We kunnen enkel hopen v_P, we kunnen enkel hopen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
Zou het aantal zelfmoorden ten gevolge van het kabinetsbeleid significant toenemen?
Geen idee.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
Zou het aantal zelfmoorden ten gevolge van het kabinetsbeleid significant toenemen?
En die dude zegt : ik ben gekke Henkie niet , 2,20 dokken jijquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Monidique het volgende:
Je zegt toch: en een glas kraanwater.
Hij zat op je en schreeuwde, neuken bitch, neuken?quote:Op zondag 4 december 2011 18:31 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben vannacht gewekt door iemand die '''NEUKEN'' riep.
Dan zeg ik: dag.quote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En die dude zegt : ik ben gekke Henkie niet , 2,20 dokken jij
Nee, hij stond buiten en verstond niet dat ik hem de kroosdood wenste.quote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij zat op je en schreeuwde, neuken bitch, neuken?
Is het wel gelukt, ondanks dat hij het niet verstond?quote:Op zondag 4 december 2011 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, hij stond buiten en verstond niet dat ik hem de kroosdood wenste.
Wat boeit een meerderheid nou als je de opvolger van de KGB, je oude clubje, algelang naar eigen inzicht kan inzetten om de zaken naar je eigen hand te zetten.quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Ik weet het weer.
Poetins meerderheid gaat eraan v_P , hoe erg vind jij dit?
Is dat zo? Dat zou ik goed nieuws vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
Ik weet het weer.
Poetins meerderheid gaat eraan v_P , hoe erg vind jij dit?
En jij je billetjes vlug spreiden........quote:Op zondag 4 december 2011 18:31 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben vannacht gewekt door iemand die '''NEUKEN'' riep.
Dierenwelzijn gaat vooral om eigenwaarde.quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
Wat een zelfingenomen horken in dat orkatopic van F&F
Dan heb je het orkatopic in OUD nog niet gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
Wat een zelfingenomen horken in dat orkatopic van F&F
De Eindhovense split? Nee, dank je.quote:Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
[..]
En jij je billetjes vlug spreiden........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |