Uiteindelijk de enige valide conclusie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik support... en mijn fans zijn de goeiste. Prima instelling en wees daar blij mee, maar hoe meet je en wat boeit het wie de beste zijn?
Eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik support... en mijn fans zijn de goeiste. Prima instelling en wees daar blij mee, maar hoe meet je en wat boeit het wie de beste zijn?
Al moet wel eerlijk bekennen dat ik niet echt blij word van het 'OEH AH' x100 bij Ajax af en toequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteindelijk de enige valide conclusie.
Ik sta met een hoop kippenvel met andere PSVsupporters "Boere boere boere" te roepen na een goal, de fans van de tegenpartij reageren met een overduidelijke "Wat een homo's"
Zo hoort het ook een beetje te zijn.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al moet wel eerlijk bekennen dat ik niet echt blij wordt van het 'OEH AH' x100 bij Ajax af en toe
Dan gaan mijn nekharen ook overeind staanquote:If you lof eindhove klep je hends.
If you lof eindhove klep je hends.
If you lof eindhove, if you lof eindhove, if you love eindhove klep je hends.
heel intimiderend inderdaad...quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:19 schreef Chillerd het volgende:
Dit is mijn club. Beste song van Ajax. Veel beter dan oeh ah, maar die klinkt wel altijd lekker als die galmt.
laat hem maar lekker uitrazen zolang het nog kanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
Dit begint langzaamaan een kwaliteitstopic te worden.
TS weet als geen ander hoe hij zijn eigen topic om zeep moet helpenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
Dit begint langzaamaan een kwaliteitstopic te worden.
Dat was besikstas met dat record van 132 decibelsquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Chillerd het volgende:
[..]
De Turken zijn goed ja, Galatasary heeft het record qua decibels op hun naam staan, ik dacht iets van 132 zoiets.
Gala heeft hem verbroken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Dat was besikstas met dat record van 132 decibels
Ik dacht champions league besiktas-liverpool..
Beste sfeer voor mij denk ik toch borussia
Keiharde waarheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en dan heb ik het vooral over TS, man een onzin kraam je uit.
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweestquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en dan heb ik het vooral over TS, man een onzin kraam je uit.
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je bent waars nog nooit bij een Ajax wedstrijd geweest
Heb nooit gezegd dat ze het atm hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.
Maar hebben het op dit moment nog totaal niet.
Deal with it.
Waar baseer je dit in godsnaam nou weer op?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft potentie om de beste sfeer van Nederland te krijgen.
Maar hebben het op dit moment nog totaal niet.
Deal with it.
Grote schoonmaak bij F, en 410 uitbouwen naar heel Zuid 2 is beste sfeer van Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar baseer je dit in godsnaam nou weer op?
Oh gawd las het weer eens verkeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ze het atm hebben.
Je beseft dat er dan ook 'nieuwe' sfeermakers bij moeten komen he? Het is niet voor niks dat zo'n groepje bij elkaar gaat zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:06 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Grote schoonmaak bij F, en 410 uitbouwen naar heel Zuid 2 is beste sfeer van Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |