Iets waarbij je veel praat maar niets neerzet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Wat voor werk zouden jullie eigenlijk willen doen als jullie dom waren geweest en niet de intellectuele capaciteiten hadden gehad om een studie te volgen?
Nee, was je dom geweest, dan had je gratis naar de miljonairsfair gekund omdat je er hapjes had moeten uitdelen voor je werk.quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar de miljonairsfair vandaag. Was ik maar dom, dan had ik op zondag vrij.
Dat is geslachtsgebonden en heeft met studie weinig van doen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets waarbij je veel praat maar niets neerzet.
Oh wacht, daar zijn tal van studies voor.
Oh, dat is ook leuk.quote:Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, was je dom geweest, dan had je gratis naar de miljonairsfair gekund omdat je er hapjes had moeten uitdelen voor je werk.
Op de vuilstort/milieustraat werken en de hele dag dingen kapotmaken. En er dingen tussenuit pikken voor eigen gebruik.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Wat voor werk zouden jullie eigenlijk willen doen als jullie dom waren geweest en niet de intellectuele capaciteiten hadden gehad om een studie te volgen?
Vooral mannen zwetsen wat af. En krijgen er nog dikke salarissen voor ookquote:Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is geslachtsgebonden en heeft met studie weinig van doen.
Vrouwen, doen die ooit productiewerkquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral mannen zwetsen wat af. En krijgen er nog dikke salarissen voor ook
Ik moet toch zeggen dat dit wel waar isquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral mannen zwetsen wat af. En krijgen er nog dikke salarissen voor ook
Jazeker.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen, doen die ooit productiewerk?
Fulltime?quote:
Garnalen pellenquote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen, doen die ooit productiewerk?
Kinderen produceren vond ik te makkelijkquote:
Dat vrouwen in hun vrije tijd kunnen zwetsen en nietsdoenquote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zwetsende mannen tegen hoog salaris te maken?
Liever horlogemaker dan diamantslijper.quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
Wat dachten jullie van horlogemaker of diamantslijper. Geschikt voor m/v en lekker schoon, je krijgt er alleen wel pijn in je nek van.
Tenzij ze de zorg voor de kinderen en het huishouden hebben. En die zwetsende kerels hebben ook tijd zat voor borrels en de golfclub.quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vrouwen in hun vrije tijd kunnen zwetsen en nietsdoen
Toch vermoed ik dat er meer mannen horlogemaker zijn, ondanks hun grotere vingersquote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever horlogemaker dan diamantslijper.
Alleen denk ik dat mijn oog-handcoordinatie daar niet geschikt voor is.
Vrouwen worden ouder en zijn langer met pensioen. Die halen die gemiste zwetstijd wel op de bingo inquote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij ze de zorg voor de kinderen en het huishouden hebben. En die zwetsende kerels hebben ook tijd zat voor borrels en de golfclub.
Overigens draait de zorg bijvoorbeeld wel voor een groot deel op vrouwen die harder werken voor een beroerder loon dan jij of ik ooit zullen doenquote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kinderen produceren vond ik te makkelijk
Je kunt je afvragen hoe gelukkig het vrouwen maakt als langstlevenden op een kluitje in het bejaardenhuis te zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 14:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen worden ouder en zijn langer met pensioen. Die halen die gemiste zwetstijd wel op de bingo in
Kletsen is wat anders dan zwetsen hèquote:Op zondag 11 december 2011 14:16 schreef De_Nuance het volgende:
Niemand in deze SC kan het over zwetsen van andere mensen hebben zonder hypocriet te zijn.
Klopt. Je kan het je sowieso afvragen of het fijn is een vrouw te zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen hoe gelukkig het vrouwen maakt als langstlevenden op een kluitje in het bejaardenhuis te zitten.
Waarom lijk jij te denken of vermoeden dat vrouw zijn geen pretje is?quote:Op zondag 11 december 2011 14:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het je sowieso afvragen of het fijn is een vrouw te zijn.
Als je geil bent en seks wil wel, maar laat dat nu net iets zijn dat mannen extremer ervaren dan vrouwen.
Ongesteld moeten zijn, kinderen baren, stemmingswisselingen, over het algemeen een lager libido hebben etc. etc.quote:Op zondag 11 december 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom lijk jij te denken of vermoeden dat vrouw zijn geen pretje is?
Mja, zo zitten er aan beide geslachten voor- en nadelen. Zeker dat laatste dat je noemt is geen probleem want als je niet weet wat je mist, zul je het ook niet als nadeel ervaren.quote:Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongesteld moeten zijn, kinderen baren, stemmingswisselingen, over het algemeen een lager libido hebben etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |