Ook wel weer eens lekker, en dan straks nog wat concurrenten in de fout en wordt het een hele prettige zondagquote:
Precies, dat zei ik al een paar wedstrijden terug. De helft van zijn passing komt niet aan, of er staat gewoon niemand.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef TJV het volgende:
Sulejmani kan echt niet passen hè? Verkopen die klaphark.
Klopt, maar hij is dan ook geen echte linksbuiten, zou hij nog kansen krijgen op het middenveld?quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Heeft alleen geen actie in zijn poten, dus is niets voor de flanken.
Denk het niet, is geen plek voor hem.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is dan ook geen echte linksbuiten, zou hij nog kansen krijgen op het middenveld?
Juist.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook wel weer eens lekker, en dan straks nog wat concurrenten in de fout en wordt het een hele prettige zondag
ja man!quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef TJV het volgende:
Sulejmani kan echt niet passen hè? Verkopen die klaphark.
Hij heeft geen recht van spreken vind ik, het publiek heeft hem altijd (onterecht) veel steun gegeven dan moet ie nu niet zo verongelijkt doen maar werken voor z'n centenquote:
Wat een bagger instelling is dat van jou zeg. Je staat dus gewoon niet achter de spelersquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft geen recht van spreken vind ik, het publiek heeft hem altijd (onterecht) veel steun gegeven dan moet ie nu niet zo verongelijkt doen maar werken voor z'n centen
Erg laf. wel 4-0, dus best.quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef n00b13 het volgende:
De enige reden waarom het nu 4-0 staat is omdat den haag blijft voetballen. Dat kun je van jullie niet zeggen. De hele wedstrijd met 6 man op de eigen helft. Laffe honden.
Onzin. Hij speel belabberd, heeft onzettend veel krediet gehad. Dan mag je gerust zeggen dat je hem zat bent.quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een bagger instelling is dat van jou zeg. Je staat dus gewoon niet achter de spelers
Echt he, en dan nog mekkeren wanneer hij scoort. Zo van; "jullie moeten je bek houden."quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef Splutje het volgende:
Sulejmani speelt gewoon slecht en mist absurd veel kansen. Uitfluiten hou ik niet van maar hij moet de oorzaak wel bij zichzelf zoeken
quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef n00b13 het volgende:
De enige reden waarom het nu 4-0 staat is omdat den haag blijft voetballen. Dat kun je van jullie niet zeggen. De hele wedstrijd met 6 man op de eigen helft. Laffe honden.
Ow wat is dat nu weer, ik sta achter mijn ploeg en Sulejmani is niet belangrijker dan de ploeg, dat moet hij goed beseffenquote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een bagger instelling is dat van jou zeg. Je staat dus gewoon niet achter de spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |