Hoi troll.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het was vooral apart dat er uberhaupt nog mensen op de tribune zaten, bij Ajax verwacht je wel anders.
Ze zongen ook omdat ze blij waren dat ze met die 1-7 een excuus hadden om eerder het stadion uit te gaan. Zelfde met die wedstrijd tegen AZ die gestaakt werd. Die zucht van verlichting die door het stadion ging toen de wedstrijd halverwege afgeblazen werd kon je zelfs op tv horen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het was vooral apart dat er uberhaupt nog mensen op de tribune zaten, bij Ajax verwacht je wel anders.
kom't-ie weer! Je leest iets dat je niet wilt horen en i.p.v. te bestrijden met argumenten of feiten:quote:
ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zongen ook omdat ze blij waren dat ze met die 1-7 een excuus hadden om eerder het stadion uit te gaan. Zelfde met die wedstrijd tegen AZ die gestaakt werd. Die zucht van verlichting die door het stadion ging toen de wedstrijd halverwege afgeblazen werd kon je zelfs op tv horen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
kom't-ie weer! Je leest iets dat je niet wilt horen en i.p.v. te bestrijden met argumenten of feiten:
'TROLLLLL!'
Jij bent de trol hier, door anderen te trollen dat ze trol zijn.
quote:
Ultrasquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van dat geschreeuw ja, daarom vind ik Feyenoord niks. Ajax heeft de beste sfeer van Nederland. Echte ultras kijk maar op Ytb Ajax-Az.
Engeland heeft ook wel mooi sfeer.
dat ik moet lachen om iemand anders die op mij reageert en die het in het extreem trekt, zegt helemaal niks over de reactie ik eerder op jou gaf.quote:
Kijk maar op youtube.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
132? Beetje veel denk je niet?
[..]
Achja, zo kijk jij er tegen aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ook het idee dat ze zich vooral wilden bewijzen. Even met z'n allen lekker overdreven doen voor de grote baas Real Madrid en laten zien dat dat clubje uit Nederland er ook nog toe doet.
7 jaa geen kampioen geworden. Toch telkens weer het meeste seizoenskaarten verkocht, dus ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:56 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ultras
Ajax supporters gaan snel joelen als het even tegen zit... het zijn en blijven succes supporters. Dat is wat anders als alleen maar komen als ze winnen, maar het niet kunnen accepteren als ze een keer minder spelen.
Ontopic en denk aardig objectief (want ik ben voor FC Groningen)
NAC
Uiteindelijk de enige valide conclusie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik support... en mijn fans zijn de goeiste. Prima instelling en wees daar blij mee, maar hoe meet je en wat boeit het wie de beste zijn?
Eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik support... en mijn fans zijn de goeiste. Prima instelling en wees daar blij mee, maar hoe meet je en wat boeit het wie de beste zijn?
Al moet wel eerlijk bekennen dat ik niet echt blij word van het 'OEH AH' x100 bij Ajax af en toequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteindelijk de enige valide conclusie.
Ik sta met een hoop kippenvel met andere PSVsupporters "Boere boere boere" te roepen na een goal, de fans van de tegenpartij reageren met een overduidelijke "Wat een homo's"
Zo hoort het ook een beetje te zijn.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al moet wel eerlijk bekennen dat ik niet echt blij wordt van het 'OEH AH' x100 bij Ajax af en toe
Dan gaan mijn nekharen ook overeind staanquote:If you lof eindhove klep je hends.
If you lof eindhove klep je hends.
If you lof eindhove, if you lof eindhove, if you love eindhove klep je hends.
heel intimiderend inderdaad...quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:19 schreef Chillerd het volgende:
Dit is mijn club. Beste song van Ajax. Veel beter dan oeh ah, maar die klinkt wel altijd lekker als die galmt.
laat hem maar lekker uitrazen zolang het nog kanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
Dit begint langzaamaan een kwaliteitstopic te worden.
TS weet als geen ander hoe hij zijn eigen topic om zeep moet helpenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
Dit begint langzaamaan een kwaliteitstopic te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |