Noem ze eens dan vergelijk ik ze met de namen uit de OPquote:
Wij weten je voorkeur al wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens dan vergelijk ik ze met de namen uit de OP
Dat is ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wij weten je voorkeur al wel.
Faal dat je Sneijder in dat rijtje zetquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Sar als doelman er ook bij.
Met hun nieuwe kunstgrasveld?quote:
oquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens dan vergelijk ik ze met de namen uit de OP
Juist!quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:01 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Met hun nieuwe kunstgrasveld?
Tong leeft in het verleden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:02 schreef Zeepvloertje het volgende:
Zijn de meeste mensen uit de OP niet oud? Zelfs ik win van ze.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef J2T het volgende:
We moeten als Nederland gewoon onze krachten bundelen. Het team wat de CL haalt en Nederland mag vertegenwoordigen in Europa, die krijgt van alle andere eredivisieclubs haar sterspelers. Zo heb je een eredivisie allstar elftal die ver kan komen in de CL. Inkomsten worden dan verdeeld onder de clubs die haar spelers heeft afgestaan.
Volgens mij bij de beste 3 spelers na het WK-2010quote:
Lol.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef J2T het volgende:
We moeten als Nederland gewoon onze krachten bundelen. Het team wat de CL haalt en Nederland mag vertegenwoordigen in Europa, die krijgt van alle andere eredivisieclubs haar sterspelers. Zo heb je een eredivisie allstar elftal die ver kan komen in de CL. Inkomsten worden dan verdeeld onder de clubs die haar spelers heeft afgestaan.
Hoe je het ook bekijkt, het blijft "quote:
Na het WK heeft hij juist geen fuck gepresteerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij bij de beste 3 spelers na het WK-2010
Eer het heden voor je mensen uit het verleden verkettert.
Heb trouwens Frank de Boer, Ronald de Boer, Johan Neeskens, Ruud Krol, Johnny Rep, Piet Keizer, Sjaak Swart, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf, Edgard Davids, Davy Klaassen vergeten.
Idd Davy Klaassen de volgende wereldtopper.
Zoals de draft in de NBA. Dat de laagste club als eerste mag kiezen bij spelers uit de college ?quote:
Hoe kom je daar bijquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het WK heeft hij juist geen fuck gepresteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |