deze quote ging iets anders volgens mijquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
veel chips en schuimpjesquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik blijf de torso van Boskamp indrukwekkend vinden.
Ninja edit!quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Als je uit Den Bosch komp, dan ben je voor fokking Den Boschquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
deze quote ging iets anders volgens mij
Welvaart heet dat.quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Als hij dadelijk vraagt: 'toen jij nog speelde he Boskamp, woog jij toen minder?' heeft hij er helemaal eentje te pakkenquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Come aan Bossie, geef die waardeloze gozer een koek!
Volgens mij verwart hij Koeman en Koevermans ook.
En denkt hij dat Dordrecht 90 van Feyenoord gaat winnen.
Die waus weerquote:Op maandag 19 december 2011 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je uit Den Bosch komp, dan ben je voor fokking Den Bosch
Toch heeft een een punt, al die supporters hier die fan zijn van een Barcelona of Man utdquote:Op maandag 19 december 2011 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die waus weerdat iemand zijn kop verbouwd..
Dit is Boskamp na een maagverkleining toch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Dan kan je nog wel gewoon dimmen en normaal doen.. of als je niet met drugs om kan gaan er gewoon van af blijven.quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch heeft een een punt, al die supporters hier die fan zijn van een Barcelona of Man utd
Huh ?quote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
De 7 ton van Biseswar dat vind Paul 89 altijd leuk als Derksen dat claimt
Kreeg een hartaanval naar aanleiding vanquote:
14. FC Utrecht 17 17quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Paul het volgende:
NOOIT AJAX KAMPIOEN NOOIT, aaaaargh ik word alweer keiboos hier heals ik die ajacieden blij zie zijn arrrrrrgh
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Paul het volgende:
NOOIT AJAX KAMPIOEN NOOIT, aaaaargh ik word alweer keiboos hier heals ik die ajacieden blij zie zijn arrrrrrgh
![]()
![]()
Sowieso blije mensen buiten kerst om. 1x per jaar is wel genoegquote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Gaan we dartsen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wk darts is ook live te volgen op rtl7darts.nl!!!!!
OH MIJN GOD!
Ik moet daar heen.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef Paul het volgende:
Ik zit hier te schuimbekken he, als ik denk aan Ajax kampioen
Zo gaat weer
quote:
aaawh KNUFFEL !!!!quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef Paul het volgende:
Ik zit hier te schuimbekken he, als ik denk aan Ajax kampioen
Zo gaat weer
quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Paul het volgende:
Mensen die Darten kijken
Darten een sport noemen
quote:
Gert Jacobs was er laatst ook.quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haarscherpe analyse van CO Stompé, dat is zooo belangrijk.
met Jantje Wouters zie ik het zo gebeurenquote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Bekkie jonge, Utreg gaat heus niet degraderen..
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |