Doe eens niet trollen in R&Pquote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is mij 2x niet gelukt om mij in te houden.
Tokkies en hun bierverzamelingquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je mijn coole bierfoto gezien, ik heb gvd dat glas ook nog.![]()
Ja mooi, maar ik hou niet van bokbierquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je mijn coole bierfoto gezien, ik heb gvd dat glas ook nog.![]()
Waarom moet je nouweer tegen mij zeiken? Heb je geen EG om te knuffelen ofzo?quote:
Zo' n Chouffe pakketje zag ik ook staan, alleen waren het 0.75 liter flessen, dat vind ik dan weer zonde. Ik heb liever kleine flesjes.quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja mooi, maar ik hou niet van bokbier
Ik heb nog wel een paar Choufjes staan, lekker als eerste biertje aan het begin van de avond.
Hoezo zonde?quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo' n Chouffe pakketje zag ik ook staan, alleen waren het 0.75 liter flessen, dat vind ik dan weer zonde. Ik heb liever kleine flesjes.
0.75 krijg je op een avond wel weg toch? Dat zijn drie glazen man.quote:Op zondag 4 december 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zet geopend speciaalbier liever niet in de koelkast en ik drink niet zo vlug.
Dat wel, ik heb liever 3 flesjes. Iedere keer een "vers" biertje.quote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
0.75 krijg je op een avond wel weg toch? Dat zijn drie glazen man.
Oorlogquote:
Oh, op die manier, ja, snap ik, maar volgens mij is de La ook in kleinere versie te krijgen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat wel, ik heb liever 3 flesjes. Iedere keer een "vers" biertje.
Kan ook.quote:
Dat is zo'n belachelijke vergelijking. Net als GroenLinks met het regime van Pol Pot vergelijken.quote:
Net als de PVV fascisme.quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is zo'n belachelijke vergelijking. Net als GroenLinks met het regime van Pol Pot vergelijken.
Uit dat lalalalalalalala gejengel wil je ook niet kiezen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef De_Nuance het volgende:
Een jurylid bij The Voice of Turkey loopt nu te huilen omdat ze niet kan kiezen.
Mwoah het was gewoon een Amerikaans liedquote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Uit dat lalalalalalalala gejengel wil je ook niet kiezen.
lalalalala-fuck you- lalalalala?quote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mwoah het was gewoon een Amerikaans lied
Wat een kankermuziek.quote:
Homoquote:
Hansquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
Haha, Hans Hoogervorst in Andere Tijden (volgende week): de euro is toch een misgeboorte geweest.
Held!
Ja , echt homo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |