Helaas zal je toch echt elke brief één voor één moeten checkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Pfffff, nieuw record volgens mij; 3.15u
Ik ga mn TC straks even een héle boze mail schrijven.. De zetter die ik de hele week al heb maakt er een gigantisch potje van. Heb vandaag maar liefst 6 (!!) mensen gehad die mij verkeerde post terugbrachten. Ook bij zo'n beetje elke straat wel een keer terug moeten omdat de huisnummers verkeerd liggen. Heb zelfs voor een halve wijk terug moeten fietsen.
In het kader van ''efficiëntie''; ik kan toch niet alle poststukken per stuk beoordelen of het wel de juiste zijn?! Ik zoek ze nu per huisnummer bij elkaar, en hop.
Weekend..
Bedankt voor de tip, dat had mijn opleider me niet verteldquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:02 schreef VixenFromHell het volgende:
@Poesopstokje: ik heb ooit geleerd dat kapotte poststukken terug moeten. Dan doen ze er een plasticje om heen met een excuusbriefje. Maar met kerstkaarten gebeurt dat nogal vaak, dus tenzij ze echt heel erg beschadigd zijn, bezorg ik ze dan wel gewoon.
Ja die zijn kutquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over sierbrievenbussen
Probeer ik de post in zo'n ding te gooien zijn ze dichtgelijmd, zie ik 5 meter verderop een andere staanStom gedoe.
Bij mij inderdaad ook niet. Totnutoe beschadigde (de envelop dan) gewoon bezorgd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef Selestha het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat had mijn opleider me niet verteld
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
de dag voor kerst is meestal een vrij rustige
Ik ga zo, denk niet dat hier meer Amersfoorters zittenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:57 schreef Selestha het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de kerstborrel? (Amersfoort)
Dinsdag wordt de drukste dag ja, kerstkaarten die vandaag zijn blijven liggen gaan dan pas mee, bakken volquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik zie op tegen dinsdag, dat was hier veruit de meeste post van de week.
Jemig; ik doe al 3 uur over twee zakken ( mijn eerste week) ik mag hopen dat ik niet zo veel krijg, dat lukt me gewoon niet; zelfs niet met een hele dag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:53 schreef Herfstblad het volgende:
Ik zie ook op tegen dinsdag. Vorige week had ik totaal 14 zakken op dinsdag, 8 HAH.
zo lang mogelijk doorwerkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jemig; ik doe al 3 uur over twee zakken ( mijn eerste week) ik mag hopen dat ik niet zo veel krijg, dat lukt me gewoon niet; zelfs niet met een hele dag.
Wat moet je eigenlijk doen als je post overhoudt na 1700?
Mja mijn TC is niet meer bereikbaar na 1700. En je mag toch niet in t donker op straat zijn heb ik begrepen? Of geldt dat niet tijdens de kerstperiode?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
zo lang mogelijk doorwerkenen als het echt niet meer gaat bellen, lijkt me
Ja mooie praatjes, dat hebben ze hier volgens mij ook wel gezegd. Maar als het er op aan komt, willen ze toch echt dat je het wel weg brengt, is mijn ervaring iigquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja mijn TC is niet meer bereikbaar na 1700. En je mag toch niet in t donker op straat zijn heb ik begrepen? Of geldt dat niet tijdens de kerstperiode?
Hoorde van de zomer dat ze op een ander VBG in de stad post mochten laten staan als ze de tijd voor hun wijk erop hadden zitten. Persoonlijk zou ik als het niet mijn schuld is en ik zou nog om 17.00 bezig zijn de post ook gewoon op het depot zetten hoor. Anders blijven de teamcoaches maar denken dat er geen problemen zijn en komt er helemaal niks terecht van verbeteringen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:38 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja mooie praatjes, dat hebben ze hier volgens mij ook wel gezegd. Maar als het er op aan komt, willen ze toch echt dat je het wel weg brengt, is mijn ervaring iig. Heb zo het vermoeden dat ze het niet accepteren als ik post terug zou zetten op het depot, omdat het 17.00 is geweest.. al is het vaak genoeg door mijn hoofd geschoten, zeker toen ik steeds zo ingepland werd dat het sowieso niet voor 17.00 kon.
Nou ja, ik hoop maar dat ik t allemaal ga halen dan. Ik had duidelijk beter ná kerst in dienst kunnen treden in plaats van deze weekquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:38 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja mooie praatjes, dat hebben ze hier volgens mij ook wel gezegd. Maar als het er op aan komt, willen ze toch echt dat je het wel weg brengt, is mijn ervaring iig. Heb zo het vermoeden dat ze het niet accepteren als ik post terug zou zetten op het depot, omdat het 17.00 is geweest.. al is het vaak genoeg door mijn hoofd geschoten, zeker toen ik steeds zo ingepland werd dat het sowieso niet voor 17.00 kon.
Als ik meer dan 5 tassen krijg ga ik het echt wel voorleggen aan mn TC want dat krijg ik echt niet af voor 1700. Neem aan dat ze dat wel snappen in mn 2e week.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef lbeew het volgende:
[..]
Hoorde van de zomer dat ze op een ander VBG in de stad post mochten laten staan als ze de tijd voor hun wijk erop hadden zitten. Persoonlijk zou ik als het niet mijn schuld is en ik zou nog om 17.00 bezig zijn de post ook gewoon op het depot zetten hoor. Anders blijven de teamcoaches maar denken dat er geen problemen zijn en komt er helemaal niks terecht van verbeteringen.
Mja dat had ik inderdaad ook al bedachtquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef sbientje het volgende:
anders bel je van tevoren even naar je tc om te vragen hoe je dat moet aanpakken
Ja of van die hele dunne dat je dingen moet dubbelvouwen enzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja die zijn kut
En van die vreselijke kleine brievenbussen waar net één stuk post door past, leuk als je daar tijdschriften voor ontvangt
Aantal tassen zegt ook niet alles, 5 tassen zouden een paar straten kunnen zijn die erg dicht naast elkaar liggen of een heel uitgestrekt gebied. In het eerste geval is 5 tassen meestal niet erg veel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Als ik meer dan 5 tassen krijg ga ik het echt wel voorleggen aan mn TC want dat krijg ik echt niet af voor 1700. Neem aan dat ze dat wel snappen in mn 2e week.
Nou ja, de HAH paste uiteindelijk in 4 zakken. Maar het was behoorlijk wat. Schrok er een beetje vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jemig; ik doe al 3 uur over twee zakken ( mijn eerste week) ik mag hopen dat ik niet zo veel krijg, dat lukt me gewoon niet; zelfs niet met een hele dag.
Wat moet je eigenlijk doen als je post overhoudt na 1700?
De route die ik loop is nogal uitgestrekt, het is éen hele lange weg met een rotonde en 2 andere straten. Als ik terug moet naar het depot is het vanaf de helft van de route al 15 min fietsen. En er passen maar 2 tassen op mijn fiets, dus vandaar dat het ook langer duurt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef lbeew het volgende:
[..]
Aantal tassen zegt ook niet alles, 5 tassen zouden een paar straten kunnen zijn die erg dicht naast elkaar liggen of een heel uitgestrekt gebied. In het eerste geval is 5 tassen meestal niet erg veel.
Ik had in mijn vijfde week zeven tassen in een wijk die drie kwartier verderop fietsen wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Als ik meer dan 5 tassen krijg ga ik het echt wel voorleggen aan mn TC want dat krijg ik echt niet af voor 1700. Neem aan dat ze dat wel snappen in mn 2e week.
Op het depot post uit grijze tassen halen en los in je fietstassen doen, dan kun je met een beetje handigheid zo 4-5 grijze tassen kwijt in je fietstassen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
De route die ik loop is nogal uitgestrekt, het is éen hele lange weg met een rotonde en 2 andere straten. Als ik terug moet naar het depot is het vanaf de helft van de route al 15 min fietsen. En er passen maar 2 tassen op mijn fiets, dus vandaar dat het ook langer duurt.
Mja, mijn wijk is 25 min van kantoor en 15 min van depot. Is ook niet fijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had in mijn vijfde week zeven tassen in een wijk die drie kwartier verderop fietsen was
Oh bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef lbeew het volgende:
[..]
Op het depot post uit grijze tassen halen en los in je fietstassen doen, dan kun je met een beetje handigheid zo 4-5 grijze tassen kwijt in je fietstassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is goed om te weten!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef lbeew het volgende:
[..]
Op het depot post uit grijze tassen halen en los in je fietstassen doen, dan kun je met een beetje handigheid zo 4-5 grijze tassen kwijt in je fietstassen.
Hier hanteren we gewoon de stelregel: doorwerken totdat het weg is. Wat heb je er ook aan om het te laten staan? Weet je zeker dat je de dag erop weer niet alles weg krijgt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja mijn TC is niet meer bereikbaar na 1700. En je mag toch niet in t donker op straat zijn heb ik begrepen? Of geldt dat niet tijdens de kerstperiode?
Ah dus je hebt een idee van hoe lang die weg isquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:55 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten!
Mijn depot ligt overigens in mijn wijk en is vanaf het verste punt 5 min fietsen, dus dat is ideaal.
Ik gooi trouwens 2 grijze tassen in mijn fietstassen en ik doe er 1 op de bagagedrager.
En Selestha, haat aan de Leusderweg. Rotweg (ik heb er op school gezeten en 1 keer per ongeluk de hele weg af gelopen).
Nou ja, ik ken verder de straten daar niet, maar de Leusderweg toevallig wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah dus je hebt een idee van hoe lang die weg isHet irritante is dat het depot helemaal op de woestijgerweg zit. Leuk als je helemaal aan het einde van de Leusderweg bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |