gewoon, 2,20, waar betaal jij dan mee?quote:
schaamharen, jij?quote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon, 2,20, waar betaal jij dan mee?
water is echt aids daar man, iedereen aan z'n penis zitten en dan aan het water, nee echt nietquote:Op zondag 4 december 2011 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. En zelfs als je voor de plee zou moeten betalen is het minder dan 2,20.
Het water zit nog in de kraan hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
water is echt aids daar man, iedereen aan z'n penis zitten en dan aan het water, nee echt niet
Ja en de kraan zit meestal niet aan de plee kant ,dus je hangt niet met je hoofd tussen de penissen of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Het water zit nog in de kraan hoor.
Stel je voor.quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en de kraan zit meestal niet aan de plee kant ,dus je hangt niet met je hoofd tussen de penissen of zo.
Cola is slecht voor je tanden :$quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef redboyke het volgende:
wie drinkt er nu water kost evenveel als cola
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef oddity het volgende:
Gisteren voor een redbull met rode wodka was ik 7,50 kwijt..
Kan je beter opsparen en lid worden van een schietclub oid.quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.
Maar dan krijg je wel een halve liter ipv 18cl (een normaal fluitje).quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.
EN DIT ZEG JE ME NUquote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je om kraanwater vraagt ze je dit gratis moeten geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |