel mee.
Kijk voor de lol eens een Live Eredivisieverslagen-topic door.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:45:35 #51
35723 crew  GGMM
pi_105699682
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Kijk voor de lol eens een Live Eredivisieverslagen-topic door.
Done. Valt ook wel mee. Maar wees vrij om posts te reporten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105699716
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Done. Valt ook wel mee. Maar wees vrij om posts te reporten.
Vechten tegen de bierkaai, en tevens kom ik daar niet voor naar een voetbal forum en is het mijn taak ook helemaal niet.
pi_105699728
Moderators die (opbouwende) kritiek afdoen als dom gezeur van mensen zonder relativeringsvermogen in notabene een feedback-topic zal het niveau trouwens ook niet echt omhoog doen gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105699774
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
Moderators die (opbouwende) kritiek afdoen als dom gezeur van mensen zonder relativeringsvermogen in notabene een feedback-topic zal het niveau trouwens ook niet echt omhoog doen gaan.
Wij staan open voor kritiek hoor, maar we hebben ook een eigen mening. Wie heeft het over dom gezeur?
Noot noot.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:48:31 #55
35723 crew  GGMM
pi_105699783
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
Moderators die (opbouwende) kritiek afdoen als dom gezeur van mensen zonder relativeringsvermogen in notabene een feedback-topic zal het niveau trouwens ook niet echt omhoog doen gaan.
Dom? Nee hoor.
Ik vraag me wel af waar je je druk om kunt maken ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105699813
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dom? Nee hoor.
Ik vraag me wel af waar je je druk om kunt maken ja.
Heerlijke dooddoener weer, chapeau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105699950
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dom? Nee hoor.
Ik vraag me wel af waar je je druk om kunt maken ja.
Om het vaak dramatische niveau op vbl ?
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:56:36 #58
35723 crew  GGMM
pi_105700052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Om het vaak dramatische niveau op vbl ?
Om vervolgens subjectief wel te gaan discussiėren of alles wat tong opent, maar weigert posts te reporten uit live-topics?
Hebben we niks aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105700142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Om het vaak dramatische niveau op vbl ?
Precies dit eigenlijk.

En het is niet zo dat ik me hier letterlijk druk zit te maken achter m'n beeldscherm. :D Ik vind het gewoon zonde dat er zelden tot nooit meer een goed topic wordt geopend en ben van mening dat de onophoudelijke bagger van een user als Tong80 daar ook wel een oorzaak van is.

Juist als je dergelijk postgedrag steeds blijft goedkeuren blijf je met die 'kleuterklas' zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105700170
Heb ik een keer een serieuse klacht, doen ze niks :')

Dan niet toch, niet mijn schuld als er wordt getrollt&gereageerd in PSV topic.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105700196
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Om vervolgens subjectief wel te gaan discussiėren of alles wat tong opent, maar weigert posts te reporten uit live-topics?
Hebben we niks aan.
Ik doe idd niet aan tr's.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:01:03 #62
35723 crew  GGMM
pi_105700198
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies dit eigenlijk.

En het is niet zo dat ik me hier letterlijk druk zit te maken achter m'n beeldscherm. :D Ik vind het gewoon zonde dat er zelden tot nooit meer een goed topic wordt geopend en ben van mening dat de onophoudelijke bagger van een user als Tong80 daar ook wel een oorzaak van is.

Juist als je dergelijk postgedrag steeds blijft goedkeuren blijf je met die 'kleuterklas' zitten.
Zoals gezegd; er worden regelmatig topics van tong gesloten, ik vind het jammer dat er niet gekeken wordt naar de goede topics die tong80 opent. Die zie ik ook genoeg namelijk. Onbegrijpelijk dat alles wat hij doet als bagger wordt afgedaan, puur omdat het jouw humor blijkbaar niet is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105700229
Ik zie ze gewoonweg niet.

Het zijn vrijwel altijd nieuwsdumps of one-liners zonder ergens dieper op in te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105700238
Wat een gezeik op tong, zo veel trollt hij eigenlijk niet.
En als die het doet, doet hij het niet bewust op een club, of gewoon op zijn eigen club.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:02:36 #65
35723 crew  GGMM
pi_105700241
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze gewoonweg niet.

Het zijn vrijwel altijd nieuwsdumps of one-liners zonder ergens dieper op in te gaan.
Wat is er mis met nieuwsdumps?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105700284
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat is er mis met nieuwsdumps?
Het voegt weinig toe. Zoals ik al zei, ik vind dat je als topicopener een bepaalde verantwoordelijkheid hebt en de discussie op gang moet brengen.

Toen VBL nog goed liep waren nieuwsdumps ook nauwelijks toegestaan, trouwens. Was niet voor niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:07:54 #67
35723 crew  GGMM
pi_105700401
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Het voegt weinig toe. Zoals ik al zei, ik vind dat je als topicopener een bepaalde verantwoordelijkheid hebt en de discussie op gang moet brengen.

Toen VBL nog goed liep waren nieuwsdumps ook nauwelijks toegestaan, trouwens. Was niet voor niks.
Voegt juist veel toe, nieuws over voetbal in een voetbal-forum.. Snap niet waarom je geen voetbal-nieuws zou mogen posten. Zou ook een belachelijke regel zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105700408
Maar goed als de mods tevreden zijn met het gemiddelde niveau hier in VBL dan houdt het wel een beetje op. :{
pi_105700454
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Duidelijkere regels zou het niveau ten goede komen.
Dan nog blijf je dezelfde discussies houden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105700465
Ik zie niet in hoe een dergelijke copy paste iets toevoegt aan VBL.

Nicolas Anelka naar China en gaat 10,6 miljoen euro per jaar verdienen

Maargoed, ook hier weer een duidelijk verschil van mening dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:10:28 #71
35723 crew  GGMM
pi_105700489
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik zie niet in hoe een dergelijke copy paste iets toevoegt aan VBL.

Nicolas Anelka naar China en gaat 10,6 miljoen euro per jaar verdienen

Maargoed, ook hier weer een duidelijk verschil van mening dus.
Precies.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105700532
Het transfertopic moet gewoon wat meer gebruikt/gepromoot worden.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105700533
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef eight het volgende:

[..]

Dan nog blijf je dezelfde discussies houden.
Duidelijke regels en voor iedereen dezelfde zou best helpen, maar goed als ze er niet aan willen moet ik misschien zelf maar ergens anders mijn heil zoeken waar ik mij wel kan vinden in de regels.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:14:35 #74
35723 crew  GGMM
pi_105700613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Duidelijke regels en voor iedereen dezelfde zou best helpen, maar goed als ze er niet aan willen moet ik misschien zelf maar ergens anders mijn heil zoeken waar ik mij wel kan vinden in de regels.
We gaan niet nog meer regels toevoegen, wat eight zegt klopt. Je blijft altijd gezeik houden en je kan de regels dan wel blijven aanpassen, dan is het einde zoek.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105700751
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

We gaan niet nog meer regels toevoegen, wat eight zegt klopt. Je blijft altijd gezeik houden en je kan de regels dan wel blijven aanpassen, dan is het einde zoek.
Ok duidelijk, dan is dit forum dus niet meer zo geschikt voor mij.
pi_105700766
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ok duidelijk, dan is dit forum dus niet meer zo geschikt voor mij.
VBL, of heel FOK! ?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:20:59 #77
35723 crew  GGMM
pi_105700796
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ok duidelijk, dan is dit forum dus niet meer zo geschikt voor mij.
Jouw keuze. Ik zou wel gek zijn als ik me liet chanteren door jou. Over niveau gesproken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105700823
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jouw keuze. Ik zou wel gek zijn als ik me liet chanteren door jou. Over niveau gesproken.
Heeft niks met chanteren te maken.
pi_105700829
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

VBL, of heel FOK! ?
VBL.
pi_105700838
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jouw keuze. Ik zou wel gek zijn als ik me liet chanteren door jou. Over niveau gesproken.
Doe eens normaal man. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105701092
Welke club in de wereld kan hier tegenop? Qua zelf opgeleide spelers ?

Totaal geen toegevoegde waarde, hij gaat bovendien niet in op kritiek/argumenten tegen zijn stelling

Ronaldo maakt grote indruk tijdens come-back.

Fantastische grap van de meest humoristische user, goede OP ook!

Stel de KNVB schorst haar beste speler zeg Sneijder voor 15 interlands

Nutteloos niets toevoegend topic

Veel geld is niet heiligmakend.

Weer een topic over veel geld zegt niks blabla waar die er al 30 over geopend heeft

Willem van Hanegem heeft zin ruzie met Johan Derksen bijgelegd.

Ijzersterk topic, fantastische OP ook weer

Arno Vermeulen vergelijkt zichzelf met Johan Derksen.

Zelfde soort onzin

Wil je nog meer voorbeelden? Dit haal ik zo uit de lijst met actieve topics in VBL en er zijn er veel meer.
pi_105701097
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Duidelijke regels en voor iedereen dezelfde zou best helpen, maar goed als ze er niet aan willen moet ik misschien zelf maar ergens anders mijn heil zoeken waar ik mij wel kan vinden in de regels.
Maar wil je dan meer regels of duidelijkere regels?
Ik krijg namelijk het idee dat de regels niet zo zeer het probleem zijn maar juist de handhaving daarvan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105701189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef eight het volgende:

[..]

Maar wil je dan meer regels of duidelijkere regels?
Ik krijg namelijk het idee dat de regels niet zo zeer het probleem zijn maar juist de handhaving daarvan.
Niet relevant aangezien ze er toch niet voor open staan, en dat is hun goed recht.
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:45:18 #84
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105701681
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Niet relevant aangezien ze er toch niet voor open staan, en dat is hun goed recht.
We staan er zeker wel voor open maar kom dan met iets concreets. Er is een tijd terug afgesproken dat bepaalde nieuwsberichten met een grote impact een apart mogen hebben. Waar hier de grens ligt is heel lastig en niet in een regel te verwoorden, dat bekijken we per geval.

Overigens sluiten we genoeg Tong80 topics. Als hij niet op een mening van iemand anders in wil gaan wat moeten wij dan? Een ban voor hem aanvragen :?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105701755
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er is een tijd terug afgesproken dat bepaalde nieuwsberichten met een grote impact een apart mogen hebben. Waar hier de grens ligt is heel lastig en niet in een regel te verwoorden, dat bekijken we per geval.
Nee, dat gebeurt dus niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105701792
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

We staan er zeker wel voor open maar kom dan met iets concreets. Er is een tijd terug afgesproken dat bepaalde nieuwsberichten met een grote impact een apart mogen hebben. Waar hier de grens ligt is heel lastig en niet in een regel te verwoorden, dat bekijken we per geval.

Overigens sluiten we genoeg Tong80 topics. Als hij niet op een mening van iemand anders in wil gaan wat moeten wij dan? Een ban voor hem aanvragen :?
Het gaat erom dat hij met die kut-OP's de indruk geeft dat hij al die topics alleen maar maakt om aan zijn grote aantal posts te komen zodat hij die status kan behouden. Dat vind ik wel irritant: posten om het posten, zodat je je status behoudt.

Je kunt een OP maken van een nieuwsbericht, maar zet er dan een quote tag omheen en doe aan bronvermelding. Schrijf er zelf desnoods nog iets bij om je intentie met het topic duidelijk te maken, anders kun je het net zo goed gewoon in een bestaand passend topic dumpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 19:48:23 ]
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:48:16 #87
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105701812
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, dat gebeurt dus niet.
Vind ik iig wel. Als een topic in onze ogen geen grote nieuwswaarde heeft dan sluiten we deze en verwijzen we naar het centrale topic.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:49:12 #88
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105701847
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hij met die kut-OP's de indruk geeft dat hij al die topics alleen maar maakt om aan zijn grote aantal posts te komen zodat hij die status kan behouden. Dat vind ik wel irritant: posten om het posten, zodat je je status behoudt.

Je kunt een OP maken van een nieuwsbericht, maar zet er dan een quote tag omheen en doe aan bronvermelding. Schrijf er zelf desnoods nog iets bij om je intentie met het topic duidelijk te maken, anders kun je het net zo goed gewoon in een bestaand passend topic dumpen.
Kan ik inkomen. Stuur Tong een DM en vraag of hij hier z'n mening hierover wil geven?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105701899
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kan ik inkomen. Stuur Tong een DM en vraag of hij hier z'n mening hierover wil geven?
Ik denk dat hij dit wel leest hoor. ;)
pi_105701978
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hij met die kut-OP's de indruk geeft dat hij al die topics alleen maar maakt om aan zijn grote aantal posts te komen zodat hij die status kan behouden. Dat vind ik wel irritant: posten om het posten, zodat je je status behoudt.

Je kunt een OP maken van een nieuwsbericht, maar zet er dan een quote tag omheen en doe aan bronvermelding. Schrijf er zelf desnoods nog iets bij om je intentie met het topic duidelijk te maken, anders kun je het net zo goed gewoon in een bestaand passend topic dumpen.
Kan jij geen mod worden? Helemaal mee eens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Vind ik iig wel. Als een topic in onze ogen geen grote nieuwswaarde heeft dan sluiten we deze en verwijzen we naar het centrale topic.
Veel geld is niet heiligmakend.
Nicolas Anelka naar China en gaat 10,6 miljoen euro per jaar verdienen
Stel de KNVB schorst haar beste speler zeg Sneijder voor 15 interlands
Willem van Hanegem heeft zin ruzie met Johan Derksen bijgelegd.

Grote nieuwswaarde hiervan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105702000
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

Er is een tijd terug afgesproken dat bepaalde nieuwsberichten met een grote impact een apart mogen hebben.
Duidelijk, het mag dus niet.
quote:
Overigens sluiten we genoeg Tong80 topics.
Daarmee geef je eigenlijk aan dat Tong80 vaak de regels overtreed.
Hoelang mag hij dat dan nog blijven doen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:53:52 #92
35723 crew  GGMM
pi_105702016
Waarom alleen 'groot' nieuws? Wmb mag er gewoon nieuws gepost worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105702043
De regels worden er iig wel duidelijker op zo. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:54:45 #94
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105702054
quote:
De eerste 2 hadden wmb gesloten mogen worden, laatste 2 vind ik prima.

[ Bericht 24% gewijzigd door Morpheus2002 op 17-12-2011 20:13:14 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 19:55:22 #95
35723 crew  GGMM
pi_105702073
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
De regels worden er iig wel duidelijker op zo. _O-
Zeker wat betreft het nieuws-posten is het wel handig om het er over te hebben idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105702092
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
Waarom alleen 'groot' nieuws? Wmb mag er gewoon nieuws gepost worden.
Niet voor elke scheet hoeft toch een topic geopend te worden? Voor snel veel nieuwsberichten ga ik wel naar een site als voetbalzone.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105702122
Conclusie: de huidige regels zijn voor zowel moderators als users niet duidelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:57:40 #98
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105702176
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:56 schreef eight het volgende:
Conclusie: de huidige regels zijn voor zowel moderators als users niet duidelijk.
Het staat in de OP van dit topic :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105702384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet voor elke scheet hoeft toch een topic geopend te worden? Voor snel veel nieuwsberichten ga ik wel naar een site als voetbalzone.
Nee, daarom dat ik ook voorstel dat je er ook iets bij moet zetten in de OP. Anders heeft het geen toegevoegde waarde boven die nieuwssite en kun je het net zo goed dumpen in een bestaand passend topic.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 20:03:02 #100
35723 crew  GGMM
pi_105702391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet voor elke scheet hoeft toch een topic geopend te worden? Voor snel veel nieuwsberichten ga ik wel naar een site als voetbalzone.
Daar heb je idd gelijk in.
Wat betreft club-nieuws kan het ook uiteraard altijd gewoon in het club-topic.

Maar wat betreft:
Veel geld is niet heiligmakend.
Dit is niet direct nieuws natuurlijk, maar gewoon iemand die het mooi vindt om te zien dat je met beperkte middelen toch sportieve resultaten kan behalen. Kan best een topic voor geopend worden toch?

En wat betreft: Nicolas Anelka naar China en gaat 10,6 miljoen euro per jaar verdienen
Is ook wel opmerkelijk. Niet per se 'groot' nieuws wellicht, maar past ook niet direct ergens anders. Dit vond ik persoonlijk wel een topic waard. zelfde geldt wmb voor: Stel de KNVB schorst haar beste speler zeg Sneijder voor 15 interlands

Deze: Willem van Hanegem heeft zin ruzie met Johan Derksen bijgelegd. had idd gewoon in het VI-topic gepost kunnen worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:04:33 #101
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105702441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, daarom dat ik ook voorstel dat je er ook iets bij moet zetten in de OP. Anders heeft het geen toegevoegde waarde boven die nieuwssite en kun je het net zo goed dumpen in een bestaand passend topic.
Ik ben het er mee eens dat de TS best direct zelf zijn mening kan geven over het nieuwsbericht zodat er een discussie kan starten.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:05:57 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105702486
Het gaat mij ook niet direct om nieuwstopics an sich, maar meer in de vorm waarin Tong het opent. Iets copy-pasten, tongetje eronder en klaar is kees. Bij echt groot nieuws kan dat wellicht wel, maar in de meeste gevallen voegt het 0 toe en brengt het geen enkele discussie op gang. Lijkt me niet echt een wenselijke situatie.

Oja, Tong heeft trouwens wel een geweldige reeks geopend, die van die voetbaldilemma's. Was ik vergeten. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105702548
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat de TS best direct zelf zijn mening kan geven over het nieuwsbericht zodat er een discussie kan starten.
Dan ben je gelijk ook van de helft van al die 'Tong80 :') ' reacties af die ook niks toevoegen.
pi_105702550
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Het staat in de OP van dit topic :)
Ik zie de afspraak dat bepaalde nieuwsberichten met een grote impact een apart topic mogen hebben nergens staan.
Dit zal dan wel vallen onder "flexibiliteit" maar dat maakt het erg onduidelijk.

[ Bericht 31% gewijzigd door Morpheus2002 op 17-12-2011 20:12:55 ]
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105702648
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:07 schreef eight het volgende:

[..]

Ik zie de afspraak dat bepaalde nieuwsberichten met een grote impact een apart topic mogen hebben nergens staan.
Dit zal dan wel vallen onder "flexibiliteit" maar dat maakt het erg onduidelijk.

Maar dat lijkt me toch vrij logisch? Net zoals je dat bij die bestuurscrisis van Ajax een apart topic had om te discussieren kun je dat bij bepaald groot nieuws ook doen, zodat je daar een echte diepgaande discussie kan voeren zonder dat een heel (breder opgezet) topic alleen maar over dat enkele nieuwsfeit gaat.
pi_105703203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar dat lijkt me toch vrij logisch? Net zoals je dat bij die bestuurscrisis van Ajax een apart topic had om te discussieren kun je dat bij bepaald groot nieuws ook doen, zodat je daar een echte diepgaande discussie kan voeren zonder dat een heel (breder opgezet) topic alleen maar over dat enkele nieuwsfeit gaat.
Heb je gelijk in.

Maar ik begin nu in te zien dat dit een zinloze discussie is aangezien allerlei berichten hier worden gewijzigd wat erop duidt dat niet voor alle users dezelfde regels gelden. Ik laat het hier dan ook bij.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 december 2011 @ 14:27:26 #107
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105723763
[18/12 14:30] Feyenoord - FC Twente #1

Waarom mag hier een apart topic voor en niet bij UTrecht - Ajax? :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_105723777
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef Paul het volgende:
[18/12 14:30] Feyenoord - FC Twente #1

Waarom mag hier een apart topic voor en niet bij UTrecht - Ajax? :(
Waarom kom je hier janken over dit soort onzin?
  zondag 18 december 2011 @ 14:31:19 #109
184614 Olep
Semper Fi.
pi_105723911
AFC Ajax #1684 Makkelijk wedstrijdje. Op naar AZ

Kan deze man even duidelijk gemaakt worden dat hij niet in het Ado topic is?
Fuck today, it's tomorrow.
pi_105724081
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Olep het volgende:
AFC Ajax #1684 Makkelijk wedstrijdje. Op naar AZ

Kan deze man even duidelijk gemaakt worden dat hij niet in het Ado topic is?
Joah, hij is al opgehouden. Hou het in de gaten :)
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 14:37:50 #111
184614 Olep
Semper Fi.
pi_105724170
Thanks Jojo.
Fuck today, it's tomorrow.
  zondag 18 december 2011 @ 15:28:41 #112
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105726719
Kan er iets gedaan worden aan users die helemaal blij lopen te doen dat ze wat hebben gewonnen met TOTO oid?

Er is natuurlijk gewoon het WOS topic in UVT. Het enige wat je ook voorbij ziet komen is dat ze geld verdienen, als ze verliezen hoor je ze niet. Dit kan natuurlijk een negatieve invloed hebben op sommige users die misschien gaan denken dat wedden op sport alleen maar winnen winnen winnen is.
pi_105726795
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef YazooW het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan users die helemaal blij lopen te doen dat ze wat hebben gewonnen met TOTO oid?

Er is natuurlijk gewoon het WOS topic in UVT. Het enige wat je ook voorbij ziet komen is dat ze geld verdienen, als ze verliezen hoor je ze niet. Dit kan natuurlijk een negatieve invloed hebben op sommige users die misschien gaan denken dat wedden op sport alleen maar winnen winnen winnen is.
Klopt, ik stoor me er ook aan. Mocht je er 1 vinden, wil je dan een TR maken? Ik zal ook opletten.
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 15:45:10 #114
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105727489
^O^
  zondag 18 december 2011 @ 17:06:24 #115
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105731195
Net 92000 gewonnen door 30000 in te zetten op Nac. Ik zeg doen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105734672
Het grote Feijenoordtopic #776: Waar we vijfde blijven staan!
Ik word een beetje moe van het getroll op mijn persoon van Stevenzenl. Ik kan dat truukje ook uithalen.

Graag postverwijderingetje + note (+ban?)

Gaat om dit soort shit:

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:35 schreef Stevenzenl het volgende:
Helpmefok, heeft Guidetti toevallig ook sex met zijn broertje?


[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 18:38:14 ]
  Trouwste user 2022 maandag 19 december 2011 @ 10:46:10 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_105763544
Briljant slotje weer van de slechtste VBL-mod

Waarom zit Tom van het Hek bij Studio Voetbal aan tafel ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 19 december 2011 @ 10:48:10 #118
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105763599
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:46 schreef tong80 het volgende:
Briljant slotje weer van de slechtste VBL-mod

Waarom zit Tom van het Hek bij Studio Voetbal aan tafel ?

:P
Kan prima in het Studio Voetbal topic. Bedankt voor je compliment.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105765525
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:46 schreef tong80 het volgende:
Briljant slotje weer van de slechtste VBL-mod

Waarom zit Tom van het Hek bij Studio Voetbal aan tafel ?

:P
Wanneer jij dit zegt mag Morpheus2002 dat gewoon als compliment opvatten.

Morpheus2002: Mijn held ben je. ^O^
pi_105766436
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:46 schreef tong80 het volgende:
Briljant slotje weer van de slechtste VBL-mod

Waarom zit Tom van het Hek bij Studio Voetbal aan tafel ?

:P
Ik vind m de beste puur omdattie jou teringzooi wel opruimt. Vind de rest maar slappe hap met die 'er zijn regels maar niet altijd' logica. Vind je het gek dat het niet werkt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105769660
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:46 schreef tong80 het volgende:
Briljant slotje weer van de slechtste VBL-mod

Waarom zit Tom van het Hek bij Studio Voetbal aan tafel ?

:P
Tong zou jij misschien kunnen onderbouwen waarom dat topic wel open moet blijven, misschien weet je Morpheus nog te overtuigen. ( _O- )
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 20:45:51 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_105788375
Misschien hoort dit eerder in BUG, maar het gebeurt altijd in VBL:

Als ik het VI topic open Voetbal International #314: Met een waardeloze gozer dan klapt ELKE keer mijn internetverbinding eruit :') Zit er misschien iets in de OP wat dit kan veroorzaken? Een van de gifjes of zo? In andere topics heb ik het nooit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin maandag 19 december 2011 @ 20:48:33 #123
35723 crew  GGMM
pi_105788577
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Misschien hoort dit eerder in BUG, maar het gebeurt altijd in VBL:

Als ik het VI topic open Voetbal International #314: Met een waardeloze gozer dan klapt ELKE keer mijn internetverbinding eruit :') Zit er misschien iets in de OP wat dit kan veroorzaken? Een van de gifjes of zo? In andere topics heb ik het nooit.
Zelf nooit last van eigenlijk, maar wie weet zijn er meer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 19 december 2011 @ 20:48:55 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105788595
Je hebt gewoon een brakke verbinding.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 20:53:54 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_105788945
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Je hebt gewoon een brakke verbinding.
Nee, want verder heb ik het nooit. Ook niet met youtube filmpjes of wat dan ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 december 2011 @ 20:55:40 #126
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105789076
tr werkt echt hoor! :')
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  Forum Admin maandag 19 december 2011 @ 20:56:22 #127
35723 crew  GGMM
pi_105789118
quote:
19s.gif Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef 3M1N3M het volgende:
tr werkt echt hoor! :')
Iets meer info?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 19 december 2011 @ 21:11:10 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105790070
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee, want verder heb ik het nooit. Ook niet met youtube filmpjes of wat dan ook.
Zijn wel erg veel GIFjes die opeens geladen moeten worden. Mijn mobiele verbinding trekt dat ook altijd maar matig. Wellicht dat een modje die OP eens wat kan opschonen, dat moest sowieso al gebeuren.

Zit je verder draadloos? Wat is je snelheid bij een speedtest?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105790142
quote:
19s.gif Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef 3M1N3M het volgende:
tr werkt echt hoor! :')
Niks gezien.
Noot noot.
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 21:49:01 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_105792696
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn wel erg veel GIFjes die opeens geladen moeten worden. Mijn mobiele verbinding trekt dat ook altijd maar matig. Wellicht dat een modje die OP eens wat kan opschonen, dat moest sowieso al gebeuren.

Zit je verder draadloos? Wat is je snelheid bij een speedtest?
Laptop zit via wifi inderdaad.


Volgens mij niets mis mee.

Ik moet het topic echt 4 of 5 keer openen, internet vliegt eruit en na een paar keer lukt het eindelijk
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 december 2011 @ 21:50:32 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105792812
Ja, dat ziet er wel prima uit verder. Al is draadloos nooit echt helemaal stabiel natuurlijk.

Zou een modje dan even die OP willen opschonen? Wellicht dat dat helpt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105792896
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
Ja, dat ziet er wel prima uit verder. Al is draadloos nooit echt helemaal stabiel natuurlijk.

Zou een modje dan even die OP willen opschonen? Wellicht dat dat helpt.
Wil ik wel, maar wat wil je met die gifjes doen? In een spoiler zetten ofzo?
Noot noot.
  maandag 19 december 2011 @ 21:52:12 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105792961
quote:
19s.gif Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wil ik wel, maar wat wil je met die gifjes doen? In een spoiler zetten ofzo?
Ja, zoals het EPL topic bijvoorbeeld.

Meeste gifjes kunnen sowieso wel weg volgens mij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105793411
Oke kijk even als je wil Karina...
Noot noot.
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 21:57:52 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_105793498
Als blijkt dat meer mensen er last van hebben is het misschien wel een idee om wat gifjes weg te halen, ook voor de mobiele FOK!kers.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 21:58:02 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_105793514
quote:
19s.gif Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Oke kijk even als je wil Karina...
:) Dankje.

Maar als ik de enige ben die er last van heeft, kan het ook gewoon toch bij mij iets zijn (geen idee wat).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 december 2011 @ 21:58:33 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105793545
Hmm, ik merk dan volgens mij dat hij ze alsnog volledig laadt?
niet echt een oplossing.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105793557
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Karina het volgende:

[..]

:) Dankje.
^O^
Noot noot.
pi_105793605
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
Hmm, ik merk dan volgens mij dat hij ze alsnog volledig laadt?
niet echt een oplossing.
Oh even kijken..
Ik heb onderaan nog wel een paar gifjes staan he? Zijn dat niet die, die aan het laden zijn dan?
Noot noot.
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 21:59:48 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_105793654
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
Hmm, ik merk dan volgens mij dat hij ze alsnog volledig laadt?
niet echt een oplossing.
Het topic opende nu echt een stuk vlotter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 december 2011 @ 22:01:11 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105793772
Oja, ik heb niks gezegd. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 december 2011 @ 22:09:19 #142
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105794355
Als een gifje in een spoiler staat, wanneer wordt die dan ingeladen? Als ik de pagina aanroep of als ik de spoiler open?
pi_105794384
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef YazooW het volgende:
Als een gifje in een spoiler staat, wanneer wordt die dan ingeladen? Als ik de pagina aanroep of als ik de spoiler open?
Als je de spoiler opent.
Noot noot.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:02:23 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105820596
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105820689
fel?
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:05:28 #147
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105820722
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
fel?
Fail. F E L
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105891050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, dan is het helemaal niet bij te houden. :P
Nu ook niet, ik quote alles in verkeerde topics :+
Noot noot.
pi_105908110
Lieve, lieve, lieve modjes (GGMM, Morpheus2002, Happel, de rest is minder lief).

Groot respect heb ik voor hoe jullie de baggertopics van Tong80 keer op keer aanpakken. Vooral Happel stoort zich scheel aan deze gast.

Wįįrom, o, wįįrom houden de FA's en A's echter het handje boven het hoofd van deze compleet mislukte randdebiel?

Ik bedoel, bij mij zitten er een paar steken los, maar deze gast vervuilt het hele forum met zijn enge-ziektetopics die nergens over gaan.

Daarom vraag ik me af:

Van Gaal deed het mooier......

Zouden de FA's en A's bij mij deze keer ook de hand boven het hoofd houden? O-) (Ik denk dat we allemaal het antwoord weten op deze vraag)

Immers, ze geven expliciet toe geen probleem te hebben met de complete hoeveelheid verbale diarree die tong dagelijks uitperst :r

CONCLUSIE: Zou één van de mods dit topic willen doorpassen aan een FA of een A met de zojuist uitgeschreven boodschap. Dan kunnen we zien hoe extreem hypocriet ze zullen blijken (of juist niet *) ).

Het spijt me Happel, GGMM, Morpheus2002, en vooral lieve Happel, dat ik het forum tijdelijk zo moest vervuilen. Gelukkig koos ik er voor om dit te doen in één kuttopic, in plaats van het halve forum vervuilen met teringzooi.
pi_105908534
Tong80 en zijn diarree

Waarom wordt dit topic gesloten? BrandX zit er namelijk op EEN facet naast;

"als ze inhoud hebben wel".

Tong80 zijn topics HEBBEN GEEN INHOUD. Dat is juist het hele issue. Zou dit topic open mogen?
  donderdag 22 december 2011 @ 10:37:14 #155
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105908563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
Lieve, lieve, lieve modjes (GGMM, Morpheus2002, Happel, de rest is minder lief).

Groot respect heb ik voor hoe jullie de baggertopics van Tong80 keer op keer aanpakken. Vooral Happel stoort zich scheel aan deze gast.

Wįįrom, o, wįįrom houden de FA's en A's echter het handje boven het hoofd van deze compleet mislukte randdebiel?

Ik bedoel, bij mij zitten er een paar steken los, maar deze gast vervuilt het hele forum met zijn enge-ziektetopics die nergens over gaan.

Daarom vraag ik me af:

Van Gaal deed het mooier......

Zouden de FA's en A's bij mij deze keer ook de hand boven het hoofd houden? O-) (Ik denk dat we allemaal het antwoord weten op deze vraag)

Immers, ze geven expliciet toe geen probleem te hebben met de complete hoeveelheid verbale diarree die tong dagelijks uitperst :r

CONCLUSIE: Zou één van de mods dit topic willen doorpassen aan een FA of een A met de zojuist uitgeschreven boodschap. Dan kunnen we zien hoe extreem hypocriet ze zullen blijken (of juist niet *) ).

Het spijt me Happel, GGMM, Morpheus2002, en vooral lieve Happel, dat ik het forum tijdelijk zo moest vervuilen. Gelukkig koos ik er voor om dit te doen in één kuttopic, in plaats van het halve forum vervuilen met teringzooi.
Conclusie voor mij: JIJ ergert je aan de posts van Tong80. Iedereen weet dat Tong80 veel topics opent, daar zitten goede en slechte topics bij. Als ze je niet boeien dan reageer je er toch niet in? Als Tong te ver gaat of de policy overschrijdt dan wordt dat netjes bij de FA's neergelegd.

Overigens geeft het jou, omdat Tong80 je niet aanstaat, geen vrijbrief om een heel topic van hem vol te spammen met 100x dezelfde post.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 22 december 2011 @ 10:37:31 #156
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105908573
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
Tong80 en zijn diarree

Waarom wordt dit topic gesloten? BrandX zit er namelijk op EEN facet naast;

"als ze inhoud hebben wel".

Tong80 zijn topics HEBBEN GEEN INHOUD. Dat is juist het hele issue. Zou dit topic open mogen?
Omdat dit het FB topic is. Topic gaat niet open.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105908588
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Conclusie voor mij: JIJ ergert je aan de posts van Tong80. Iedereen weet dat Tong80 veel topics opent, daar zitten goede en slechte topics bij. Als ze je niet boeien dan reageer je er toch niet in? Als Tong te ver gaat of de policy overschrijdt dan wordt dat netjes bij de FA's neergelegd.

Overigens geeft het jou geen omdat Tong80 je niet aanstaat geen vrijbrief om een heel topic van hem vol te spammen met 100x dezelfde post.
Begrijp ik hieruit op dat ik zoveel topics mag openen als ik wil met maximaal 1 zin per topic, als het maar miniem relevant is aan voetbal?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 22 december 2011 @ 10:39:28 #158
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105908622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Begrijp ik hieruit op dat ik zoveel topics mag openen als ik wil met maximaal 1 zin per topic, als het maar miniem relevant is aan voetbal?
Nee want die topics van Tong80 worden meestal gesloten. Als het een leuk topic is, wat ik vind van het van Gaal topic dan mag die wmb open blijven. Neem niet alles zo serieus en laat het topic lekker links als je het nik vindt. Als anderen dat ook doen zakt een topic zo naar beneden.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105908639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Conclusie voor mij: JIJ ergert je aan de posts van Tong80.
En met mij vele, vele anderen :Y.

quote:
Iedereen weet dat Tong80 veel topics opent, daar zitten goede en slechte topics bij.
Deze man opent van de 100 topics 99 van de 100 PURE BAGGER.

quote:
Als ze je niet boeien dan reageer je er toch niet in?
Ik ben de dubbele standaard scheitziek, om maar niet te spreken dat - als ik in het VBL forum kom - ik eerst 8 keer naar beneden moet scrollen om alle bagger van deze [...] voorbij te scrollen voor ik iets normaals tegen kom.

quote:
Als Tong te ver gaat of de policy overschrijdt dan wordt dat netjes bij de FA's neergelegd.
Dus topicspammen is de policy niet overschrijden? Compleet nietszeggende topics openen bij de vleet mag dus?

quote:
Overigens geeft het jou geen omdat Tong80 je niet aanstaat geen vrijbrief om een heel topic van hem vol te spammen met 100x dezelfde post.
Waarom? Hij spamt 100 nutteloze topics, ik spam 100 nutteloze posts. ^O^ Sounds like a fair deal?
pi_105908671
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee want die topics van Tong80 worden meestal gesloten. Als het een leuk topic is, wat ik vind van het van Gaal topic dan mag die wmb open blijven. Neem niet alles zo serieus en laat het topic lekker links als je het nik vindt. Als anderen dat ook doen zakt een topic zo naar beneden.
Maar je krijgt geen ban?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105908683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee want die topics van Tong80 worden meestal gesloten. Als het een leuk topic is, wat ik vind van het van Gaal topic dan mag die wmb open blijven. Neem niet alles zo serieus en laat het topic lekker links als je het nik vindt. Als anderen dat ook doen zakt een topic zo naar beneden.
Je meent toch niet serieus dat je dit 'grappig' vindt? Bij deze vraag ik permissie om de volgende 5 topics te openen:

"John Guidetti --> John Vedetti"
"Van Gaal, Van Gaal, Van Gaal zijn kut is schraal"
"Schaken kan hij niet, dammen wel"
"Cabralverlies, naast de pot is waar ik pies"
"Sinterclasie, wie kent hem niet..."

Ik kan er zo nog 30 verzinnen hoor _O_
pi_105908721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee want die topics van Tong80 worden meestal gesloten. Als het een leuk topic is, wat ik vind van het van Gaal topic dan mag die wmb open blijven. Neem niet alles zo serieus en laat het topic lekker links als je het nik vindt. Als anderen dat ook doen zakt een topic zo naar beneden.
Ik weet dat sommige van zijn vele topics (ook nog eens veel te weinig) gesloten worden. Maar als iemand anders dit doet, riskeert hij een ban. Die dubbele standaard wordt jullie (terecht) verweten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105908730
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee want die topics van Tong80 worden meestal gesloten. Als het een leuk topic is, wat ik vind van het van Gaal topic dan mag die wmb open blijven. Neem niet alles zo serieus en laat het topic lekker links als je het nik vindt. Als anderen dat ook doen zakt een topic zo naar beneden.
Dit kan overigens gewoon in een van de vele topics over het incident. Hoeft niet speciaal een topic voor worden geopend/.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 22 december 2011 @ 10:45:40 #164
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105908771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En met mij vele, vele anderen :Y.

[..]

Deze man opent van de 100 topics 99 van de 100 PURE BAGGER.

[..]

Ik ben de dubbele standaard scheitziek, om maar niet te spreken dat - als ik in het VBL forum kom - ik eerst 8 keer naar beneden moet scrollen om alle bagger van deze [...] voorbij te scrollen voor ik iets normaals tegen kom.

[..]

Dus topicspammen is de policy niet overschrijden? Compleet nietszeggende topics openen bij de vleet mag dus?

[..]

Waarom? Hij spamt 100 nutteloze topics, ik spam 100 nutteloze posts. ^O^ Sounds like a fair deal?
JIJ vindt dat hij alleen maar bagger topic opent. De "groep" die Tong80 posts niks vinden omvat echt niet heel VBL.

Als je Tong80 zijn posts niet wil zien moet je een abo aanschaffen, dan kun je hem blokkeren.

Leuke topics mogen best. Bagger topics van hem worden vrijwel altijd direct gesloten.

Nee jij post 100x hetzelfde, dat is wat anders. Niet meer doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je meent toch niet serieus dat je dit 'grappig' vindt? Bij deze vraag ik permissie om de volgende 5 topics te openen:

"John Guidetti --> John Vedetti"
"Van Gaal, Van Gaal, Van Gaal zijn kut is schraal"
"Schaken kan hij niet, dammen wel"
"Cabralverlies, naast de pot is waar ik pies"
"Sinterclasie, wie kent hem niet..."

Ik kan er zo nog 30 verzinnen hoor _O_
Nee want die topics van Tong80 gaan vrijwel altijd direct op slot.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:43 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik weet dat sommige van zijn vele topics (ook nog eens veel te weinig) gesloten worden. Maar als iemand anders dit doet, riskeert hij een ban. Die dubbele standaard wordt jullie (terecht) verweten.
Tsja wij kunnen niet meer doen dan het aangeven achter de schermen. Wat er dan mee gebeurt is aan de FA's.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:43 schreef Muto het volgende:

[..]

Dit kan overigens gewoon in een van de vele topics over het incident. Hoeft niet speciaal een topic voor worden geopend/.
Nee want daar willen we het graag on-topic en serieus houden. Dat van Gaal topic is ludiek bedoelt (of het nu wel of niet je humor is).
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105908783
Ik ben over 45 minuten terug, moet even mijn vriendin helpen. Graag zie ik een uitgebreid verslag van Morpheus2002 inzake mijn bovenstaande 5 topics die ik wil openen. Worden deze goedgekeurd, en zo nee, waarom niet?

EN waarom wél als Tong80 ze opent?

DOUBLE STANDARDS, ANYONE?
pi_105908841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
Tsja wij kunnen niet meer doen dan het aangeven achter de schermen. Wat er dan mee gebeurt is aan de FA's.

Hier begrijp ik uit dat je zelf Tong80 zat bent?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105908866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

JIJ vindt dat hij alleen maar bagger topic opent. De "groep" die Tong80 posts niks vinden omvat echt niet heel VBL.
Wel een heel groot deel. En komop zeg: wou je zeggen dat het 'pareltjes van topics' zijn? :')
quote:
Als je Tong80 zijn posts niet wil zien moet je een abo aanschaffen, dan kun je hem blokkeren.
:r Tong80 is dus een middel om Danny extra geld in de zak te stoppen. :r
quote:
Leuke topics mogen best. Bagger topics van hem worden vrijwel altijd direct gesloten.
Die 5 topics van mij lijken me aardig leuk. Die gaan dus geopend mogen worden? AFK, ben even 200 topics openen _O_
quote:
Nee jij post 100x hetzelfde, dat is wat anders. Niet meer doen.
Dat is hetzelfde qua baggerniveau.
[..]
quote:
Nee want die topics van Tong80 gaan vrijwel altijd direct op slot.
MAAR HIJ MAG ZE WEL OPENEN. En dśs mag IK dat ook, ZONDER een ban te krijgen. Dat jullie een dagtaak krijgen aan het sluiten van mijn topics is een ander verhaal. Als Tong80 zulke topics mag openen, dan mag ik dat ook.

Veel sluitplezier dalijk, 'cause the flood is coming!
[..]

quote:
Tsja wij kunnen niet meer doen dan het aangeven achter de schermen. Wat er dan mee gebeurt is aan de FA's.
En dįįr ligt dus het probleem. Stelletje zakkenwassers die geilen op Tong80 alsof het een 30-jarig mannelijk model is met een schwanz van 35 centimeter die ze af en toe flink doorroert :r :r :r
[..]

quote:
Nee want daar willen we het graag on-topic en serieus houden. Dat van Gaal topic is ludiek bedoelt (of het nu wel of niet je humor is).
Oké, dan open ik vanaf nu een topicje of 200 aan 'ludieke' topics. Oké?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 10:51:09 #168
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105908922
Dan negeer je z'n topics.
Klaar.
Als z'n topics bagger zijn worden ze snel genoeg gesloten, als ze leuk zijn blijven ze open.
De een vind ze leuk, de ander niet.
Live with it, deal with it.
En nee, er gaat niks veranderen speciaal voor jou. :)

En als we persoonlijk gaan worden met schelden kan je tong z'n topics niet meer lezen, maar dan om andere redenen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin donderdag 22 december 2011 @ 10:52:08 #169
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_105908945
Komt ie weer. Blijft moeilijk blijkbaar. FOK! is geen democratie. Wat de een mag betekent niet automatisch dat een ander dat ook mag. Als een tong topic je niet boeit dan klik je er gewoon niet op, punt.
quote:
Veel sluitplezier dalijk, 'cause the flood is coming!
quote:
Oké, dan open ik vanaf nu een topicje of 200 aan 'ludieke' topics. Oké?
En dreigementen hou ik al helemaal niet van.
pi_105909051
Overigens is het niet zozeer de fout van de mods, maar meer van de FA's.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105909127
-edit- niet doen

[ Bericht 88% gewijzigd door Morpheus2002 op 22-12-2011 11:00:20 ]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_105909578
quote:
18s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt ie weer. Blijft moeilijk blijkbaar. FOK! is geen democratie. Wat de een mag betekent niet automatisch dat een ander dat ook mag. Als een tong topic je niet boeit dan klik je er gewoon niet op, punt.

maar ons is zojuist wel verteld dat we topics met enige relevantie aan VBL met ludieke inslag, ondanks complete bagger, geopend mogen worden zonder banconsequenties.

En binnen dat werkveld kan ik aardig wat leuke topics verzinnen.


quote:
En dreigementen hou ik al helemaal niet van.
is geen dreigement. Meer een vriendelijk advies of men bovenstaande visie niet wil herzien, ook al levert dit gezichtsverlies op.

Over half uur weer terug!
pi_105909592
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben over 45 minuten terug, moet even mijn vriendin helpen. Graag zie ik een uitgebreid verslag van Morpheus2002 inzake mijn bovenstaande 5 topics die ik wil openen. Worden deze goedgekeurd, en zo nee, waarom niet?

EN waarom wél als Tong80 ze opent?

DOUBLE STANDARDS, ANYONE?
Nou. ben uit oprechte interesse maar eens gaan kijken en ik zit na 4 baggertopics al aan mijn laatste waarschuwing. Heb je wat om straks mee te peilen.

Ik vond mijn plankingtopics nog wel leuk ook. Maar de kwaliteit van tong80 heb ik inderdaad niet bereikt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105909721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Cara het volgende:

[..]

Nou. ben uit oprechte interesse maar eens gaan kijken en ik zit na 4 baggertopics al aan mijn laatste waarschuwing. Heb je wat om straks mee te peilen.

Ik vond mijn plankingtopics nog wel leuk ook. Maar de kwaliteit van tong80 heb ik inderdaad niet bereikt.
Dit dus! Jouw topics zouden EXACT die van tong80 kunnen zijn. Ludieke oneliners die ook in het clubtopix kunnen, die aan het onderwerp VBL gerelateerd zijn en tevens aardige bagger.

Waarom krijgt CARA een waarshuwing morpeus2002, als tong80 jarenlang dezelfde soort shit opent en er niets gebeurt?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 11:16:54 #175
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105909758
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit dus! Jouw topics zouden EXACT die van tong80 kunnen zijn. Ludieke oneliners die ook in het clubtopix kunnen, die aan het onderwerp VBL gerelateerd zijn en tevens aardige bagger.

Waarom krijgt CARA een waarshuwing morpeus2002, als tong80 jarenlang dezelfde soort shit opent en er niets gebeurt?
Omdat FOK!.
Klaar met dat gezuig nu.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 22 december 2011 @ 11:22:37 #176
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105909920
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit dus! Jouw topics zouden EXACT die van tong80 kunnen zijn. Ludieke oneliners die ook in het clubtopix kunnen, die aan het onderwerp VBL gerelateerd zijn en tevens aardige bagger.

Waarom krijgt CARA een waarshuwing morpeus2002, als tong80 jarenlang dezelfde soort shit opent en er niets gebeurt?
Hier wil ik nog wel even op reageren. Cara opent nu bewust 4 topics in korte tijd achter elkaar. Dit heb ik Tong zelden tot nooit (zo snel en bewust) zien doen en geregeld zit er ook gewoon een goede OP in zijn topics. Daarnaast doet hij geen vlieg kwaad, scheld hij nooit en strooit hij niet met ziektes.

Dit is mijn laatste post hierover, staan zijn topics je niet aan dan reageer je er niet op. Gaat hij over de schreef dan kun je dat hier melden of een TR plaatsen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105910107
Kan blijkbaar niet luisteren.

[ Bericht 94% gewijzigd door Netsplitter op 22-12-2011 11:32:44 ]
pi_105910233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hier wil ik nog wel even op reageren. Cara opent nu bewust 4 topics in korte tijd achter elkaar. Dit heb ik Tong zelden tot nooit (zo snel en bewust) zien doen en geregeld zit er ook gewoon een goede OP in zijn topics. Daarnaast doet hij geen vlieg kwaad, scheld hij nooit en strooit hij niet met ziektes.

Dit is mijn laatste post hierover, staan zijn topics je niet aan dan reageer je er niet op. Gaat hij over de schreef dan kun je dat hier melden of een TR plaatsen.
Als hij 8 topics maakt op 1 dag, is dat toch ook veel topics in korte tijd achter elkaar?
Hij moet wel een hele lange tong hebben hoe simpel het allemaal maar aan de kant wordt geschoven.

Je geeft net zelf notabene in een post aan dat je al veel bij de FA's hebt zitten zeuren of er niet wat aan Tong z'n spam gedaan kon worden en nu ga je het allemaal goed zitten praten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 22 december 2011 @ 11:34:31 #179
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105910289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef Cara het volgende:

[..]

Als hij 8 topics maakt op 1 dag, is dat toch ook veel topics in korte tijd achter elkaar?
Hij moet wel een hele lange tong hebben hoe simpel het allemaal maar aan de kant wordt geschoven.

Je geeft net zelf notabene in een post aan dat je al veel bij de FA's hebt zitten zeuren of er niet wat aan Tong z'n spam gedaan kon worden en nu ga je het allemaal goed zitten praten.
Ik heb niet lopen zeuren. Ik meld gewoon, net als de andere mods, als een user over de schreef gaat. Niks meer, niks minder.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 11:34:39 #180
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105910297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef Cara het volgende:

[..]

Als hij 8 topics maakt op 1 dag, is dat toch ook veel topics in korte tijd achter elkaar?
Hij moet wel een hele lange tong hebben hoe simpel het allemaal maar aan de kant wordt geschoven.

Je geeft net zelf notabene in een post aan dat je al veel bij de FA's hebt zitten zeuren of er niet wat aan Tong z'n spam gedaan kon worden en nu ga je het allemaal goed zitten praten.
Ook jij mag stoppen met dat gezuig.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105910704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik heb niet lopen zeuren. Ik meld gewoon, net als de andere mods, als een user over de schreef gaat. Niks meer, niks minder.
Ok jij kunt er dus niet aan doen dat is duidelijk, bedankt voor je uitleg.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ook jij mag stoppen met dat gezuig.
Jij wel, geloof ik.
Ik geloof dat je gezuig verward met een mening die niet overeenkomt met die van jou. Dit is het feedback topic, dus ik geef gewoon mijn mening, die toevallig qua Tong80 overeenkomt met zo'n 85% van de VBL populatie. Je kan er inderdaad zoals je zegt, niets mee doen omdat Tong80 Tong80 is, maar ga dan niet lopen klagen als mensen het vervolgens zat zijn.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 11:46:48 #182
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105910753
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Cara het volgende:

[..]

Ok jij kunt er dus niet aan doen dat is duidelijk.

[..]

Jij wel, geloof ik.
Ik geloof dat je gezuig verward met een mening die niet overeenkomt met die van jou. Dit is het feedback topic, dus ik geef gewoon mijn mening, die toevallig qua Tong80 overeenkomt met zo'n 85% van de VBL populatie. Je kan er inderdaad zoals je zegt, niets mee doen omdat Tong80 Tong80 is, maar ga dan niet lopen klagen als mensen het vervolgens zat zijn.
Er is al oa door mij gezegd dat er niks gaat veranderen.
Dat kan je accepteren of doorgaan met erover door zagen.
Dat eerste is het meest verstandige, dat laatste niet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105912794
Tsja tong80...

Als ik of iemand anders het zou doen zat er meteen een slot op.
pi_105912797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Omdat FOK!.
Toch het feit dat je niet in staat bent om met een goed argument te komen zou voor jou toch al indicatie moeten zijn dat je een beleid verdedigd wat niet deugt. Dat users hierover verontwaardigd zijn lijkt mij terecht en dat je hun dat kwalijk neemt is eigenlijk de omgekeerde wereld.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:17:32 #185
95427 Hephaistos.
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
pi_105913647
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hier wil ik nog wel even op reageren. Cara opent nu bewust 4 topics in korte tijd achter elkaar. Dit heb ik Tong zelden tot nooit (zo snel en bewust) zien doen en geregeld zit er ook gewoon een goede OP in zijn topics. Daarnaast doet hij geen vlieg kwaad, scheld hij nooit en strooit hij niet met ziektes.

Dit is mijn laatste post hierover, staan zijn topics je niet aan dan reageer je er niet op. Gaat hij over de schreef dan kun je dat hier melden of een TR plaatsen.
:D
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:42 #186
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105913830
Users die vragen om 'een duidelijk beleid' snappen Fok gewoon niet...
(c)zovty
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 13:22:59 #187
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105913846
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:50 schreef eight het volgende:

[..]

Toch het feit dat je niet in staat bent om met een goed argument te komen zou voor jou toch al indicatie moeten zijn dat je een beleid verdedigd wat niet deugt. Dat users hierover verontwaardigd zijn lijkt mij terecht en dat je hun dat kwalijk neemt is eigenlijk de omgekeerde wereld.
Het feit dat ik al meerdere keren normaal heb gereageerd maar dat men dat niet wil/kan begrijpen is niet mijn probleem.
Tong is meubilair, zo simpel is het. Tong kan soms vervelend overkomen in de ogen van sommige users, soit.
Dat komen anderen ook, moet ik die er dan ook vanaf trappen?
Dan was het heel rustig geweest hier namelijk.
Dan was jij namelijk ook permanent weg geweest bijvoorbeeld.
En ja, met sommige mensen gaan we anders om en dat geldt niet alleen voor tong maar voor een hoop andere maar daar hoor ik nooit iemand over.
Vreemd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 13:23:24 #188
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105913859
quote:
12s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:22 schreef blup het volgende:
Users die vragen om 'een duidelijk beleid' snappen Fok gewoon niet...
(c)zovty
En dat.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105914015
Netsplitter, zou jij op de PM van Helpmefok willen reageren?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 13:29:26 #190
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105914082
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef Muto het volgende:
Netsplitter, zou jij op de PM van Helpmefok willen reageren?
:')
Vandaar dat jullie bovenop m'n nek springen, had al zo'n vermoeden.
Dus bedankt voor de bevestiging.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105914509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

:')
Vandaar dat jullie bovenop m'n nek springen, had al zo'n vermoeden.
Dus bedankt voor de bevestiging.
Nee. Ik kreeg om 13:26:45 een DM met de vraag of ik aan jou wilde vragen of jij op zijn PM wilde reageren. Dat doe ik netjes. Daarvoor heb ik niets van HelpMeFok gehoord. Dus het op jouw nek springen staat volkomen los van een reactie van HelpMeFok. Dus je vermoeden klopt niet.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105915909
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:22 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het feit dat ik al meerdere keren normaal heb gereageerd maar dat men dat niet wil/kan begrijpen is niet mijn probleem.
Dat is niet meer dan logisch als de argumenten ontbreken.

quote:
En ja, met sommige mensen gaan we anders om en dat geldt niet alleen voor tong maar voor een hoop andere maar daar hoor ik nooit iemand over.
Vreemd.
Wat is dan de reden dat deze users carte blanche krijgen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105915926
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee. Ik kreeg om 13:26:45 een DM met de vraag of ik aan jou wilde vragen of jij op zijn PM wilde reageren. Dat doe ik netjes. Daarvoor heb ik niets van HelpMeFok gehoord. Dus het op jouw nek springen staat volkomen los van een reactie van HelpMeFok. Dus je vermoeden klopt niet.
je post nu uit naam van een gebande :')
Niet echt slim gast
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 14:12:15 #194
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105915980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is niet meer dan logisch als de argumenten ontbreken.

[..]

Wat is dan de reden dat deze users carte blanche krijgen?
Argumenten heb ik gegeven, maar die worden niet geaccepteerd omdat die niet in het straatje passen. :)
Moet alles een reden hebben?
FOK! is zoals FOK! is en daar hoort dit bij.
Daar kan je tegen aan blijven schoppen tot je een ons weegt maar dat veranderd niks aan de situatie. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 14:12:42 #195
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105916004
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

je post nu uit naam van een gebande :')
Niet echt slim gast
Oeh, das waar ook. :o
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105916063
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

je post nu uit naam van een gebande :')
Niet echt slim gast
Maar ik ben, qua status bij de FA's, de Tong van de Feyenoorders.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105916105
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Maar ik ben, qua status bij de FA's, de Tong van de Feyenoorders.
_O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_105916180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja tong80...

Als ik of iemand anders het zou doen zat er meteen een slot op.
Inderdaad
pi_105916499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Argumenten heb ik gegeven, maar die worden niet geaccepteerd omdat die niet in het straatje passen. :)
Fok is Fok is toch geen argument man :') :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105916704
Ik heb de laatste tijd echt bewust gekeken of ik topics van Tong vaker open laat dan de rest (zelfreflectie :') ) en ben tot de conclusie gekomen dat dat echt niet zo is.

De ene sluit ik, de andere blijft open. Het ligt ook aan de reacties van de anderen die in dat topic worden geposts en meestal zakt zo'n topic vanzelf naar beneden. Als Tong te wild wordt, sluit ik gewoon z'n topics hoor.

Tong behandel ik als ieder ander, maar er is er gewoon maar 1 die zulke topics opent. Je kunt hem dan ook echt niet vergelijken met een ander. Ik snap niet dat er zo moeilijk wordt gedaan.
Noot noot.
pi_105916850
quote:
19s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt bewust gekeken of ik topics van Tong vaker open laat dan de rest (zelfreflectie :') ) en ben tot de conclusie gekomen dat dat echt niet zo is.

De ene sluit ik, de andere blijft open. Het ligt ook aan de reacties van de anderen die in dat topic worden geposts en meestal zakt zo'n topic vanzelf naar beneden. Als Tong te wild wordt, sluit ik gewoon z'n topics hoor.

Tong behandel ik als ieder ander, maar er is er gewoon maar 1 die zulke topics opent. Je kunt hem dan ook echt niet vergelijken met een ander. Ik snap niet dat er zo moeilijk wordt gedaan.
Omdat er openlijk wordt gesteld dat sommige users nu eenmaal boven de andere staan en daarom meer mogen door verschillende mods. Vind je het gek dat zoiets niet in dank wordt afgenomen vooral omdat het om Tong draait.
pi_105917086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Argumenten heb ik gegeven, maar die worden niet geaccepteerd omdat die niet in het straatje passen. :)
Kun je me een linkje geven naar die argumenten want ik kan ze in dit topic niet vinden.

quote:
Moet alles een reden hebben?
FOK! is zoals FOK! is en daar hoort dit bij.
Daar kan je tegen aan blijven schoppen tot je een ons weegt maar dat veranderd niks aan de situatie. :)
FOK! pretendeert een open discussieforum te zijn maar de praktijk blijkt anders.
Dat iedere moderator de regels als richtlijn neemt en verder op zijn/haar eigen wijze invulling hieraan geeft is logisch, maar dat sommige users bij voorbaat al meer mogen dan de ander is toch vreemd? Waar ligt dan eigenlijk de grens?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 14:46:58 #203
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105917297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef eight het volgende:

[..]

Kun je me een linkje geven naar die argumenten want ik kan ze in dit topic niet vinden.

[..]

FOK! pretendeert een open discussieforum te zijn maar de praktijk blijkt anders.
Dat iedere moderator de regels als richtlijn neemt en verder op zijn/haar eigen wijze invulling hieraan geeft is logisch, maar dat sommige users bij voorbaat al meer mogen dan de ander is toch vreemd? Waar ligt dan eigenlijk de grens?
Je gaat zelf het topic maar doorlezen, blijf niet bezig.
En we zijn een open discussie forum aangezien er gediscussieerd wordt.
Dat het resultaat niet bereikt wordt wat jullie graag zien is jammer voor jullie. :)
Die grens is onbepaald en per geval wordt bekeken of er een grens bereikt is. :)
Als je alles ingekaderd wil hebben zit je op het verkeerde forum en verwijs ik je met alle liefde naar het viva forum of die van de libelle.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105917611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je gaat zelf het topic maar doorlezen, blijf niet bezig.
En we zijn een open discussie forum aangezien er gediscussieerd wordt.
Dat het resultaat niet bereikt wordt wat jullie graag zien is jammer voor jullie. :)
Die grens is onbepaald en per geval wordt bekeken of er een grens bereikt is. :)
Als je alles ingekaderd wil hebben zit je op het verkeerde forum en verwijs ik je met alle liefde naar het viva forum of die van de libelle.
Wat je eigenlijk dus zegt is dat men bij FOK! doet aan willekeur? :)
pi_105917762
Kan thegreathood een corrigerende tik krijgen?
pi_105917863
quote:
19s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt bewust gekeken of ik topics van Tong vaker open laat dan de rest (zelfreflectie :') ) en ben tot de conclusie gekomen dat dat echt niet zo is.

De ene sluit ik, de andere blijft open. Het ligt ook aan de reacties van de anderen die in dat topic worden geposts en meestal zakt zo'n topic vanzelf naar beneden. Als Tong te wild wordt, sluit ik gewoon z'n topics hoor.

Tong behandel ik als ieder ander, maar er is er gewoon maar 1 die zulke topics opent. Je kunt hem dan ook echt niet vergelijken met een ander. Ik snap niet dat er zo moeilijk wordt gedaan.
Het gaat meer erom dat hij niet wordt aangesproken/geband voor al die rotzooi, terwijl anderen wel daar problemen mee krijgen. Ligt niet aan de moderators, maar aan de FA's
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105918005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wat je eigenlijk dus zegt is dat men bij FOK! doet aan willekeur? :)
M.a.w. die algemene regels kunnen net zo goed niet vermeld worden, aangezien ze niet van toepassing zijn?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 15:07:54 #208
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105918080
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef Muto het volgende:

[..]

Het gaat meer erom dat hij niet wordt aangesproken/geband voor al die rotzooi, terwijl anderen wel daar problemen mee krijgen. Ligt niet aan de moderators, maar aan de FA's
Kan je die aanname staven?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105918305
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Kan je die aanname staven?
Mag ik weer even als intermediair opereren in deze situatie? ;)

Netsplitter, je bent niet op je achterhoofd gevallen dus ook jij moet doorhebben dat gezien het aantal klachten over de afgelopen weken er wel degelijk iets is waar mensen zich aan storen. Je kunt je dus afvragen waar je de grens legt. Ik snap dat Fok! geen democratie is en dat sommige mensen (hoe onrechtvaardig dat ook voor sommige users mag voelen) iets meer mogen dan anderen. Het zij zo.

Aan de andere kant neem ik aan dat een website als Fok! haar geld voornamelijk zal verdienen met reclame-inkomsten en abonnementen. Dan is het misschien ook verstandig om (ook al ben je het er als FA niet mee eens) een klein beetje te waken voor de algehele sfeer op zo'n forum.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 15:15:05 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 december 2011 @ 15:25:14 #210
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105918630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mag ik weer even als intermediair opereren in deze situatie? ;)

Netsplitter, je bent niet op je achterhoofd gevallen dus ook jij moet doorhebben dat gezien het aantal klachten over de afgelopen weken er wel degelijk iets is waar mensen zich aan storen. Je kunt je dus afvragen waar je de grens legt. Ik snap dat Fok! geen democratie is en dat sommige mensen (hoe onrechtvaardig dat ook voor sommige users mag voelen) iets meer mogen dan anderen. Het zij zo.

Aan de andere kant neem ik aan dat een website als Fok! haar geld voornamelijk zal verdienen met reclame-inkomsten en abonnementen. Dan is het misschien ook verstandig om (ook al ben je het er als FA niet mee eens) een klein beetje te waken voor de algehele sfeer op zo'n forum.
Tuurlijk mag je als intermediair optreden.
Ik ben alleen zeer benieuwd of Muto die aanname kan omzetten naar bewijs dat het niet zo is. :)
Is natuurlijk ook makkelijk roepen aangezien bans niet besproken worden hier, dus hij weet dat ik m'n mond er over hou.

Er zijn een paar mensen die zich blijkbaar storen aan Tong, een paar, niet een heleboel.
Daarbij heb ik al aangegeven dat tong echt wel te horen krijgt als hij te ver gaat, dat men daar overheen leest kan ik niks aan doen.
Daarbij heb ik ook geschreven dat anderen zich aan hun kunnen ergeren op andere fora, betekend dat dat ik diegene er dan vanaf moet trappen omdat een paar mensen zich ergeren?
Zoals ik al eerder zei, dan zou het forum heel erg leeg zijn.

Wij kunnen en gaan niet met iedereen rekening houden.
Dat is ondoenlijk en zeer onwenselijk, voor argumenten zie hierboven.
Er zijn een paar ongeschreven regels die iedereen kent, een daarvan is niet baggeren.
Ga toch baggeren dan accepteer je de gevolgen en dat geldt voor iedereen, dus ook voor tong in dit geval.
Alleen wat de een bagger vind, vind de ander hartstikke leuk.
Ik vond die hele boxxie bagger verschrikkelijk en heb daar totaal niks mee maar anderen wel.
Soit.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105920540
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je als intermediair optreden.
Ik ben alleen zeer benieuwd of Muto die aanname kan omzetten naar bewijs dat het niet zo is. :)
Is natuurlijk ook makkelijk roepen aangezien bans niet besproken worden hier, dus hij weet dat ik m'n mond er over hou.

Er zijn een paar mensen die zich blijkbaar storen aan Tong, een paar, niet een heleboel.
Daarbij heb ik al aangegeven dat tong echt wel te horen krijgt als hij te ver gaat, dat men daar overheen leest kan ik niks aan doen.
Daarbij heb ik ook geschreven dat anderen zich aan hun kunnen ergeren op andere fora, betekend dat dat ik diegene er dan vanaf moet trappen omdat een paar mensen zich ergeren?
Zoals ik al eerder zei, dan zou het forum heel erg leeg zijn.

Wij kunnen en gaan niet met iedereen rekening houden.
Dat is ondoenlijk en zeer onwenselijk, voor argumenten zie hierboven.
Er zijn een paar ongeschreven regels die iedereen kent, een daarvan is niet baggeren.
Ga toch baggeren dan accepteer je de gevolgen en dat geldt voor iedereen, dus ook voor tong in dit geval.
Alleen wat de een bagger vind, vind de ander hartstikke leuk.
Ik vond die hele boxxie bagger verschrikkelijk en heb daar totaal niks mee maar anderen wel.
Soit.
Als ik zo weer even heb gelezen in dit topic valt me het volgende op:

Ik denk dat veel users zich in principe niet zozeer aan de 'bagger-topics' storen, maar meer aan het feit dat elke andere user voor een x-aantal baggertopics een ban mag verwachten en dat bij Tong80 niet het geval lijkt te zijn.

Je gaf net al aan dat sommige users meer mogen dan anderen en dat Fok! geen democratie is. Ik denk dat de hele zaak daarmee wel duidelijk is voor iedereen, maar ik neem aan dat je wel iets van de frustratie begrijpt die velen hebben t.a.v. bovenstaand feit? Een deel van de frustratie komt ook voort uit het feit dat de FA's volgens sommige users totaal geen begrip lijken te hebben voor de klacht en net doen alsof de betreffende users gek zijn. Denk dat er daar wel wat duidelijker (van beide kanten) in gecommuniceerd mag worden. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 16:19:10 ]
pi_105925329
Niet een beetje veel topics open over dat incident van gisteren ? :P
pi_105926332
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je gaat zelf het topic maar doorlezen, blijf niet bezig.
Ik heb dit topic nogmaals doorgelopen maar nergens heb je argumenten genoemd. Ik hoop dat je met mij eens bent dat opmerkingen als 'leer er maar mee leven' en 'FOK! is FOK!' geen argumenten zijn.
quote:
Als je alles ingekaderd wil hebben zit je op het verkeerde forum en verwijs ik je met alle liefde naar het viva forum of die van de libelle.
Mee eens. Meer regels maakt het er zeker niet beter op.

Beetje jammer dat je telkens de vragen ontwijkt en verwijst naar niet bestaande? argumenten.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als ik zo weer even heb gelezen in dit topic valt me het volgende op:

Ik denk dat veel users zich in principe niet zozeer aan de 'bagger-topics' storen, maar meer aan het feit dat elke andere user voor een x-aantal baggertopics een ban mag verwachten en dat bij Tong80 niet het geval lijkt te zijn.
Precies. Als je een topic aanmaakt op tong niveau ga je ervan uit dat een slotje de vervelendste consequentie is. De meesten zullen de tong topics als maatstaf nemen van wat toelaatbaar is.

Dat er verschil is in privileges tussen fa's, mods en users is begrijpelijk, maar tussen users onderling blijft vreemd.
Geef Tong anders een kleurtje of verzin iets anders wat een consequent beleid uitstraalt ipv volstrekte willekeur.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105927141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Kan je die aanname staven?
Nee, maar het valt wel op. Als ik een poll start zal meer dan de helft Tong over het algemeen irritant vinden. Maar enfin, we gaan er niet uitkomen en ik ben vanaf morgen een tijdje weg dus een langere discussie is ook niet mogelijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 19:20:58 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_105928186
Lachen hier. Alsof ik alleen maar baggertopics open. :D
Als dat zo zou zijn was ik het met de criticasters eens, maar er staan genoeg "leuke" ter zaken doende topics tegenover.

Heb trouwens meer bans gehad dan alle critici samen.

Nu FF pissen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 19:27:52 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_105928514
En nu is iedereen weg :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 19:55:21 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_105929905
Denk ik lekker te kunnen discussiėren moeten ze allemaal naar bed na Sesamstraat. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_105930976
Er wordt al getrolled in het Twente - PSV topic :Z Just saying.
pi_105931084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er wordt al getrolled in het Twente - PSV topic :Z Just saying.
Wat een flater sla jij me weer _O-
Ik heb mn mening kneus.
pi_105931110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er wordt al getrolled in het Twente - PSV topic :Z Just saying.
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat een flater sla jij me weer _O-
Ik heb mn mening kneus.
Jongens...jongens... :)
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 20:23:05 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_105931289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[..]

Jongens...jongens... :)
Briljant

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_105931424
Hmm geen mods, wordt weer een lange avond ;)
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 20:26:12 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_105931454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm geen mods, wordt weer een lange avond ;)
:W Maar ik ben geen mod hier ;) Maar ik gok dat ze het wel in de smiezen houden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105931462
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm geen mods, wordt weer een lange avond ;)
Al aan het huilen omdat ik een mening heb? :')

Wordt nog een zwaar 2e seizoenshelft voor jou
pi_105931592
- edit -

[ Bericht 84% gewijzigd door Happel op 22-12-2011 21:46:16 ]
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 20:31:47 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_105931775
Heren, volgens mij is dit FB en geen SC ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 20:37:16 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_105932110
Ik dacht bij het lezen van de TT dat het over mij ging.

Ging het inderdaad.

Maar veel te kort. Ik wil weerwoord leveren :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 21:13:12 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_105934215
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 1 januari 2012 @ 14:12:53 #230
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_106275757
Moet ik misschien helpen bij het handige linkjes topic? Er is al sinds 2008 niet meer gepost daar..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_106278734
Wat wil je daar doen dan?
Noot noot.
pi_106410599
Kan iemand die Chillerd eens vermanend toespreken ? :)

Beste sfeer?
pi_106410759
Done.
Noot noot.
pi_106410811
quote:
19s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Done.
^O^
pi_106410826
Dat zal hem leren! :(
  donderdag 5 januari 2012 @ 01:41:55 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106425171
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106425939
Ik ga mijn best voor je doen.
Noot noot.
pi_106425969
Topics waar dagen niet in is gepost, ga ik niet sluiten hoor. Die zakken vanzelf naar beneden.

Andere is gesloten.
Noot noot.
pi_106467814
hoezo, is het sluiten van topics moeilijk?
★★★
  vrijdag 6 januari 2012 @ 00:56:00 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106467908
Topics verjaren blijkbaar. Dan zijn ze niet meer slotwaardig, ook al waren ze dat wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 januari 2012 @ 00:58:38 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106467996
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Topics verjaren blijkbaar. Dan zijn ze niet meer slotwaardig, ook al waren ze dat wel.
Tong 80 is god.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106468044
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Topics verjaren blijkbaar. Dan zijn ze niet meer slotwaardig, ook al waren ze dat wel.
Dus als ik er nu in post, zal hij weer actueel zijn > slot?
★★★
pi_106468417
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dus als ik er nu in post, zal hij weer actueel zijn > slot?
_O_
  vrijdag 6 januari 2012 @ 01:13:21 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106468524
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dus als ik er nu in post, zal hij weer actueel zijn > slot?
Ik denk wel dat het zo werkt, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 6 januari 2012 @ 01:30:50 #245
35723 crew  GGMM
pi_106469013
Rekels.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106469359
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
Rekels.
:*
★★★
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:21:06 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106629026
Die centrale topics kunnen bijna allemaal wel dicht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:35:57 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_106633797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
Die centrale topics kunnen bijna allemaal wel dicht.
Of blaas het nieuw leven in? ;)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_106633824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Of blaas het nieuw leven in? ;)
3M1N3M wil graag helpen.

quote:
19s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:12 schreef 3M1N3M het volgende:
Moet ik misschien helpen bij het handige linkjes topic? Er is al sinds 2008 niet meer gepost daar..
pi_106666469
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

3M1N3M wil graag helpen.

[..]

Idd O+
Noot noot.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:00:09 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106667154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Of blaas het nieuw leven in? ;)
njah, voor die toto-topics (zelfs van 2009/2010 :')! ) kan dat al niet meer. Moet je vanaf het begin van het seizoen doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106681030
Wees maar trots op het bannen van Helpmefok.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin woensdag 11 januari 2012 @ 16:23:56 #253
35723 crew  GGMM
pi_106685785
quote:
13s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef Muto het volgende:
Wees maar trots op het bannen van Helpmefok.
Hadden we als VBL-mods niets mee te maken.
Verder worden bans niet besproken, al is hij weer terug inmiddels.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106687475
quote:
13s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef Muto het volgende:
Wees maar trots op het bannen van Helpmefok.
:')

Was hij maar gebanned gebleven, ergste user in jaren.
pi_106687996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:')

Was hij maar gebanned gebleven, ergste user in jaren.
*;
pi_106691430
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hadden we als VBL-mods niets mee te maken.
Verder worden bans niet besproken, al is hij weer terug inmiddels.
Dat klopt. Maar de verantwoordelijke die leest hier ook mee.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106693981
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

al is hij weer terug inmiddels.
Mooi
pi_106710768
Gaarne ajacieden uit Fey. Topic pleuren.
pi_106711211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
Gaarne ajacieden uit Fey. Topic pleuren.
Dit dus. Had het in het verkeerde topic gezet. Iets met verwarrende TT's die op elkaar lijken. Maar de heren/dames mods liggen vast al te snurken. :D

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 01:28:43 ]
pi_106711225
prima, smoof gaat soms te ver, ik ook. maar het is winterstop en te rustig, beetje irritant doen kan grappig en leuk zijn. maar dit ..

quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
schaam je.
★★★
pi_106711281
Dit vind ik serieus erg, pak ons dan op dezelfde manier terug door ons te verwijzen naar de minpunten van Ajax, maar dit ...

quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij kan niet lezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:N
★★★
pi_106711389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit vind ik serieus erg, pak ons dan op dezelfde manier terug door ons te verwijzen naar de minpunten van Ajax, maar dit ...

[..]

:N
Gast...loop niet zo opzichtig om een ban te vragen. :r
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:36:50 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106711396
quote:
5s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

ook bij teveel Alcohol?
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat is ajacied4lf junior.
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

13 jaar oud en nu al een kind.
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

12.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ja, en dan nog steeds hoger dan IQ 71.
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Bij feyenoord had bijna iedereen gewoon kunnen gaan :o
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jep, jij misschien ook blij; wil je mee als mijn begeleider?
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

he
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

AJAX!!! AJAX!!! AJAX!!
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als ze maar voor Ajax zijn!

[..]

Dit is toch het hondenhok?
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jalalalala lalala jalala

Smoof, het is nu weer genoeg dat getroll.
lets go to Ajax topic.
Gelukkig gaan deze posts wel ergens over. Er is gewoon een slowchat topic. En als je wilt trollen blijf je inderdaad maar in je eigen neuzentopic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106711428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gast...loop niet zo opzichtig om een ban te vragen. :r
Nee, hoeft niet. Maar waarschuwing is wel gepast.
★★★
pi_106711450
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Gelukkig gaan deze posts wel ergens over. Er is gewoon een slowchat topic. En als je wilt trollen blijf je inderdaad maar in je eigen neuzentopic.
Nope, gaat nergens over; maar om zo te reageren gaat wel erg ver.
★★★
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:39:42 #266
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106711462
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Gelukkig gaan deze posts wel ergens over. Er is gewoon een slowchat topic. En als je wilt trollen blijf je inderdaad maar in je eigen neuzentopic.
quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Goederentrein ofzo.
quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij kan niet lezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Foto van je neus or gtfo
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Pleur gewoon op naar het neuzentopic als je toch geen bijdrage gaat leveren :W
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit. Alle neuzen oppleuren naar het 020-topic. :W
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:39:53 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106711470
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nope, gaat nergens over; maar om zo te reageren gaat wel erg ver.
Actie -> reactie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106711518
:9
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:42:19 #269
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106711519
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Actie -> reactie.
De meeste reacties van aj4lf waren ook gewoon een reactie op wat Mikey en nog iemand zei. Doei Caland :W.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:42:56 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106711533
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De meeste reacties van aj4lf waren ook gewoon een reactie op wat Mikey en nog iemand zei. Doei Caland :W.
Toedels.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106711556
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Actie -> reactie.
grappig bedoelde reactie =/ kwetsende reactie.
★★★
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:45:18 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106711581
quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

grappig bedoelde reactie =/ kwetsende reactie.
Och guttegut, kwetsend. Ik zie hier ook dagelijks kakkerlakken en havenslaven voorbij komen. Stoor me er totaal niet aan.

huiliehuilhuil.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:46:28 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106711604
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Och guttegut, kwetsend. Ik zie hier ook dagelijks kakkerlakken en havenslaven voorbij komen. Stoor me er totaal niet aan.

huiliehuilhuil.
:'). Cba om er verder op in te gaan.


hier, leuk liedje.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106711639
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Och guttegut, kwetsend. Ik zie hier ook dagelijks kakkerlakken en havenslaven voorbij komen. Stoor me er totaal niet aan.

huiliehuilhuil.
Leuke vergelijking jonge. Lijkt erop alsof je niet weet wat er is gebeurd.

Je moet je schamen dat je met zo'n foto aankomt.
★★★
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:52:10 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106711725
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Leuke vergelijking jonge. Lijkt erop alsof je niet weet wat er is gebeurd.

Je moet je schamen dat je met zo'n foto aankomt.
Jij moet je schamen dat je cluppie zo ermee te koop loopt, terwijl ze werkelijk niks ermee van doen waren.

Het was nota bene één van de eerste clubs die de joden eruit werkte in Amsterdam ten tijde van de oorlog. _O- Of nog beter verwoord:

quote:
Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hade! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan?
Verder moet je daadwerkelijk antisemitisme los zien van wat voetbalpesterijtjes, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel. :*
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106711808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij moet je schamen dat je cluppie zo ermee te koop loopt, terwijl ze werkelijk niks ermee van doen waren.

Het was nota bene één van de eerste clubs die de joden eruit werkte in Amsterdam ten tijde van de oorlog. _O- Of nog beter verwoord:

[..]

Verder moet je daadwerkelijk antisemitisme los zien van wat voetbalpesterijtjes, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel. :*
En hij gaat gewoon door ...
★★★
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:57:09 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106711832
Ik zou het CIDI inschakelen als je er zo mee zit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106711847
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

En hij gaat gewoon door ...
Loop niet zo opzichtig naar bans te vissen man. :')
pi_106711883
wat een stelletje kleuters zijn jullie zeg :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_106711888
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Loop niet zo opzichtig naar bans te vissen man. :')
Waarschuwing lijkt me genoeg :)

quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:57 schreef Caland het volgende:
Ik zou het CIDI inschakelen als je er zo mee zit.
Mod inschakelen is genoeg
★★★
  donderdag 12 januari 2012 @ 02:00:18 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106711901
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waarschuwing lijkt me genoeg :)

[..]

Mod inschakelen lijkt me genoeg.
Kan 'ie misschien gelijk beginnen aan die pagina aan stront van jou en je vriend smoofie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106711933
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 02:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan 'ie misschien gelijk beginnen aan die pagina aan stront van jou en je vriend smoofie.
Haha, precies. was het maar 1 pagina? :@
★★★
pi_106711945
Goedenacht Nederland! Ook aan alle terechte en onterechte turken!
BFF met GGMM
pi_106711987
Nou kinders stoppen met elkaar plagen en gewoon weer lief spelen met elkaar he
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin donderdag 12 januari 2012 @ 13:40:05 #285
35723 crew  GGMM
pi_106721077
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit vind ik serieus erg, pak ons dan op dezelfde manier terug door ons te verwijzen naar de minpunten van Ajax, maar dit ...

[..]

:N
Eens.

Wil er wel bij zeggen dat een Ajax vs. Feyenoord-discussie sowieso niet zo relevant is, je mag daar best posten, maar zoals je zelf aangeeft: 'beetje irritant doen kan grappig en leuk zijn', Nee. Niet doen aub.
Geldt ook voor Smoofie.

[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 12-01-2012 13:49:29 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106723853
Blijkbaar ben ik de enige die normaal de feyenoorders kan benaderen.
  Forum Admin donderdag 12 januari 2012 @ 15:09:42 #287
35723 crew  GGMM
pi_106723869
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige die normaal de feyenoorders kan benaderen.
Je bent een waar rolmodel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106723894
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je bent een waar rolmodel.
:o
pi_106724372
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige die normaal de feyenoorders kan benaderen.
Ajacied422 O+
pi_106724401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ajacied422 O+
:D
pi_106724584
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige die normaal de feyenoorders kan benaderen.
Ben je ook. Samen met Stevenmac

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 15:28:53 ]
pi_106724683
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige die normaal de feyenoorders kan benaderen.
Helaas is dat ook gelijk het enige waar je goed in bent. Heb je in je leven niet veel aan ;)

quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eens.

Wil er wel bij zeggen dat een Ajax vs. Feyenoord-discussie sowieso niet zo relevant is, je mag daar best posten, maar zoals je zelf aangeeft: 'beetje irritant doen kan grappig en leuk zijn', Nee. Niet doen aub.
Geldt ook voor Smoofie.
Snap ik, zal erop letten. Maar winterstop enzo, je weet zelluf. :')
★★★
pi_106724883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:

Snap ik, zal erop letten. Maar winterstop enzo, je weet zelluf. :')
Oh is dat een argument om jezelf als een mongool te gedragen in andermans topic?

BRB, even Ajax topic onderspammen.
  Forum Admin donderdag 12 januari 2012 @ 15:38:42 #294
35723 crew  GGMM
pi_106724929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oh is dat een argument om jezelf als een mongool te gedragen in andermans topic?

BRB, even Ajax topic onderspammen.
Ja, bemoei jij je er nog even mee.

Klaar nu.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106725033
quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, bemoei jij je er nog even mee.

Klaar nu.
Ik maakte een grapje schat. :D. Zou ik niet echt doen hoor, ben heel braaf geworden. O-)
pi_106725091
Het zal nu een poosje goed gaan, tot de 29e...
BFF met GGMM
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:31:46 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106726898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oh is dat een argument om jezelf als een mongool te gedragen in andermans topic?

BRB, even Ajax topic onderspammen.
We hebben helemaal niets ergs gepost man :'). 4 posts SC, och och och, wat erg zeg.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106727089
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

We hebben helemaal niets ergs gepost man :'). 4 posts SC, och och och, wat erg zeg.
Laat gaan man; zelfs een serieuze reactie wordt niet serieus genomen.
★★★
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:39:59 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106727207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Laat gaan man; zelfs een serieuze reactie wordt niet serieus genomen.
Die dr. mikey heeft nog meer SC gepost dan wij man, gaan ze op ons zeiken. Paupers dat het zijn.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106727745
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Die dr. mikey heeft nog meer SC gepost dan wij man, gaan ze op ons zeiken. Paupers dat het zijn.
Begint langzamerhand normaal te worden.

Ajacieden verboden in Fey / PSV topic. en andersom.
★★★
  Forum Admin donderdag 12 januari 2012 @ 16:56:03 #301
35723 crew  GGMM
pi_106727795
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Begint langzamerhand normaal te worden.

Ajacieden verboden in Fey / PSV topic. en andersom.
Nee hoor, maar je gaf zelf aan dat jullie liepen te zuigen.
Gewoon normaal discussiėren in een clubtopic kan altijd, doet een kapiteintje zelf bijvoorbeeld ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')