Je bent toevallig niet Mama Bruins he?quote:Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Kattenkop het volgende:
[..]![]()
Vast wel ergens op de academy-site.. maar dan niet van mij
Laatst zei je nog dat ze altijd zo zeurde als je voor 13:00 wedstrijden al bier moest drinkenquote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Thanks but no thanks.
. Die zeikt echt niet over de was, het koken wat ze moet doen of de afwas.
Mond dicht en mijn swaffel ontvangenjeweetzelf
Wát! Het is serieus waarquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godver man...je laat me toch af en toe weer heerlijk lachen pik!
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat dat een goed paalbaar mevrouwke is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent toevallig niet Mama Bruins he?![]()
Bruin is niet mijn kleurquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is die zo lekker dan? Lees wel elke keer dat ze appetijtelijke memmen zou hebben, nooit gezienquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, er is niks gebeurd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát! Het is serieus waar![]()
.
[..]
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat dat een goed paalbaar mevrouwke is..
quote:
Dit dus...Mama Bruins is volgens iedereen een lekker wijf, maar niemand die ooit een foto van haar heeft gezien. Begint een beetje een Feyenoord-mythe te worden.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die zo lekker dan? Lees wel elke keer dat ze appetijtelijke memmen zou hebben, nooit gezien
Ik zat bij Bruins in de klasquote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus...Mama Bruins is volgens iedereen een lekker wijf, maar niemand die ooit een foto van haar heeft gezien. Begint een beetje een Feyenoord-mythe te worden.
meen je diequote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zat bij Bruins in de klasen ik ken mama Bruins al te goed
.
Leg de connectie met de middelbare school vlakbij Pim Fortuyns huis en je bent zo goed als binnen wat betreft een foto.
Ha-ha...zeg als je nu niks relevants te melden heb, zet dan gewoon ff een wasje aan en ga je man verwennen ofzo. Dit is ook 3 keer niks.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Kattenkop het volgende:
[..]![]()
De kerst wordt WIT..
EEN WITTE KERST!!!!
Ja dat heb ik echt al 100.000 keer uit de boeken gedaan. Hij maakte mij finaal kapot met voetbalpotjes, ik speelde hem stuk met honkbalquote:
Stuur me eens pics dan van die madrequote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat heb ik echt al 100.000 keer uit de boeken gedaan. Hij maakte mij finaal kapot met voetbalpotjes, ik speelde hem stuk met honkbal.
Dit.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stuur me eens pics dan van die madre
Uiteraard.quote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
En daarna in een cirkeltje fappen met z'n allen?
Was is al lang aangezet en die man moet ik nog regelen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha-ha...zeg als je nu niks relevants te melden heb, zet dan gewoon ff een wasje aan en ga je man verwennen ofzo. Dit is ook 3 keer niks.
Of die montesorrischool.quote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Ik kom niet verder dan een cityschool college die haar site niet update
Ja, het is de montesori-school geloof ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of die montesorrischool.
helpmefok lult dus gewoon, geen zin om te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |