Dat was besikstas met dat record van 132 decibelsquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Chillerd het volgende:
[..]
De Turken zijn goed ja, Galatasary heeft het record qua decibels op hun naam staan, ik dacht iets van 132 zoiets.
Gala heeft hem verbroken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Dat was besikstas met dat record van 132 decibels
Ik dacht champions league besiktas-liverpool..
Beste sfeer voor mij denk ik toch borussia
Keiharde waarheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en dan heb ik het vooral over TS, man een onzin kraam je uit.
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweestquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en dan heb ik het vooral over TS, man een onzin kraam je uit.
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweest
Heb nooit gezegd dat ze het atm hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.
Maar hebben het op dit moment nog totaal niet.
Deal with it.
Waar baseer je dit in godsnaam nou weer op?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.
Maar hebben het op dit moment nog totaal niet.
Deal with it.
Grote schoonmaak bij F, en 410 uitbouwen naar heel Zuid 2 is beste sfeer van Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar baseer je dit in godsnaam nou weer op?
Oh gawd las het weer eens verkeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ze het atm hebben.
Je beseft dat er dan ook 'nieuwe' sfeermakers bij moeten komen he? Het is niet voor niks dat zo'n groepje bij elkaar gaat zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:06 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Grote schoonmaak bij F, en 410 uitbouwen naar heel Zuid 2 is beste sfeer van Nederland.
Nee, ik zit dan op Fokquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweest
Beste sfeer is niet willekeurig welk stadion waar Crynaldo z'n opwachting maakt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Celtic en Dortmund
En ja, lvpool is zwaar overrated
Je bedoelt al die jaloerse tjappies op de tribunes?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beste sfeer is niet willekeurig welk stadion waar Crynaldo z'n opwachting maakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |