quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:10 schreef Elusive het volgende:
de dominee is wel heel erg geïnteresseerd in dat jochie![]()
quote:
Maar met dat op Play drukken is toch een stuk meer centen te verdienen dan met natuurkunde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:12 schreef Modus het volgende:
Als je zo slim bent wil je toch wel meer dan alleen maar op Play drukken?
Dat iele stemmetje alleen alquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:13 schreef Silenus het volgende:
Hij vriendinnetjes gehad. Heeft nog een kale piemel man.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:13 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dekt de lading van afgelopen jaar.
nederlandse paris hiltonquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Britt is een stuk slimmer dan ze zich voordoet...
quote:
Toen zij begonnen nog niet slimmerd, daarom staan zij er ook in en dat kind nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef Elusive het volgende:
dankzij Kraftwerk hebben dus nu dat blaagje in DWDD, omdat tegenwoordig iedereen elektronische muziek kan maken door op een paar knopjes te drukken
en daarom moet Kraftwerk uit de lijst
Andersom kan ook bijna niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Britt is een stuk slimmer dan ze zich voordoet...
Moet een eigen talkshow hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef UncleDolan het volgende:
Gremdaat, beste gast in DWDD ooit.
Heeft ie jaren gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet een eigen talkshow hebben
Die had hij al, maar was een beetje te veel van het goede,quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft hij ook jaren gehad, maar moet weer terug idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Bert grap was inderdaad echt niet spontaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Britt we hebben je door.
Je studeert je slechte grappen in
Dat van die handtekening ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Bert grap was inderdaad echt niet spontaan.
Die 2012-grap nog minder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, wat wel vraag ik me af?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dat van die handtekening ook niet.
Net of jij dat weet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Top2000quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ga dwdd missen. Gelukkig binnenkort wel top 2000 à gogo
Wat valt er in godsnaam aan te missenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ga dwdd missen. Gelukkig binnenkort wel top 2000 à gogo
yep en de dochters liggen backstage al klaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze voor de laatste show maar wat moeders achter Matthijs geparkeerd?
Ik heb het over het programma zelfquote:
Kapotgemanipuleerd inteeltlijstjequote:
Vind je de Klink Anders zo slecht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze lijst was zeker zo geloofwaardig als de Klink Anders.
Ik zat nog te kijken wat het verband was tussen die figuren maar kon het niet echt vinden. Ja ze zijn allemaal van de NPO inderdaad, maar verder?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dat bekende NPO figuren gekken zijn.
Of zo.
Het waren wel een beetje de kneuzen van de NPO, dat was het idee volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Of zo.
Prince erin, Zappa eruit (door iemand die ik niet ken)quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Vind je de Klink Anders zo slecht?
Ja, en dat het toch nog heel wat lijkt met die tekst en vertraagde beelden. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:25 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Het waren wel een beetje de kneuzen van de NPO, dat was het idee volgens mij.
De hele EO zat er sowieso in.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:25 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Het waren wel een beetje de kneuzen van de NPO, dat was het idee volgens mij.
Zolang je er de ironie maar van inzietquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef Elusive het volgende:
[..]
*represent, yep bij de ouders, gezellig!![]()
Wat is er ironisch aan gourmetten met kerst?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zolang je er de ironie maar van inziet
Nee dat was die reclamequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat is er ironisch aan gourmetten met kerst?
Ja stomme Leo Blokhuis haald ie Pink Floyd eruitquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die haten op het feit dat Zappa en Pink Floyd eruit zijn gehaald.
9 januari komen ze weer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik had het even niet gehoord. Vanaf wanneer is dwdd op tv
Ach, dat was een tijd geleden bij een andere lijst ook zo, ik vergeet nu welke dat was. Die hele verkiezing is een wassen neus. Gaat nergens over, je kunt er alleen maar om lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:21 schreef Paul het volgende:
Wat dom dat ze er nou 6 nieuwe in mogen gooien bij die muzieklijst, doe dan niet al die weken die voorrondes
Vind je? Waarom neem je iemand herkenbaar in beeld terwijl de man ongeveer vijftig keer zegt dat hij niet gefilmd wil worden? Hij zou er een zaak van kunnen maken... als hij erachter komt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Ringo het volgende:
En het filmpje van Jakhalzen Thijs en Erik.
Vrolijke belhameljournalistiek. Respectloos als Pietje Bell. Kan er de ernst niet van inzien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Vind je? Waarom neem je iemand herkenbaar in beeld terwijl de man ongeveer vijftig keer zegt dat hij niet gefilmd wil worden? Hij zou er een zaak van kunnen maken... als hij erachter komt.
Ze kwamen inderdaad over als twee jongetjes van 15 die hun eerste reportage mochten maken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vrolijke belhameljournalistiek. Respectloos als Pietje Bell. Kan er de ernst niet van inzien.
Ik vind ook niet dat het ook maar ergens over gaat. Maar het is blijkbaar belangrijk voor die man, hij wil anoniem blijven, dus ze hadden minstens zijn gezicht kunnen blurren. Dan kunnen de Jakhalzen zich niet verschuilen achter het feit dat ze het zelf wel lollig en brutaal vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:29 schreef Ringo het volgende:
Vrolijke belhameljournalistiek. Respectloos als Pietje Bell. Kan er de ernst niet van inzien.
Ze kwamen hem toevallig op straat tegen en die vent bleef gewoon met hen praten. Bovendien had de hele wijk al zijn naam genoemd en hen de weg naar zijn huis gewezen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind ook niet dat het ook maar ergens over gaat. Maar het is blijkbaar belangrijk voor die man, hij wil anoniem blijven, dus ze hadden minstens zijn gezicht kunnen blurren. Dan kunnen de Jakhalzen zich niet verschuilen achter het feit dat ze het zelf wel lollig en brutaal vinden.
Jij wordt ook steeds zuurder, niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef NoCigar het volgende:
Totaal zwakzinnige humorloze journalistiek, maar gelukkig verschillig geserveerd!
Om dat laatste moest ik idd ongelooflijk lachen. Zo van: Nou, hij wil eigenlijk anoniem blijven, maar als je na de slagerij rechtsaf gaat...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef Ringo het volgende:
Ze kwamen hem toevallig op straat tegen en die vent bleef gewoon met hen praten. Bovendien had de hele wijk al zijn naam genoemd en hen de weg naar zijn huis gewezen..
Nee, mijn smaak wordt volwassener.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij wordt ook steeds zuurder, niet?
Das wel een heel erg Amerikaans lijstje lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een beetje deze lijst geworden hè.
http://www.rollingstone.c(...)of-all-time-19691231
Van de top 10 geloof ik alleen Aretha er niet in.
Als je mij vraagt om eens 17 mensen te noemen die de muziekwereld veranderd hebben door tegen de stroom in te zwemmen etc, weet ik niet of ik dan direct aan Frank Zappa gedacht zou hebben. Het blijft allemaal tamelijk arbitrair.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:09 schreef Ringo het volgende:
Is het terecht dat Zappa eruit werd geknikkerd?
Omdat dit soort items net als de gehele show een erg hoog ons kent ons gehalte heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:50 schreef Gattaca het volgende:
Ik snap waarom er zo gemopperd wordt in dit topic op de lijstjes van Klink Anders, maar niet waarom men zo zeikt over het item an sich ...
Ja, ik vraag me die invloed af. Hij heeft vreemde en mooie dingen gemaakt en heel veel geëxperimenteerd. Maar wat hij nu precies in muzikaal opzicht heeft betekend? Volgens mij is hij vooral een icoon uit de sixties door zijn uitgesproken libertijnse ideeën.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:31 schreef MrSoreto het volgende:
Als er één artiest is die je onder het kopje "klink anders" kunt scharen dan is het Zappa wel, die man was zo divers en herkenbaar. Zijn muziek is met niks te vergelijken. En niet te vergeten, hij was ook een invloed op diverse grote artiesten.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:36 schreef Norrage het volgende:
De uiteindelijke clip!
(excuus als ie al gepost is, maar ik zag hem niet)
De kneusjes van de PO.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Of zo.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef vuvuzela het volgende:
Nieuwe filmpje is al uitgelekt
http://www.dumpert.nl/med(...)71/klink_anders.html
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:36 schreef Norrage het volgende:
De uiteindelijke clip!
quote:
Janken dat DWDD trappen na geeft, maar Van Nieuwkerk is 2 dagen ziek en krijgt meteen een trap na van Pau!lquote:'Paul de Leeuw onvervangbaar'
Paul de Leeuw is onvervangbaar en Matthijs van Nieuwkerk niet. Dit zegt Sander van den Eeden, eindredacteur van De Leeuws zaterdagavondprogramma Pau!l, in een interview met BN/De Stem.
"Als Matthijs van Nieuwkerk ziek wordt, kan Menno Bentveld hem vervangen in De Wereld Draait Door. Wie moet Paul de Leeuw vervangen in een programma van Paul de Leeuw? Je kan het moeilijk zonder hem doen", aldus Van den Eeden.
'Kritiek in DWDD onterecht'
In DWDD werd eerder deze maand stevige uitspraken gedaan over De Leeuw. Volgens Sonja Barend kon de VARA-coryfee beter een jaar op vakantie gaan om vervolgens met 'echt iets nieuws terug te komen'.
Onterecht, zegt de Pau!l-eindredacteur: "De show doet het helemaal niet slecht. Vorige week zaterdag keken 1,2 miljoen mensen, de herhaling niet meegerekend. De waarderingscijfers zijn goed."
'De Leeuw vernieuwend'
Bovendien vernieuwt De Leeuw zich al regelmatig, stelt Van den Eeden: "Vergeet niet dat hij met Mooi! Weer De Leeuw in 2008 de Gouden Televizier-Ring won. Maar Paul zelf wilde wat meer inspanning, meer obstakels, onverwachte dingen."
"Hij begon met de MaDiWoDoVrijdagshow, vijf doordeweekse dagen om tien uur op Nederland 3, ja, dat is niet het publiek van zaterdagavond half negen op Nederland 1. Hij kreeg daarvoor van onder uit de zak en gaat nu toch weer door met Pau!l", besluit de eindredacteur.
Ik stopte met lezen.quote:Dit zegt Sander van den Eeden, eindredacteur van De Leeuws zaterdagavondprogramma Pau!l
Ik neem gevoeglijk aan dat we er nu nóóit meer iets van hoeven horen of zien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
Benton. Kunnen ze kappen met het minst grappige filmpje van heel 2011?
Ik had niets tegen Paul, maar hij (en zijn team) doen nu wel heel kleinzielig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat laten Paul en z'n mensen zich kennen.
Dat dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:00 schreef Ringo het volgende:
Uiteindelijk is die lijst gewoon mislukt.
De Mosselman blijt een heldquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:36 schreef Norrage het volgende:
De uiteindelijke clip!
Komt omdat Paul zo'n uniek talent is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had niets tegen Paul, maar hij (en zijn team) doen nu wel heel kleinzielig.
Vanavond nog wel VIquote:Op maandag 19 december 2011 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen voetbal, DWDD en VI. Wat heeft het leven nog voor zin?
lol ja.quote:Op maandag 19 december 2011 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, die blonde achter Matthijs mag er best wezen
Felix Rottenberg?quote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
NeeNáást Jack de Vries natuurlijk.
Indien niet vandaag, dan toch zeker wel in de laatste uitzending van het jaar op oudjaar.quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mis Benton.![]()
Of, eeh, komt die nog?
Denk dat hij zo open is als de CIA.quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Paul het volgende:
Matthijs v Nieuwkerk zit in de volgende Nova college tour.
Ben benieuwd in hoeverre hij open zal zijn!?
quote:MATTHIJS VAN NIEUWKERK EN DIEUWKE WYNIA VORMEN HOOFDREDACTIE VAN NIEUWE ‘DWDD-PROGRAMMA’S’
De VARA gaat nieuwe programma’s bedenken, ontwikkelen en produceren, die voortkomen uit het succesvolle ‘De Wereld Draait Door’. DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk en DWDD-eindredacteur Dieuwke Wynia gaan samen de hoofdredactie vormen van deze nieuwe, creatieve tak op de Amsterdamse redactie. Om die reden gaat Dieuwke Wynia niet – zoals eerder werd aangekondigd – als hoofd Televisie aan de slag bij BNN, maar blijft ze bij de VARA en ‘De Wereld Draait Door’.
VARA-programmadirecteur Frans Klein: ‘De VARA is met Matthijs en Dieuwke een nieuwe opzet overeengekomen. Naast ‘De Wereld Draait Door’ zelf gaan we nieuwe, extra programma’s produceren onder de vlag van ‘De Wereld Draait Door’. Dat kunnen bijvoorbeeld programma’s zijn die voortkomen uit succesvolle rubrieken in het ‘moeder’-programma. In dit stadium kan ik daar nog geen concrete voorbeelden van noemen: het ontwikkelen van die ideeën wordt nu juist de taak van de creatieve tak.’
Matthijs van Nieuwkerk: ‘Ik heb me de afgelopen zeven seizoenen vooral gericht op het dagelijkse programma. Het gaat goed met ‘De Wereld Draait Door’ en ik blijf het programma met plezier presenteren. Maar er zit naar mijn gevoel meer in ‘De Wereld Draait Door’. We krijgen de komende jaren de kans om te laten zien of dat vermoeden juist is. Graag!’
Dieuwke Wynia: ‘Als hoofdredacteur van DWDD blijf ik verantwoordelijk voor het dagelijkse programma. Daarnaast zal ik nieuwe programma’s ontwikkelen en produceren. Ik werk vanaf het begin bij DWDD, eerst als samensteller, de laatste jaren als eindredacteur. Nu mij is gevraagd om samen met Matthijs van Nieuwkerk de leiding te nemen over de uitbreiding van DWDD ben ik teruggekomen op mijn besluit om naar BNN te gaan. Tegen deze uitdaging kan en wil ik geen nee zeggen. Ik begrijp goed dat BNN teleurgesteld is.’
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php?id=2388
Eerste programma: De Veerquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Eerste programma: De Veer
Elke dag steekt Matthijs een veer in de kont van een bevriend Amsterdammertje. Aan het eind van de uitzending krijgt Matthijs een veer terug van de gast. Zoals het de publieke omroep betaamd vindt dit alles plaats in een monumentale villa in zuid Spanje.
Tweede programma: Studio Ajax
Matthijs keuvelt met wat zelfbenoemde voetbalkenners over de nieuwe sokken van de selectie evenals de nieuwe hond van de buurvrouw van Johan Cruijff.
Derde programma: De muziekfossielen
Oude mannetjes bepalen voor het publiek wat de beste muziek ooit is. Speciale aandacht is er elke week voor Ramses Shaffy. In de rubriek "nieuwerwetse bagger" reageert Matthijs lacherig en bekrompen op genres als dance, trance en house.
Nee, ik kijk er niet echt naar uit.
BRONquote:Matthijs houdt DWDD-baas Dieuwke in huisDieuwke Wynia komt terug op haar besluit om als tv-directeur aan de slag te gaan bij BNN. Ze blijft eindredacteur van De Wereld Draait Door en begint met Matthijs van Nieuwkerk een productie- unit. Dat heeft de VARA laten weten. Wynia en Van Nieuwkerk gaan nieuwe programma’s bedenken, ontwikkelen en produceren die voortkomen uit DWDD. “Tegen deze uitdaging kan en wil ik geen nee zeggen. Ik begrijp goed dat BNN teleurgesteld is“, zo laat de eindredactrice weten.
Het tweetal zal gezamenlijk de hoofdredactie vormen van de nieuwe, creatieve tak op de Amsterdamse redactie. “Naast DWDD zelf gaan we nieuwe, extra programma’s produceren onder de vlag van DWDD. Dat kunnen bijvoorbeeld programma’s zijn die voortkomen uit succesvolle rubrieken in het moederprogramma“, legt VARA-programmadirecteur Frans Klein uit.
Wat voor programma’s de kijker kan gaan verwachten, wil Klein nog niet zegge. “In dit stadium kan ik daar nog geen concrete voorbeelden van noemen: het ontwikkelen van die ideeën wordt nu juist de taak van de creatieve tak.”
Van Nieuwkerk verheugt zich op de nieuwe uitdaging. “Ik heb me de afgelopen zeven seizoenen vooral gericht op het dagelijkse programma. Het gaat goed met DWDD en ik blijf het programma met plezier presenteren. Maar er zit naar mijn gevoel meer in ‘De Wereld Draait Door’. We krijgen de komende jaren de kans om te laten zien of dat vermoeden juist is. Graag!“
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:36 schreef Specularium het volgende:
MATTHIJS VAN NIEUWKERK EN DIEUWKE WYNIA VORMEN HOOFDREDACTIE VAN NIEUWE DWDD-PROGRAMMAS
De VARA gaat nieuwe programmas bedenken, ontwikkelen en produceren, die voortkomen uit het succesvolle De Wereld Draait Door. DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk en DWDD-eindredacteur Dieuwke Wynia gaan samen de hoofdredactie vormen van deze nieuwe, creatieve tak op de Amsterdamse redactie. Om die reden gaat Dieuwke Wynia niet zoals eerder werd aangekondigd als hoofd Televisie aan de slag bij BNN, maar blijft ze bij de VARA en De Wereld Draait Door.
VARA-programmadirecteur Frans Klein: De VARA is met Matthijs en Dieuwke een nieuwe opzet overeengekomen. Naast De Wereld Draait Door zelf gaan we nieuwe, extra programmas produceren onder de vlag van De Wereld Draait Door. Dat kunnen bijvoorbeeld programmas zijn die voortkomen uit succesvolle rubrieken in het moeder-programma. In dit stadium kan ik daar nog geen concrete voorbeelden van noemen: het ontwikkelen van die ideeën wordt nu juist de taak van de creatieve tak.
Matthijs van Nieuwkerk: Ik heb me de afgelopen zeven seizoenen vooral gericht op het dagelijkse programma. Het gaat goed met De Wereld Draait Door en ik blijf het programma met plezier presenteren. Maar er zit naar mijn gevoel meer in De Wereld Draait Door. We krijgen de komende jaren de kans om te laten zien of dat vermoeden juist is. Graag!
Dieuwke Wynia: Als hoofdredacteur van DWDD blijf ik verantwoordelijk voor het dagelijkse programma. Daarnaast zal ik nieuwe programmas ontwikkelen en produceren. Ik werk vanaf het begin bij DWDD, eerst als samensteller, de laatste jaren als eindredacteur. Nu mij is gevraagd om samen met Matthijs van Nieuwkerk de leiding te nemen over de uitbreiding van DWDD ben ik teruggekomen op mijn besluit om naar BNN te gaan. Tegen deze uitdaging kan en wil ik geen nee zeggen. Ik begrijp goed dat BNN teleurgesteld is.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php?id=2388
quote:De Speld kiest: Naar welke spinoff van DWDD kijkt u uit?
- De Top 100 ergernissen van Jan Mulder
- Gedichten van vijftig coupletten van Nico Dijkshoorn
- Een uur lang liedjes van anderhalve minuut
- Zomergasten met zes keer Joost Zwagerman als gast
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Eerste programma: De Veer
Elke dag steekt Matthijs een veer in de kont van een bevriend Amsterdammertje. Aan het eind van de uitzending krijgt Matthijs een veer terug van de gast. Zoals het de publieke omroep betaamd vindt dit alles plaats in een monumentale villa in zuid Spanje.
Tweede programma: Studio Ajax
Matthijs keuvelt met wat zelfbenoemde voetbalkenners over de nieuwe sokken van de selectie evenals de nieuwe hond van de buurvrouw van Johan Cruijff.
Derde programma: De muziekfossielen
Oude mannetjes bepalen voor het publiek wat de beste muziek ooit is. Speciale aandacht is er elke week voor Ramses Shaffy. In de rubriek "nieuwerwetse bagger" reageert Matthijs lacherig en bekrompen op genres als dance, trance en house.
Nee, ik kijk er niet echt naar uit.
Top.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een uur lang Jakhalzen mits Eric Dijkstra
Hier zullen ze morgen op kantoor bij de waterautomaat wel even om gniffelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef THeeF het volgende:
Eric Dijkstra? Jakhals Kutlul zul je bedoelen.
Frank is al een tijdje weg als Jakhals, volgens mij ligt hij freelance op de bank.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Knuck-les het volgende:
En die dikke (ex) jakhals is ook tof. Ook al heeft 'ie al heel lang geen item gedaan.
Was geen grap. Wat een kwee is die vent!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hier zullen ze morgen op kantoor bij de waterautomaat wel even om gniffelen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef THeeF het volgende:
[..]
Was geen grap. Wat een kwee is die vent!
Groetjes,
Veldmuis
Welke bedoel je precies?quote:kwee
(«Latijn) kweeën 1 de -woord appel- en peerachtige vrucht; 2 de -woord (mannelijk) de boom waaraan deze vrucht groeit (Cydonia oblonga ) 2 kwee de -woord (vrouwelijk) kweeën zoogdier (vooral rund of geit) dat kenmerken van beiderlei kunne vertoont
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/kwee
kwee
1) Aard-, veld- of boomvrucht 2) Appel 3) Appelachtige plant 4) Bloem, boom of plant 5) Bloemen en planten 6) Eetbare schijnvrucht 7) Geneeskrachtige vrucht 8) Haringbuis 9) Hermafrodiet 10) Hoekenbuis 11) Hoekerbuis 12)...
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/kw
Kwee
Ook: hoekerbuis. Groot soort haringbuis met bun.
Gevonden op http://bellevueholidayrentals.com/nautical/
twitter:MartinKoolhoven twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:18:59@dijkshoorn Ik verwacht nu wel dat jij zo'n eigen DWDD-programma krijgt reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:19:42@MartinKoolhoven Koken met Dijkshoorn. reageer retweet
twitter:MartinKoolhoven twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:20:09@dijkshoorn Elke dag Chinees. reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou het niet iets zijn om een marathon van Benton filmpjes uit te zenden? Voor de ultieme lachkick.
Moet Hansie het eigenlijk een beetje aan elkaar praten. En die hoort niet thuis tussen die grachtengordel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou het niet iets zijn om een marathon van Benton filmpjes uit te zenden? Voor de ultieme lachkick.
Een hype/meme creëren is inderdaad dodelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Benton filmpjes is echt het meest slechte idee ooit.
Ziet er veel beter uit dan die bij DWDDquote:Op woensdag 21 december 2011 11:45 schreef Norrage het volgende:
klink anders lijstje zoals Leo hem zou hebben samengesteld. IK ben het er zeer mee eens!
http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?ID=157
17 Captain Beefheartquote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef Posucice het volgende:
[..]
Ziet er veel beter uit dan die bij DWDD
Dat zal ook wel gelden voor het commentaar hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik verwacht weinig tot niets van die spin-offs, behalve meer van hetzelfde.
Ik ben wel benieuwd naar een bewegende Nico Dijkshoorn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de bewegende beelden van Leo's nummer 1, Robert Johnson.
Inderdaad! Een stel zeikneuzen in deze reeks ... waarom kijk je dan denk ik dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gelden voor het commentaar hier.
Jij vindt het geniale tv??quote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Inderdaad! Een stel zeikneuzen in deze reeks ... waarom kijk je dan denk ik dan.
't Zou een saai topic worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Inderdaad! Een stel zeikneuzen in deze reeks ... waarom kijk je dan denk ik dan.
Ik kijk soms alleen maar vanwege dit topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:38 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ja. Anders keek ik het niet he.
Ok. Lage eisen heb je.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:38 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ja. Anders keek ik het niet he.
Ik soms ook , hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:41 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk soms alleen maar vanwege dit topic.
Ik word trouwens onderhand wel doodziek van mensen die vinden dat je alleen maar ergens mag posten als je kritiekloze fan bent. Kruip gerust in het hol van de presentator, maar val ons er niet mee lastig, denk ik dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef Gattaca het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk soms alleen maar vanwege dit topic.
Ach, laat die autisten.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik word trouwens onderhand wel doodziek van mensen die vinden dat je alleen maar ergens mag posten als je kritiekloze fan bent. Kruip gerust in het hol van de presentator, maar val ons er niet mee lastig, denk ik dan.
Een nobele kerstgedachte. Ok, ik doe mee.quote:
Idealistische natuurneukers met een harmoniemodel in hun hoofd komen toch niet ver in deze reeks.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik word trouwens onderhand wel doodziek van mensen die vinden dat je alleen maar ergens mag posten als je kritiekloze fan bent. Kruip gerust in het hol van de presentator, maar val ons er niet mee lastig, denk ik dan.
Eigenlijk zijn wij de autisten in deze setting.quote:
Tsja, alleen maar zeuren over een programma mag sneu zijn, maar hoe zou je het zeuren óver die zeurders dan moeten noemen? Dan schiet elk superlatief toch te kort?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef pyl het volgende:
Nihilisme van talentlozen verwarren met kritiek ...
Ik zag je ninja-edit.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef pyl het volgende:
Nihilisme van talentlozen verwarren met kritiek ...
Kritiek leveren mag wel, maar hele topics volspammen met alleen maar gezeik is een beetje onnodig. Kijk dan niet en bespaar jezelf zo een hoop ergernis, zou ik zeggen. Maar dan krijg ik natuurlijk weer naar m'n hoofd waar ik me mee bemoei, enzovoort. Ik kijk dit topic daarom gewoon zelden meer door. Ik mis vrij weinig, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Kritiek leveren mag wel, maar hele topics volspammen met alleen maar gezeik is een beetje onnodig. Kijk dan niet en bespaar jezelf zo een hoop ergernis, zou ik zeggen. Maar dan krijg ik natuurlijk weer naar m'n hoofd waar ik me mee bemoei, enzovoort. Ik kijk dit topic daarom gewoon zelden meer door. Ik mis vrij weinig, moet ik zeggen.
Goh, die zag ik echt niet aankomen...quote:
Daarom, doe je ons en jezelf een plezier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Goh, die zag ik echt niet aankomen...
Is goed, hoor. Ik heb wel genoeg van dat gezeik hier. Het programma is bovendien een stuk leuker zonder steeds pagina's vol geklaag erbij te lezen.
Dat is opzichzelf waar, maar daarmee verhef je het zouteloze gezemel hier tot 'kritiek' - en dat is uiteraard veel te veel eer. Zeiken-om-het-zeiken is hier immers de norm, een beetje jammer, vind ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind wel dat jullie mogen klagen, het is toch een publiek programma, en alles dat van publiek geld gemaakt is moet kritisch benaderd worden.
De Leeuwquote:Paul legt het bij met Sonja en DWDD
De kritiek die Paul de Leeuw onlangs over zich heen kreeg in De Wereld Draait Door zit hem niet langer dwars. Zijn tv-show Pau!l kampte de eerste weken met tegenvallende kijkcijfers, waarop Sonja Barend zei dat de presentator beter een jaar kan stoppen met televisiemaken.
"De programmaredactie gaf per brief toe het verkeerd te hebben aangepakt", vertelt De Leeuw zaterdag in het AD. "Met Sonja heb ik gemaild. Ik heb haar hoog zitten en vind haar opstandigheid leuk, maar ze had meer dan twee afleveringen moeten bekijken voor ze kritiek spuide."
De Leeuw nam ook contact op met DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk, omdat zijn 9-jarige zoon Toby zich afvroeg of kijken naar zijn favoriete rubriek De Tv Draait Door nu niet meer mocht. "Toen heb ik Matthijs ge-sms't: we moeten even praten, want die lol wil ik m'n zoon niet onthouden", zegt De Leeuw. "Ik heb me nog aangeboden als vervanger toen Matthijs ziek werd."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |