Ik hou van nasi’s.quote:
Godwin in de OP.quote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Drugshond het volgende:
Hup Godwin in de OP... omdat het zondag is.
Een soort stamboom?quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef betyar het volgende:
Ik heb een document van opa gekregen om te laten zien wat onze "afkomst" is. Gewoon omdat hij bang was dat er nog zo'n mafkees op zou staan.
Nee, een of ander gek bijna niet meer leesbaar handgeschreven documentje uit Oostenrijk.quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef betyar het volgende:
Ik heb een document van opa gekregen om te laten zien wat onze "afkomst" is. Gewoon omdat hij bang was dat er nog zo'n mafkees op zou staan.
Knappe meid hoor!quote:
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 12:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik meng gewoon met een van jullie. Gemengde huwelijken zijn de sleutel tot eenwording en langdurige vrede.
Mischien deel je wel dezelfde genen met die andere Oostenrijker.quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, een of ander gek bijna niet meer leesbaar handgeschreven documentje uit Oostenrijk.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien deel je wel dezelfde genen met die andere Oostenrijker.
Sowieso relaties, waarom geloof ik er eigenlijk inquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Knappe meid hoor!
[..]
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.
Dat zou mooi zijn! Fijn dat ze zo enthousiast zijn en dat je boven de grauwe massa uitsteekt.quote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Over mijn schoolresultaten GS, die zijn hetzelfde gebleven. Ik loop nu stage bij een groot IT-bedrijf en er is al gevraagd of ik er wil komen werken na mijn "studie". Misschien kan ik dan nog deeltijd HBO doen.
Dat kan jou zo lijken, toch is het zo.quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Knappe meid hoor!
[..]
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.
Omdat men bang is ooit eenzaam te worden en men daarom zoekt naar de genegen- en geborgenheid die een relatie wél kan bieden, maar vluchtige seksuele contacten niet?quote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso relaties, waarom geloof ik er eigenlijk in?
Tuurlijk, trouw je als niet-moslim met een moslimitisch meisje, schiet de broer je vrouw overhoop omdat ze de eer van de familie zou bezoedelen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan jou zo lijken, toch is het zo.
Dan ga ik denk ik toch voor informaticaquote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Fijn dat ze zo enthousiast zijn en dat je boven de grauwe massa uitsteekt.
HBO informatica of dan toch iets bedrijfskundigs/economisch?
En het is handig!quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat men bang is ooit eenzaam te worden en men daarom zoekt naar de genegen- en geborgenheid die een relatie wél kan bieden, maar vluchtige seksuele contacten niet?
Mischien dat eriksd er meer over kan vertellen, maar je krijgt als echtpaar toch ook belastingvoordelen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is handig!
De samenleving blijft ingericht op relaties.
Dat is inderdaad de regel.quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, trouw je als niet-moslim met een moslimitisch meisje, schiet de broer je vrouw overhoop omdat ze de eer van de familie zou bezoedelen.
Raar idee van vrede heb jij.
Vrouwen kosten ook wel veel geld, tenzij je ze verhuurd natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is handig!
De samenleving blijft ingericht op relaties.
Mwah, ik had het eerder over sociale wetten en verplichtingen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien dat eriksd er meer over kan vertellen, maar je krijgt als echtpaar toch ook belastingvoordelen?
In dat geval wil ik trouwens met mijn geweer, gelijke rechten voor allen!
Dat klopt. Maar ze doen wel alle kutklusjes.quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vrouwen kosten ook wel veel geld, tenzij je ze verhuurd natuurlijk.
Sociale verplichtingen, volgens mij hadden we al een keertje vastgesteld dat ik me daar hoogst ongemakkelijk bij voel.quote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik had het eerder over sociale wetten en verplichtingen.
Mij niet, aangezien ik een hekel aan mensen (runnen) heb, tenzij ik natuurlijk gewoon achteraf op een kantoorje de financiën kan doen en nieuwe producten / dienstverleningen bedenk.quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:
VP, jij lijkt me wel een geschikt iemand om een groot bordeel te runnen.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon mensen de hoeren laten zoeken voor je, vervolgens geef je ze een kleine provisie op wat de hoer verdiend.
Maar tegelijkertijd voldoe je wel aan de etiquette met betrekking tot de kledingvoorschriften bij partijen, beter nog dan de gemiddelde sociaal vaardige knaap. Dat is wel typischquote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sociale verplichtingen, volgens mij hadden we al een keertje vastgesteld dat ik me daar hoogst ongemakkelijk bij voel.
Kan alleen bij de lokale dataquote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
Iemand toevallig inlogcodes voor het Kadaster?
Interessant boek lijkt me datquote:Op zondag 11 december 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mij niet, aangezien ik een hekel aan mensen (runnen) heb, tenzij ik natuurlijk gewoon achteraf op een kantoorje de financiën kan doen en nieuwe producten / dienstverleningen bedenk.
Wat dat aangaat is het boek van Theo Heuft - Yab Yum, een aanrader, hij beschrijft met een zakelijke blik hoe hij van de Yab Yum een goedlopend bedrijf heeft gemaakt.
Ik denk dat het een succesvol businessmodel is.quote:
Hm. Dat is jammer.quote:
Noem je hem nu een psychopaat?quote:Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd voldoe je wel aan de etiquette met betrekking tot de kledingvoorschriften bij partijen, beter nog dan de gemiddelde sociaal vaardige knaap. Dat is wel typisch.
Pygmeeen zijn lelijk.quote:
Nee.quote:
Ok , ik ook niet.quote:
Dat is geheel te danken aan de goede opvoeding die ik heb genoten, iets wat je niet in geld kunt uitdrukken (geld maakt immers nog geen klasse).quote:Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd voldoe je wel aan de etiquette met betrekking tot de kledingvoorschriften bij partijen, beter nog dan de gemiddelde sociaal vaardige knaap. Dat is wel typisch.
Die is donkerblond en heeft geen blauwe ogen. Gefaald voor de Ariërtest dus.quote:Op zondag 11 december 2011 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pygmeeen zijn lelijk.
Ariers niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik vind jou zo ongeveer de grootste sociopaat van dit forum.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het enge aan v_P is dat hij het meent.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
VS lijkt mij een mannetje voor de Franse stranden, waar mannen rondlopen in speedo's en V_P is een sick basterd.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heeft V_P mijn topic gekaapt en er een militaristische discussie van gemaakt?
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
V_P is een beste vent, maar hij jaagt me wel de stuipen op het lijf.
quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar jouw postgedrag wekt gewoon agressie op.
Hee, zowaar een compliment!quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil VP als dictator.![]()
Of de rechtse kliek van FOK!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft een visie, denkt ergens over na. Dat onderscheidt iemand al van het gros van de mensen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken kan ik wel doorgronden, jou snap ik serieus niet
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef Cerbie het volgende:
Beetje jammer dat v_P meteen als een engerd wordt neergezet enkel omdat hij een 'controversieel' standpunt inneemt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij is v_P een beetje een Stifler.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
V_P wanneer ga je naar de TBS kliniek ?
quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef De_Nuance het volgende:
Neem je je eigen schrijfsels serieus v_P ik hoop het niet
quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef De_Nuance het volgende:
v_P post vanuit de TBS kliniek , geen twijfel over mogelijk
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Ik moet best vaak lachen om die posts van V_P
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef waht het volgende:
Wanneer mensen champagne uit wijnglazen drinken haalt v_P de veiligheidspal eraf.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
Dat dacht ik vandaag ook, toen wenste vP mij lintwormen toe.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat ik jou wil zien huilen, v_P.
Swa!
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had jou wel een bestaan tijdens WOII gegund, v_P. Beetje de partizaan uithangen.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet heel de wereld is zo ziek als jouw geestelijke belevingswereld
quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:
VP, jij lijkt me wel een geschikt iemand om een groot bordeel te runnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |