Ik hou van nasi’s.quote:
Godwin in de OP.quote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Drugshond het volgende:
Hup Godwin in de OP... omdat het zondag is.
Een soort stamboom?quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef betyar het volgende:
Ik heb een document van opa gekregen om te laten zien wat onze "afkomst" is. Gewoon omdat hij bang was dat er nog zo'n mafkees op zou staan.
Nee, een of ander gek bijna niet meer leesbaar handgeschreven documentje uit Oostenrijk.quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef betyar het volgende:
Ik heb een document van opa gekregen om te laten zien wat onze "afkomst" is. Gewoon omdat hij bang was dat er nog zo'n mafkees op zou staan.
Knappe meid hoor!quote:
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 12:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik meng gewoon met een van jullie. Gemengde huwelijken zijn de sleutel tot eenwording en langdurige vrede.
Mischien deel je wel dezelfde genen met die andere Oostenrijker.quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, een of ander gek bijna niet meer leesbaar handgeschreven documentje uit Oostenrijk.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien deel je wel dezelfde genen met die andere Oostenrijker.
Sowieso relaties, waarom geloof ik er eigenlijk inquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Knappe meid hoor!
[..]
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.
Dat zou mooi zijn! Fijn dat ze zo enthousiast zijn en dat je boven de grauwe massa uitsteekt.quote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Over mijn schoolresultaten GS, die zijn hetzelfde gebleven. Ik loop nu stage bij een groot IT-bedrijf en er is al gevraagd of ik er wil komen werken na mijn "studie". Misschien kan ik dan nog deeltijd HBO doen.
Dat kan jou zo lijken, toch is het zo.quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Knappe meid hoor!
[..]
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.
Omdat men bang is ooit eenzaam te worden en men daarom zoekt naar de genegen- en geborgenheid die een relatie wél kan bieden, maar vluchtige seksuele contacten niet?quote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso relaties, waarom geloof ik er eigenlijk in?
Tuurlijk, trouw je als niet-moslim met een moslimitisch meisje, schiet de broer je vrouw overhoop omdat ze de eer van de familie zou bezoedelen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan jou zo lijken, toch is het zo.
Dan ga ik denk ik toch voor informaticaquote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Fijn dat ze zo enthousiast zijn en dat je boven de grauwe massa uitsteekt.
HBO informatica of dan toch iets bedrijfskundigs/economisch?
En het is handig!quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat men bang is ooit eenzaam te worden en men daarom zoekt naar de genegen- en geborgenheid die een relatie wél kan bieden, maar vluchtige seksuele contacten niet?
Mischien dat eriksd er meer over kan vertellen, maar je krijgt als echtpaar toch ook belastingvoordelen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is handig!
De samenleving blijft ingericht op relaties.
Dat is inderdaad de regel.quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, trouw je als niet-moslim met een moslimitisch meisje, schiet de broer je vrouw overhoop omdat ze de eer van de familie zou bezoedelen.
Raar idee van vrede heb jij.
Vrouwen kosten ook wel veel geld, tenzij je ze verhuurd natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is handig!
De samenleving blijft ingericht op relaties.
Mwah, ik had het eerder over sociale wetten en verplichtingen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien dat eriksd er meer over kan vertellen, maar je krijgt als echtpaar toch ook belastingvoordelen?
In dat geval wil ik trouwens met mijn geweer, gelijke rechten voor allen!
Dat klopt. Maar ze doen wel alle kutklusjes.quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vrouwen kosten ook wel veel geld, tenzij je ze verhuurd natuurlijk.
Sociale verplichtingen, volgens mij hadden we al een keertje vastgesteld dat ik me daar hoogst ongemakkelijk bij voel.quote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik had het eerder over sociale wetten en verplichtingen.
Mij niet, aangezien ik een hekel aan mensen (runnen) heb, tenzij ik natuurlijk gewoon achteraf op een kantoorje de financiën kan doen en nieuwe producten / dienstverleningen bedenk.quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:
VP, jij lijkt me wel een geschikt iemand om een groot bordeel te runnen.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon mensen de hoeren laten zoeken voor je, vervolgens geef je ze een kleine provisie op wat de hoer verdiend.
Maar tegelijkertijd voldoe je wel aan de etiquette met betrekking tot de kledingvoorschriften bij partijen, beter nog dan de gemiddelde sociaal vaardige knaap. Dat is wel typischquote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sociale verplichtingen, volgens mij hadden we al een keertje vastgesteld dat ik me daar hoogst ongemakkelijk bij voel.
Kan alleen bij de lokale dataquote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
Iemand toevallig inlogcodes voor het Kadaster?
Interessant boek lijkt me datquote:Op zondag 11 december 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mij niet, aangezien ik een hekel aan mensen (runnen) heb, tenzij ik natuurlijk gewoon achteraf op een kantoorje de financiën kan doen en nieuwe producten / dienstverleningen bedenk.
Wat dat aangaat is het boek van Theo Heuft - Yab Yum, een aanrader, hij beschrijft met een zakelijke blik hoe hij van de Yab Yum een goedlopend bedrijf heeft gemaakt.
Ik denk dat het een succesvol businessmodel is.quote:
Hm. Dat is jammer.quote:
Noem je hem nu een psychopaat?quote:Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd voldoe je wel aan de etiquette met betrekking tot de kledingvoorschriften bij partijen, beter nog dan de gemiddelde sociaal vaardige knaap. Dat is wel typisch.
Pygmeeen zijn lelijk.quote:
Nee.quote:
Ok , ik ook niet.quote:
Dat is geheel te danken aan de goede opvoeding die ik heb genoten, iets wat je niet in geld kunt uitdrukken (geld maakt immers nog geen klasse).quote:Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd voldoe je wel aan de etiquette met betrekking tot de kledingvoorschriften bij partijen, beter nog dan de gemiddelde sociaal vaardige knaap. Dat is wel typisch.
Die is donkerblond en heeft geen blauwe ogen. Gefaald voor de Ariërtest dus.quote:Op zondag 11 december 2011 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pygmeeen zijn lelijk.
Ariers niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik vind jou zo ongeveer de grootste sociopaat van dit forum.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het enge aan v_P is dat hij het meent.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
VS lijkt mij een mannetje voor de Franse stranden, waar mannen rondlopen in speedo's en V_P is een sick basterd.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heeft V_P mijn topic gekaapt en er een militaristische discussie van gemaakt?
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
V_P is een beste vent, maar hij jaagt me wel de stuipen op het lijf.
quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar jouw postgedrag wekt gewoon agressie op.
Hee, zowaar een compliment!quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil VP als dictator.![]()
Of de rechtse kliek van FOK!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft een visie, denkt ergens over na. Dat onderscheidt iemand al van het gros van de mensen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken kan ik wel doorgronden, jou snap ik serieus niet
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef Cerbie het volgende:
Beetje jammer dat v_P meteen als een engerd wordt neergezet enkel omdat hij een 'controversieel' standpunt inneemt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij is v_P een beetje een Stifler.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
V_P wanneer ga je naar de TBS kliniek ?
quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef De_Nuance het volgende:
Neem je je eigen schrijfsels serieus v_P ik hoop het niet
quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef De_Nuance het volgende:
v_P post vanuit de TBS kliniek , geen twijfel over mogelijk
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Ik moet best vaak lachen om die posts van V_P
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef waht het volgende:
Wanneer mensen champagne uit wijnglazen drinken haalt v_P de veiligheidspal eraf.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
Dat dacht ik vandaag ook, toen wenste vP mij lintwormen toe.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat ik jou wil zien huilen, v_P.
Swa!
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had jou wel een bestaan tijdens WOII gegund, v_P. Beetje de partizaan uithangen.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet heel de wereld is zo ziek als jouw geestelijke belevingswereld
quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:
VP, jij lijkt me wel een geschikt iemand om een groot bordeel te runnen.
En dan heb je die van mij nog allemaal gemistquote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef von_Preussen het volgende:
De opmerkelijke quotes over mijn persoon die ik tot nu toe heb verzameld:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hee, zowaar een compliment!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het feit dat jij denkt dat etiquette iets te maken heeft met (het showen van) financiele draagkracht, dat geeft al aan dat jij niet zo goed bekend bent met dezelfde etiquettes.quote:Op zondag 11 december 2011 13:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ik houd me liever niet aan patserige etiquettes inderdaad, al had ik een miljoen.
Beleefdheid en vriendelijkheid hecht ik dan weer wel waarde aan.
Nee ik zei dat ik niet houdt van patserige ettuquette, niet dat ik een hekel heb aan etiquette in het algemeen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het feit dat jij denkt dat etiquette iets te maken heeft met (het showen van) financiele draagkracht, dat geeft al aan dat jij niet zo goed bekend bent met dezelfde etiquettes.
Op één of andere manier spreken die niet zo tot de verbeelding als die van KoosVogels en De_Nuance, dat komt omdat wij elkaar het hoofd inslaan met (halfzachte) argumenten i.p.v. random rants.quote:Op zondag 11 december 2011 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan heb je die van mij nog allemaal gemist
Ow ja dat is waar prutspruis.quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op één of andere manier spreken die niet zo tot de verbeelding als die van KoosVogels en De_Nuance, dat komt omdat wij elkaar het hoofd inslaan met (halfzachte) argumenten i.p.v. random rants.
Hulde voor het slaan van leerlingen!quote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
Ik word gezien als een van de strengere docenten waar ik parttime lesgeef, ondanks dat jullie denken dat ik een halfzacht ei ben.
Genoeg over mij.
Met liniaal en al?quote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
Ik word gezien als een van de strengere docenten waar ik parttime lesgeef, ondanks dat jullie denken dat ik een halfzacht ei ben.
Genoeg over mij.
quote:Ligt eraan waar ze op gaan bezuinigen. Cultuur en ontwikkelingshulp, de grote graaiposten van links, is nog genoeg op weg te snijden. Dat die uitvreters maar van hun eigen centen leven.
Moonwarrior | 11-12-11 | 10:02 |
PVV'ers en nadenken?quote:Op zondag 11 december 2011 13:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar zorg en sociale zekerheid mogen ze niet aan komen, ook al is dat nu al bijna onbetaalbaar geworden.
Tot zover wat PVV'ers van economie en begroten begrijpen.
Maar het zijn er zoveel en ze denken dat ze gelijk hebben.quote:
En daar gaat het dus al fout.quote:Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar het zijn er zoveel en ze denken dat ze gelijk hebben.
Rancuneus, dat is goed gezegd. Men gunt de ander niets meer, zeg ik altijd.quote:Op zondag 11 december 2011 13:37 schreef Monidique het volgende:
We hebben niet meer te maken met rechts of radicaal-rechts of extreem-rechts, het is ondertussen rancuneus-rechts geworden.
En dat in R&Pquote:Op zondag 11 december 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
Nog zoeen:
Ontwikkelingshulp mag van mij worden stopgezet.
De nieuwe biechtstoelquote:Op zondag 11 december 2011 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat in R&P
Dat zegt op zich al genoeg
Niet snijden op zorg en sociale zekerheid, alleen daarom zijn PVV'ers al links.quote:Op zondag 11 december 2011 13:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar zorg en sociale zekerheid mogen ze niet aan komen, ook al is dat nu al bijna onbetaalbaar geworden.
Tot zover wat PVV'ers van economie en begroten begrijpen.
Bolkestein is dus paradoxaal rechts?quote:Op zondag 11 december 2011 13:56 schreef De_Nuance het volgende:
Wel snijden op ontwikkelingshulp en cultuur , alleen daarom zijn PVV'ers rechts
Bolkestein is wel ok.quote:Op zondag 11 december 2011 13:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bolkestein is dus paradoxaal rechts?
Meer geld voor cultuur door te snijden op ontwikkelingshulp
Jammer dat hij geen premier is geworden.quote:Op zondag 11 december 2011 14:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bolkestein is wel ok.
Behalve als het over Israël gaat want dan verdwijnt zijn ratio ineens, maar zelfs dat geeft hij toe, dus wel een prima vent.
Filosoof. Hihi, sorry Friekquote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Wat voor werk zouden jullie eigenlijk willen doen als jullie dom waren geweest en niet de intellectuele capaciteiten hadden gehad om een studie te volgen?
Soldaat of zo. Doorstromen naar de elitetroepen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Wat voor werk zouden jullie eigenlijk willen doen als jullie dom waren geweest en niet de intellectuele capaciteiten hadden gehad om een studie te volgen?
Ontspoorde Jongeren begeleiden in een kut-buurt in Rotterdam ofzo.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
En met mooie hoeden met veren erop rondlopen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
Soldaat of zo. Doorstromen naar de elitetroepen.
Haha exact.quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En met mooie hoeden met veren erop rondlopen.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En met mooie hoeden met veren erop rondlopen.
Iets waarbij je veel praat maar niets neerzet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, was je dom geweest, dan had je gratis naar de miljonairsfair gekund omdat je er hapjes had moeten uitdelen voor je werk.quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar de miljonairsfair vandaag. Was ik maar dom, dan had ik op zondag vrij.
Dat is geslachtsgebonden en heeft met studie weinig van doen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets waarbij je veel praat maar niets neerzet.
Oh wacht, daar zijn tal van studies voor.
Oh, dat is ook leuk.quote:Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, was je dom geweest, dan had je gratis naar de miljonairsfair gekund omdat je er hapjes had moeten uitdelen voor je werk.
Op de vuilstort/milieustraat werken en de hele dag dingen kapotmaken. En er dingen tussenuit pikken voor eigen gebruik.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Vooral mannen zwetsen wat af. En krijgen er nog dikke salarissen voor ookquote:Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is geslachtsgebonden en heeft met studie weinig van doen.
Vrouwen, doen die ooit productiewerkquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral mannen zwetsen wat af. En krijgen er nog dikke salarissen voor ook
Ik moet toch zeggen dat dit wel waar isquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral mannen zwetsen wat af. En krijgen er nog dikke salarissen voor ook
Jazeker.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen, doen die ooit productiewerk?
Fulltime?quote:
Garnalen pellenquote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen, doen die ooit productiewerk?
Kinderen produceren vond ik te makkelijkquote:
Dat vrouwen in hun vrije tijd kunnen zwetsen en nietsdoenquote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zwetsende mannen tegen hoog salaris te maken?
Liever horlogemaker dan diamantslijper.quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
Wat dachten jullie van horlogemaker of diamantslijper. Geschikt voor m/v en lekker schoon, je krijgt er alleen wel pijn in je nek van.
Tenzij ze de zorg voor de kinderen en het huishouden hebben. En die zwetsende kerels hebben ook tijd zat voor borrels en de golfclub.quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vrouwen in hun vrije tijd kunnen zwetsen en nietsdoen
Toch vermoed ik dat er meer mannen horlogemaker zijn, ondanks hun grotere vingersquote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever horlogemaker dan diamantslijper.
Alleen denk ik dat mijn oog-handcoordinatie daar niet geschikt voor is.
Vrouwen worden ouder en zijn langer met pensioen. Die halen die gemiste zwetstijd wel op de bingo inquote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij ze de zorg voor de kinderen en het huishouden hebben. En die zwetsende kerels hebben ook tijd zat voor borrels en de golfclub.
Overigens draait de zorg bijvoorbeeld wel voor een groot deel op vrouwen die harder werken voor een beroerder loon dan jij of ik ooit zullen doenquote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kinderen produceren vond ik te makkelijk
Je kunt je afvragen hoe gelukkig het vrouwen maakt als langstlevenden op een kluitje in het bejaardenhuis te zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 14:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen worden ouder en zijn langer met pensioen. Die halen die gemiste zwetstijd wel op de bingo in
Kletsen is wat anders dan zwetsen hèquote:Op zondag 11 december 2011 14:16 schreef De_Nuance het volgende:
Niemand in deze SC kan het over zwetsen van andere mensen hebben zonder hypocriet te zijn.
Klopt. Je kan het je sowieso afvragen of het fijn is een vrouw te zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen hoe gelukkig het vrouwen maakt als langstlevenden op een kluitje in het bejaardenhuis te zitten.
Waarom lijk jij te denken of vermoeden dat vrouw zijn geen pretje is?quote:Op zondag 11 december 2011 14:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het je sowieso afvragen of het fijn is een vrouw te zijn.
Als je geil bent en seks wil wel, maar laat dat nu net iets zijn dat mannen extremer ervaren dan vrouwen.
Ongesteld moeten zijn, kinderen baren, stemmingswisselingen, over het algemeen een lager libido hebben etc. etc.quote:Op zondag 11 december 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom lijk jij te denken of vermoeden dat vrouw zijn geen pretje is?
Mja, zo zitten er aan beide geslachten voor- en nadelen. Zeker dat laatste dat je noemt is geen probleem want als je niet weet wat je mist, zul je het ook niet als nadeel ervaren.quote:Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongesteld moeten zijn, kinderen baren, stemmingswisselingen, over het algemeen een lager libido hebben etc. etc.
Kinderen baren, lager salaris ontvangen, een glazen plafond, continu je intelligentie moeten bewijzen als je aantrekkelijk bent, een lustobject zijn voor mannen, een grotere kans lopen verkracht te worden, minder goed tegen alcohol kunnen, minder goed kunnen orienteren, een slechter ruimtelijk inzicht hebben, niet grappig kunnen of mogen zijn, typische vrouwenklusjes horen te doen, minder sterk zijn, minder lang zijn, meer vet hebben, gevoeliger zijn, etc etc.quote:Op zondag 11 december 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom lijk jij te denken of vermoeden dat vrouw zijn geen pretje is?
Art thou real?quote:
Leuk geprobeerd vriendquote:
Redelijk, maar je hebt er wel een paar onzinnige punten tussen zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kinderen baren, lager salaris ontvangen, een glazen plafond, continu je intelligentie moeten bewijzen als je aantrekkelijk bent, een lustobject zijn voor mannen, een grotere kans lopen verkracht te worden, minder goed tegen alcohol kunnen, minder goed kunnen orienteren, een slechter ruimtelijk inzicht hebben, niet grappig kunnen of mogen zijn, typische vrouwenklusjes horen te doen, minder sterk zijn, minder lang zijn, meer vet hebben, gevoeliger zijn, etc etc.
Ik citeer:quote:
Neenquote:]Ik kloon niet, ik spam niet, ik doe niks. Ik hoop echt dat u een unban in overweging wilt nemen
Wie citeer je?quote:
Albert Einsteinquote:
whiskers snapt me welquote:
Jij zit er wel vaker naast.quote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn kloon
Maar volgens mij is deze Whiskers wel authentiek.
Oh natuurlijk, er gaan ook een hoop mannen dood door geweld en oorlogen, dus wat dat betreft ben je als vrouw weer beter af, maar vooral het schattige onderdanige mutsige meisje zou ik een gruwel vinden. Ik ben liever man dan vrouwquote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Redelijk, maar je hebt er wel een paar onzinnige punten tussen zitten.
Ik denk dat mannen grosso modo in het leven ook niet altijd beter af zijn dan vrouwen. Hoeveel storten er niet dood neer als ze eindelijk met pensioen kunnen, om maar wat te noemen.
Afijn, de maatschappij is nog niet volmaakt
Ik heb het idee dat het jouw kloon isquote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn kloon
Maar volgens mij is deze Whiskers wel authentiek.
En wij weten niet wie whiskers is.quote:
Je bent pas nieuw in POL hmm?quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wij weten niet wie whiskers is.
Vaak wel.quote:
Dat wil ie nieteens!quote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef De_Nuance het volgende:
Yvonne wanneer mag Moni weer in NWS posten ?
sowiesoquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef De_Nuance het volgende:
Maar Robin zit sowieso in het complot. Hij is iets té happig
Stuur maar een verzoek naar Fred Teeven.quote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef De_Nuance het volgende:
Yvonne wanneer mag Moni weer in NWS posten ?
Wellus,quote:
Ja dat dan weer wel.quote:Op zondag 11 december 2011 14:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het is ook een beetje zelfbescherming
Hoppa kinderen gelijk een trauma voor de rest van hun leven.quote:
Dat meisje is wel schattig.quote:
Bijbel in huis? Papier is prima vloeiquote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben te lui om sigaretten te halen.... Ik zit shaffies te draaien van A4 printvellen en een bus Camel shag. Het rookt knudde, maar het gaat.
Zoveel schattige onderdanige mutsige meisjes zie ik in Nederland niet meerquote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, er gaan ook een hoop mannen dood door geweld en oorlogen, dus wat dat betreft ben je als vrouw weer beter af, maar vooral het schattige onderdanige mutsige meisje zou ik een gruwel vinden. Ik ben liever man dan vrouw.
Zoals het hoort, zou ik eraan toe willen voegen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoppa kinderen gelijk een trauma voor de rest van hun leven.
Ze zijn er nog steedsquote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel schattige onderdanige mutsige meisjes zie ik in Nederland niet meer
Eerste dag hierquote:
Heeft Gia dochters dan?quote:
Welquote:
Echt?quote:
Je hebt nog nieteens haren laat staan een harem.quote:
Echt wel, ik speel het spel Harem☆Party.quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt nog nieteens haren laat staan een harem.
Ga je huiswerk makenquote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt wel, ik speel het spel Harem☆Party.
Ga met je virtuele harem spelen danquote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Puh, ik heb morgen stage en dus geen huiswerk!
Haha!
Ze is bij mij weten vrijwillig weg. Er is geen rede voor haar om te klonen, inderdaad. Maar van mij mag ze gewoon terug. Met veel smileys, dat welquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou Whiskers klonen als ze hier weer wil posten?
Uhuquote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef De_Nuance het volgende:
Ziet er naar uit dat we dinsdag en vrijdag toch fikse stormen kunnen verwachten.
Ik vind deze post op weerwoord het nog het beste omschrijvenquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uhu
De atmosfeer staat op ontploffen #465 : Het waait een beetje.
Potentie op een flinke storm in ieder geval.quote:Dat vrijdag winderig lijkt te gaan verlopen is wel duidelijk, maar hoeveel wind er precies komt te staan is nu nog niet aan te geven. Het kan net zo goed een windkracht 7 (harde wind) worden of een windkracht 10 aan zee (zware storm).
quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ze is bij mij weten vrijwillig weg. Omdat ze geen toy-boy in POL-SC kon vinden.
Hup Groningen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef remlof het volgende:
Ik ga naar het Gelredome voor Vitesse - FC Gronigen.
Toedels
quote:
Na dinsdag en vrijdag is hetquote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind deze post op weerwoord het nog het beste omschrijven
Potentie op een flinke storm in ieder geval.
Ah eindelijk een meevaller dit jaar.quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Na dinsdag en vrijdag is hetGroningen.
Dag zonnetje, ik ga nu naar een musical, toedels!quote:
Ik vrees ook voor Rotterdam en Leidenquote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Na dinsdag en vrijdag is hetGroningen.
Ah, veel plezier met die danshomo's suikerdropje van me.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dag zonnetje, ik ga nu naar een musical, toedels!
Goedenavond VSquote:
Lijkt het wel op inderdaad, grauwe zooi.quote:
Komen ze naar de niet-bestaande Kerstmarkt in Enschede ?quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt het wel op inderdaad, grauwe zooi.
En de hele stad zat vol met Duitsers, kon nergens de auto kwijt, rotmoffen en hun kerstfetisj.
Die is er wel, soort van.quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Komen ze naar de niet-bestaande Kerstmarkt in Enschede ?
Familie van mij is juist naar de kerstmarkt in Düsseldorf, de mens is vreemd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is er wel, soort van.
Maar ze komen eerder om te winkelen, kan het ze niet kwalijk nemen, winkelen in Duitsland is alsof je met noodrantsoen bonnetjes mode van 20 jaar terug moet kopen.
Kerstmarkten in Duitsland zijn dan ook geweldig, daar kunnen Nederlanders een puntje aan zuigen. Al was het maar omdat er om de 3 meter een kraam staat met Gluhwein en Jagermeister.quote:Op zondag 11 december 2011 15:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Familie van mij is juist naar de kerstmarkt in Düsseldorf, de mens is vreemd.
En worst van een meter.quote:Op zondag 11 december 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kerstmarkten in Duitsland zijn dan ook geweldig, daar kunnen Nederlanders een puntje aan zuigen. Al was het maar omdat er om de 3 meter een kraam staat met Gluhwein en Jagermeister.
Ik noem het een festijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
En worst van een meter.
Akenjaarlijks festijn of hel, net hoe je het ervaart
Je draait nog wel bij.quote:
Voorlopig blijf ik van alle drugs afquote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef waht het volgende:
[..]
Je draait nog wel bij.
Andere drugs moet je van afblijven, dat wel.
Wonen in het oosten des landsquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt het wel op inderdaad, grauwe zooi.
En de hele stad zat vol met Duitsers, kon nergens de auto kwijt, rotmoffen en hun kerstfetisj.
Ik vind het knap, een leven zonder alcohol lijkt mij maar kut.quote:
Ja bij jullie komen enkel kutgezinnetjes voor het Dolfinarium.quote:
Harderwijk is gewoon nog steeds het oosten.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja bij jullie komen enkel kutgezinnetjes voor het Dolfinarium.
Ook dat.quote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Harderwijk is gewoon nog steeds het oosten.
En toch is Tukkerland een grotere teringzooi. Moet je nagaan.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja bij jullie komen enkel kutgezinnetjes voor het Dolfinarium.
Harderwijk is het kloppend hart van ons land.quote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Harderwijk is gewoon nog steeds het oosten.
Is het ook.quote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch is Tukkerland een grotere teringzooi. Moet je nagaan.
quote:
Alles proberen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef waht het volgende:
[..]
Je draait nog wel bij.
Andere drugs moet je van afblijven, dat wel.
Dat is nou de moeder van Koos. Ze is wat mannelijk, maargoed. Ik verander het plaatje wel in Morocco Mole.quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef De_Nuance het volgende:
Erik, wie is dat nou van je Usericon.
Waar ken ik hem van, kom er niet op. Grrr
Neuh, maar wel leuk.quote:
Het is best aardig en het verhaal heeft een redelijke politieke setting. Helaas wel de utopie van Remlofquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Picchia het volgende:
Nog niet. Binnenkort zal ik daar wel een weekendje voor vrijmaken.
De hele tijd heb ik de neiging om het Wikipedia artikel te editen en de rol van de extremistische Moslims er in te zetten. Alsmede het racisme tegen de Koerden.quote:Het is het jaar AD 2307 wanneer fossiele brandstoffen geheel zijn uitgeput en de mensheid zich eindelijk volledig richt op zonne-energie. Tot dit doeleinde bestaat er een drietal grootschalige zonne-energiesystemen die de mensheid moeten voorzien van deze energiebron. Ieder van hen is in het bezit van één van de drie grootmachten op Aarde: de Unie (gevormd door de voormalige Verenigde Staten), de Menselijke Reformisten Alliantie (gevormd door Rusland, China en India) en tenslotte de AEU, die een toekomstige versie is van de huidige EU. Deze grootmachten gebruiken hun energiebronnen voornamelijk voor eigen belang en landen die niet aangesloten zijn bij de grootmachten kunnen over het algemeen niet de voordelen plukken van de systemen. Als gevolg hiervan bestaat er veel woede onder de Aardbevolking, hetgeen leidt tot allerlei kleinschalige conflicten en zelfs volledige oorlogen. Om deze wijdverspreide conflicten ten einde te brengen verschijnt een mysterieuze non-profitorganisatie op het toneel, genaamd Celestial Being. Dit doel pogen zij te bewerkstelligen door een viertal humanoïde wapens in te zetten, zogenaamde Gundams. Deze Gundams worden bestuurd door getalenteerde jonge piloten, aangeduid als Gundam Meisters. Dit viertal wordt gevormd door Setsuna F. Seiei, Lockon Stratos, Allelujah Haptism en Tiera Erde.
quote:Gundam Meisters.
Ja.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is toch geen Anime of wel?
Figures, enkel Japanse idioten komen met zulke namen aanzetten.quote:
quote:
Dat klopt wel inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Figures, enkel Japanse idioten komen met zulke namen aanzetten.
Say whut?quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, net zo'n kansloze animehomo die persee crucixifion in anime in het hoofdartikel over jezus wil hebben.
Dat is wel redelijk kansloos.quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, net zo'n kansloze animehomo die persee crucixifion in anime in het hoofdartikel over jezus wil hebben.
Get a life sperglord.
Hou 't voor je.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef De_Nuance het volgende:
Twilight
Seeds
VS
Moet...geen...slechte....grap....maken
Wat mankeert jou man?quote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Over kansloos gesproken, mijn Twilight download houdt enkele percentages voor 100% op omdat er geen seeds meer zijn. Ik haat dat, kanker Amerikanen.
Zet die PC's aan.
Zoek elders en gij zult vinden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Over kansloos gesproken, mijn Twilight download houdt enkele percentages voor 100% op omdat er geen seeds meer zijn. Ik haat dat, kanker Amerikanen.
Zet die PC's aan.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Zet die PC's aan.
Psychologische ziekte genaamd homoseksualiteit schat.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Crucifixion/Archive_4quote:
Ja, maar dan nog....Twilight.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Psychologische ziekte genaamd homoseksualiteit schat.
Pas maar op, het is besmettelijk.
Ik snap er nog niks van.quote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Crucifixion/Archive_4
Hier ergens begon het met een ruzie over crucifixion in anime het hoofdartikel willen ipv. in het mediastukje. Steeds edits heen en weer, dat verlies je altijd, want sperglords hebben toch niets anders te doen en maken het hun missie zich in hun ongelijk gelijk te hebben,
Ik wist niet dat je van homoseksualiteit een 16-jarig meisje werd. Kijk je ook Glee?quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Psychologische ziekte genaamd homoseksualiteit schat.
Pas maar op, het is besmettelijk.
Nog nooit een aflevering van gezien kan ik met trots vermelden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van homoseksualiteit een 16-jarig meisje werd. Kijk je ook Glee?
quote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Zet die PC's aan.
De verhaallijn (voor zover dat er is in die tyfusfilm) kan me gestolen worden, maar Taylor zit er altijd halfnaakt in.quote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog....Twilight.
Verander je door je geaardheid ook in 15-jarig meisje?
Hobbyloze nerd wou kosten wat kost zijn precies animefilmpjes in allerlei artikelen waaronder dat over kruizigingen, want dat was net zo, zo niet belangrijker voor de wereld dan de kruiziging van Jezus .... volledig debiel, maar wel hilarisch leesvoer als je de tijd ervoor neemt.quote:
haha politieke anime??quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De verhaallijn (voor zover dat er is in die tyfusfilm) kan me gestolen worden, maar Taylor zit er altijd halfnaakt in.
Heeft niks met berig zijn te maken.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Als je berig bent, dan knal je maar een porno aan.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hobbyloze nerd wou kosten wat kost zijn precies animefilmpjes in allerlei artikelen waaronder dat over kruizigingen, want dat was net zo, zo niet belangrijker voor de wereld dan de kruiziging van Jezus .... volledig debiel, maar wel hilarisch leesvoer als je de tijd ervoor neemt.
Loopt je moeder op buskruit?quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Als je berig bent, dan knal je maar een porno aan.
Word.quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
Anime is overigens achterlijke troep.
Erik, krijg kanker.quote:
Een leven zonder kut lijkt mij maar ruk.quote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het knap, een leven zonder alcohol lijkt mij maar kut.
Het is heerlijk, met je handen aan gespierde torso's zitten rawr.quote:Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een leven zonder kut lijkt mij maar ruk.
Dan maar kutalcohol.quote:Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een leven zonder kut lijkt mij maar ruk.
Ik wist niet dat menstruatiebloed een promillage kende, of moet het eerst rijpen?quote:
twilightquote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Zet die PC's aan.
Geil schat.quote:
Mods?!quote:
Dat heet diarree.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg VS, kan je ook een man laten squirten? Zeg maar dat er dan zo'n straal spuitpoep naar buiten komt?
Wacht maar tot ik mod ben.quote:
"ding dong" hallo meneer Erik ik heb een pakketje kanker voor u. Oh kom maar zou wel van Koos zijn. ok fijne dag veder dooeeiiiquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef NLRuben het volgende:
[..]
"ding dong" hallo meneer Erik ik heb een pakketje kanker voor u. Oh kom maar zou wel van Koos zijn. ok fijne dag veder dooeeiii
Heerlijk.quote:
Nooit geweten dat dat je type was.quote:
Allochtonen-humor.quote:
\nee kater zondag humorquote:
Als ik geen tieten heb om mee te spelen ben ik zeer ongelukkig.quote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is heerlijk, met je handen aan gespierde torso's zitten rawr.
Je hebt altijd nog je eigen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik geen tieten heb om mee te spelen ben ik zeer ongelukkig.
Op zich welquote:
Dan ga je wat minder vaak naar de sportschool.quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik geen tieten heb om mee te spelen ben ik zeer ongelukkig.
Raszischt!quote:
We houden ook niet van jouquote:
Koos is toch niks waard, gelukkig hou ik wel van jullie.quote:
Oeh, vertel wel hoe die was!quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
YUS!
Danku o meneer de Yank, mijn Twilight download is compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |