De Turken zijn goed ja, Galatasary heeft het record qua decibels op hun naam staan, ik dacht iets van 132 zoiets.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef Sjapoela het volgende:
Nederland - Feijenoord
En ik vind de Turken ook wel sfeer kunnen maken.
Dat vind ik ook van dat geschreeuw ja, daarom vind ik Feyenoord niks. Ajax heeft de beste sfeer van Nederland. Echte ultras kijk maar op Ytb Ajax-Az.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Random geschreeuw vind ik persoonlijk niet heel sfeervol, ik houd wel van Engeland waar massaal wordt gezongen en de mensen dicht op het veld zitten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van dat geschreeuw ja, daarom vind ik Feyenoord niks. Ajax heeft de beste sfeer van Nederland. Echte ultras kijk maar op Ytb Ajax-Az.
Engeland heeft ook wel mooi sfeer.
Ajax heeft geen echte ultras manquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van dat geschreeuw ja, daarom vind ik Feyenoord niks. Ajax heeft de beste sfeer van Nederland. Echte ultras kijk maar op Ytb Ajax-Az.
Vak410 zingt de hele wedstrijd door, en het uitvak hoor je eigenlijk helemaal nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ajax heeft geen echte ultras man![]()
dan praat je meer over clubs als Dinamo Zagreb, Paok Saloniki of Partizan Belgrado
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Vak410 zingt de hele wedstrijd door, en het uitvak hoor je eigenlijk helemaal nooit.
Zegt genoeg dat er maar 1 vak zingt bij Ajax.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Chillerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Vak410 zingt de hele wedstrijd door, en het uitvak hoor je eigenlijk helemaal nooit.
Zij zetten het lied in, de rest volgt dan. Naast van 410 heb je ook nog zuid1 en zuid2 , nou dat is samen 20.000 man voor sfeer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Zegt genoeg dat er maar 1 vak zingt bij Ajax.
bvbquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
BVB vind ik altijd wel indrukwekkend. Mooi stadion ook.
Zij zetten het lied in, de rest volgt dan. Naast vak 410 heb je ook nog zuid1 en zuid2 , nou dat is samen 20.000 man voor sfeer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Zegt genoeg dat er maar 1 vak zingt bij Ajax.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:45 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Zij zetten het lied in, de rest volgt dan. Naast van 410 heb je ook nog zuid1 en zuid2 , nou dat is samen 20.000 man voor sfeer.
Houd op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Zij zetten het lied in, de rest volgt dan. Naast vak 410 heb je ook nog zuid1 en zuid2 , nou dat is samen 20.000 man voor sfeer.
vak410 weet niet eens wie er op het veld staat volgens mijquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nu eenmaal genieten van een goed lang fluitconcert. Daarvoor zit je bij Ajax goed.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Chillerd het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |