deze quote ging iets anders volgens mijquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
veel chips en schuimpjesquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik blijf de torso van Boskamp indrukwekkend vinden.
Ninja edit!quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Als je uit Den Bosch komp, dan ben je voor fokking Den Boschquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
deze quote ging iets anders volgens mij
Welvaart heet dat.quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Als hij dadelijk vraagt: 'toen jij nog speelde he Boskamp, woog jij toen minder?' heeft hij er helemaal eentje te pakkenquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Come aan Bossie, geef die waardeloze gozer een koek!
Volgens mij verwart hij Koeman en Koevermans ook.
En denkt hij dat Dordrecht 90 van Feyenoord gaat winnen.
Die waus weerquote:Op maandag 19 december 2011 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je uit Den Bosch komp, dan ben je voor fokking Den Bosch
Toch heeft een een punt, al die supporters hier die fan zijn van een Barcelona of Man utdquote:Op maandag 19 december 2011 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die waus weerdat iemand zijn kop verbouwd..
Dit is Boskamp na een maagverkleining toch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Dan kan je nog wel gewoon dimmen en normaal doen.. of als je niet met drugs om kan gaan er gewoon van af blijven.quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch heeft een een punt, al die supporters hier die fan zijn van een Barcelona of Man utd
Huh ?quote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
De 7 ton van Biseswar dat vind Paul 89 altijd leuk als Derksen dat claimt
Kreeg een hartaanval naar aanleiding vanquote:
14. FC Utrecht 17 17quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Paul het volgende:
NOOIT AJAX KAMPIOEN NOOIT, aaaaargh ik word alweer keiboos hier heals ik die ajacieden blij zie zijn arrrrrrgh
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Paul het volgende:
NOOIT AJAX KAMPIOEN NOOIT, aaaaargh ik word alweer keiboos hier heals ik die ajacieden blij zie zijn arrrrrrgh
![]()
![]()
Sowieso blije mensen buiten kerst om. 1x per jaar is wel genoegquote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Gaan we dartsen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wk darts is ook live te volgen op rtl7darts.nl!!!!!
OH MIJN GOD!
Ik moet daar heen.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef Paul het volgende:
Ik zit hier te schuimbekken he, als ik denk aan Ajax kampioen
Zo gaat weer
quote:
aaawh KNUFFEL !!!!quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef Paul het volgende:
Ik zit hier te schuimbekken he, als ik denk aan Ajax kampioen
Zo gaat weer
quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Paul het volgende:
Mensen die Darten kijken
Darten een sport noemen
quote:
Gert Jacobs was er laatst ook.quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haarscherpe analyse van CO Stompé, dat is zooo belangrijk.
met Jantje Wouters zie ik het zo gebeurenquote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Bekkie jonge, Utreg gaat heus niet degraderen..
Toch?
Ja, ik heb toen speciaal een uitzondering gemaakt en ik ben er toen naar toegezapt. Was nog leuker dan Co'tje.quote:
Je hoeft niet in elke post duidelijk te maken dat je voor Utrecht bent hoorquote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef Paul het volgende:
Zou echt mooi zijn, Adriaanse naar Utreg me cluppie
quote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hoeft niet in elke post duidelijk te maken dat je voor Utrecht bent hoor
Indi > Bramaquote:
Inderdaad.. heletijd ook op Giel geilenquote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef GGMM het volgende:
Paul is aan het lobbyen voor z'n aandachtsgeile user-award, gewoon negeren.
Gast, het ging over FC Utrecht, ik reageer daar gewoon opquote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef GGMM het volgende:
Paul is aan het lobbyen voor z'n aandachtsgeile user-award, gewoon negeren.
Ja, maar dat is echt.quote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. heletijd ook op Giel geilen
Nou wat een leuke woordgrap zegquote:
tegen Benfica was het een feest voor Witselquote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou wat een leuke woordgrap zeg![]()
Brama speelt al jaren bijna elke wedstrijd een 7 en een echte tukker
quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
YES een Nominatie, die gaat verzilverd worden als het aan mij ligt.
Dat wordt weer een drukke avond hier.quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel Fok! en 4chan gaan weer stemmenwe zorgen voor nog een prijs
Gemeente Eindhovenquote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
Philips SV wordt jammer genoeg kampioen.
Ja Geo3kantquote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Gelooft hier nog steeds iemand dat 4chan had geholpen?.
Tijd voor een nieuwe naam Peindhovenquote:
Voor Johan en de Plus gestemd.quote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Specularium het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/
quote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht er niet aan, ik lachte al hard.. nu ben ik sad
Je gaat toch niet stemmen op degene die daadwerkelijk het slechtste is.........quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
Helaas gestemd op Reamon Sluiter (Head and Shoulders). Dit smaakt naar gravel, The Next Level..
Ik geef hem groot gelijkquote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef -Willempie- het volgende:
Maar wat is het nou voor moeite om er ff 2 minuutjes te staan, beetje jammer Messi
Hij krijgt er miljoenen voor, en dit is nou eenmaal japanse cultuur.quote:Op maandag 19 december 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijkWat een wanvertoning
Daar zou eigenlijk een doodsstraf op moeten komen...quote:Op maandag 19 december 2011 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Plankingblackberry kut kinderen die zulke onzin verzinnen
hij wist het al hoorquote:Op maandag 19 december 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Johan vond het zichtbaar leuk die Loden Leeuw-nominatie.
Wel een mooie kwaliteit screencap trouwensquote:Op maandag 19 december 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Boer had al paar weken geleden gezegd dat hij de lijn Cruijff wilt.quote:Op maandag 19 december 2011 21:08 schreef Regilio_ het volgende:
Cruijff die vraagt De Boer om te kiezen, krijg hier toch wel beetje nare gevoelens bij.
LET OP! FLAUWE GRAP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan is gewoon de troll van het TV-wereldjequote:Op maandag 19 december 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad een van de weinige pluspunten van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 19 december 2011 21:06 schreef Wrijfhout het volgende:
Kappelhof![]()
en terechtmotm zaterdag vind ik
quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
LET OP! FLAUWE GRAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi bij mij om de hoek zit er eentje.
Ja begrijpelijk en terecht enzo. Maar zo wordt het beeld dat Cruijff zich als The Don waant niet zo moeilijk voor te stellen meer natuurlijk. Tactisch niet zo handig, terwijl hij de vrije hand moet krijgen bij Ajax ofcourse.quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boer had al paar weken geleden gezegd dat hij de lijn Cruijff wilt.
Hij batst wel Shakira.. doet hij toch goed.quote:
Je bedoeld betalen om met zijn kut band daar te mogen staan?quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zal die Danny Vera per uitzending vangen?
Alleen ff thuislaten bij wedstrijden enzo.quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij batst wel Shakira.. doet hij toch goed.
Het is al weer uit. Hij ging vreemd.quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
free publicityquote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zal die Danny Vera per uitzending vangen?
quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bedoeld betalen om met zijn kut band daar te mogen staan?
Oke, bedankt voor deze shownieuws update.. jij bent ook van de verkeerde kant?quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is al weer uit. Hij ging vreemd.
Dus gay
Die lakt alleen zijn nagels joh.quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu.nlquote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor deze shownieuws update.. jij bent ook van de verkeerde kant?
Gedaan, Zalando en Johan.quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die nog niet gestemd heeft: nu doen
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/
quote:Let op: Dubbele of onvolledige stemmen worden niet mee geteld bij het berekenen van de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |