Dat was besikstas met dat record van 132 decibelsquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Chillerd het volgende:
[..]
De Turken zijn goed ja, Galatasary heeft het record qua decibels op hun naam staan, ik dacht iets van 132 zoiets.
Gala heeft hem verbroken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Dat was besikstas met dat record van 132 decibels
Ik dacht champions league besiktas-liverpool..
Beste sfeer voor mij denk ik toch borussia
Keiharde waarheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en dan heb ik het vooral over TS, man een onzin kraam je uit.
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweestquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en dan heb ik het vooral over TS, man een onzin kraam je uit.
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweest
Heb nooit gezegd dat ze het atm hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.
Maar hebben het op dit moment nog totaal niet.
Deal with it.
Waar baseer je dit in godsnaam nou weer op?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Deal with it.
Grote schoonmaak bij F, en 410 uitbouwen naar heel Zuid 2 is beste sfeer van Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar baseer je dit in godsnaam nou weer op?
Oh gawd las het weer eens verkeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ze het atm hebben.
Je beseft dat er dan ook 'nieuwe' sfeermakers bij moeten komen he? Het is niet voor niks dat zo'n groepje bij elkaar gaat zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:06 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Grote schoonmaak bij F, en 410 uitbouwen naar heel Zuid 2 is beste sfeer van Nederland.
Nee, ik zit dan op Fokquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweest
Beste sfeer is niet willekeurig welk stadion waar Crynaldo z'n opwachting maakt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Celtic en Dortmund
En ja, lvpool is zwaar overrated
Je bedoelt al die jaloerse tjappies op de tribunes?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beste sfeer is niet willekeurig welk stadion waar Crynaldo z'n opwachting maakt?
De mooiste sfeer is ook altijd in wedstrijden tussen rivalen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef Bonkers. het volgende:
Sfeer moet ontstaan vanuit emotie, niet omdat iemand aangeeft welk liedje of dansje er nu mag worden gedaan, het is geen musical.
Klassieker - De musicalquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef Bonkers. het volgende:
Sfeer moet ontstaan vanuit emotie, niet omdat iemand aangeeft welk liedje of dansje er nu mag worden gedaan, het is geen musical.
Chantal Janssen in de hekken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klassieker - De musical
Ik heb nu mental images van synchroon dansende hoolies...
Ja zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Deal with it.
Als dat zo is, kom dan maar op met die vuvuzela's...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Meer herrie is toch niet gelijk aan meer sfeer?
je kunt sfeer toch ook niet meten. Sfeer is een gevoel, dat maakt het ook totaal onmogelijk om er ook maar iets zinnigs over te zeggen. Topic is al voldoende bewijs op zch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Meer herrie is toch niet gelijk aan meer sfeer?
Dat is geen 132 db. Maar dat kan ook door de telefoon komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Galatasaray heeft volgens een officiële meeting van de medewerkes van Guinness Book of Records de decibel record in handen: 131,76 dB.
Beşiktaş heeft 132 dB gehaald, maar dat was geen officiële meeting.
Lastig he als iemand zo een reactie met meerdere regels?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:17 schreef Chillerd het volgende:
[..]
7 jaa geen kampioen geworden. Toch telkens weer het meeste seizoenskaarten verkocht, dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
geheel objectief idd. Dat is wel te zien aan je usernamequote:
Sfeer is sowieso altijd anders, ligt ook aan de wedstrijd natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
geheel objectief idd. Dat is wel te zien aan je username
Persoonlijk vind ik dat je de sfeer van een club niet kunt ophangen aan één wedstrijd. Ik bedoel, bij europese wedstrijd van ado tegen tauras was de sfeer ook echt geweldig, maar dat is niet echt representatief voor het hele seizoen.
Hoe dan ook trots zijn op je club, als ze als leeuwen gevochten hebben is wat anders dan een feestje vieren. Een feestje vieren omdat je met 4-0 op de kloten krijgt zou sowieso belachelijk zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sfeer is sowieso altijd anders, ligt ook aan de wedstrijd natuurlijk.
Daarom is dit ook een van mijn favo filmpjes, 4-0 verliezen maar nog steeds een feestje vieren.
Tsja. Ze verzinnen bij ons wel altijd van die geniale liedjes, soms lig ik gewoon echt in een deuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Solstice1 het volgende:
NAC staat bij mij trouwens bovenaan wat sfeer betreft. Meeleven met de wedstrijd, als het moeilijk gaat niet meteen stilvallen maar vaak nog wat extra volume. Geen trommels, klappers of andere rotzooi.
Feyenoord 2de. Vooral om de topwedstrijden. Geen constant gelal, maar gewoon als er een lekkere sliding o.i.d. wordt ingezet d'r vol bovenop met 40.000 man. Minpuntje is alleen dat het er soms wel heel erg stil kan wezen. Bij sommige wedstrijden niet zo gek, bij anderen wel.
Tsjah, had nog een 3de willen doen, maar kom zo nergens op. Als fan van Twente had ik m'n club graag genoemd, maar het feit is dat het op het moment vaak stilvalt als het moeilijk wordt. Er op andere momenten gewoon staccato carnavalsliederen gezongen worden. En er veel te weinig met de situatie op het veld wordt meegeleefd. M.i. zit je er als supporter voor de wedstrijd en je team, niet voor een of andere sing-off. De topjaren wat dat aangaat waren begin dit decennium.
Grunn en Utrecht hadden dat een aantal jaren terug wel aardig voor elkaar. Maar bij Grunn neemt een stelletje randmongolen de overhand, links onderin de hoek en is de rest de mond gesnoerd door het bestuur. Utrecht is sinds het nieuwe stadion eigenlijk niet meer geworden wat het was. Ajax, tsja, in de Meer werd er voor het laatst echt luidruchtig meegeleefd met de wedstrijd, wat er daar nu op de tweede ring gebeurd heeft niks met je club ondersteunen te maken, wel alles met zelfpijperij. Niet mijn ding.
Dan noem ik ADO Den Haag maar, gewoon omdat ze daar de wedstrijd m.i. het puurst beleven van de andere clubs.
veel van dat volk is fan als het goed gaat . wss sinds 2007...quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sfeer is sowieso altijd anders, ligt ook aan de wedstrijd natuurlijk.
Daarom is dit ook een van mijn favo filmpjes, 4-0 verliezen maar nog steeds een feestje vieren.
En als we winnen gaat het natuurlijk 10x zo hard
Maar objectief gezien vind ik qua Volume Feyenoord het meest sfeervolste stadion, qua tifo acties kan ik niet anders dan FC Twente zeggen.
Voor wie ben jij?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tsja. Ze verzinnen bij ons wel altijd van die geniale liedjes, soms lig ik gewoon echt in een deuk.
Sorry hoor, maar dat heeft toch geen drol te maken met dit topic?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
veel van dat volk is fan als het goed gaat . wss sinds 2007...
Om heerlijk te trollen, dus we gaan het negeren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat heeft toch geen drol te maken met dit topic?
Waarom zeg je dit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |