Doe rustig G, ik heb respect voor je, je weet toch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga niet in op jullie troll-gedrag, maar kunnen jullie a.u.b. lekker optyfen naar dat neuzen-topic.
Heb niks liggen, dus 't zal zo een heerlijke Hertog Jan worden. Op de 2e seizoenshelft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad Kapiteintje ook een joint,?
proost ik hou me aan de Whote Widow.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb niks liggen, dus 't zal zo een heerlijke Hertog Jan worden. Op de 2e seizoenshelft.
Quote van 0,95.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord wordt kampioen hoorde ik vandaag iemand zeggen. Wat zou je daarvoor kunnen krijgen bij een wedkantoor?
Geen idee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord wordt kampioen hoorde ik vandaag iemand zeggen. Wat zou je daarvoor kunnen krijgen bij een wedkantoor?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik krijg denk ik een alcoholvergiftiging, relatieproblemen, ontslag op staande voet en m'n eigen risico voor 2012 zal er ook wel aangaan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik krijg denk ik een alcoholvergiftiging, relatieproblemen, ontslag op staande voet en m'n eigen risico voor 2012 zal er ook wel aangaan.
quote:
Jep. Maargoed, ik heb het al vorig topic gezegd Gert: we kunnen in Rotterdam, na jaren van mineur, éíndélíjk weer eens dromen. Daarnaast hebben we de afgelopen jaren zoveel pech gehad, ik voel in al mijn aderen dat al het 'opgespaarde geluk'dit jaar in één keer uitbetaald gaat wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef Gert het volgende:
Feyenoord is in rap tempo overeind gekrabbeld dit seizoen. En er zit een stijgende lijn in. Dat laatste betekent dat de huidige 5e plaats misschien nog een 4e of zelfs 3e kan worden. Maar daar houdt het feest dit seizoen ook echt wel op.
Het is al vaker gezegd hier, en ook als indek-gedrag afgedaan, maar het is nog helemaal niet zeker dat er 3 punten in Venlo worden gepakt. Laten we dat eerst eens afwachten, en dan de neuzen te grazen nemen. En áls dat alletwee lukt, sta je ineens (minimaal) derde. Kijk, then we're talking.
Wel lekker bekkie die Debra.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Omdat ik één smilie post in plaats van een heel relaas?
Nee, gewoon nogal moe. Heb net met mijn vriendin de laatste 7 afleveringen van Dexter liggen kijken. Jezus, hoe vrouwen opgaan in hun series. Elke keer als ik nu een move maak hoor ik 'wat zou Debra gaan doen dan
'.
ZuchtVrouwen.
Dat moesten we dan maar niet doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee.
DIe lipgloss valt steeds nét buiten d'r lippenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel lekker bekkie die Debra.
O da's off topic. Eh... lijkt ze op de moeder van Bruins?
Realistisch is het niet. Maar het kan. Keep dreaming!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Maargoed, ik heb het al vorig topic gezegd Gert: we kunnen in Rotterdam, na jaren van mineur, éíndélíjk weer eens dromen. Daarnaast hebben we de afgelopen jaren zoveel pech gehad, ik voel in al mijn aderen dat al het 'opgespaarde geluk'dit jaar in één keer uitbetaald gaat worden.
That's how god rolls ma nigga'.
Ik had overigens een oom die Gert heette. Wat een ontiegelijke mongool was dat. Maar jij bent eigenlijk heel lief.
Doe mij dan maar Kim Bauer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel lekker bekkie die Debra.
O da's off topic. Eh... lijkt ze op de moeder van Bruins?
Waarom...? Je lever is volgens mij het enige zelfherstellende orgaan in je lichaam.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt heb ik een nieuwe lever nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |