Klopt, maar je hebt ook wedstrijden als VVV, RKC en NAC die je met een beetje pech had kunnen verliezen...quote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef Haringkop het volgende:
Toch beginnen die wedstrijden thuis tegen ado en nec wel heel zuur te worden, kijk waar we dan gestaan hadden. Maar verder respect voor de ploeg en staf voor de eerste seizoenshelft. Hopelijk trekken we het door, want we kunnen zo ook maar weer 8e staan.
Niet mee eens, de kans van Fer was door direct falen van Biseswar op het middenveld en werd zeer gelukkig dankzij De Vrij gered.quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar viel anders goed in vond ik. Voorin was niemand meer in staat om de bal vast te houden (Guidetti op, Cabral en Schaken onkunde). Biseswar hield de bal vast en heeft volgens mij geen één keer balverlies geleden en zorgde nog bijna voor de 4-2 in de slotfase.
Goede wissels dus.
Dat zijn incidenten. Koeman wilde voorin iemand hebben die de bal vast kon houden, want dat lukte Schaken, Guidetti en Cabral niet, Biseswar lukte het wel (enigszins). Wissel dus redelijk geslaagd.quote:Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet mee eens, de kans van Fer was door direct falen van Biseswar op het middenveld en werd zeer gelukkig dankzij De Vrij gered.
Ik snap niet waarom iedereen juist ADO onterecht vind? Die verloren we zó terecht, we speelden niets klaar.quote:Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt ook wedstrijden als VVV, RKC en NAC die je met een beetje pech had kunnen verliezen...
Ik denk dat we in dit eerste gedeelte van de competieronde meer pech dan geluk hebben gehad.quote:Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt ook wedstrijden als VVV, RKC en NAC die je met een beetje pech had kunnen verliezen...
"incidenten"?quote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zijn incidenten. Koeman wilde voorin iemand hebben die de bal vast kon houden, want dat lukte Schaken, Guidetti en Cabral niet, Biseswar lukte het wel (enigszins). Wissel dus redelijk geslaagd.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Kweet nie of die goed is Maar hier dat spa.doek
[ afbeelding ]
Biseswar verloor 1x de bal, hoe vaak hebben Cabral en Schaken balverlies geleden? Het eindstation van een aanvaller is veelal een doelpoging of balverlies.quote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"incidenten"?Het kostte ons bijna de kop man, en het leidde dus juist tot het BIJNA VERLIEZEN van deze wedstrijd!
Die wisselvalligheid is ook onze grootste valkuil. Zoals wij de eerste helft speeldden dan zijn er maar weinig ploegen die dat aankunnen..helaas zijn we niet in staat dat elke week te leveren laat staan 90 minuten..quote:Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft het balverlies van Schaken geleid tot een 100% kans van Twente? (Van Cabral kan ik niet oordelen, niet op gelet).quote:Op zondag 18 december 2011 18:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar verloor 1x de bal, hoe vaak hebben Cabral en Schaken balverlies geleden?
Ik snap je punt wel, maar zo zal iedereen over zijn eigen club praten natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen juist ADO onterecht vind? Die verloren we zó terecht, we speelden niets klaar.
NEC was wél onterecht, 300 keer op doel geschoten, fucking hell man.
Maar waar we écht punten hebben laten liggen is 25 minuten tegen 9-man Heerenveen in De Kuip en dan nog steeds gelijk spelen.
Of in de ArenA gelijkspelen.
Of KEIHARD genaaid worden door Blom met een rode kaart voor Leerdam (beste man van het veld) tegen AZ.
Dit waren gewoon sowieso al 8 punten die we hadden MOETEN hebben. En dan sta je dus gewoon eerste hé jongens
Ofcourse. Maar wat ik meer probeerde te zeggen: gillen dat we het 'tegen ADO hebben laten liggen' is oerstom. Die wedstrijd hadden we nooit gewonnen, ADO begon echt té sterk in die pot. Dat is niet 'jammer' maar gewoon terecht.quote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar zo zal iedereen over zijn eigen club praten natuurlijk.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef Merkie het volgende:
Het wordt tijd dat wij ook eens een overwinning gaan stelen. Zoals die 0-1 vorig jaar in Heerenveen.
Nouja, toen waren wij wel de betere ploeg en had RKC nauwelijks kansen. We kwamen er gelukkig weg, maar ik vond de 3 punten niet onverdiend.quote:Op zondag 18 december 2011 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]RKC uit dit jaar anyone? Dat vond ik aardig 'stelen' hoor
.
"Snelcursus Duits"quote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Kweet nie of die goed is Maar hier dat spa.doek
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er ook over. Wat heeft de TiFogroep gedaan dat dit weer mag?quote:Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Snelcursus Duits"
Leuk dat ze dit spandoek binnen hebben gekregen trouwens... dacht dat dit soort doeken werden geweerd?
Ik krijg het warm van je postquote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Muto het volgende:
Geniaal spandoek.
Jongens, wat is het toch een prachtclub. Die eerste helft was zo geil. Tweede helft start je geweldig en kun je en moet je scoren. Dan krijg je een kutdoelpunt tegen en voel je al aankomen dat het spannend wordt.
Maar na de 2-3 heeft Feyenoord de beste kansen gehad en heeft Twente geen kans meer gehad. Dus... Ook mooi trouwens dat KGB ook naar het publiek kwam. Mooi moment.
Gastquote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
Een ode aan deze man:
Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het begin een beetje raar.
De opmerking: "deze arrogante trekjes horen niet thuis in onze stad",
komen uit de keel van Merkie, die nu jouw spel aanbad.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?
Deze man heeft rhymesquote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg het warm van je postEn warm van onze club.
Hebben jullie dat ook een beetje: dat je het gevoel hebt dat er 'van hogerop' ingegrepen is na afgelopen seizoen? Dat god gezegd heeft: zo kan het niet verder.
Ik bedoel, komop zeg: Fer en Wijnaldem voor de veel betere Bakkal en Clasie.
Ahmadi die 'unleashed' is. Leerdam die briljant speelt.
Maar, iets wat we NOOIT hadden verwacht: sinds Kuijt vertrok hebben we nooit meer een normale spits gehad. Ik bedoel: Charisteas, say whuuuuuuuut![]()
.
De beste is nog Castaignos geweest, een jeugdspelertje van 18.
Nee, nu staat daar John Guidetti.
Een ode aan deze man:
Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het
begin een beetje raar.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?GUIDETTI
hoe verzin je hetquote:
Wie niet? Calimerogedrag is niet meer op z'n plaats nu, op twee punten van de derde plek.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
@Happel: Dankje topmodEn gefeliciteerd met de overwinning.
Ruik jij bloed richting Ajax?
Wat waren die spreekkoren? Kon er vanmiddag helaas niet bij zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef Muto het volgende:
En af en toe die spreekkoren richting Fer. Hoe ze het af en toe verzonnen, geen idee. Maar ze waren briljant.
"Zitten doe je thuis ole ole"quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat waren die spreekkoren? Kon er vanmiddag helaas niet bij zijn.
Ah, dank je. Maar ze waren inderdaad aardig creatief dan als het er nog meer waren. Gun het Fer ook van harte.quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
"Zitten doe je thuis ole ole"
Na een fout van de grensrechter: "En steek die vlag, maar in Leroy Fer"
En nog een aantal. Ze zullen allemaal nog wel langskomen hier.
Leuk spandoek.quote:
Gewoon zo door blijven gaan toch? Scheelt dat we ze thuis krijgen en niet uit. Kan niet veel fout gaan, denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
@Happel: Dankje topmodEn gefeliciteerd met de overwinning.
Ruik jij bloed richting Ajax?
quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
"Zitten doe je thuis ole ole"
Na een fout van de grensrechter: "En steek die vlag, maar in Leroy Fer"
En nog een aantal.
Ik weet ze allemaal niet precies meer.quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vertel ze alsjeblieft allemaal dan
Echt. Ik denk dat zelfs PSV luidruchtiger waren.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Vond het trouwens wel zielig voor die moffen. Reis je helemaal af naar Rotterdam, trek je de hele wedstrijd je muil niet open.
Dat sowieso. Vond het ook erg vreemd. Voor zo'n zelfbenoemd 'fanatiek' publiek.quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Echt. Ik denk dat zelfs PSV luidruchtiger waren.
Willem II supporters ookquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Echt. Ik denk dat zelfs PSV luidruchtiger waren.
Ja, inderdaad. Echt complimenten voor Koeman, dit had ik echt niet verwacht van hem.quote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef Caland het volgende:
Vandaag trouwens weer eens gezien wat voor tactisch meesterbrein die Adriaanse is
Man, wat ben ik blij dat die blaaskaak nooit trainer van ons wordt zeg.
Anders ik niet.quote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Echt complimenten voor Koeman, dit had ik echt niet verwacht van hem.
Guidetti, want gezorgd dat we wonnen. Ook wat waardquote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wie vonden jullie MotM?
Ik: Vlaar. Heeft gezorgd dat we niet verloren. Was erg, erg sterk in de 2e helft. 1e ook wel, maar toen was die minder aanwezig, toen was het Guidetti-tijd.
Ik had nou ook niet het idee dat wij er zo een heksenketel van maakten. Niet de de sfeer zoals tegen psv in ieder geval.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Vond het trouwens wel zielig voor die moffen. Reis je helemaal af naar Rotterdam, trek je de hele wedstrijd je muil niet open.
nee, precies. Van onze kant was het ook lang niet altijd best. Vooral omdat het zo'n zenuwenwedstrijd werd. Maar zelfs toen hoorde je die moffen niet.quote:Op zondag 18 december 2011 19:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik had nou ook niet het idee dat wij er zo een heksenketel van maakten. Lang de sfeer zoals tegen psv in ieder geval.
Valt me tegen van hunquote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, precies. Van onze kant was het ook lang niet altijd best. Vooral omdat het zo'n zenuwenwedstrijd werd. Maar zelfs toen hoorde je die moffen niet.
Ze hadden hem dood de stad uitgedragen als dat was gebeurt....quote:Op zondag 18 december 2011 19:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik was trouwens wel echt super bang dat die Fer dat doelpunt nog ging maken.
Serieus, als die VVF een 100% zekere investering willen doen moeten ze een miljoen of 8 in Guidetti stoppen. Die verkoop je binnen 3 jaar zonder problemen voor minimaal 20 miljoen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
Mokotjo viel ook gewoon goed in deze keer. Maja iedereen speelde echt heel goed. Ben weer benieuwd naar het elftal van de week.
En bovenal het is noodzaak Guidetti te behouden!
Ey niet lullen nou, die willen Bas Dost met zijn mongolenkopquote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, als die VVF een 100% zekere investering willen doen moeten ze een miljoen of 8 in Guidetti stoppen. Die verkoop je binnen 3 jaar zonder problemen voor minimaal 20 miljoen.
Fuck hem. Guidetti is een zware eindbaas. Kopen en een contract van 5 jaar geven.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ey niet lullen nou, die willen Bas Dost met zijn mongolenkop
Snap je?quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als die serieus zo blijft spelen is hij onmogelijk te houden voor ons.quote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Fuck hem. Guidetti is een zware eindbaas. Kopen en een contract van 5 jaar geven.
De stad uitdragen? We hadden 'm gewoon doen "verdwijnen" manquote:Op zondag 18 december 2011 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze hadden hem dood de stad uitgedragen als dat was gebeurt....
Als City hem niet meer hoeft te hebben dan zie ik hem echt wel in Rotterdam blijven. Als we dan ook nog eens kampioen worden en CL ingaan doet hij het sowieso welquote:Op zondag 18 december 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als die serieus zo blijft spelen is hij onmogelijk te houden voor ons.
Ik heb m'n sleutelbos, m'n pinpas en m'n telefoon moeten terugzoeken.quote:
Kerel hier op t vak werd echt 11x door stewards aangesproken, zo'n dikke vent ik dacht dat die elk moment dood kon neervallenquote:Op zondag 18 december 2011 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb m'n sleutelbos, m'n pinpas en m'n telefoon moeten terugzoeken.![]()
Gelukkig was er een kameraad zo vriendelijk om mij erop te wijzen dat al m'n zooi op de grond was geflikkerd.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 19:10:15Mooi: Paul Bosvelt die juichend opstaat nadat #Feyenoord won van FC Twente. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:00:12Morgen komt er #Feyenoord nieuws naar buiten! reageer retweet
Lekker vaag zeg..quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:00:12Morgen komt er #Feyenoord nieuws naar buiten! reageer retweet
Heel hard hopen dat Man C. hem volgend seizoen nog niet nodig heeft (of in de winterstop al, theoretisch kan dat ook nog).quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Als City hem niet meer hoeft te hebben dan zie ik hem echt wel in Rotterdam blijven. Als we dan ook nog eens kampioen worden en CL ingaan doet hij het sowieso wel
Keeps on dreaming...
Ach, anders is het te makkelijk voor de concurrentie he? Beetje onverwacht toptalentjes brengen, zoals het hoort. iig weer genoten vandaag.quote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
Spanneeeeend.
Ik vind het trouwens echt onbegrijpelijk dat nelom zo lang buiten de basis is gehouden. Like wtf?
Nogal ja.quote:
Leroy komt terug kan ook nogquote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogal ja.
Te verwachten winterstop-nieuws: Koeman die bijtekent.
Ik was er toch niet altijd zeker van, als hij de bal had hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ook bijna lullig voor Van Gobbel Bruno Martins Indi dat De Vrij straks weer fit is.
Wat een kracht vandaag zeg, zelfs voetballend bijna altijd de goede oplossing
Vooral een vertrek van Vlaar is eigenlijk prima op te lossen. niet gedacht.quote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Muto het volgende:
Als Vlaar/Vrij aankomende zomer vertrekken, weet je dat je intern genoeg opvolgers hebt.
Die wannabe schwalbekoning hebben we niet meer nodig.quote:
Ik ben bang dat ze hem volgend seizoen liever bij een club in de PL stallen. Lijkt me in ieder geval het meest logisch.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel hard hopen dat Man C. hem volgend seizoen nog niet nodig heeft (of in de winterstop al, theoretisch kan dat ook nog).
Voorlopig staat City zonder Guidetti eerste in de premier league, dus wie weet mogen we 'm nog een seizoen houden.
Ik zie niet in waarom dat het meest logisch is. Hij scoort hier, hij speelt in een competitie waar teams over het algemeen aanvallende intenties hebben, staat elke week basis, stadion van 40.000+ man, heeft het hier naar zijn zin.quote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze hem volgend seizoen liever bij een club in de PL stallen. Lijkt me in ieder geval het meest logisch.
En goed etenquote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat het meest logisch is. Hij scoort hier, hij speelt in een competitie waar teams over het algemeen aanvallende intenties hebben, staat elke week basis, stadion van 40.000+ man, heeft het hier naar zijn zin.
Zeker dat Vormer heeft getekend.quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Caland het volgende:
Denk ik ook, of verlenging van Koeman.quote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Zeker dat Vormer heeft getekend.
Who's right hahaquote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Zin in morgen!! Ik gok op een 2-1 overwinning. Fer 12' minuut, Wisgerhof 85', Fer 93'.
Grote kans dat Fer op de bank begint, dus mijn alternatieve voorspelling is 3x onze superheld uit Zweden!
Je argumenten kloppen maar de PL is een veel sterkere competitie waarin Guidetti sneller op topniveau kan komen dan hier in de eredivisie. Hij is nu aan een flinke opmars bezig wat betreft doelpunten, als hij dit door kan zetten is hij aan het einde van het seizoen de Eredivisie ontgroeid.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat het meest logisch is. Hij scoort hier, hij speelt in een competitie waar teams over het algemeen aanvallende intenties hebben, staat elke week basis, stadion van 40.000+ man, heeft het hier naar zijn zin.
dream onquote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef zoekeenleven het volgende:
De schuld met de VvF word kwijt gescholden zou ook wel ideaal zijn.
Als hij daar aan spelen toekomt ja. Wat niet het geval zal zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef eight het volgende:
[..]
Je argumenten kloppen maar de PL is een veel sterkere competitie waarin Guidetti sneller op topniveau kan komen dan hier in de eredivisie.
De doelstelling moet worden aangepast naar "minimaal vierde".quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Als we nou gewoon even vierde worden dit jaar...
Bij City niet maar het ging ook over het stallen bij een andere PL clubquote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als hij daar aan spelen toekomt ja. Wat niet het geval zal zijn.
Nou niet doorslaan hè.quote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Dit elftal begint ook een beetje trekjes te krijgen van een kampioenselftal. Inclusief de characters in zo'n team.
Houd je dit een jaar bij elkaar dan sta je volgend jaar met een beetje geluk zomaar bovenaan. Het middenveld wordt verder versterkt met een Vormer. De verdediging staat als een huis met Vlaar, de Vrij, Nelom en Leerdam en een Martins Indi die geweldig de blessure van de Vrij heeft opgevangen. (ik was stiekem gewoon oprecht onder de indruk van hem). Wanneer je volgend jaar Guidetti weet te behouden en een buitenspeler erbij koopt kan het zomaar gebeuren...we hebben gewoon goud in handen. Is het niet via transfers, dan wel via prestaties op het veld.
Ik meen het. Als je dit bij elkaar houdt sta je volgend seizoen misschien wel gewoon bovenaan. Andere teams verkopen ook gewoon hun beste spelers en als wij dat een jaar niet doen en hier en daar een creatieve versterking weten aan te trekken dan zie ik niet waarom wij onder zouden moeten doen voor een PSV, Ajax of FC Twente.quote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet doorslaan hè.
Het is nog steeds een wisselvallig presterende selectie.
Zelfs in de wedstrijd van vanmiddag.
Eerst maar eens vierde worden dit seizoen. Dat zou een puike prestatie zijn.
AZquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het. Als je dit bij elkaar houdt sta je volgend seizoen misschien wel gewoon bovenaan. Andere teams verkopen ook gewoon hun beste spelers en als wij dat een jaar niet doen en hier en daar een creatieve versterking weten aan te trekken dan zie ik niet waarom wij onder zouden moeten doen voor een PSV, Ajax of FC Twente.
Vind jij AZ nou kampioensmateriaal? Ik niet...en toch staan ze bovenaan.
Wat dat betreft is het voor Feijenoord jammer dat de winterstop begint, er is een goede serie neergezet na die afgang tegen Groningen en het verlies van NECquote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet doorslaan hè.
Het is nog steeds een wisselvallig presterende selectie.
Zelfs in de wedstrijd van vanmiddag.
Eerst maar eens vierde worden dit seizoen. Dat zou een puike prestatie zijn.
Ook in de tweede helft kreeg Feyenoord nog enkele dotten van kansen. Twente verdiende niks.quote:Op zondag 18 december 2011 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord terecht gewonnen op basis van helft 1. Twente had misschien op basis van helft 2 een puntje verdiend, maar meer ook niet.
Tweede helft was echt bij vlagen dramatisch. We werden com-pleet overklast.quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in de tweede helft kreeg Feyenoord nog enkele dotten van kansen. Twente verdiende niks.
Volgend jaar gewoon kampioenquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het. Als je dit bij elkaar houdt sta je volgend seizoen misschien wel gewoon bovenaan. Andere teams verkopen ook gewoon hun beste spelers en als wij dat een jaar niet doen en hier en daar een creatieve versterking weten aan te trekken dan zie ik niet waarom wij onder zouden moeten doen voor een PSV, Ajax of FC Twente.
Gebeurt het wel, dan houden we er in ieder geval veel geld aan over en dat is ook prettig. Win-win.
Vind jij AZ nou kampioensmateriaal? Ik niet...en toch staan ze bovenaan.
Na de 3-2 verdiende Twente de 3-3, maar Feyenoord had net zogoed de 4-2 kunnen maken. Shit happens, je kunt er nu toch niets meer aan veranderen...quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in de tweede helft kreeg Feyenoord nog enkele dotten van kansen. Twente verdiende niks.
Ik zeg alleen dat het zomaar zou kunnen, maar dan moet je wel deze ploeg in z'n totaliteit bij elkaar houden. (Swerts, Biseswar en de Fernandez'en mogen wat mij betreft weg)quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon kampioen![]()
Maar we zullen na de winterstop wel weer met beide beentje op de grond gezet worden
Als Feyenoord 9e wordt kijkt ook niemand raar op. Maar het is zo'n jaar waarin plaats 3 en 9 erg dicht bij elkaar liggen...quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon kampioen![]()
Maar we zullen na de winterstop wel weer met beide beentje op de grond gezet worden
Mwah... bij vlagen had Feyenoord het benauwd ja. En wij ook.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tweede helft was echt bij vlagen dramatisch. We werden com-pleet overklast.
9e zou voor mijn nu toch wel een teleurstelling zijn op basis van de eerste helft.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als Feyenoord 9e wordt kijkt ook niemand raar op. Maar het is zo'n jaar waarin plaats 3 en 9 erg dicht bij elkaar liggen...
Mwoah, al die paniekballen die over de zijlijn werden geroeid? Na die 3-1 tot het laatste fluitsignaal waren echt billenknijpen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... bij vlagen had Feyenoord het benauwd ja. En wij ook.![]()
Maar als je 'compleet overklast wordt' dan krijg je niet een paar van zúlke enorme mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen.
Komt nog bij dat Feyenoord eigenlijk best redelijk de rust bewaarde na de 3-2.
Idd. als we 9e worden dan lijkt alles voor niets geweest, want uiteindelijk gaat het om resultaten. Het zal ook niet makkelijk zijn om op plaats 5 te blijven met vitesse, heerenveen etc. erachteraan. Maar als ze elke week de strijd leveren als vandaag dan moet het goed komen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
9e zou voor mijn nu toch wel een teleurstelling zijn op basis van de eerste helft.
Vormer voor El Ahmadi. Al dan niet blijven van Guidetti zal cruciaal blijken. Die Achahbar lijkt ook nog niet echt aan spelen toe te komenquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef NumberSeven het volgende:
Ik hoop dat Guidetti nog een seizoen blijft om zich te ontwikkelen, hij heeft het erg naar zn zin dus lijkt me best realistisch. Alleen bang dat City ertussen gaat komen aangezien hij toch wel erg goed presteert.
El Ahmadi zal wel vertrekken, Bakkal hopelijk transfervrij naar de kuip en dan kunnen we weer een seizoen zo doorgaan. Het zou erg jammer zijn als dit team al snel uit elkaar valt nadat ze enigszins weer de goede kant op gaan met Koeman aan het roer.
El Ahmadi gaf van de week toch aan in principe wel open te staan voor een langer verblijf bij Feyenoord. M.a.w.: Indien er geen aantrekkelijke club komt wil hij best bijtekenen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vormer voor El Ahmadi. Al dan niet blijven van Guidetti zal cruciaal blijken. Die Achahbar lijkt ook nog niet echt aan spelen toe te komen
Bizar ja, die terugval. Die Rosales kon ineens ook over 'm heen denderen. Zou het aan z'n conditie liggen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken leek ook geen schim van zichzelf in de tweede helft. Zoiets sta je dan toch van te kijken. eerste helft speelde hij echt weergaloos.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vormer voor El Ahmadi. Al dan niet blijven van Guidetti zal cruciaal blijken. Die Achahbar lijkt ook nog niet echt aan spelen toe te komen
Oh ja, Vormer zie ik niet vaak spelen. Maar hij lijkt me meer een harde werken dan een technisch begaafde speler, klopt dat?quote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
El Ahmadi gaf van de week toch aan in principe wel open te staan voor een langer verblijf bij Feyenoord. M.a.w.: Indien er geen aantrekkelijke club komt wil hij best bijtekenen.
Ik vind hem geen speler die naar Rusland wil trouwens...zie dat niet zo snel gebeuren.
Leugens, ik heb zelfs zijn topic hier op Fok geopend!quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat denk je van een of 2 jaar ordinair zijn zakken vullen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
El Ahmadi gaf van de week toch aan in principe wel open te staan voor een langer verblijf bij Feyenoord. M.a.w.: Indien er geen aantrekkelijke club komt wil hij best bijtekenen.
Ik vind hem geen speler die naar Rusland wil trouwens...zie dat niet zo snel gebeuren.
Guidetti uiteraard, maar Vlaar was ook erg goed. Speelde als een waardig aanvoerder van Feyenoord in moeilijke tijden.quote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wie vonden jullie MotM?
Ik: Vlaar. Heeft gezorgd dat we niet verloren. Was erg, erg sterk in de 2e helft. 1e ook wel, maar toen was die minder aanwezig, toen was het Guidetti-tijd.
Been viel me toch wel tegen hoor, ik had juist gedacht dat zo'n jonge coach goed kan omgaan met al die jonge jongens. Maar zo te zien hadden ze juist iemand nodig die wat strenger is en spelers kan motiveren tot het uiterste te gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denk je van een of 2 jaar ordinair zijn zakken vullen?
Begrijp trouwens niets van de wederopstanding van al die gasten, onze held Schaken idem.Werd aan het einde van het seizoen in dit topic nog net niet met pek en veren De Kuip uitgesmeten, en kijk nu eens
Zou het dan toch aan die Been met zijn flauwe oneliners hebben gelegen?
Nogmaals, het lag aan de jonge leeftijd van de ploeg.quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zou het dan toch aan die Been met zijn flauwe oneliners hebben gelegen?
Dost is ook best een goede spits, alleen Guidetti is voetballend beter.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen wel, maar is ook niet hélemaal waar. Ik heb een paar wedstrijden op Vormertje zitten letten en die gast heeft in principe ook gewoon een prima pass en (belangrijk natuurlijk) overzicht. Het is geen stereotype domme werker, maar doet wel degelijk wat extra's dan alleen dom achter z'n man aanlopen en een bal afpakken. Ik denk daarom dat hij wel redelijk past binnen de speelwijze zoals die nu gehanteerd wordt.quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, Vormer zie ik niet vaak spelen. Maar hij lijkt me meer een harde werken dan een technisch begaafde speler, klopt dat?
Ik las juist dat el Ahmadi al aangaf, volgend seizoen een stap hogerop te willen. Nou ja, hopen dat er geen subtopper vanuit spanje zich meld ofzo :p
Achabar heeft met zn invalbeurten al vrij veel laten zien, lijkt me echt een type zidane, heel rustig aan de bal, supergoed/snel in de kleine ruimte en technisch zeer begaafd. Die moet rustig gebracht worden.
Mensen die denken (hopen) komend jaar (of dit jaar al) om het kampioenschap te kunnen strijden zullen veel hoofdpijn te verwerken krijgen. Na afgelopen seizoen hebben de fans van Utrecht zich ook allerlei onzin in hun hoofd gehaald. En zonder Douglas, de Jong en Chadli wordt Twente ook "gewoon" weer 8e of 9e.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
9e zou voor mijn nu toch wel een teleurstelling zijn op basis van de eerste helft.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nogmaals, het lag aan de jonge leeftijd van de ploeg.
Dat vind ik ook. Ondanks dat het middenveld compleet overklast werd hebben we na de 3-2 eigenlijk geen kans meer weggegeven.quote:Op zondag 18 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Juist na die 3-2 geen tegengoal meer krijgen is zo enorm knap. Daar wordt toch wel aan voorbijgegaan. Daar heb je je progressie tov vorig seizoen in een notendop.
Als je opeens op minuut 65 de 3-2 om je oren krijgt is het zo waanzinnig goed dat je daarna juist de rijen sluit en niks meer weggeeft.
Gast...anders lees je gewoon even wat ik zeg.quote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mensen die denken (hopen) komend jaar (of dit jaar al) om het kampioenschap te kunnen strijden zullen veel hoofdpijn te verwerken krijgen. Na afgelopen seizoen hebben de fans van Utrecht zich ook allerlei onzin in hun hoofd gehaald. En zonder Douglas, de Jong en Chadli wordt Twente ook "gewoon" weer 8e of 9e.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Juist na die 3-2 geen tegengoal meer krijgen is zo enorm knap. Daar wordt toch wel aan voorbijgegaan. Daar heb je je progressie tov vorig seizoen in een notendop.
Hopelijk geen uitglijder tegen VVV, en dan de wedstrijd daarna over ajax heen. Op het veld en op de ranglijst.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
.
Komt nog bij dat Feyenoord eigenlijk best redelijk de rust bewaarde na de 3-2.
Jammer dat dat meer lag aan het onvermogen van Twente om kansen te creëren dan aan onze kwaliteiten.quote:Op zondag 18 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Als je opeens op minuut 65 de 3-2 om je oren krijgt is het zo waanzinnig goed dat je daarna juist de rijen sluit en niks meer weggeeft.
Er was toch wel even paniek hoor na de 3-1. Je zag Koeman ook direct overleggen met zn staff, van; gooien we er een paar verdedigers bij of blijven we aanvallen. :p gelukkig hield de achterhoede zich goed staande.quote:
Koeman werd gek omdat we incapabel waren om de bal in de ploeg te houden. Puur verdedigend waren we ijzersterk het laatste halfuur imo.quote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat dat meer lag aan het onvermogen van Twente om kansen te creëren dan aan onze kwaliteiten.
Koeman werd ook he-le-maal gek aan de zijkant.
Terecht.
Dat is inderdaad hetgeen er nog aan ontbrak; wat er eigenlijk nooit was bij Feyenoord de afgelopen jaren: een wedstrijd over de streep spelen. Dat het een keer lukt wil niet zeggen dat het lek wat dat betreft boven is - en het heeft ook te maken met de impotentie van Twente - maar als dit een gewoonte kan worden voor Feyenoord, dan heb je aan het eind van de rit 10 of 12 punten meer. Scheelt een hap op een borrel.quote:Op zondag 18 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb maar twee of drie situaties gezien waarbij het een beetje paniekerig was. En inderdaad, prima wissels van Koeman.quote:Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Er was toch wel even paniek hoor na de 3-1. Je zag Koeman ook direct overleggen met zn staff, van; gooien we er een paar verdedigers bij of blijven we aanvallen. :p gelukkig hield de achterhoede zich goed staande.
Petje af voor de Vrij, die met zn invalbeurt een cruciale tackle maakte op de Ferrader.
Had geen verrassing mogen zijn, als je zijn lijst van conflicten met jonge spelers bij Nec bekijkt. Daarbij als je nooit kritisch naar je team kijkt en zelgs een 10-0 nog bagatelliseert met argumenten als 'Het team is jong' dan leer je je er als team en trainer ook niks van.quote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Been viel me toch wel tegen hoor, ik had juist gedacht dat zo'n jonge coach goed kan omgaan met al die jonge jongens. Maar zo te zien hadden ze juist iemand nodig die wat strenger is en spelers kan motiveren tot het uiterste te gaan.
Ja, maar we controleerden en beheersten zeker niet. Dan hadden we het namelijk rustig uitgespeeld en was het 5-2 geworden.quote:Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koeman werd gek omdat we incapabel waren om de bal in de ploeg te houden. Puur verdedigend waren we ijzersterk het laatste halfuur imo.
De 10-0 was de druppel, toen had hij zelf ontslag moeten nemen dat zou hem een hoop ellende besparen en verdriet. 10-0 is geen incident meer maar een ramp.quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had geen verrassing mogen zijn, als je zijn lijst van conflicten met jonge spelers bij Nec bekijkt. Daarbij als je nooit kritisch naar je team kijkt en zelgs een 10-0 nog bagatelliseert met argumenten als 'Het team is jong' dan leer je je er als team en trainer ook niks van.
Dat paniekvoetbal duurde in mijn beleving niet langer dan 5-10 minuten. De wissels van Koeman brachten imo wat rust wat dat aangaat.quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, maar we controleerden en beheersten zeker niet. Dan hadden we het namelijk rustig uitgespeeld en was het 5-2 geworden.
Van de rijen sluiten zoals Caland dat stelt was absoluut geen sprake. Mensen rookten 4 sigaretten tegelijk van de stress.
Paniekvoetbal.
Gek is dat, Feyenoord heeft als laatste NL'se ploeg een grote europese prijs gewonnen maar maakt de afgelopen jaren veruit de meeste ellende mee, zowel sportief als financieel.quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat Feyenoord in de eerste seizoenshelft een enorme groei heeft doorgemaakt. Het onzekere jonge "Been"-elftal van de eerste paar wedstrijden is helemaal verdwenen. Ik heb zo'n idee dat Feyenoord in de tweede seizoenshelft echt niet meer met 6-0 gaat verliezen. Van de wedstrijden tegen Groningen, NEC en ADO is volgens mij enorm veel geleerd.
Ik sinds de UEFA Cup-winst niet meer zo'n hecht team gezien en waar ik zo trots op kan zijn als dit Feyenoord.
Mwah, op de lange termijn zal PSV toch aardig spijt hebben van die vernedering. Feyenoord stijgt de komende jaren iedere keer boven zich uit tegen PSV, puur om die smet weg te poetsen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
De 10-0 was de druppel, toen had hij zelf ontslag moeten nemen dat zou hem een hoop ellende besparen en verdriet. 10-0 is geen incident meer maar een ramp.
Lijkt me sterk. Die laten hem een goed seizoen draaien en verkopen hem in de zomer voor een paar miljoen. Bij City zal hij er nooit tussen komen. Eerlijk gezegd valt hij me een beetje tegen; hij is aan de trage kant. Zonder zijn werklust blijft er een soort technisch verbeterde versie van Mads Junker over. Maar zijn werklust is precies wat Feyenoord nodig heeft, en zolang John niet binnen nu en zes maanden zijn Maserati tegen een boom zet of per ongeluk in het fietsenhok parkeert, inshallah.quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef NumberSeven het volgende:
Ik hoop dat Guidetti nog een seizoen blijft om zich te ontwikkelen, hij heeft het erg naar zn zin dus lijkt me best realistisch. Alleen bang dat City ertussen gaat komen aangezien hij toch wel erg goed presteert.
Jep, maar die fase dat de 3-1 viel ging het allemaal wel heel hard. Zeker vergeleken met de eerste helft ook totaal niet te bevatten.quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat paniekvoetbal duurde in mijn beleving niet langer dan 5-10 minuten. De wissels van Koeman brachten imo wat rust wat dat aangaat.
Is hij een broertje van helpemefok ?quote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een idioot.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk. Maar je moet er geen 2 van hebben in je team.quote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een idioot.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is aan de trage kant, maar iemand als Makaay is ook nooit de snelste geweest. Huntelaar idem dito. Als je op de juiste plek staat en doelgericht bent heb je weinig snelheid nodig.quote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die laten hem een goed seizoen draaien en verkopen hem in de zomer voor een paar miljoen. Bij City zal hij er nooit tussen komen. Eerlijk gezegd valt hij me een beetje tegen; hij is aan de trage kant. Zonder zijn werklust blijft er een soort technisch verbeterde versie van Mads Junker over. Maar zijn werklust is precies wat Feyenoord nodig heeft, en zolang John niet binnen nu en zes maanden zijn Maserati tegen een boom zet of per ongeluk in het fietsenhok parkeert, inshallah.
Hij valt je tegen ?quote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die laten hem een goed seizoen draaien en verkopen hem in de zomer voor een paar miljoen. Bij City zal hij er nooit tussen komen. Eerlijk gezegd valt hij me een beetje tegen; hij is aan de trage kant. Zonder zijn werklust blijft er een soort technisch verbeterde versie van Mads Junker over. Maar zijn werklust is precies wat Feyenoord nodig heeft, en zolang John niet binnen nu en zes maanden zijn Maserati tegen een boom zet of per ongeluk in het fietsenhok parkeert, inshallah.
Kolbeinn .quote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij valt je tegen ?
Oké hij is niet de snelste maar voor de rest heeft hij alles, fysiek, doelgericht, balvast, redelijk sterke linker, oog voor medespelers, prima techniek, juiste instelling, penalty specialist. Noem mij eens een spits in de eredivisie die meer heeft ?
Dat is ook wel zo hoor, ik bedoel met Aguero, Dzeko, Balotelli zal hij erg weinig speelminuten krijgen maar ik dacht aan hetzelfde scenario als met Miyachi. Na een goede periode bij Feyenoord haalde Arsenal hem toch weer terug en nu speelt hij vrijwel niets in het 1e elftal. We zullen het zien, ik hoop op een goede uitkomst want we hadden een serieus spitsenprobleem die nu zo goed als opgelost is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo'n spits is hij niet; hij mist het echte neusje voor de goal, zou in een 4-4-2 systeem bij een Duitse subtopper goed uit de voeten kunnen. Te duur voor Feyenoord na dit seizoen, zowel qua aanschafprijs als qua salaris (en er zijn meer kapers op de kust) Lekker van genieten zolang hij er is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is aan de trage kant, maar iemand als Makaay is ook nooit de snelste geweest. Huntelaar idem dito. Als je op de juiste plek staat en doelgericht bent heb je weinig snelheid nodig.
Matige spelerquote:
Denk dat die moffen het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo'n spits is hij niet; hij mist het echte neusje voor de goal
Huff is een mofquote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat die moffen het daar niet mee eens zijn.
Neequote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar dan zien jullie wel volgend jaar.
Is dat zo? Jammerquote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo'n spits is hij niet; hij mist het echte neusje voor de goal, zou in een 4-4-2 systeem bij een Duitse subtopper goed uit de voeten kunnen. Te duur voor Feyenoord na dit seizoen, zowel qua aanschafprijs als qua salaris (en er zijn meer kapers op de kust) Lekker van genieten zolang hij er is.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook hij weet het, de haas is groen.
Viel mee, licht aangeraakt had beter door kunnen rennenquote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Wat was trouwens die situatie met Cabral in de eerste helft? Dacht zelf aan een doorgebroken speler, maar ik zag het volgens mij sowieso niet al te helder meer
Ja, maar werd te licht aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Wat was trouwens die situatie met Cabral in de eerste helft? Dacht zelf aan een doorgebroken speler, maar ik zag het volgens mij sowieso niet al te helder meer
Ging veel te laat, en makkelijk naar de grond.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Gelukkig weet de man wat onderhandelen is; zie transfer Fer en Bakkal.quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Van Geel gaat woensdag naar Manchester om te kijken wat er mogelijk is.
Hij koos voor Feyenoord over Twente, terwijl laatstgenoemde Europees speelt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef OProg het volgende:
Guidetti lijkt me ook niet iemand die aan de hand van een zaakwaarnemer die zijn zakken vult als een robot bij allemaal vage clubs neergezet gaat worden.
Hij kreeg een nieuwe kans bij Man City toch. Waar de kans op speeltijd uiteindelijk zo klein was dat hij zich toch weer liet verhuren?quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij koos voor Feyenoord over Twente, terwijl laatstgenoemde Europees speelt.
Tja.
Niet echt. City deed een beter bod en toen wilden ze hem verhuren en kwam Feyenoord in beeld.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij koos voor Feyenoord over Twente, terwijl laatstgenoemde Europees speelt.
Tja.
Ah, I stand corrected.quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet echt. City deed een beter bod en toen wilden ze hem verhuren en kwam Feyenoord in beeld.
Groei. Met horten en stoten en stuipen. Nog bijzonder broos, maar onmiskenbaar aanwezig; de onvermijdelijke uitkomst van de optelsom Ronald Koeman en Feyenoord. Een huwelijk geboren uit nood -gedoemt te mislukken - brengt licht in de duisternis en nieuw leven in de harten van de mensen. Sprenkelt sprankjes hoop over verdorde Rotterdamse akkers. Er gloort iets aan de horizon, en het is niet Jules Deelder.quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat Feyenoord in de eerste seizoenshelft een enorme groei heeft doorgemaakt. Het onzekere jonge "Been"-elftal van de eerste paar wedstrijden is helemaal verdwenen. Ik heb zo'n idee dat Feyenoord in de tweede seizoenshelft echt niet meer met 6-0 gaat verliezen. Van de wedstrijden tegen Groningen, NEC en ADO is volgens mij enorm veel geleerd.
Ik sinds de UEFA Cup-winst niet meer zo'n hecht team gezien en waar ik zo trots op kan zijn als dit Feyenoord.
Vooral nu hij de sfeer heeft geproefd in een bomvolle kuip en waar hij zeer gewaardeerd wordt is het hopen dat het wederzijds is en dat hij nog ff blijft.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
Guidetti wilde ook helemaal niet naar Twente joh.
Kwam daar aan. Vroeg bij een pompstation de weg. Bleek dat hij weer terug de grens over moest.
Komt 'ie daar, ziet 'ie een of ander bouwval.
Vind je het gek dattie dan voor de Kuip koos? 'Just look at it'
quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het is de afdelingschef, de grote eindbaas, de man die wijst met zijn vinger. Die met zijn linkerpink een balletje de kruising inveegt, als was het een kruimel in zijn baard, en die zegt: "Zeg Piet, die club uit Rotterdam - hoe heten ze ook al weer? Nee, niet Excelcior - wat? Leonidas? Die ouwe baas van Sparta? Nee man. Ja! Precies. Lul. Feijenoord. Ja, die moeten wat meer hebben dit jaar, ze zijn braaf geweest. Ja, regel ze eens een leuke spits - jij hebt daar verstand van Piet. En dan pakken we allebei een rendier - vragen we Jezus mee.. Wat? Nee, fok die slee - we gaan gewoon bareback. Ja. Tuurlijk. De Kuip, precies. Ja ja, en mirre voor Jezus anders heeft ie weer wat te zeuren. Hij is altijd een beetje touchy, 't zal wel weer de tijd van de maand zijn zijn. Nee Piet, ik draai muziek. Jij altijd met je Palemiger Spatzen. En doe die domme muts af. "
Familie van Helpmefok ?quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Groei. Met horten en stoten en stuipen. Nog bijzonder broos, maar onmiskenbaar aanwezig; de onvermijdelijke uitkomst van de optelsom Ronald Koeman en Feyenoord. Een huwelijk geboren uit nood -gedoemt te mislukken - brengt licht in de duisternis en nieuw leven in de harten van de mensen. Sprenkelt sprankjes hoop over verdorde Rotterdamse akkers. Er gloort iets aan de horizon, en het is niet Jules Deelder.
![]()
Het is de afdelingschef, de grote eindbaas, de man die wijst met zijn vinger. Die met zijn linkerpink een balletje de kruising inveegt, als was het een kruimel in zijn baard, en die zegt: "Zeg Piet, die club uit Rotterdam - hoe heten ze ook al weer? Nee, niet Excelcior - wat? Leonidas? Die ouwe baas van Sparta? Nee man. Ja! Precies. Lul. Feijenoord. Ja, die moeten wat meer hebben dit jaar, ze zijn braaf geweest. Ja, regel ze eens een leuke spits - jij hebt daar verstand van Piet. En dan pakken we allebei een rendier - vragen we Jezus mee.. Wat? Nee, fok die slee - we gaan gewoon bareback. Ja. Tuurlijk. De Kuip, precies. Ja ja, en mirre voor Jezus anders heeft ie weer wat te zeuren. Hij is altijd een beetje touchy, 't zal wel weer de tijd van de maand zijn zijn. Nee Piet, ik draai muziek. Jij altijd met je Palemiger Spatzen. En doe die domme muts af. "
Mijn Duits is uberdragend. Das is noodzakelijk. Voor when ze Germanz get here.quote:
Qua gedrag de evenknie van Guidetti hier op Fok!.quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat zou wel erg toevallig zijn. En: wie is dat?
Bijna wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Qua gedrag de evenknie van Guidetti hier op Fok!.
Fijn voor jou dat het zonder tierelantijnen is. Maar het trainingspak zwarte broek en wit jack.. dus sowieso twee wassen elke wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Dekatria het volgende:
Trouwens voor de Kerst mezelf het thuisshirt van dit seizoen kado gegaan - het is wel een heerlijk sober en simpel shirt, zonder van die frutsels, tierelantijnen en rare rode vlakken
Meid, het is wat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat het zonder tierelantijnen is. Maar het trainingspak zwarte broek en wit jack.. dus sowieso twee wassen elke wedstrijdLekker over nagedacht.
Praktische ingestelde vrouw hierboven.quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat het zonder tierelantijnen is. Maar het trainingspak zwarte broek en wit jack.. dus sowieso twee wassen elke wedstrijdLekker over nagedacht.
Tip: neem een moeder.quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
O nee toch!quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ja.. dat ben ik dus ook.. een Feyenoordmoeder.. Zo eentje die dus het pak moet wassen en daarom gaat klagenquote:
Dat is de vriendin van helpmefokquote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tip: neem een moeder.
Jij draagt in het dagelijks leven ook altijd een bepaalde kleurencombinatie die in 1 was te wassen is? Wat een onderwerp btw...
Pics?quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ja.. dat ben ik dus ook.. een Feyenoordmoeder..
Pleur gewoon alles bij mekaar. Moet die in een roze trainingspak naar school.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ja.. dat ben ik dus ook.. een Feyenoordmoeder.. Zo eentje die dus het pak moet wassen en daarom gaat klagen
quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van helpmefok
Godver man...je laat me toch af en toe weer heerlijk lachen pik!quote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Thanks but no thanks.
. Die zeikt echt niet over de was, het koken wat ze moet doen of de afwas.
Mond dicht en mijn swaffel ontvangenjeweetzelf
Idd. Want ik zeik dus echt wel over de was en het koken als dat niet goed is. En die swaffel ontvangt ook zeker weten commentaar.. goed of niet goedquote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
Je bent toevallig niet Mama Bruins he?quote:Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Kattenkop het volgende:
[..]![]()
Vast wel ergens op de academy-site.. maar dan niet van mij
Laatst zei je nog dat ze altijd zo zeurde als je voor 13:00 wedstrijden al bier moest drinkenquote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
Wát! Het is serieus waarquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godver man...je laat me toch af en toe weer heerlijk lachen pik!
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat dat een goed paalbaar mevrouwke is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent toevallig niet Mama Bruins he?![]()
Bruin is niet mijn kleurquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is die zo lekker dan? Lees wel elke keer dat ze appetijtelijke memmen zou hebben, nooit gezienquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, er is niks gebeurd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát! Het is serieus waar![]()
.
[..]
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat dat een goed paalbaar mevrouwke is..
quote:
Dit dus...Mama Bruins is volgens iedereen een lekker wijf, maar niemand die ooit een foto van haar heeft gezien. Begint een beetje een Feyenoord-mythe te worden.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die zo lekker dan? Lees wel elke keer dat ze appetijtelijke memmen zou hebben, nooit gezien
Ik zat bij Bruins in de klasquote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus...Mama Bruins is volgens iedereen een lekker wijf, maar niemand die ooit een foto van haar heeft gezien. Begint een beetje een Feyenoord-mythe te worden.
meen je diequote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zat bij Bruins in de klasen ik ken mama Bruins al te goed
.
Leg de connectie met de middelbare school vlakbij Pim Fortuyns huis en je bent zo goed als binnen wat betreft een foto.
Ha-ha...zeg als je nu niks relevants te melden heb, zet dan gewoon ff een wasje aan en ga je man verwennen ofzo. Dit is ook 3 keer niks.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Kattenkop het volgende:
[..]![]()
De kerst wordt WIT..
EEN WITTE KERST!!!!
Ja dat heb ik echt al 100.000 keer uit de boeken gedaan. Hij maakte mij finaal kapot met voetbalpotjes, ik speelde hem stuk met honkbalquote:
Stuur me eens pics dan van die madrequote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat heb ik echt al 100.000 keer uit de boeken gedaan. Hij maakte mij finaal kapot met voetbalpotjes, ik speelde hem stuk met honkbal.
Dit.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stuur me eens pics dan van die madre
Uiteraard.quote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
En daarna in een cirkeltje fappen met z'n allen?
Was is al lang aangezet en die man moet ik nog regelen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha-ha...zeg als je nu niks relevants te melden heb, zet dan gewoon ff een wasje aan en ga je man verwennen ofzo. Dit is ook 3 keer niks.
Of die montesorrischool.quote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Ik kom niet verder dan een cityschool college die haar site niet update
Ja, het is de montesori-school geloof ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of die montesorrischool.
helpmefok lult dus gewoon, geen zin om te zoeken
Volgens EL Bosvelt.quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef jakees het volgende:
Man man wat een wedstrijd. In top 3 van wedstrijden die ik heb bezocht helemaal geweldig gewoon.
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen maar kom niet tegen wanneer de laatste echte hattrick is gemaakt door een Feyenoorder (in 1 helft zonder tegendoelpunt er tussen), weet iemand dit?
Tegen dezelfde tegenstanders vorig jaar gewoon 14 punten meer. Bijna het dubbele.
Ik zag hetzelfde. Hyvesquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
Polls
Voor de meiden : Hoe hot is Luigii?
Super hoott!!!!!!!!
57.1%
81 stemmen
gewoon heel lekker
21.1%
30 stemmen
gewoon..(niet)
5.6%
8 stemmen
niet duszoo hot
2.8%
4 stemmen
gatver!
13.4%
19 stemmen
hahaha jij ook op die zielige hyves terecht gekomenquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
Polls
Voor de meiden : Hoe hot is Luigii?
Super hoott!!!!!!!!
57.1%
81 stemmen
gewoon heel lekker
21.1%
30 stemmen
gewoon..(niet)
5.6%
8 stemmen
niet duszoo hot
2.8%
4 stemmen
gatver!
13.4%
19 stemmen
jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hahaha jij ook op die zielige hyves terecht gekomen
moet je eens kijken naar de lekkere beheerdersquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Cobi
luige veel sucses bij een andere club !!!!! weet zeker dat je kan voetballen echt wel !!! blijf altyd jou volgen !!!!
arrogante sukkeltjes zijn dat geworden zegquote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef Caland het volgende:
Oh kut. Helemaal vergeten op fctwente.net te kijken.
Wat waren ze daar zeker van een overwinning zeg.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef Caland het volgende:
Oh kut. Helemaal vergeten op fctwente.net te kijken.
Wat waren ze daar zeker van een overwinning zeg.
U vraagt, wij draaien.quote:Ik hoorde onze supporters zingen zelfs bij 3-0 toen het Feyenoord plebs de mond dicht hield. Als we ergens niet over te klagen hebben vandaag is het over onze uit supporters.
Dat Feyenoord plebs heeft bij mij voorgoed afgedaan nu. Als je zelfs als je met 3-0 voorstaat je meer bezighoudt met de tegenstander tot op het bot beledigen dan met het toezingen van je eigen team ben je zielig. Klaar.
Omdat het weer een stapje hoger is en hij relevante ervaring kan opdoen in de PL. Ze spelen daar anders en op een hoger niveau. Beter voor hem, beter voor City en zo'n zaakwaarnemer zal er ook op aansturen. Mocht City dan nl van hem af willen, dan is hij vanwege het feit dat hij al in de PL heeft gespeeld gewoon meer centjes waard.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
heh, waren ze er ook dan?quote:
Ik weet het.. door de belachelijkmaking door mijn zoon: 'Je weet toch wel wat een hattrick is?'quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef jakees het volgende:
Man man wat een wedstrijd. In top 3 van wedstrijden die ik heb bezocht helemaal geweldig gewoon.
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen maar kom niet tegen wanneer de laatste echte hattrick is gemaakt door een Feyenoorder (in 1 helft zonder tegendoelpunt er tussen), weet iemand dit?
Tegen dezelfde tegenstanders vorig jaar gewoon 14 punten meer. Bijna het dubbele.
https://docs.google.com/s(...)VY3ZqT0E&output=html
Nee toch?quote:
Wat is er epic aan?quote:Op zondag 18 december 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
die vuurwerkgeluiden blijven wel epic trouwens
De manier waarop Feyenoord speelt vergt gewoon heel veel kracht.quote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:
Overigens vind ik wel dat we conditioneel sterker mogen worden. Natuurlijk kan je niet 90 minuten fantastisch spelen, maar dat sommige spelers de laatste 10 minuten niet meer in staat zijn een bal bij zich te houden omdat ze moe zijn, dat is gewoon jammer.
Iedereen weet waar het over gaat, en toch zal de wedstrijd nooit stilgelegd worden of er een klacht kunnen worden ingediendquote:
Clasie zat er ook aardig doorheen jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De manier waarop Feyenoord speelt vergt gewoon heel veel kracht.
Dat vind ik wel meevallen. Bij AZ kunnen ze het ook. Als je 5% fitter wordt dan kan dat al punten schelen denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De manier waarop Feyenoord speelt vergt gewoon heel veel kracht.
Oppassen hoor, straks gooien de FCT supporters een nitraat naar jullie vakquote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iedereen weet waar het over gaat, en toch zal de wedstrijd nooit stilgelegd worden of er een klacht kunnen worden ingediend
dat afjagen kost flink wat kracht hoorquote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Bij AZ kunnen ze het ook. Als je 5% fitter wordt dan kan dat al punten schelen denk ik.
Ik denk toch dat je dat onderschat. Hangt ook gewoon samen met de kwaliteiten van de speler, niet iedere speler kan 90 minuten gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Bij AZ kunnen ze het ook. Als je 5% fitter wordt dan kan dat al punten schelen denk ik.
Ja toch, stond gewoon met trots te kijken man vanmiddag weer. Kampioenskandidaat Twente tot in de 16 terugdringen d.m.v. brutaal powerplay.quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
niet heel veel clubs jagen op een dergelijk niveau af inderdaad. Zelfs de joden, die beweren het te hebben bedacht (! ) niet.
Mwah, denk niet dat Twente een kampioens kanidaat was. Werden toch weggespeeld door PSV en Ajax destijds.quote:Op zondag 18 december 2011 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja toch, stond gewoon met trots te kijken man vanmiddag weer. Kampioenskandidaat Twente tot in de 16 terugdringen d.m.v. brutaal powerplay.
KGB geven Feyenoord zijn smoelwerk weer terug
Ze staan boven jullie hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat Twente een kampioens kanidaat was. Werden toch weggespeeld door PSV en Ajax destijds.
Twee keer een gelijkspel toch?quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat Twente een kampioens kanidaat was. Werden toch weggespeeld door PSV en Ajax destijds.
Ik heb ze tijdens de wedstrijd op tv 2x kort gehoord, meer niet.quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Grifte het volgende:
Vanuit z4 heb ik de Twente Fans hele westrijd niet gehoord, zelfs als het even wat rustiger was aan onze kant, maar toen ik thuis kwam zei die dat Twente fans duidelijker te horen waren dan wij. Oftewel de video microfoons naast het uitvak?
Je wordt kampioen door wedstrijden tegen de kleinere ploegen te winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Als je een tegenstander wegspeelt zoals jij het zegt ben je nooit afhankelijk van dergelijke momenten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe? ROde kaart strootman en onterecht afgekeurde goal.
Bij ajax nog tegen 10 manquote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Merkie heeft trouwens wel een punt
We beginnen altijd vol passie en vuur aan de wedstrijd, na een uurtje is het beste er vanaf en moeten we vaak heel ver terug
Tegen AZ en ajax, maar ook tegen utrecht was dit het geval.
die vermeer mis je ook niks aan hoorquote:
Maar er moest wel iemand uit voor Jasperquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die vermeer mis je ook niks aan hoor
daarom moeten we dus meer gedosseerd leren spelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar er moest wel iemand uit voor Jasper
Maar noem dan eens een ploeg die een hele wedstrijd vol gas kan geven? Ik kan er zo snel niet echt een noemen, behalve sommige PL ploegen (maar dat is een andere categorie). Hquote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Merkie heeft trouwens wel een punt
We beginnen altijd vol passie en vuur aan de wedstrijd, na een uurtje is het beste er vanaf en moeten we vaak heel ver terug
Tegen AZ en ajax, maar ook tegen utrecht was dit het geval.
vandaag dus weer
Kwestie van beter voetballen zodat het opjagen minder nodig is. Tegen Utrecht deden we dat het eerste half uur heel goed vond ik. Maar toen vergaten we een tandje bij te zetten toen het nodig was. Als deze ploeg dat beter weet te balanceren, dan kan je elke wedstrijd winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
daarom moeten we dus meer gedosseerd leren spelen
al vraag ik me af of zoiets zou werken in de praktijk
deel van de tactiek is de tegenstander door heel fel te spelen en kort af te jagen onder druk te zetten
als je dat op 75% doet is het hele effect ook meteen weg
Dat is het ook jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar noem dan eens een ploeg die een hele wedstrijd vol gas kan geven? Ik kan er zo snel niet echt een noemen, behalve sommige PL ploegen (maar dat is een andere categorie). H
Het is toch ook normaal dat wanneer je zo wilt spelen (druk zetten en afjagen) en je hebt maar 3 middenvelders lopen dat ze dan in veel gevallen automatisch wat meer meters moeten maken dan wanneer je met 4 middenvelders staat? Dus ben je ook eerder moe. Ik denk niet dat het echt zoveel aan fitheid ligt. Focus op fitheid gaat ook ten koste van souplesse en sprintsnelheid. Het is een keuze die je maakt.
Inderdaad, maar dat kan je gewoon trainen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het ook ja
Tenzij je dus met een betere techniek zaken kunt gaan compenseren. Zie je ook met Clasie, vaak simpele oplossingen en korte ballen die voorkomen dat je in allerlei energieverslindende situaties komt op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |