Dat hebben we er wel voor over hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat moesten we dan maar niet doen.![]()
ook bij teveel Alcohol?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom...? Je lever is volgens mij het enige zelfherstellende orgaan in je lichaam.
Wat een kut nick heb jij way to far..quote:
En ook een kut UI.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een kut nick heb jij way to far..
Sorry Miki.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een kut nick heb jij way to far..
Ja, en dan nog steeds hoger dan IQ 71.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
pff wat een kutniveau weer hier.
Bij feyenoord had bijna iedereen gewoon kunnen gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jij blij, kun je met je andere 410-vrienden toch nog naar AZ thuis.
Jep, jij misschien ook blij; wil je mee als mijn begeleider?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jij blij, kun je met je andere 410-vrienden toch nog naar AZ thuis.
Heb niet zoveel met dat gehandicaptenvak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep, jij misschien ook blij; wil je mee als mijn begeleider?
Onwaarheden, meeste jonkies komen bij Ajax.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij feyenoord had bijna iedereen gewoon kunnen gaan
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met dat gehandicaptenvak.
[..]
Onwaarheden, meeste jonkies komen bij Ajax.
De hemel hier ver vandaan!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar komen engelen toch vandaan!?
Hihi haha hoho sterk gecounterd man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij feyenoord had bijna iedereen gewoon kunnen gaan
Goederentrein ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen al die 020-homo's weer terug in hun hondenhok?
Als ze maar voor Ajax zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vinden engelen voetbal fijn?!
Dit is toch het hondenhok?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen al die 020-homo's weer terug in hun hondenhok?
Doei Smoofie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze maar voor Ajax zijn!
[..]
Dit is toch het hondenhok?
Onderzoek namens KNVB Expertise, gebundeld in het Eredivisie Fanonderzoek zegt het volgende:quote:
Harde feiten! Harde feiten!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onderzoek namens KNVB Expertise, gebundeld in het Eredivisie Fanonderzoek zegt het volgende:
De gemiddelde leeftijd van Ajax-fans (die wedstrijden bezoeken in het stadion) ligt op 34,4 jaar en is daarmee het laagst van de Eredivisie.
Feyenoord ligt op 39,9 jaar en staat hiermee in de middenmoot.
Nog een leuk feitje, het aantal jaren clubbezoek ligt bij Feyenoord op een gemiddelde van 17,9 jaar, Ajax staat op een degradatieplaats met slechts 12,2 jaar.
Graag gedaan.
http://www.frfc1908.nl/webshop/quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:
Gasten, pass die jonkoes en ga pitten. Morgen is al deze bagger weggeveegd.
Btw Caland, toffe sjaal, waar is die aan te schaffen dan?
Ik heb echt zwaar zin in 1, maar heb niks mang.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:
Gasten, pass die jonkoes en ga pitten. Morgen is al deze bagger weggeveegd.
Btw Caland, toffe sjaal, waar is die aan te schaffen dan?
Cool, thanks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.frfc1908.nl/webshop/
Aanradert. nu al beter dan die troep in de fanshop.
Fuck...een heerlijke Mojito met de zon op m'n knar. Ik heb echt vakantie nodig man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, thanks.
Ga morgen bestellen, nu na een cocktailparty gaat typen op een blackberry zeeeeer traag...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen?Dude... Ik voorspel morgen een unban Caland actie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Sommige mensen zitten morgen met 20 graden in de zon biertjes weg te happen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck...een heerlijke Mojito met de zon op m'n knar. Ik heb echt vakantie nodig man.
[..]
Jij kan niet lezen?sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Tsja...ik heb nog m'n tentamens. Ga in februari overigens wel naar de Sahara dus ik haal die zon van jou wel in denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten morgen met 20 graden in de zon biertjes weg te happen.
Ik ben begonnen met caipirinhas, volgens mij ook mojitos, maar de wijvenvariant: strawberrymojitosquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck...een heerlijke Mojito met de zon op m'n knar. Ik heb echt vakantie nodig man.
quote:
[..]
Jij kan niet lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |