Ik heb m'n sleutelbos, m'n pinpas en m'n telefoon moeten terugzoeken.quote:
Kerel hier op t vak werd echt 11x door stewards aangesproken, zo'n dikke vent ik dacht dat die elk moment dood kon neervallenquote:Op zondag 18 december 2011 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb m'n sleutelbos, m'n pinpas en m'n telefoon moeten terugzoeken.![]()
Gelukkig was er een kameraad zo vriendelijk om mij erop te wijzen dat al m'n zooi op de grond was geflikkerd.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 19:10:15Mooi: Paul Bosvelt die juichend opstaat nadat #Feyenoord won van FC Twente. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:00:12Morgen komt er #Feyenoord nieuws naar buiten! reageer retweet
Lekker vaag zeg..quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:00:12Morgen komt er #Feyenoord nieuws naar buiten! reageer retweet
Heel hard hopen dat Man C. hem volgend seizoen nog niet nodig heeft (of in de winterstop al, theoretisch kan dat ook nog).quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Als City hem niet meer hoeft te hebben dan zie ik hem echt wel in Rotterdam blijven. Als we dan ook nog eens kampioen worden en CL ingaan doet hij het sowieso wel
Keeps on dreaming...
Ach, anders is het te makkelijk voor de concurrentie he? Beetje onverwacht toptalentjes brengen, zoals het hoort. iig weer genoten vandaag.quote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
Spanneeeeend.
Ik vind het trouwens echt onbegrijpelijk dat nelom zo lang buiten de basis is gehouden. Like wtf?
Nogal ja.quote:
Leroy komt terug kan ook nogquote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogal ja.
Te verwachten winterstop-nieuws: Koeman die bijtekent.
Ik was er toch niet altijd zeker van, als hij de bal had hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ook bijna lullig voor Van Gobbel Bruno Martins Indi dat De Vrij straks weer fit is.
Wat een kracht vandaag zeg, zelfs voetballend bijna altijd de goede oplossing
Vooral een vertrek van Vlaar is eigenlijk prima op te lossen. niet gedacht.quote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Muto het volgende:
Als Vlaar/Vrij aankomende zomer vertrekken, weet je dat je intern genoeg opvolgers hebt.
Die wannabe schwalbekoning hebben we niet meer nodig.quote:
Ik ben bang dat ze hem volgend seizoen liever bij een club in de PL stallen. Lijkt me in ieder geval het meest logisch.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel hard hopen dat Man C. hem volgend seizoen nog niet nodig heeft (of in de winterstop al, theoretisch kan dat ook nog).
Voorlopig staat City zonder Guidetti eerste in de premier league, dus wie weet mogen we 'm nog een seizoen houden.
Ik zie niet in waarom dat het meest logisch is. Hij scoort hier, hij speelt in een competitie waar teams over het algemeen aanvallende intenties hebben, staat elke week basis, stadion van 40.000+ man, heeft het hier naar zijn zin.quote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze hem volgend seizoen liever bij een club in de PL stallen. Lijkt me in ieder geval het meest logisch.
En goed etenquote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat het meest logisch is. Hij scoort hier, hij speelt in een competitie waar teams over het algemeen aanvallende intenties hebben, staat elke week basis, stadion van 40.000+ man, heeft het hier naar zijn zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |