quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
En betyar, al cadeautjes voor de kinders gekocht?
Zo kan je ook onderbouwen dat de EU op hetzelfde punt staat als de USSR in 1989 / 1990, alleen dan sla jij op tilt omdat je de realiteit niet onder ogen wilt zien.quote:
Ik zie geen enkele overeenkomst tussen de USSR, die met dwang bij elkaar werd gehouden en de EU waarvan elke lidstaat vrijwillig is toegetreden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo kan je ook onderbouwen dat de EU op hetzelfde punt staat als de USSR in 1989 / 1990, alleen dan sla jij op tilt omdat je de realiteit niet onder ogen wilt zien.
Dat werkt prima, net als tering, pleuris en andere ziektes.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
Overigens: kanker gebruiken om je woorden kracht bij te zetten
Triest.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb het al weer achter de rugquote:
Echt netjes is het niet, maar de paniek als het woordje valt vind ik overdreven.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
Neequote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt prima, net als tering, pleuris en andere ziektes.
Welke paniek?quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt netjes is het niet, maar de paniek als het woordje valt vind ik overdreven.
Jij wilt geen overeenkomst zien vanwege ideologische motieven, dat is heel wat anders.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele overeenkomst tussen de USSR, die met dwang bij elkaar werd gehouden en de EU waarvan elke lidstaat vrijwillig is toegetreden.
JIJ ZEI KANKER OMG!!!quote:
Ideale schoonzoon ben je tochquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Morgenavond, ik heb zelfs een cadeau voor schoonmoeders.
Held ben je, geweldige uitspraak, die gaat in de verzameling!quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
V_P wanneer ga je naar de TBS kliniek ?
Zijn ze echt zo extreem danquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef De_Nuance het volgende:
Neem je je eigen schrijfsels serieus v_P ik hoop het niet
Het is niet anders en gezeik over kanker is gewoon triest kankergezeik. Boehoe, mijn (vul familielid in) is er aan overleden, boehoe.quote:
Doe ik niet aan.quote:
Ook jij kon het slechter treffenquote:
Random uit het niets over massamoorden en vrouwen vernederen beginnen terwijl het over een Belgisch/Turkse popzangeres gaat doet mijn wenkbrauwen toch fronsen.quote:
Een welbespraakt iemand heeft het niet nodig om zich goed uit te drukken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is niet anders en gezeik over kanker is gewoon triest kankergezeik. Boehoe, mijn (vul familielid in) is er aan overleden, boehoe.
Auto-ongelukgezeik, vanhettrapjeafvalgezeik, gezeikgezeik, ... zeik niet zo.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Picchia het volgende:
Het tegenovergestelde van kanker is racist. Als je het punt van de ander wilt afzwakken dan kun je die persoon een racist noemen.
Persoon A: Deze negerzoen is kankerlekker.
Persoon B: Racist.
Dat er andere associaties worden gelegd doet niets af aan het punt an sich.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Random uit het niets over massamoorden en vrouwen vernederen beginnen terwijl het over een Belgisch/Turkse popzangeres gaat doet mijn wenkbrauwen toch fronsen.
Wie?quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Cerbie het volgende:
Is robin nog steeds niet terug trouwens?
Dan maar niet welbespraakt. Ik uit mij kankergraag ... het is een krachtterm die het goed doet en waar ik mij goed bij voel en als je dat niet bevalt dan ben ik maar niet kankerwelbespraakt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Een welbespraakt iemand heeft het niet nodig om zich goed uit te drukken.
Zijn ban duurt wat langer dan de collateral.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Cerbie het volgende:
Is robin nog steeds niet terug trouwens?
Doodnuanceren, daar heb jij toch geen moeite mee?quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef De_Nuance het volgende:
TBS patiënten leggen ook andere verbanden, kun je ook doodnuanceren
Zijn eigen pedovader. Luke! I'm ... etcquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
robin007bond
Vermeend vies oud mannetje, aldus Stali.
Volgens mij is dit een banwaardige post.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan maar niet welbespraakt. Ik uit mij kankergraag ... het is een krachtterm die het goed doet en waar ik mij goed bij voel en als je dat niet bevalt dan ben ik maar niet kankerwelbespraakt.
Wel voor 2012.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ban duurt wat langer dan de collateral.
Een racist zoals jij moet het dan ook niet hebben van argumenten, maar van krachttermen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan maar niet welbespraakt. Ik uit mij kankergraag ... het is een krachtterm die het goed doet en waar ik mij goed bij voel en als je dat niet bevalt dan ben ik maar niet kankerwelbespraakt.
Banwaardigquote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een banwaardige post.
Ben het daar niet mee eens overigens, het moet uitjezelf komen.
Ik heb hem gezien, het was een man in een roze broek die aan VS vroeg wat voor club we waren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
robin007bond
Vermeend vies oud mannetje, aldus Stali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |