Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Helpmefok het volgende:Lieve, lieve, lieve modjes (GGMM, Morpheus2002, Happel, de rest is minder lief).
Groot respect heb ik voor hoe jullie de baggertopics van Tong80 keer op keer aanpakken. Vooral Happel stoort zich scheel aan deze gast.
Wáárom, o, wáárom houden de FA's en A's echter het handje boven het hoofd van deze compleet mislukte randdebiel?
Ik bedoel, bij mij zitten er een paar steken los, maar deze gast vervuilt het hele forum met zijn enge-ziektetopics die nergens over gaan.
Daarom vraag ik me af:
Van Gaal deed het mooier......Zouden de FA's en A's bij mij deze keer ook de hand boven het hoofd houden?

(Ik denk dat we allemaal het antwoord weten op deze vraag)
Immers, ze geven expliciet toe geen probleem te hebben met de complete hoeveelheid verbale diarree die tong dagelijks uitperst

CONCLUSIE: Zou één van de mods dit topic willen doorpassen aan een FA of een A met de zojuist uitgeschreven boodschap. Dan kunnen we zien hoe extreem hypocriet ze zullen blijken (of juist niet

).
Het spijt me Happel, GGMM, Morpheus2002, en vooral lieve
Happel, dat ik het forum tijdelijk zo moest vervuilen.
Gelukkig koos ik er voor om dit te doen in één kuttopic, in plaats van het halve forum vervuilen met teringzooi.