van Persie werdt verkocht voor een klein bedrag daar meneer het niet naar zijn zin had in de kuip zijn contract niet wilde verlengen etc etc. Dan is elk bedrag wat je ervoor vangt goed want anders was die transfer vrij vertrokken. Tevens was van Persie toen nog niet zo goed maar dat terzijde. Tevens met de huidige stand van zaken doet Feyenoord het goed financieel komen ze uit de shit en met een team van geen miljoenen spelers behalen ze mooie resultaten en dat is iets als supporter toch wel om trots op te zijn. Ik ben zelf GEEN feyenoord supporter maar kan enkel zeggen dat Feyenoord als een van de weinige clubs in Nederland goed bezig is.quote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef tong80 het volgende:
....dat ze hier tevreden mee zijn.
1. AZ 16 12 2 2 38 35-13
2. PSV 16 10 4 2 34 43-18
3. FC Twente 16 9 6 1 33 41-15
4. Ajax 16 8 6 2 30 42-23
5. Heerenveen 16 7 7 2 28 38-23
6. Feyenoord 16 8 4 4 28 31-20
Ze waren ooit blij dat ze van Persie verkochten voor een klein bedrag
Ik zie niet in hoe Van Persie en de huidige stand in de Eredivisie aan elkaar verbonden zijn?quote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef tong80 het volgende:
Heb je de beelden ooit gezien van van Persie in de jeugd bij Feyenoord ?
Ik welquote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Van Persie en de huidige stand in de Eredivisie aan elkaar verbonden zijn?
Nou, leg dat maar uit dan, dan is je topic nog een beetje van waarde. Mag je ook meteen uitleggen wat Sneijder en V/D Vaart te maken hebben met de vierde plaats van Ajax.quote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dat Van Persie een groot talent was, was algemeen bekend.quote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef tong80 het volgende:
Heb je de beelden ooit gezien van van Persie in de jeugd bij Feyenoord ?
Had hem dan beter behandeld.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dat Van Persie een groot talent was, was algemeen bekend.
Aha, dus als Van Persie nu nog bij Feyenoord zou spelen, dan hadden ze bovenaan gestaan? Ik probeer nog steeds de connectie te vinden, help me even.quote:Op maandag 12 december 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had hem dan beter behandeld.
Wenger had schijt aan zijn reputatie.
Nu is ie de beste in de premiere leaque en is aanvoerder
Talenten bij Ajax krijgen de kans om te rijpen
Mario Been is zelf weg gegaan smart assquote:Op maandag 12 december 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu is ie de beste in de premiere leaque en is aanvoerder
Ik ben mee aan het zoekenquote:Op maandag 12 december 2011 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Aha, dus als Van Persie nu nog bij Feyenoord zou spelen, dan hadden ze bovenaan gestaan? Ik probeer nog steeds de connectie te vinden, help me even.
Wenger had schijt aan z'n reputatie omdat ie nog niks voorstelde bij Arsenal. Dat ging voor Van Marwijk een stuk lastiger, aangezien ie bij Feyenoord al helemaal het mannetje was.quote:Op maandag 12 december 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu is ie de beste in de premiere leaque en is aanvoerder.
Dat is geen detail, dat is de hoofdzaak van je topic. Wat Van Persie daar nou mee te maken heeft, snap ik ook niet. Maar die uitleg komt niet meer, gok ik zo. Net zoals een uitleg over het verband tussen de 'ooit rijkste club van de wereld' en de huidige stand, maar die hoef ik ook niet zo nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:18 schreef tong80 het volgende:
Ok. Ik pak ook een detail uit de OP.
Mooi hè. Die zesde plaats voor de ooit rijkste club van de wereld ?
Dat hebben we kunnen zien bij Van der Vaart die naar een HSV vertrok. Van der Vaart vertrok ontevreden naar een Duitse middenmoter, Van Persie vertrok naar een Engelse topclub.quote:Op maandag 12 december 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |