quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef alors het volgende:
sneu voor die man, ook matig dat dwdd dat niet beter in kon schatten.
Heeft iemand net gepost.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef vuvuzela het volgende:
Nieuwe filmpje is al uitgelekt
http://www.dumpert.nl/med(...)71/klink_anders.html
Inderdaad. Ik vind sowieso discussies over muziek zulke flauwekulquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Gelukkig is dit ook bijna afgelopen, de klink anders nonsens.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
In your face, Robert ten Brink.
Vind ik ook, smaken verschillen nou eenmaal. En bijna iedereen die te gast is geweest denkt alleen daar aan, eigen smaak.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind sowieso discussies over muziek zulke flauwekul
wil je die echt horen dan ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef Modus het volgende:
Ze hebben ook nog andere nummers dan Autobahn.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
dankzij kraftwerk hebben we ook dj jean en lady gaga
Nou inderdaad zeg. Dit en dat Benton/Fenton gezeik. Het was toen leuk ja, niet week na week na week. Dat gehype.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Gelukkig is dit ook bijna afgelopen, de klink anders nonsens.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
[..]
wil je die echt horen dan ?
wat een graf herrie zeg
Een open kutjequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Verbal het volgende:
Kan IEMAND mij uitleggen hoe een wijf met een spraakgebrek en een blasé-toontje de zilveren radioster kan bemachtigen?
V.
Rob Bolland.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Heeft iemand van Kooten zijn kunstgebit losgeslagen?
Ook al zijn ze van ver voor mijn tijd ben ik het hier wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Van mij hadden de Beegees er wel in gemogen: zonder Beegees was de discomuziek nooit zo groot geworden.
Waarschijnlijk totaal niet de smaak van de meerderheid hier
quote:Leo Blokhuis presenteert A Tribute to Carole King
Carole King, schrijfster van liedjes als (You Make Me Feel Like) A Natural Woman en You’ve Got a Friend wordt op donderdag 26 mei geëerd in Paradiso Amsterdam. Zes Nederlandse zangeressen zullen een ode brengen aan Carole King. Zij zullen het album Tapestry, dat dit jaar zijn veertigste verjaardag viert, integraal uitvoeren. Daarnaast zingen Charlie Deé, Stevie Ann, Ricky Koole, Lea (Kliphuis), Anneke van Giersbergen en Eva Kieboom (van de band Sensuàl) een selectie uit de enorme verzameling hits die ze in de jaren zestig schreef.
Tapestry is een toetssteen. Er is haast geen singer-songwriter te noemen die niet schatplichtig is aan dit classic album uit 1971. Er hebben veel mannen aan bijgedragen, toch is Tapestry het eerste album waarop een zangeres en liedjesschrijfster de touwtjes in handen heeft. Zij schreef het gros van de nummers. Haar pianospel heeft een hoofdrol. Met de tekst van het nummer Where You Lead (geschreven door Toni Stern) had ze moeite, vertelde ze later: ‘Wij vrouwen hoefden de mannen niet meer slaafs te volgen.’ Het liedje zou later het themanummer worden van de vrijgevochten-vrouwenserie Gilmore Girls.
Muziekliefhebbers en schrijvers Leo Blokhuis en Guuz Hoogaerts presenteren de avond, zij hebben het eerbetoon opgezet in samenwerking met Het Parool. Mannen ja. Zoals er ook alleen maar mannen in de band zitten. Maar ze kennen hun plaats. Op de achtergrond.
Veel nummers van Tapestry zijn niet meer van Carole King. A Natural Woman is zelfs niet meer van Aretha Franklin. Tapestry is van ons allemaal. Er hangen herinneringen aan, emoties, blije momenten en donkere tijden. Tapestry is een mijlpaal die nog fier overeind staat. Alle liedjes van Carole King zijn onverwoestbaar. Dat moet gevierd worden.
Donderdag 26 mei 2011, 20.30 – 23.30 uur
A tribute to Carole King and Tapestry
Paradiso Amsterdam.
Met Charlie Dée, Ricky Koole, Stevie Ann, Lea, Eva Kieboom en Anneke van Giersbergen.
Band: Hein Offermans, Roel Spanjers, Eric van Dijsseldonk, Richard Heijerman.
Muzikale leiding: Eric van Dijsseldonk
Presentatie: Leo Blokhuis en Guuz Hoogaerts
Klik hier voor meer informatie en kaartverkoop
Smoel houden hipster.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Donder op met die tyfusherrie van Ramones, kies dan THE Clash of toch de Pistols
ja 6 in, 6 uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Gaan er opeens nu meer in en uit? Of zit ik niet goed op te letten?
Toen was disco toch al volop bezig, moet je dan niet verder terug naar bijvoorbeeld Isaac Hayesquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Van mij hadden de Beegees er wel in gemogen: zonder Beegees was de discomuziek nooit zo groot geworden.
Waarschijnlijk totaal niet de smaak van de meerderheid hier
Kvind de ramones heel leuk. Maar zo nieuw was het nietquote:
De disco is inderdaad niet door hen "uitgevonden", maar door hen pas echt doorgebroken. Natuurlijk ook door de muziek voor Saturday Night Fever.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen was disco toch al volop bezig, moet je dan niet verder terug naar bijvoorbeeld Isaac Hayes
Je een muziekkenner noemen en dan Pink floyd niet vernieuwend vindenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Pink Floyd eruit gooienDie Blokhuis is ook niet helemaal goed bij zijn paasei.
Pink Floyd is echt een van de meest inspirerende bands.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Pink Floyd eruit gooienDie Blokhuis is ook niet helemaal goed bij zijn paasei.
Nee man. Vet vernieuwend, want zij durfden het minder muzikaal te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:59 schreef Elusive het volgende:
dat truukje van the ramones, 2 of 3 akkoorden met max distortion raggen, was voor hun ook al door 1000 bands gedaan
waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Nouja, Pink Floyd eruitmaakt dan weer veel goed.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef Silenus het volgende:
DWDD slaat toch wel de plank mis om hier zo'n hype om te willen creëren.
Hier ook. Wat een faal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Had me zo op de laatste DTVDD verheugd...krijg je dit
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Door Benton aan het kruis genageld.
Inderdaad, voor iedereen is die lijst ook anders dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, smaken verschillen nou eenmaal. En bijna iedereen die te gast is geweest denkt alleen daar aan, eigen smaak.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Had me zo op de laatste DTVDD verheugd...krijg je dit
Ja want dat was wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef Gattaca het volgende:
Ze hadden wel wat van dat Benton item af kunnen halen! Dan konden ze wat rustiger aan doen met het Klink anders item.
Komen zij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Elusive het volgende:
denk't er ook één dat hij een beatle is
Ja maar DWDD moet bepaalde personen altijd ontzettend hypen, bijvoorbeeld dat kind en helaas ook Brittquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
We krijgen nu die irritante 14-jarige nerd die de hele tijd gaan giechelen
Ik denk dat Britt verkeerd is gaan zitten.quote:
Dat er überhaupt nog bassisten zijn die meekomen net hun bandje in DWDD is mij een raadsel, je hoort de bas toch nooit daar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Tommeke het volgende:
Die Lucky TV's waren nog het leukst.
Bij deze band klopt iets tussen het volume van de zang en instrumenten iets niet echt.
En dat dooie bier erbij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef Specularium het volgende:
Dat dat Ikea kandelaartje nooit omflikkert.
U2quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef Elusive het volgende:
mensen die haten op U2 hebben nog nooit de album tracks van U2 gehoord
Ik ben ook zo'n autist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik heb de helft niet gehoord, ik werd teveel afgeleid door die stomme brom.
Hij mocht wel wat eerder afronden ja.quote:
Van die quasi-semi-per ongelukke foutjes?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Britt weer foutjes gaat maken...
Monsifquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef ilovelamp het volgende:
Dat Monsif er niet in staat?! De lijst is nu simpelweg niet meer relevant.
Welke lijst? Dat was een uur terug.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef ilovelamp het volgende:
Dat Monsif er niet in staat?! De lijst is nu simpelweg niet meer relevant.
Dit dus. 10 jaar vóór de Ramones:quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:57 schreef Elusive het volgende:
waar zijn the kinks dan
en kom op, ramones
de green day van de jaren 70(schenen schopt)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:10 schreef Elusive het volgende:
de dominee is wel heel erg geïnteresseerd in dat jochie![]()
the kinksquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef starla het volgende:
[..]
Dit dus. 10 jaar vóór de Ramones:
![]()
En Pink Floyd eruit![]()
Nirvana kan ik me wel iets bij voorstellen, de grunge begon al veel eerder. Nirvana exploiteerde deze muziekstijl gewoon het beste.
hij heeft net zo'n bakkes jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat een liefdeskind van Jack de Vries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |