Oppassen hoor, straks gooien de FCT supporters een nitraat naar jullie vakquote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iedereen weet waar het over gaat, en toch zal de wedstrijd nooit stilgelegd worden of er een klacht kunnen worden ingediend
dat afjagen kost flink wat kracht hoorquote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Bij AZ kunnen ze het ook. Als je 5% fitter wordt dan kan dat al punten schelen denk ik.
Ik denk toch dat je dat onderschat. Hangt ook gewoon samen met de kwaliteiten van de speler, niet iedere speler kan 90 minuten gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Bij AZ kunnen ze het ook. Als je 5% fitter wordt dan kan dat al punten schelen denk ik.
Ja toch, stond gewoon met trots te kijken man vanmiddag weer. Kampioenskandidaat Twente tot in de 16 terugdringen d.m.v. brutaal powerplay.quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
niet heel veel clubs jagen op een dergelijk niveau af inderdaad. Zelfs de joden, die beweren het te hebben bedacht (! ) niet.
Mwah, denk niet dat Twente een kampioens kanidaat was. Werden toch weggespeeld door PSV en Ajax destijds.quote:Op zondag 18 december 2011 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja toch, stond gewoon met trots te kijken man vanmiddag weer. Kampioenskandidaat Twente tot in de 16 terugdringen d.m.v. brutaal powerplay.
KGB geven Feyenoord zijn smoelwerk weer terug
Ze staan boven jullie hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat Twente een kampioens kanidaat was. Werden toch weggespeeld door PSV en Ajax destijds.
Twee keer een gelijkspel toch?quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat Twente een kampioens kanidaat was. Werden toch weggespeeld door PSV en Ajax destijds.
Ik heb ze tijdens de wedstrijd op tv 2x kort gehoord, meer niet.quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Grifte het volgende:
Vanuit z4 heb ik de Twente Fans hele westrijd niet gehoord, zelfs als het even wat rustiger was aan onze kant, maar toen ik thuis kwam zei die dat Twente fans duidelijker te horen waren dan wij. Oftewel de video microfoons naast het uitvak?
Je wordt kampioen door wedstrijden tegen de kleinere ploegen te winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Als je een tegenstander wegspeelt zoals jij het zegt ben je nooit afhankelijk van dergelijke momenten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe? ROde kaart strootman en onterecht afgekeurde goal.
Bij ajax nog tegen 10 manquote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Merkie heeft trouwens wel een punt
We beginnen altijd vol passie en vuur aan de wedstrijd, na een uurtje is het beste er vanaf en moeten we vaak heel ver terug
Tegen AZ en ajax, maar ook tegen utrecht was dit het geval.
die vermeer mis je ook niks aan hoorquote:
Maar er moest wel iemand uit voor Jasperquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die vermeer mis je ook niks aan hoor
daarom moeten we dus meer gedosseerd leren spelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar er moest wel iemand uit voor Jasper
Maar noem dan eens een ploeg die een hele wedstrijd vol gas kan geven? Ik kan er zo snel niet echt een noemen, behalve sommige PL ploegen (maar dat is een andere categorie). Hquote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Merkie heeft trouwens wel een punt
We beginnen altijd vol passie en vuur aan de wedstrijd, na een uurtje is het beste er vanaf en moeten we vaak heel ver terug
Tegen AZ en ajax, maar ook tegen utrecht was dit het geval.
vandaag dus weer
Kwestie van beter voetballen zodat het opjagen minder nodig is. Tegen Utrecht deden we dat het eerste half uur heel goed vond ik. Maar toen vergaten we een tandje bij te zetten toen het nodig was. Als deze ploeg dat beter weet te balanceren, dan kan je elke wedstrijd winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
daarom moeten we dus meer gedosseerd leren spelen
al vraag ik me af of zoiets zou werken in de praktijk
deel van de tactiek is de tegenstander door heel fel te spelen en kort af te jagen onder druk te zetten
als je dat op 75% doet is het hele effect ook meteen weg
Dat is het ook jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar noem dan eens een ploeg die een hele wedstrijd vol gas kan geven? Ik kan er zo snel niet echt een noemen, behalve sommige PL ploegen (maar dat is een andere categorie). H
Het is toch ook normaal dat wanneer je zo wilt spelen (druk zetten en afjagen) en je hebt maar 3 middenvelders lopen dat ze dan in veel gevallen automatisch wat meer meters moeten maken dan wanneer je met 4 middenvelders staat? Dus ben je ook eerder moe. Ik denk niet dat het echt zoveel aan fitheid ligt. Focus op fitheid gaat ook ten koste van souplesse en sprintsnelheid. Het is een keuze die je maakt.
Inderdaad, maar dat kan je gewoon trainen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het ook ja
Tenzij je dus met een betere techniek zaken kunt gaan compenseren. Zie je ook met Clasie, vaak simpele oplossingen en korte ballen die voorkomen dat je in allerlei energieverslindende situaties komt op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |