SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Uiteraard maar ik mag zijn gedrag toch wel afkeuren?quote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Sulejmani is onderdeel van de ploeg, en steun je hem dus ook
Wat ook geen prestatie is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Ozbiliz is wel een stuk beter dan ebe heh.
Boukhari was beter dan deze tezamen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Ozbiliz is wel een stuk beter dan ebe heh.
het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).quote:
Verkopen aan FC Timisoara ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Zo slecht spelen, boos gemaakt moeten worden voordat je eens gaat lopen met je luie reet en dan zo je doelpunt vieren. Wat is het toch een kwal af en toe .
Doeiquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).
Zelf als wij met 10 man staan, blijven jullie met z'n vieren verdedigen, echt, wat is dit.
Ik zal je zeggen, ik ben trots op mijn club, ik ben trots op maurice steijn. Gewoon de laatste 10 minuten vol op de aanval. Dat is voetbal. Dat is bluf. Dat is beleving.
En dat jullie dan tevreden zijn met deze wedstrijd, tsja, dat zegt mij genoeg over jullie als Ajax supporters.
Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag zijn gedrag toch wel afkeuren?
ADO Den Haag #48 Hup club hupquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).
Zelf als wij met 10 man staan, blijven jullie met z'n vieren verdedigen, echt, wat is dit.
Ik zal je zeggen, ik ben trots op mijn club, ik ben trots op maurice steijn. Gewoon de laatste 10 minuten vol op de aanval. Dat is voetbal. Dat is bluf. Dat is beleving.
En dat jullie dan tevreden zijn met deze wedstrijd, tsja, dat zegt mij genoeg over jullie als Ajax supporters.
Helemaal niet zo slecht? Sulejmani is vanaf z'n aankoop al zo inconsistent gebleken dat we moeten hopen dat hij snel bij Ajax vertrekt. Je kunt niet op zo'n speler met dat soort gedrag bouwen. Pleitte!quote:Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!
Ik zag dat een beetje anders, maar ok maakt niet uitquote:Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!
Als Toby terug is mag van Rhijn weer plaats nemen op de bank. Vervanger van Vertonghen als hij weggaat. Wel rustig brengen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:
Lekkere overwinning. Paar conclusies:
- Van Rhyn doet het goed en mag daar van mij blijven staan.
- Koppers maakte in korte tijd ook een goede indruk, hoewel Ado toen al wel gebroken was. Maar slechter dan Anita op lb zal hij vast niet zijn.
- Ozbiliz is veel beter dan Ebecilio.
- Veel meer gevaar en doelpunten met Bulykin in de ploeg ipv Lodeiro.
Hopen dat de concurrentie zo punten verspeeld en dan op naar AZ, met Boerrigter weer back in business.
Ze hebben wel wat beters te doen dan zichzelf zo druk maken tegen een inferieur ADO. Rustig voetballen, 4-0 en weer een paar maanden van dat Haagse volk af. Van de week is er een wedstrijd die wat lastiger gaat worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Veel meer gevaar met Bulykin? Hopelijk vertrekt die Rus spoedig want zoveel voegt hij niet toe. En Lodeiro hoort natuurlijk niet als spits te spelen maar meer als aanvallende middenvelder. En zo slecht heeft Lodeiro het niet gedaan. Ik zie hem bijv. tig maal liever dan Siem de Jong.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:
Hopen dat de concurrentie zo punten verspeeld en dan op naar AZ, met Boerrigter weer back in business.
Ha ha ha, xDquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij mag dat best zeggen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef TJV het volgende:
[..]
ADO Den Haag #48 Hup club hup
En nou opgerot kuttroll.
Van Rhijn zal niet de vervanger van Vertonghen worden. De Boer wil links een linkspoot en rechts een rechtspoot. Zal dus de stand-in en mogelijk toekomstige vervanger van Alderweireld worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Toby terug is mag van Rhijn weer plaats nemen op de bank. Vervanger van Vertonghen als hij weggaat. Wel rustig brengen.
Balvast, kopsterk, kan prima combineren en een groot scorend vermogen. Niets mis mee.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Veel meer gevaar met Bulykin? Hopelijk vertrekt die Rus spoedig want zoveel voegt hij niet toe. En Lodeiro hoort natuurlijk niet als spits te spelen maar meer als aanvallende middenvelder. En zo slecht heeft Lodeiro het niet gedaan. Ik zie hem bijv. tig maal liever dan Siem de Jong.
Het gaat toch ook nergens over? De hele club staat in brand, kan mij het schelen hoe ze winnen van ado. Als ze maar winnen zodat die hele lange zijde hun bek houdt en er niet nóg meer gezeik komt. Ik ben niet trots op het spel maar op de Ajax-cultuur, die staat onder druk en dat is nu even iets belangrijker dan dat clubje uit den haag.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef n00b13 het volgende:
Dat is toch geen trollen? Ik geef mijn mening in een topic.
trollen is het bewust uitlokken van reacties met reacties die nergens over gaan.
Ninja-edit.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ADO 80 minuten niets heeft laten zien en dat je dan alsnog zo'n grote bek hebt. Maar dat is misschien niet eens zo gek, gezien jouw club van voorkeur.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef n00b13 het volgende:
trollen is het bewust uitlokken van reacties met reacties die nergens over gaan.
Ja sorry, maar het was gewoon een domme mening. Het gaat al een tijd slecht met Ajax, overal ruzie binnen Ajax. Als je dan gewoon met 4-0 wint van Ado is dat een degelijke wedstrijd, moet je niet te veel over nadenken of wat dan ook.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef n00b13 het volgende:
--Ik reageer even op je stukje voor je edit.--quote:
Als Lodeiro gewoon op z'n normale plek wordt neergezet, kan hij echt wel veel brengen. Maar het is zeker geen spits nee.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:
- Van Rhyn doet het goed en mag daar van mij blijven staan.
- Koppers maakte in korte tijd ook een goede indruk, hoewel Ado toen al wel gebroken was. Maar slechter dan Anita op lb zal hij vast niet zijn.
- Ozbiliz is veel beter dan Ebecilio.
toch fijn dat die gasten ons elk seizoen weer helpen aan het kampioen maken van Ajax!quote:
Hij staat er 10 minuten in en zorgt gelijk voor 2 goals en veel meer gevaar. En jij vindt hem natuurlijk slecht, onverwachts.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Veel meer gevaar met Bulykin? Hopelijk vertrekt die Rus spoedig want zoveel voegt hij niet toe. En Lodeiro hoort natuurlijk niet als spits te spelen maar meer als aanvallende middenvelder. En zo slecht heeft Lodeiro het niet gedaan. Ik zie hem bijv. tig maal liever dan Siem de Jong.
Feyenoord is de laatste 2 seizoenen inderdaad wel goed bezig ten opzichte van Ajax jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
toch fijn dat die gasten ons elk seizoen weer helpen aan het kampioen maken van Ajax!
bedankt hé havenslaafjes!
Wat heeft Ajax nou helemaal laten zien dan? Ik bedoel, het is dat Leeuwin die domme overtreding maakt, anders had Ajax net zo goed kunnen verliezen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ADO 80 minuten niets heeft laten zien en dat je dan alsnog zo'n grote bek hebt. Maar dat is misschien niet eens zo gek, gezien jouw club van voorkeur.
Lol whut?quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax nou helemaal laten zien dan? Ik bedoel, het is dat Leeuwin die domme overtreding maakt, anders had Ajax net zo goed kunnen verliezen.
Mijn punt is dan ook dat Ajax zo'n enorme begroting heeft, die misschien wel een factor 10 heeft van de begroting van ADO. Dat Ajax dan met ontzettend laf voetbal wint en dat jullie hier dan nog lopen te praten alsof je net Real Madrid met 3-0 onder de mat hebt geveegd.
Laatst Barcelona tegen Getafe gezien? Ik denk dat Barca wel 60x de begroting heeft van Getafe, toch won Getafe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax nou helemaal laten zien dan? Ik bedoel, het is dat Leeuwin die domme overtreding maakt, anders had Ajax net zo goed kunnen verliezen.
Mijn punt is dan ook dat Ajax zo'n enorme begroting heeft, die misschien wel een factor 10 heeft van de begroting van ADO. Dat Ajax dan met ontzettend laf voetbal wint en dat jullie hier dan nog lopen te praten alsof je net Real Madrid met 3-0 onder de mat hebt geveegd.
Iedereen zegt gewoon "mwah, redelijk wedstrijd, ben wel tevreden met 4-0". Sommige vinden dat het iets beter had gekund. En jij vindt dat we praten alsof we real madrid onder de mat hebben geveegd? Vreemde conclusie..quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie heeft het daar over dan?quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Zie ook vorig seizoen, zeg ik dan maar even.quote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laatst Barcelona tegen Getafe gezien? Ik denk dat Barca wel 60x de begroting heeft van Getafe, toch won Getafe.
Kortom; de bal is rond en het is een spelletje. Anything can happen.
Ja teer daar maar weer opquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Zie ook vorig seizoen, zeg ik dan maar even.
Onder de mat vegen nog wel.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook tien minuten mogen voetballen van Madrid. Maar uiteindelijk verlies je gewoon kansloos, ook met elf man. Denk nou niet dat dit ADO van Ajax zou winnen want kwalitatief stelt het helemaal niets meer voor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Janssen speelde een prima pot. Goede goal, bijna al zijn passes leverden uiteindelijk gevaarlijke situaties op en verdeelde het spel prima. Daarbij, je hoeft niet op te vallen om een goede wedstrijd te spelenquote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
En Janssen hebben we eigenlijk ook niet gezien op die goal na? Zet Lodeiro gewoon op de positie van Janssen en verkoop hem in de winter aan Vitesse en licht de optie in het contract van Lodeiro anders loopt hij de in zomer gratis weg!
quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Dven het volgende:
AZ zojuist op achterstand gezet door NAC na een prachtig stiftballetje van Lurling
Hopen dat het zo blijft. Wanneer PSV dan punten verspeelt tegen Heerenveen, iets wat ik niet onmogelijk acht, zijn we de grote winnaar dit weekend!quote:
Kan wel eens een heerlijk weekendje wordenquote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Dven het volgende:
AZ zojuist op achterstand gezet door NAC na een prachtig stiftballetje van Lurling
Ik weet niet of NAC dit kan volhouden, maar Feyenoord en Heerenveen moeten in principe kunnen winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft. Wanneer PSV dan punten verspeelt tegen Heerenveen, iets wat ik niet onmogelijk acht, zijn we de grote winnaar dit weekend!
Zal inderdaad lastig worden, al is AZ de afgelopen weken niet meer zo in vorm als de voorbije maanden!quote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik weet niet of NAC dit kan volhouden, maar Feyenoord en Heerenveen moeten in principe kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |