Volgens EL Bosvelt.quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef jakees het volgende:
Man man wat een wedstrijd. In top 3 van wedstrijden die ik heb bezocht helemaal geweldig gewoon.
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen maar kom niet tegen wanneer de laatste echte hattrick is gemaakt door een Feyenoorder (in 1 helft zonder tegendoelpunt er tussen), weet iemand dit?
Tegen dezelfde tegenstanders vorig jaar gewoon 14 punten meer. Bijna het dubbele.
Ik zag hetzelfde. Hyvesquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
Polls
Voor de meiden : Hoe hot is Luigii?
Super hoott!!!!!!!!
57.1%
81 stemmen
gewoon heel lekker
21.1%
30 stemmen
gewoon..(niet)
5.6%
8 stemmen
niet duszoo hot
2.8%
4 stemmen
gatver!
13.4%
19 stemmen
hahaha jij ook op die zielige hyves terecht gekomenquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
Polls
Voor de meiden : Hoe hot is Luigii?
Super hoott!!!!!!!!
57.1%
81 stemmen
gewoon heel lekker
21.1%
30 stemmen
gewoon..(niet)
5.6%
8 stemmen
niet duszoo hot
2.8%
4 stemmen
gatver!
13.4%
19 stemmen
jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hahaha jij ook op die zielige hyves terecht gekomen
moet je eens kijken naar de lekkere beheerdersquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Cobi
luige veel sucses bij een andere club !!!!! weet zeker dat je kan voetballen echt wel !!! blijf altyd jou volgen !!!!
arrogante sukkeltjes zijn dat geworden zegquote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef Caland het volgende:
Oh kut. Helemaal vergeten op fctwente.net te kijken.
Wat waren ze daar zeker van een overwinning zeg.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef Caland het volgende:
Oh kut. Helemaal vergeten op fctwente.net te kijken.
Wat waren ze daar zeker van een overwinning zeg.
U vraagt, wij draaien.quote:Ik hoorde onze supporters zingen zelfs bij 3-0 toen het Feyenoord plebs de mond dicht hield. Als we ergens niet over te klagen hebben vandaag is het over onze uit supporters.
Dat Feyenoord plebs heeft bij mij voorgoed afgedaan nu. Als je zelfs als je met 3-0 voorstaat je meer bezighoudt met de tegenstander tot op het bot beledigen dan met het toezingen van je eigen team ben je zielig. Klaar.
Omdat het weer een stapje hoger is en hij relevante ervaring kan opdoen in de PL. Ze spelen daar anders en op een hoger niveau. Beter voor hem, beter voor City en zo'n zaakwaarnemer zal er ook op aansturen. Mocht City dan nl van hem af willen, dan is hij vanwege het feit dat hij al in de PL heeft gespeeld gewoon meer centjes waard.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat het meest logisch is. Hij scoort hier, hij speelt in een competitie waar teams over het algemeen aanvallende intenties hebben, staat elke week basis, stadion van 40.000+ man, heeft het hier naar zijn zin.
heh, waren ze er ook dan?quote:
Ik weet het.. door de belachelijkmaking door mijn zoon: 'Je weet toch wel wat een hattrick is?'quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef jakees het volgende:
Man man wat een wedstrijd. In top 3 van wedstrijden die ik heb bezocht helemaal geweldig gewoon.
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen maar kom niet tegen wanneer de laatste echte hattrick is gemaakt door een Feyenoorder (in 1 helft zonder tegendoelpunt er tussen), weet iemand dit?
Tegen dezelfde tegenstanders vorig jaar gewoon 14 punten meer. Bijna het dubbele.
https://docs.google.com/s(...)VY3ZqT0E&output=html
Nee toch?quote:
Wat is er epic aan?quote:Op zondag 18 december 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
die vuurwerkgeluiden blijven wel epic trouwens
De manier waarop Feyenoord speelt vergt gewoon heel veel kracht.quote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:
Overigens vind ik wel dat we conditioneel sterker mogen worden. Natuurlijk kan je niet 90 minuten fantastisch spelen, maar dat sommige spelers de laatste 10 minuten niet meer in staat zijn een bal bij zich te houden omdat ze moe zijn, dat is gewoon jammer.
Iedereen weet waar het over gaat, en toch zal de wedstrijd nooit stilgelegd worden of er een klacht kunnen worden ingediendquote:
Clasie zat er ook aardig doorheen jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De manier waarop Feyenoord speelt vergt gewoon heel veel kracht.
Dat vind ik wel meevallen. Bij AZ kunnen ze het ook. Als je 5% fitter wordt dan kan dat al punten schelen denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De manier waarop Feyenoord speelt vergt gewoon heel veel kracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |