Dat is ook wel zo hoor, ik bedoel met Aguero, Dzeko, Balotelli zal hij erg weinig speelminuten krijgen maar ik dacht aan hetzelfde scenario als met Miyachi. Na een goede periode bij Feyenoord haalde Arsenal hem toch weer terug en nu speelt hij vrijwel niets in het 1e elftal. We zullen het zien, ik hoop op een goede uitkomst want we hadden een serieus spitsenprobleem die nu zo goed als opgelost is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die laten hem een goed seizoen draaien en verkopen hem in de zomer voor een paar miljoen. Bij City zal hij er nooit tussen komen. Eerlijk gezegd valt hij me een beetje tegen; hij is aan de trage kant. Zonder zijn werklust blijft er een soort technisch verbeterde versie van Mads Junker over. Maar zijn werklust is precies wat Feyenoord nodig heeft, en zolang John niet binnen nu en zes maanden zijn Maserati tegen een boom zet of per ongeluk in het fietsenhok parkeert, inshallah.
Zo'n spits is hij niet; hij mist het echte neusje voor de goal, zou in een 4-4-2 systeem bij een Duitse subtopper goed uit de voeten kunnen. Te duur voor Feyenoord na dit seizoen, zowel qua aanschafprijs als qua salaris (en er zijn meer kapers op de kust) Lekker van genieten zolang hij er is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is aan de trage kant, maar iemand als Makaay is ook nooit de snelste geweest. Huntelaar idem dito. Als je op de juiste plek staat en doelgericht bent heb je weinig snelheid nodig.
Matige spelerquote:
Denk dat die moffen het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo'n spits is hij niet; hij mist het echte neusje voor de goal
Huff is een mofquote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat die moffen het daar niet mee eens zijn.
Neequote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar dan zien jullie wel volgend jaar.
Is dat zo? Jammerquote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo'n spits is hij niet; hij mist het echte neusje voor de goal, zou in een 4-4-2 systeem bij een Duitse subtopper goed uit de voeten kunnen. Te duur voor Feyenoord na dit seizoen, zowel qua aanschafprijs als qua salaris (en er zijn meer kapers op de kust) Lekker van genieten zolang hij er is.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook hij weet het, de haas is groen.
Viel mee, licht aangeraakt had beter door kunnen rennenquote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Wat was trouwens die situatie met Cabral in de eerste helft? Dacht zelf aan een doorgebroken speler, maar ik zag het volgens mij sowieso niet al te helder meer
Ja, maar werd te licht aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Wat was trouwens die situatie met Cabral in de eerste helft? Dacht zelf aan een doorgebroken speler, maar ik zag het volgens mij sowieso niet al te helder meer
Ging veel te laat, en makkelijk naar de grond.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Gelukkig weet de man wat onderhandelen is; zie transfer Fer en Bakkal.quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Van Geel gaat woensdag naar Manchester om te kijken wat er mogelijk is.
Hij koos voor Feyenoord over Twente, terwijl laatstgenoemde Europees speelt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef OProg het volgende:
Guidetti lijkt me ook niet iemand die aan de hand van een zaakwaarnemer die zijn zakken vult als een robot bij allemaal vage clubs neergezet gaat worden.
Hij kreeg een nieuwe kans bij Man City toch. Waar de kans op speeltijd uiteindelijk zo klein was dat hij zich toch weer liet verhuren?quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij koos voor Feyenoord over Twente, terwijl laatstgenoemde Europees speelt.
Tja.
Niet echt. City deed een beter bod en toen wilden ze hem verhuren en kwam Feyenoord in beeld.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij koos voor Feyenoord over Twente, terwijl laatstgenoemde Europees speelt.
Tja.
Ah, I stand corrected.quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet echt. City deed een beter bod en toen wilden ze hem verhuren en kwam Feyenoord in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |