Zeker dat Vormer heeft getekend.quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:00:12Morgen komt er #Feyenoord nieuws naar buiten! reageer retweet
Denk ik ook, of verlenging van Koeman.quote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Zeker dat Vormer heeft getekend.
Who's right hahaquote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Zin in morgen!! Ik gok op een 2-1 overwinning. Fer 12' minuut, Wisgerhof 85', Fer 93'.
Grote kans dat Fer op de bank begint, dus mijn alternatieve voorspelling is 3x onze superheld uit Zweden!
Je argumenten kloppen maar de PL is een veel sterkere competitie waarin Guidetti sneller op topniveau kan komen dan hier in de eredivisie. Hij is nu aan een flinke opmars bezig wat betreft doelpunten, als hij dit door kan zetten is hij aan het einde van het seizoen de Eredivisie ontgroeid.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat het meest logisch is. Hij scoort hier, hij speelt in een competitie waar teams over het algemeen aanvallende intenties hebben, staat elke week basis, stadion van 40.000+ man, heeft het hier naar zijn zin.
dream onquote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef zoekeenleven het volgende:
De schuld met de VvF word kwijt gescholden zou ook wel ideaal zijn.
Als hij daar aan spelen toekomt ja. Wat niet het geval zal zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef eight het volgende:
[..]
Je argumenten kloppen maar de PL is een veel sterkere competitie waarin Guidetti sneller op topniveau kan komen dan hier in de eredivisie.
De doelstelling moet worden aangepast naar "minimaal vierde".quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Als we nou gewoon even vierde worden dit jaar...
Bij City niet maar het ging ook over het stallen bij een andere PL clubquote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als hij daar aan spelen toekomt ja. Wat niet het geval zal zijn.
Nou niet doorslaan hè.quote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Dit elftal begint ook een beetje trekjes te krijgen van een kampioenselftal. Inclusief de characters in zo'n team.
Houd je dit een jaar bij elkaar dan sta je volgend jaar met een beetje geluk zomaar bovenaan. Het middenveld wordt verder versterkt met een Vormer. De verdediging staat als een huis met Vlaar, de Vrij, Nelom en Leerdam en een Martins Indi die geweldig de blessure van de Vrij heeft opgevangen. (ik was stiekem gewoon oprecht onder de indruk van hem). Wanneer je volgend jaar Guidetti weet te behouden en een buitenspeler erbij koopt kan het zomaar gebeuren...we hebben gewoon goud in handen. Is het niet via transfers, dan wel via prestaties op het veld.
Ik meen het. Als je dit bij elkaar houdt sta je volgend seizoen misschien wel gewoon bovenaan. Andere teams verkopen ook gewoon hun beste spelers en als wij dat een jaar niet doen en hier en daar een creatieve versterking weten aan te trekken dan zie ik niet waarom wij onder zouden moeten doen voor een PSV, Ajax of FC Twente.quote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet doorslaan hè.
Het is nog steeds een wisselvallig presterende selectie.
Zelfs in de wedstrijd van vanmiddag.
Eerst maar eens vierde worden dit seizoen. Dat zou een puike prestatie zijn.
AZquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het. Als je dit bij elkaar houdt sta je volgend seizoen misschien wel gewoon bovenaan. Andere teams verkopen ook gewoon hun beste spelers en als wij dat een jaar niet doen en hier en daar een creatieve versterking weten aan te trekken dan zie ik niet waarom wij onder zouden moeten doen voor een PSV, Ajax of FC Twente.
Vind jij AZ nou kampioensmateriaal? Ik niet...en toch staan ze bovenaan.
Wat dat betreft is het voor Feijenoord jammer dat de winterstop begint, er is een goede serie neergezet na die afgang tegen Groningen en het verlies van NECquote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet doorslaan hè.
Het is nog steeds een wisselvallig presterende selectie.
Zelfs in de wedstrijd van vanmiddag.
Eerst maar eens vierde worden dit seizoen. Dat zou een puike prestatie zijn.
Ook in de tweede helft kreeg Feyenoord nog enkele dotten van kansen. Twente verdiende niks.quote:Op zondag 18 december 2011 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord terecht gewonnen op basis van helft 1. Twente had misschien op basis van helft 2 een puntje verdiend, maar meer ook niet.
Tweede helft was echt bij vlagen dramatisch. We werden com-pleet overklast.quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in de tweede helft kreeg Feyenoord nog enkele dotten van kansen. Twente verdiende niks.
Volgend jaar gewoon kampioenquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het. Als je dit bij elkaar houdt sta je volgend seizoen misschien wel gewoon bovenaan. Andere teams verkopen ook gewoon hun beste spelers en als wij dat een jaar niet doen en hier en daar een creatieve versterking weten aan te trekken dan zie ik niet waarom wij onder zouden moeten doen voor een PSV, Ajax of FC Twente.
Gebeurt het wel, dan houden we er in ieder geval veel geld aan over en dat is ook prettig. Win-win.
Vind jij AZ nou kampioensmateriaal? Ik niet...en toch staan ze bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |