Janssen speelde een prima pot. Goede goal, bijna al zijn passes leverden uiteindelijk gevaarlijke situaties op en verdeelde het spel prima. Daarbij, je hoeft niet op te vallen om een goede wedstrijd te spelenquote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
En Janssen hebben we eigenlijk ook niet gezien op die goal na? Zet Lodeiro gewoon op de positie van Janssen en verkoop hem in de winter aan Vitesse en licht de optie in het contract van Lodeiro anders loopt hij de in zomer gratis weg!
quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Dven het volgende:
AZ zojuist op achterstand gezet door NAC na een prachtig stiftballetje van Lurling
Hopen dat het zo blijft. Wanneer PSV dan punten verspeelt tegen Heerenveen, iets wat ik niet onmogelijk acht, zijn we de grote winnaar dit weekend!quote:
Kan wel eens een heerlijk weekendje wordenquote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Dven het volgende:
AZ zojuist op achterstand gezet door NAC na een prachtig stiftballetje van Lurling
Ik weet niet of NAC dit kan volhouden, maar Feyenoord en Heerenveen moeten in principe kunnen winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft. Wanneer PSV dan punten verspeelt tegen Heerenveen, iets wat ik niet onmogelijk acht, zijn we de grote winnaar dit weekend!
Zal inderdaad lastig worden, al is AZ de afgelopen weken niet meer zo in vorm als de voorbije maanden!quote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik weet niet of NAC dit kan volhouden, maar Feyenoord en Heerenveen moeten in principe kunnen winnen.
Lodeiro ipv de Jong man.quote:Op zondag 18 december 2011 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij deed het heel goed, maar heb toch liever Buly
quote:
Is al een tijdje bekendquote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef Olep het volgende:
Even tussendoor: van der Wiel heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Valencia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |