Ja, we gaan denk ik voor een Floris Solo, Morso 1412 of Stovax stock 5.quote:
En tot overmaat van ramp heb ik me aangesloten bij het systeem.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie zijn me ontgroeid. Te hard & te slecht gespeld, in z'n algemeenheid.
Conformisten maakte het voor Hitler mogelijk om zoveel Joden te vermoorden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp heb ik me aangesloten bij het systeem.
Succes met kiezen. Is de kachel voor sfeer, echt verwarmen of beide?quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, we gaan denk ik voor een Floris Solo, Morso 1412 of Stovax stock 5.
Beide. Huis is niet al te groot dus klein kacheltje is genoeg en het gaat alleen om de woonkamer. Mijn schoonpa heeft zelf een tegelkachel gemaakt maar die gebruikt het dan ook echt primair als verwarming voor zijn huis.quote:Op zondag 4 december 2011 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Succes met kiezen. Is de kachel voor sfeer, echt verwarmen of beide?
Zul jij eind deze week nog steeds van deze kindervragen stellen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben we aan het einde van de week nog de Euro?
Dat is eigenlijk nog wel het ergste, verrader!quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp heb ik me aangesloten bij het systeem.
Welnee, je krijgt dan gewoon je uitkering in een andere valuta.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
En als de euro valt, breekt dan de pleuris uit?
Liever kindervragen dan "Zul jij" zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Zul jij eind deze week nog steeds van deze kindervragen stellen?
Rutte zou zeggen: mooi!quote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, je krijgt dan gewoon je uitkering in een andere valuta.
Een tegelkachel is echt relaxed. Wij stoken er wel heel het huis mee warm. We halen met maximaal stoken 12 kW, van de week was het hier 26 graden in de woonkamer met de gangdeur open.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Beide. Huis is niet al te groot dus klein kacheltje is genoeg en het gaat alleen om de woonkamer. Mijn schoonpa heeft zelf een tegelkachel gemaakt maar die gebruikt het dan ook echt primair als verwarming voor zijn huis.
Misschien niet eens zo gek.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Cerbie het volgende:
Dan gaan we gewoon in een muntunie met Duitsland, ditmaal zonder zwakke zuidelijke broeders.
Dan wordt het inderdaad wel leuk om je huis mee te verwarmenquote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Een tegelkachel is echt relaxed. Wij stoken er wel heel het huis mee warm. We halen met maximaal stoken 12 kW, van de week was het hier 26 graden in de woonkamer met de gangdeur open.![]()
En al het hout voor noppes he, krijg je het drie keer warm van.
Hout zagen en ophalen bij andere mensen, mijn zwager en ik gaan 2 keer per jaar op pad. Is nog leuk om te doen ook.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad wel leuk om je huis mee te verwarmen
Herkenbaarquote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Een tegelkachel is echt relaxed. Wij stoken er wel heel het huis mee warm. We halen met maximaal stoken 12 kW, van de week was het hier 26 graden in de woonkamer met de gangdeur open.![]()
En al het hout voor noppes he, krijg je het drie keer warm van.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Conformisten maakte het voor Hitler mogelijk om zoveel Joden te vermoorden.
Ik heb een huis uit 1927, allemaal hout, halfsteen enzo, dus in het midden van de woonkamer stond er eentjequote:Op zondag 4 december 2011 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat suggereert dat er eerst eentje was
quote:Op zondag 4 december 2011 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
We gaan allemaal kapot, zo kan het niet langer, het systeem is verrot! Ben ik nog iets vergeten werkloosje?
Lijkt me heel leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een huis uit 1927, allemaal hout, halfsteen enzo, dus in het midden van de woonkamer stond er eentje
Het kachelbedrijf wat hier de kachelpijp kwam aanleggen heeft mijn plafond beschadigt. Of ik genoegen nam met een grotere ring vroeg de werknemer. Ja hoor geen enkel probleem. Belt iemand van kantorr een paar dagen later op dat de op maat gemaakte rozet op 90 euro kwam en de kilometers en uurtarief kwamen er nog bij..... Ik had even duidelijk gemaakt dat het zo niet werkte.quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
HerkenbaarHeeft hij ook. Enorme voorraad gratis hout, hij is trouwens ook timmerman alleen nu wel een beetje versleten.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een huis uit 1927, allemaal hout, halfsteen enzo, dus in het midden van de woonkamer stond er eentje
Hier hetzelfde bouwjaar.quote:
Was je erbij ?quote:Op zondag 4 december 2011 20:22 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben van streek door de onlusten in Utrecht en daarom luister ik naar Queen. Ben ik nu een mietje?
Kon je zelf die kachelpijp niet aanleggen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Het kachelbedrijf wat hier de kachelpijp kwam aanleggen heeft mijn plafond beschadigt. Of ik genoegen nam met een grotere ring vroeg de werknemer. Ja hoor geen enkel probleem. Belt iemand van kantorr een paar dagen later op dat de op maat gemaakte rozet op 90 euro kwam en de kilometers en uurtarief kwamen er nog bij..... Ik had even duidelijk gemaakt dat het zo niet werkte.
Waarom ben je van streek dan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Wat moet ik nou in Utrecht?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |