hoe verzin je hetquote:
Wie niet? Calimerogedrag is niet meer op z'n plaats nu, op twee punten van de derde plek.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
@Happel: Dankje topmodEn gefeliciteerd met de overwinning.
Ruik jij bloed richting Ajax?
Wat waren die spreekkoren? Kon er vanmiddag helaas niet bij zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef Muto het volgende:
En af en toe die spreekkoren richting Fer. Hoe ze het af en toe verzonnen, geen idee. Maar ze waren briljant.
"Zitten doe je thuis ole ole"quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat waren die spreekkoren? Kon er vanmiddag helaas niet bij zijn.
Ah, dank je. Maar ze waren inderdaad aardig creatief dan als het er nog meer waren. Gun het Fer ook van harte.quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
"Zitten doe je thuis ole ole"
Na een fout van de grensrechter: "En steek die vlag, maar in Leroy Fer"
En nog een aantal. Ze zullen allemaal nog wel langskomen hier.
Leuk spandoek.quote:
Gewoon zo door blijven gaan toch? Scheelt dat we ze thuis krijgen en niet uit. Kan niet veel fout gaan, denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
@Happel: Dankje topmodEn gefeliciteerd met de overwinning.
Ruik jij bloed richting Ajax?
quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
"Zitten doe je thuis ole ole"
Na een fout van de grensrechter: "En steek die vlag, maar in Leroy Fer"
En nog een aantal.
Ik weet ze allemaal niet precies meer.quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vertel ze alsjeblieft allemaal dan
Echt. Ik denk dat zelfs PSV luidruchtiger waren.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Vond het trouwens wel zielig voor die moffen. Reis je helemaal af naar Rotterdam, trek je de hele wedstrijd je muil niet open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |