abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105723539

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SuperHarregarre voor plaatje

Maanvis Plaatje 2

johan-cruijff-last-supper.jpg

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208

quote:
★★★
pi_105723561
Kort samengevatte TT ^O^
  zondag 18 december 2011 @ 14:24:21 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105723625
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Sulejmani is onderdeel van de ploeg, en steun je hem dus ook :)
Uiteraard maar ik mag zijn gedrag toch wel afkeuren?
  zondag 18 december 2011 @ 14:24:32 #4
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105723631
Ozbiliz is wel een stuk beter dan ebe heh :P.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105723666
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Wat ook geen prestatie is.
pi_105723721
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Boukhari was beter dan deze tezamen.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 18 december 2011 @ 14:26:50 #7
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105723735
Zo slecht spelen, boos gemaakt moeten worden voordat je eens gaat lopen met je luie reet en dan zo je doelpunt vieren. Wat is het toch een kwal af en toe . :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 18 december 2011 @ 14:27:49 #8
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_105723779
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Erg laf. wel 4-0, dus best.

*O*
het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).
Zelf als wij met 10 man staan, blijven jullie met z'n vieren verdedigen, echt, wat is dit.

Ik zal je zeggen, ik ben trots op mijn club, ik ben trots op maurice steijn. Gewoon de laatste 10 minuten vol op de aanval. Dat is voetbal. Dat is bluf. Dat is beleving.

En dat jullie dan tevreden zijn met deze wedstrijd, tsja, dat zegt mij genoeg over jullie als Ajax supporters.
pi_105723786
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Zo slecht spelen, boos gemaakt moeten worden voordat je eens gaat lopen met je luie reet en dan zo je doelpunt vieren. Wat is het toch een kwal af en toe . :')
Verkopen aan FC Timisoara ofzo. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105723801
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:

[..]

het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).
Zelf als wij met 10 man staan, blijven jullie met z'n vieren verdedigen, echt, wat is dit.

Ik zal je zeggen, ik ben trots op mijn club, ik ben trots op maurice steijn. Gewoon de laatste 10 minuten vol op de aanval. Dat is voetbal. Dat is bluf. Dat is beleving.

En dat jullie dan tevreden zijn met deze wedstrijd, tsja, dat zegt mij genoeg over jullie als Ajax supporters.
Doei :)
★★★
  zondag 18 december 2011 @ 14:28:39 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_105723816
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteraard maar ik mag zijn gedrag toch wel afkeuren?
Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_105723823
Slechte wedstrijd gezien van Ajax. Gevolgd via een engelse stream. Het was met name de misplaatste arrogantie bij veel Ajax spelers waar de commentator zich afvroeg dat ze nu zo'n mogelijkheid hebben om de supporters eens wat goeds te brengen gezien de huidige omstandigheden geven ze zo'n slechte wedstrijd. Geen enkele goede corner gezien van Eriksen, veel arrogantie van Sulejmani gezien. Ajax had hier met veel meer goals verschil moeten winnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_105723838
quote:

[..]

ADO Den Haag #48 Hup club hup

En nou opgerot kuttroll.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105723860
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!
Helemaal niet zo slecht? Sulejmani is vanaf z'n aankoop al zo inconsistent gebleken dat we moeten hopen dat hij snel bij Ajax vertrekt. Je kunt niet op zo'n speler met dat soort gedrag bouwen. Pleitte!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 18 december 2011 @ 14:30:03 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105723872
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zag dat een beetje anders, maar ok maakt niet uit
pi_105723915
Lekkere overwinning. Paar conclusies:

- Van Rhyn doet het goed en mag daar van mij blijven staan.
- Koppers maakte in korte tijd ook een goede indruk, hoewel Ado toen al wel gebroken was. Maar slechter dan Anita op lb zal hij vast niet zijn.
- Ozbiliz is veel beter dan Ebecilio.
- Veel meer gevaar en doelpunten met Bulykin in de ploeg ipv Lodeiro.

Hopen dat de concurrentie zo punten verspeeld en dan op naar AZ, met Boerrigter weer back in business.
pi_105723940
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:

- Van Rhyn doet het goed en mag daar van mij blijven staan.
- Koppers maakte in korte tijd ook een goede indruk, hoewel Ado toen al wel gebroken was. Maar slechter dan Anita op lb zal hij vast niet zijn.
- Ozbiliz is veel beter dan Ebecilio.

Hopen dat de concurrentie zo punten verspeeld en dan op naar AZ, met Boerrigter weer back in business.
Als Toby terug is mag van Rhijn weer plaats nemen op de bank. Vervanger van Vertonghen als hij weggaat. Wel rustig brengen.
★★★
pi_105723953
Blind en Ooijer kunnen weg.
  zondag 18 december 2011 @ 14:33:16 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_105723986
quote:

[..]

Ze hebben wel wat beters te doen dan zichzelf zo druk maken tegen een inferieur ADO. Rustig voetballen, 4-0 en weer een paar maanden van dat Haagse volk af. Van de week is er een wedstrijd die wat lastiger gaat worden.

En ik ben blij dat er eens wat rustiger wordt gespeeld achterin. Daar is het de afgelopen maanden niet erg stabiel dus eerst maar weer eens wat verdedigende zekerheid inbouwen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 18 december 2011 @ 14:34:00 #20
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_105724026
Dat is toch geen trollen? Ik geef mijn mening in een topic.

trollen is het bewust uitlokken van reacties met reacties die nergens over gaan.
pi_105724043
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:

Veel meer gevaar met Bulykin? Hopelijk vertrekt die Rus spoedig want zoveel voegt hij niet toe. En Lodeiro hoort natuurlijk niet als spits te spelen maar meer als aanvallende middenvelder. En zo slecht heeft Lodeiro het niet gedaan. Ik zie hem bijv. tig maal liever dan Siem de Jong.
pi_105724054
quote:

[..]

Ha ha ha, xD
pi_105724065
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef TJV het volgende:

[..]

ADO Den Haag #48 Hup club hup

En nou opgerot kuttroll.
Hij mag dat best zeggen.
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 14:34:59 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_105724073
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Als Toby terug is mag van Rhijn weer plaats nemen op de bank. Vervanger van Vertonghen als hij weggaat. Wel rustig brengen.
Van Rhijn zal niet de vervanger van Vertonghen worden. De Boer wil links een linkspoot en rechts een rechtspoot. Zal dus de stand-in en mogelijk toekomstige vervanger van Alderweireld worden.
  zondag 18 december 2011 @ 14:35:24 #25
184614 Olep
Semper Fi.
pi_105724090
Op naar AZ.
Fuck today, it's tomorrow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')