We kunnen enkel hopen v_P, we kunnen enkel hopen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
Zou het aantal zelfmoorden ten gevolge van het kabinetsbeleid significant toenemen?
Geen idee.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
Zou het aantal zelfmoorden ten gevolge van het kabinetsbeleid significant toenemen?
En die dude zegt : ik ben gekke Henkie niet , 2,20 dokken jijquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Monidique het volgende:
Je zegt toch: en een glas kraanwater.
Hij zat op je en schreeuwde, neuken bitch, neuken?quote:Op zondag 4 december 2011 18:31 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben vannacht gewekt door iemand die '''NEUKEN'' riep.
Dan zeg ik: dag.quote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En die dude zegt : ik ben gekke Henkie niet , 2,20 dokken jij
Nee, hij stond buiten en verstond niet dat ik hem de kroosdood wenste.quote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij zat op je en schreeuwde, neuken bitch, neuken?
Is het wel gelukt, ondanks dat hij het niet verstond?quote:Op zondag 4 december 2011 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, hij stond buiten en verstond niet dat ik hem de kroosdood wenste.
Wat boeit een meerderheid nou als je de opvolger van de KGB, je oude clubje, algelang naar eigen inzicht kan inzetten om de zaken naar je eigen hand te zetten.quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Ik weet het weer.
Poetins meerderheid gaat eraan v_P , hoe erg vind jij dit?
Is dat zo? Dat zou ik goed nieuws vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Ik weet het weer.
Poetins meerderheid gaat eraan v_P , hoe erg vind jij dit?
En jij je billetjes vlug spreiden........quote:Op zondag 4 december 2011 18:31 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben vannacht gewekt door iemand die '''NEUKEN'' riep.
Dierenwelzijn gaat vooral om eigenwaarde.quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
Wat een zelfingenomen horken in dat orkatopic van F&F
Dan heb je het orkatopic in OUD nog niet gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
Wat een zelfingenomen horken in dat orkatopic van F&F
De Eindhovense split? Nee, dank je.quote:Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
[..]
En jij je billetjes vlug spreiden........
Het grote buikentopic deel 74 ?quote:Op zondag 4 december 2011 18:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan heb je het orkatopic in OUD nog niet gezien.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
Fok! boeit me eigenlijk steeds minder. Welk topic je ook leest, 9/10 keer draait het uit op verzuurde aanvallen. Je bent het niet met me eens, dus je bent een klapmongool is het fok-motto.
Ok, dat bold. Misschien moet je wat minder gedagzeggen en wat minder jezelf bezighouden met anderen.quote:
Hoiquote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok, dat bold. Misschien moet je wat minder gedagzeggen en wat minder jezelf bezighouden met anderen.
Wat moet je nou 's middags in Brooklyn?quote:
Ga je weerquote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het benadrukt je autistische kansloosheid, maargoed, als jij dat leuk vindt.
Ik zou het eigenlijk echt niet weten, 40 oz drinken denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat moet je nou 's middags in Brooklyn?
Ow wat lief.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoi iedereen en EchtGaaf en Whiskers.
Wie is de moeder-overste dezer dagen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je weet het, je kan er altijd over praten. Je kan contact opnemen met het Fok!pastoraat.
Jij.quote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie is de moeder-overste dezer dagen?
Wat de betekenis daarvan is weet ik niet en wil ik niet wetenquote:Op zondag 4 december 2011 18:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De Eindhovense split? Nee, dank je.
Jullie zijn me ontgroeid. Te hard & te slecht gespeld, in z'n algemeenheid.quote:
Awww, zo'n hard oordeel, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie zijn me ontgroeid. Te hard & te slecht gespeld, in z'n algemeenheid.
POL SC is ontgroeid en bezoedeld.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie zijn me ontgroeid. Te hard & te slecht gespeld, in z'n algemeenheid.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |