Ja. En een begrotingsunie. En eurobonds.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben we aan het einde van de week nog de Euro?
Omdat er met vuurwerk werd gegooid.quote:
Een overgevoelige natuur.quote:
Ik laat dat liever doen omdat we hier door twee houten vloeren en dak moesten. ik laat dat liever doen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Kon je zelf die kachelpijp niet aanleggen?
Nee, steen en halfsteen (2e & 3e verdieping).quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier hetzelfde bouwjaar.
Heb jij ook een steensmuur huis opgemetseld met kalk en zand en een gemetselde fundering?
Jij bent toch lesbiequote:
Van die fotos tochquote:
Welke ?quote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van die fotos tochHeb die rel gemist.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. En een begrotingsunie. En eurobonds.
Daar kun je wel vanuit gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Picchia het volgende:
Wat er ook gebeurt, wij gaan lekker betalen voor degene die boven hun stand leven en lekker op hun luie gat blijven zitten.
Doen we al járen d.m.v. de hra.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Picchia het volgende:
Wat er ook gebeurt, wij gaan lekker betalen voor degene die boven hun stand leven en lekker op hun luie gat blijven zitten.
Op 40 seconde.quote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef De_Nuance het volgende:
Mooi of totaal de plank misgeslagen ?
Ze kan beter een paar zanglessen en nieuwe stembanden vragen aan de sint.quote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef De_Nuance het volgende:
Mooi of totaal de plank misgeslagen ?
Valt mee, onze rente zal iets omhoog gaan en die van de bananenrepublieken in het zuiden flink omlaag. Plus dat ze voortaan (net als Nederland) hun begroting moeten laten goedkeuren door Brussel.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Picchia het volgende:
Ik zeg nooit Hoiquote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zit EG nou met 3 accounts in te loggen?
Dat is dan weer een afknapper.quote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee.Zal wel een spammer zijn. (als dat kan bij twitter).
quote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee.Zal wel een spammer zijn. (als dat kan bij twitter).
Ik houd me ook maar inquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Drugshond het volgende:
Kan hij niet gewoon e-mailen. Wat dat gaat veel sneller dan een postduif.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. En een begrotingsunie. En eurobonds elitebonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |